The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
Ach, in België is het nog erger :p:

Belgische bond goochelt met bekertoernooi
Uitgegeven: 15 januari 2010 23:02
Laatst gewijzigd: 15 januari 2010 23:02

BRUSSEL - De Belgische voetbalbond heeft een omstreden oplossing gevonden voor de 'winterproblemen' in het bekertoernooi.
De wedstrijd in de achtste finales tussen Zulte Waregem en Cercle Brugge werd donderdag voor de derde keer afgelast vanwege het slechte weer en opnieuw vastgesteld op volgende week woensdag.

Om de rest van het programma niet om te hoeven gooien, kwam de bond vrijdag met een opvallend besluit.
In België bestaat het bekertoernooi vanaf de kwartfinales uit een uit- en thuiswedstrijd. De heenwedstrijden staan voor komende woensdag op het programma, de returns een week later.

Niet in de war

De Belgische bond wilde dat schema niet in de war gooien en bepaalde daarom dat de kwartfinale tussen Anderlecht en de winnaar van het duel tussen Zulte Waregem en Cercle Brugge slechts over één duel gaat. Die confrontatie wordt afgewerkt in het stadion van Anderlecht.

De twee 'gedupeerde' clubs kunnen zich echter niet vinden in het gegoochel van de Belgische bond. ''Dit is het enige land waar zoiets mogelijk is'', verzuchtte Zulte-trainer Francky Dury.

Financieel nadelig

Cercle schrijft op de website: ''Deze beslissing is niet alleen in strijd met het eigen bekerreglement, het is bovendien een beslissing die zowel sportief als financieel nadelig is voor de winnaar van het duel tussen Cercle en Zulte.'' Beide clubs beraden zich op mogelijke stappen tegen de bond.

© ANP

Confused
Reply
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ongelooflijk, dit is toch niet fucking niet meer te geloven. De KNVB verplaatst nog even 1,5 week voor de wedstrijd het tijdstip voor Ajax - NEC van 20.45 naar 18.30 omdat RTL liever toch PSV/H'veen - Feyenoord om 20.45 uitzend. Echt waar, ze maken het elke keer weer gekker en gekker. Voorverkoop in zowel A'dam als bij ons is allang begonnen, vanaf de loting 22 december geeft RTL aan Ajax om 20.45 uit te zenden en dan nu ineens gaan ze het nog even veranderen. Bij ons is er al van alles ondernomen om sponsors bij elkaar te regelen om zoveel mogelijk mensen naar A'dam te krijgen, er zijn al een bus of 5 verkocht en dan stemt de KNVB er maar alsnog mee in. Onbegrijpelijk, echt onbegrijpelijk... en maar altijd janken dat alles goed georganiseerd moet zijn etc etc. Triest zooitje in Zeist...

hoewel ik kan begrijpen dat ze liever heerenveen feyenoord uitzenden, ben ik dit van harte met je eens. slaat helemaal nergens op.

maar ja, als de neuzen het stadion maar op tijd halen he, dan is het goed voor ze. :roll:

Het interesseert mij niet hoelaat we spelen (kan me nog herinneren dat ik in een ver verleden eens van school heb gespijbeld om op woensdagmiddag om 14 uur in een kwart gevulde Galgenwaard naar Utrecht-NEC te gaan voor de beker ) maar als ze het maar duidelijk op tijd aangeven. Voor mij is het niet zo'n probleem maar er zijn meer als genoeg mensen die kaarten hebben gekocht met de intentie dat de bussen om 18 uur vertrekken en ze dus gewoon meekonden maar nu ineens alles omgegooid wordt kunnen ze niet mee (krijgen heus wel hun geld terug) of is het te laat om nog een vrije (halve) dag op te nemen. Ik vind het echt schandalig dat je 3 weken lang communiceert dat de wedstrijd om 20.45 is en 10 dagen van te voren ineens besluit de wedstrijd ruim 2 uur terug te schuiven. Echt onbegrijpelijk imo..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Wat een dramatisch slechte pot gisteren. Sorry mukkus, maar ik zie echt geen vooruitgang bij Heerenveen. Dramatische wissels ook. Aan PSV-zijde niet veel beter, Engelaar werd zwaar gemist. Wat is die man ongelofelijk belangrijk voor PSV. Normaal vind ik analitici rond duels slappe zeveraars die in cliché's praten, maar V/d Gijp had echt in alles gelijk en legde de vinger voor beide ploegen precies op de zere plek.
Reply
Voor woensdag 13 busjes vol, zullen er misschien nog 1 of 2 bijkomen maar valt me toch lichtelijk tegen. Denk dat als we om 20.45 hadden gespeeld we toch wel aan de 20 waren gekomen..

Maar om in de stemming te komen; heerlijke beelden !

Deel 1: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=k4ecxfM4pFA">http://www.youtube.com/watch?v=k4ecxfM4pFA</a><!-- m -->
Deel 2: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=OnpdVPivOBo">http://www.youtube.com/watch?v=OnpdVPivOBo</a><!-- m -->
Deel 3: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=UedDn0a0lII">http://www.youtube.com/watch?v=UedDn0a0lII</a><!-- m -->
Deel 4: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=XJGH0MdPrxo">http://www.youtube.com/watch?v=XJGH0MdPrxo</a><!-- m -->
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Suarez geschorst en NEC stond helemaal niet zo slecht tegen PSV. Kan een spannend bekerpotje worden!
Reply
Peter Wrote:Suarez geschorst en NEC stond helemaal niet zo slecht tegen PSV dat op 60% van hun kunnen speelde. Desondanks kan een spannend bekerpotje worden!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Iemand enig idee of er ergens een Livestream te vinden is van Ajax - NEC? Zit nog op mijn werk, gezellige collectieve overwerkavond ](*,)
Reply
Hoop dat je morgen niet hoeft te werken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Iemand enig idee of er ergens een Livestream te vinden is van Ajax - NEC? Zit nog op mijn werk, gezellige collectieve overwerkavond ](*,)

lol, vis!

gloryhunter weet niet eens wanneer ze spelen :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Lol, inderdaad! Helaas/toevallig/gelukkig vanavond nog zo'n avond, dus het bericht blijft gehandhaafd :wink: Maar door de drukte opt werk was ik de dagen 'n btje kwijt! ](*,)

Ik wist dus goed wanneer ze spelen, wist alleen niet goed meer welke dag het was :razz:
Reply
Hup Harry! 2-1 NEC =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
:oops:
Reply
Wat een mazzel heeft dat NEC toch weer zeg! Davids --> overtreding op doorgebroken speler=rood. Kutscheids.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Jaaaaaaaaa! 0-3! Er is maar één ploeg die wint van PSV!

FEYENOORD CUPFIGHTERS!

Nu alleen niet uit tegen Twente aub. Ajax pakken we ook, ook in de Arena. Als Ajax maar niet tegen GAE loot. Ze hebben vandaag, en de rest van het bekertoernooi, al genoeg mazzel gehad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Quote:Ajax pakken we ook, ook in de Arena.
:lol: :lol:
na het weekend is dat zelfvertrouwen weer verdwenen...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:Ajax pakken we ook, ook in de Arena.
:lol: :lol:
na het weekend is dat zelfvertrouwen weer verdwenen...

Zondag gaan we er overheen. Alleen lelijk dat die Suarez er weer bij is. Wat zijn ze toch matig zonder hem.
Als Ajax nu tegen GAE loot ga ik alsnog chagrijnig slapen, het zal ze toch ooit eens niet meezitten. [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Quote:Wat zijn ze toch matig zonder hem.
we zijn het hele bekertoernooi al matig/slecht. Ook met hem
The great old Ludwig von...
Reply
Denk je echt op basis van vanavond dat je Ajax makkelijk gaat pakken CC?

Zelfs zonder Engelaar en Dzsudzsak was het klasseverschil enorm. 1 lucky, 1 bal in de kruising die ie de komende 100x weer gewoon de 2e ring in maait en een countertje naar 3-0. En dan hoor ik onderweg terug op de radio de journalist in een interview met El Ahmadi zeggen dat Feyenoord zo geweldig stond. Ik vond dat echt wel meevallen )(of ligt de lat heel laag in Rotterdam?). Logisch dat je bij een voorsprong teruguit gaat hangen, maar toch creerde PSV nog behoorlijk wat tegen die muur. PSV had gewoon zo'n avond waarop je al snel wist dat ie er nooit in zou gaan. Als we nog 3 uur hadden doorgespeeld was ie nog niet gevallen. Heb je elk seizoen wel een keer. Gelukkig gebeurd t in de beker en niet in de competitie.
En dan te bedenken dat Feyenoord de huidige nummer 4 van NL is, de plek waar PSV vorig jaar nog stond. Nee sorry CC, knappe zege, maar toch heeft Feyenoord me niet overtuigd. Moet te doen zijn voor Ajax. Hoe jammer ik dat ook vind.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Wat een mazzel heeft dat NEC toch weer zeg! Davids --> overtreding op doorgebroken speler=rood. Kutscheids.

ach, die tweede van sarpong was nogal overdreven en daar viel ook nog de 3-2 uit. ik vond dat ajakkes weer eens niet te klagen had met die scheids. jammer zeg, van nec, erg goed gedaan.
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:Wat zijn ze toch matig zonder hem.
we zijn het hele bekertoernooi al matig/slecht. Ook met hem

En Vloet is gewoon heel goed bezig met NEC. Die blijven er fluitend in, ook al staan ze nu 15e. Deden het in Eindhoven ook prima, alleen die Fejzullahu kan echt niet.

Dat Ajax zonder Suarez een slok op een borrel scheelt wist natuurlijk iedereen allang, ook al ontkent heel Ajax-minnend forum het wel eens glashard. :razz:
Reply
Sorry Harry......

Die 2e van Sarpong vond ik overigens terecht geel, maar of je hem dan moet geven....
Bij die doorgebroken speler doet ie het dan weer niet, en Urby die een bal vangt....

Matige scheids.
Reply
ajax had idd niet te klagen met de scheids, echter "weer eens" ben ik niet met je eens, maar goed dat weten we al. Smile
Vind t sneu voor NEC, die beker kan me echt gestolen worden.
@ Peter: Suarez erbij is heel prettig, zonder Suarex kan Ajax ook prima voetballen, de conclusie dat Ajax slecht was omdat ze zonder Suarez speelden is imo verkeerd, als eerder gezegd Ajax speelt het hele bekertoernooi al belabberd, ook met Suarez.
The great old Ludwig von...
Reply
Ik vond t de scheids ook echt matig, maar kan me wel iets voorstellen dat ie voor Urby geen geel gaf, niet omdat hij ajacied is, maar hij hield de bal tegen die uit zou gaan, mag niet, volgens de regels kan je dara geel voor geven, maar snap dat ie dat niet doet, vind t ook wel een heel ander type handsbal dan die van Heubach
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:@ Peter: Suarez erbij is heel prettig, zonder Suarex kan Ajax ook prima voetballen, de conclusie dat Ajax slecht was omdat ze zonder Suarez speelden is imo verkeerd, als eerder gezegd Ajax speelt het hele bekertoernooi al belabberd, ook met Suarez.

Prima voetballen? Ik heb t tot de rode kaart van Heubach gezien, maar snap op basis daarvan echt niet dat er nog Ajax-fans zijn die durven te roepen dat PSV saai/zakelijk/slecht voetbalt. Maar ach, t was maar beker he. Wink
Reply
Peter Wrote:Prima voetballen? Ik heb t tot de rode kaart van Heubach gezien, maar snap op basis daarvan echt niet dat er nog Ajax-fans zijn die durven te roepen dat PSV saai/zakelijk/slecht voetbalt. Maar ach, t was maar beker he. Wink

zakelijk voetbal? last van de kredietcrisis zeker? :razz:

wat een geweldige pot van feyenoord zeg. van dijk, el amadi, de vrij en vlaar waren echt meer dan prima.

jammer dat fer en cisse matig waren, anders was het gewoon 0-5 geweest.
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:@ Peter: Suarez erbij is heel prettig, zonder Suarex kan Ajax ook prima voetballen, de conclusie dat Ajax slecht was omdat ze zonder Suarez speelden is imo verkeerd, als eerder gezegd Ajax speelt het hele bekertoernooi al belabberd, ook met Suarez.

Prima voetballen? Ik heb t tot de rode kaart van Heubach gezien, maar snap op basis daarvan echt niet dat er nog Ajax-fans zijn die durven te roepen dat PSV saai/zakelijk/slecht voetbalt. Maar ach, t was maar beker he. Wink

Ik zeg toch ook niet dat ze vandaag prima gevoetbalt hebben...
Jij bent een meester in verkeerde conclusies trekken Peter Smile
Ik zeg dat ze zonder Suarez prima kunnen voetballen. Ajax speelde vandaag zonder Suarez en speelde slecht. Kan toch gewoon.

Een aap is een dier, maar een dier hoeft niet per se een aap te zijn
The great old Ludwig von...
Reply
Ajax tegen de Eagles, 't kon ook niet mis. Wel gunstig dat Feyenoord iig thuis speelt tegen Twente. Wordt een mooie pot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooie potten vanavond, jammer dat de scheids er overal zo'n stempel opdrukt...

Ajax-NEC: handsbal van Urby was idd eigenlijk geen geel, maar die eerste geel van Heubach? Tsjonge jonge zeg, als je als scheids daar geel voor gaat geven :oops: 2e geel van Heubach was terecht, uitgestoken arm en bewust hinderen van het spel daardoor. 1e van Sarpong weer zwaar overdreven, 2e geel weer terecht. Waar iedereen het niet over heeft is het natrappen van Babos toen hij in het strafschopgebied aangevallen werd door een ajacied. Dat had prima rood kunnen zijn. Al met al lijkt NEC me toch flink benadeeld ondanks die gemiste rode kaart bij Babos.... Jammer!

NAC - GAE: Heb m niet gezien maar schijnt een glaszuivere goal voor NAC geweest te zijn over de doellijn?

Was nog een bal over de achterlijn maar weet zo even niet meer welke pot... Jammer van dit soort arbitrale blunders in belangrijke matches.

Al met al hulde voor Twente; op 3 vlakken nog meestrijdend! =D> Ik hoop dat Vitesse kan stunten zodat Twente weer langszij komt. Lijkt me toch leuker dan dat Twente afzakt en PSV alleen naar de titel gaat (wat ik eerder verwacht helaas)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: