The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
martin jol Wrote:“Het is voor een club altijd fijn om beslissende duels in zijn eigen stadion te spelen, dus wat mij betreft verhuizen we de wedstrijd - als het zover komt - naar de Arena. De beleving voor de sport moet voorop staan, maar ik vrees dat de situatie rond De Kuip niet goed te beveiligen is. In en rond de Arena zie ik die problemen niet.”

wat een ongelooflijke arrogante randdebiel is dit geworden zeg. jezus christus.

leuk man, die huidige oplossing 10000 per club en de rest neutraal. wat nou neutraal, welke toeschouwer is in godsnaam neutraal? vooral toeschouwers die door de knjb geregeld worden, ja die zullen wel neutraal zijn.

rot toch op, tering knjb.
Reply
En dan heeft je voetbalclub ook nog een Amsterdammer als burgermeester.
Zit je niet mee waf......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ten 1e is het burgemeester en ten 2e hebben zij tenminste een burgemeester!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:ten 1e is het burgemeester en ten 2e hebben zij tenminste een burgemeester!


wij hebben er ook 1 en die speelt met loco!

Ik zou toch zweren dat het burgermeester was.....heb net ff opgezocht en je hebt idd gelijk.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
harry_bierdop Wrote:ten 1e is het burgemeester en ten 2e hebben zij tenminste een burgemeester!


wij hebben er ook 1 en die speelt met loco!

Ik zou toch zweren dat het burgermeester was.....heb net ff opgezocht en je hebt idd gelijk.

het is wel heel droevig als je dat soort worden moet opzoeken. Undecided

ik heb niets tegen een amsterdammer als burgemeester. ook dat hij geboren marokkaan is interesseert me geen zier.

jol lult gewoon ongelooflijk veel poep, net of amsterdom 15000 feyenoorders in de hand kan houden. maar het grootste lachtertje is toch weer de knjb. nooit wordt er gepiept als ajakkes de fruitschaal moet winnen in eigen huis en de tegenstander gewoon niet hoeft te komen, en als de burgemeester van rdam vanwege de veiligheid maatregelen aankondigt (lijkt mij terecht en voor hem uitermate lastig) komt de knjb met twente. wat nou twente, kesler, kun je nog duidelijker aangeven welke club je voorkeur heeft? dat slaat toch nergens op? je mag van hem toch verwachten dat hij boven de partijen staat? en al helemaal belachelijk dat hij het afdoet als een 1 april grap. laat hem zich lekker druk maken als die fruitschaal wordt gespeeld in amsterdom.
Reply
En vooral niet vermelden, met je domme rotterdomse grafkop, dat jullie sv toen een eis neergelegd heeft bij Amsterdam om een deel met de bus en een deel met de auto te komen. Alleen daarom kregen jullie maar 1600 kaarten, omdat er niet over te onderhandelen viel.
Wat ben jij toch goed in praten in je eigen straatje, onzettende domme havenarbeider.
Reply
Fabian Wrote:En vooral niet vermelden, met je domme rotterdomse grafkop, dat jullie sv toen een eis neergelegd heeft bij Amsterdam om een deel met de bus en een deel met de auto te komen. Alleen daarom kregen jullie maar 1600 kaarten, omdat er niet over te onderhandelen viel.
Wat ben jij toch goed in praten in je eigen straatje, onzettende domme havenarbeider.

ik had het over de wedstrijd tegen psvee, vreselijk glolyhunterig stuk nageboorte.

maar kennelijk konden ze in amsterdam ook bij de wedstrijd tegen feyenoord geen eerlijke verdeling van de kaarten regelen. of is het stadion om de fruitschaal al eens gevuld geweest met de helft door uitsupporters als die verschrikkelijk omhooggevallen en saaie teringclub met gloryhunters waar jij kritiekloos achterna hobbelt ook bij die pot betrokken was? of is dat niet zo en moest iedereen altijd genoegen nemen met dat stink uitvak in die stinkufo en zou ajakkes en de neuzenmedia gewoon eens hun smoel moeten houden en zich gewoon moeten laten welgevallen dat ze gewoon genoegen moeten nemen met een heel klein vak in het mooiste stadion van het land, en het liefst gewoon helemaal optering moeten tieftstralen.

dat laatste zouk zeggen, ongelooflijk selectief verontwaardigde en inconsequente poepneus. FU
Reply
Die boeren wilden alleen maar met vrij vervoer komen, nu jij weer achterlijk varken.
Reply
Fabian Wrote:Die boeren wilden alleen maar met vrij vervoer komen, nu jij weer achterlijk varken.

oh ja, dat was het, als ze met georganiseerd vervoer hadden gewild, dan hadden ze idd 15000 kaartjes gekregen.

blijf vooral volhouden, ontzettende vmbo-smoel.
Reply
Hej, weer een vmbo-er, welkom bij de club Fabian.

Jammer dat ik niet in de buurt van 010 woon, dan lag er vast een wereldbaan op me te wachten met een vmbo diploma, al is het vast wel eenzaam daar aan de top.

Of moet een havenarbeider tegenwoordig meer afgemaakt hebben dan de kleuterschool?

Trouwens Wafje, graag wel een reactie met lekker veel scheldwerk, dat tekend het lekkere hoge niveau.
Reply
Dugarry Wrote:dat tekend het lekkere hoge niveau.



Undecided Undecided
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:dat tekend het lekkere hoge niveau.



Undecided Undecided

Sterke reply !
Alhoewel ik het wel gewent ben van je...
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:dat tekend het lekkere hoge niveau.



Undecided Undecided


Hèhè, eindelijk eens een havenarbeider die groep 4 overleeft heeft :eten:

Dat is pas tekenend voor je niveau =D>

Maar ik begrijp hier uit dat Wafje het inhoudelijk verder met me eens isWink


Mensen fijn weekend en laten we hopen dat mijn cluppie Feyenoord eindelijk weer eens gaat winnen, na dik 10 dagen zonder overwinning. Hakkuh
Reply
Dugarry Wrote:
waf Wrote:
Dugarry Wrote:dat tekend het lekkere hoge niveau.



Undecided Undecided


Hèhè, eindelijk eens een havenarbeider die groep 4 overleeft heeft :eten:

Dat is pas tekenend voor je niveau =D>

Maar ik begrijp hier uit dat Wafje het inhoudelijk verder met me eens isWink


Mensen fijn weekend en laten we hopen dat mijn cluppie Feyenoord eindelijk weer eens gaat winnen, na dik 10 dagen zonder overwinning. Hakkuh

:nanana:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Dugarry Wrote:dat tekend het lekkere hoge niveau.



Undecided Undecided

Sterke reply !
Alhoewel ik het wel gewent ben van je...

\Big Grin/
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Dugarry Wrote:dat tekend het lekkere hoge niveau.



Undecided Undecided

Sterke reply !
Alhoewel ik het wel gewent ben van je...

het zei al genoeg dat je na mijn reactie uitgeluld was. ik begrijp dat je blij bent met de hulp van de forummongol, maar als je het daarvan moet hebben is het echt zielig gesteld met je. maar ook dat was al bekend.

ga nou maar weer lekker gloryhunten met de rest van je meeloperige ajakkesvriendjes.
Reply
Bang voor de bekerfinale
Uitgegeven: 12 april 2010 10:15
Laatst gewijzigd: 12 april 2010 10:17

Om beurten verdedigen Feyenoorder Jurryt van de Vooren en Ajacied Menno Pot de eer van hun club in de columntwist ‘De Klassieker’. Jurryt is de enige Nederlander die ooit afstudeerde op Feyenoord. Menno schreef de eerste Nederlandse roman (Vak 127) met fanatieke Ajax-supporters in de hoofdrol.

© ANPBeste Jurryt,

De bekerfinale is pas op 25 april, maar bij Ajax is hij al begonnen, en dan heb ik het helaas niet over voorpret. Sterker: voor veel Ajacieden is de lol er al zo’n beetje af. En ik moet helaas concluderen dat ik dat de schuld van mijn club vind.

Ajax heeft zijn aanhang op grootse wijze een oor aangenaaid en vooral gestigmatiseerd en beledigd. Een dieptepunt, vind ik. De bekerwinst zal een wrang bijsmaakje hebben.

Een reconstructie.

Toen duidelijk werd dat Feyenoord – Ajax de bekerfinale zou worden, vreesde elke Ajacied dat burgemeester Aboutaleb, de KNVB of de NS (of alle drie) maffe maatregelen in ons nadeel zouden afkondigen. Een finale ‘in tweeën’? Ajax-supporters niet welkom, of alleen in het uitvak (1600 plaatsen)? Een in Feyenoords voordeel scheefhangende verdeling van de kaarten?

We hielden rekening met de debielste besluiten, maar meenden op één ding te mogen rekenen, namelijk de behartiging van onze belangen door Ajax: bekerfinale = twee supportersgroepen van gelijke grootte, punt uit. Het leek erop dat Ajax zich daarvoor ook hard zou maken.


Verrassing

Tot mijn zeer aangename verrassing vond de KNVB dat de finale gewoon in De Kuip moest worden gespeeld, met supporters van beide clubs op de tribune. Nog mooier: burgemeester Aboutaleb bleek dat óók te vinden. Hij wees beide clubs 10.000 kaarten toe. Als klap op de vuurpijl bleek de NS ook nog bereid om die 10.000 Ajacieden van A naar R te vervoeren, op dezelfde voorwaarden als bij eerdere bekerfinales.

Hoera! De Klassieker-bekerfinale (de eerste sinds 1980, de tweede ooit!) was gered. Dachten we. Maar helaas hadden we buiten één partij gerekend, die ons al bij voorbaat als een horde sloopgrage hooligans blijkt te beschouwen.

Die partij is – uitgerekend – onze eigen club.

Ajax heeft besloten maar 77procent van de aangeboden kaarten aan de eigen supporters te verkopen. En dus bijna een kwart ongebruikt te laten. Dat leidt dan tot een afgemeten officieel berichtje als dit.

Het lijkt er bovendien op dat de eventuele schadeclaims alvast door Ajax worden doorberekend aan de aanhang: een combiticket voor treinreis en wedstrijd moet naar verluidt zo’n 75 euro gaan kosten.


Bang

Laat ik me inhouden en me tot deze oproep beperken: Ajax , doe me één lol en plaats in godsnaam nooit meer slijmerige berichtjes op de officiële website dat jullie zo blij met de onvoorwaardelijke steun van de eigen aanhang zijn en dat de sfeer in de Arena zo ontzettend is verbeterd (wat waar is). Als puntje bij paaltje komt, gaan jullie er al bij voorbaat van uit dat we van negen NS-treinen geen spaan heel zullen laten.

‘Ajax is bang voor de bekerfinale,’ concludeerde De Telegraaf.

Ja, helaas wel. Niet voor de wedstrijd (dat loopt wel los, zoals altijd tegen jullie), maar wel voor het evenement. Als enige betrokken partij.

Voor de duidelijkheid: voor een pot voetbal in de De Kuip is bij Ajax geen mens bang, al denken jullie graag van wel. Check onze Kuip-statistieken maar eens. We winnen in De Kuip vaker van jullie dan jullie van ons, en als ik me bedenk hoe vaak ik in het uitvak van De Kuip een 0-4, 0-5, 2-4 of 0-3 heb staan vieren… Het is ongehoord. En niet alleen in de gouden jaren. Ook heel recent.


Altijd gewonnen

Bekerfinales in De Kuip? De laatste keer dat Ajax überhaupt een bekerfinale verloor, was in 1981 (en die was niet in De Kuip, maar in het Olympisch Stadion). Sinds de finale altijd in De Kuip is, heeft Ajax er daar zes gespeeld, en altijd gewonnen.

Dat is het punt dus niet, maar ik heb wel even de tijd nodig om weer zin te krijgen in die finale. Op dit moment ben ik er even klaar mee.

Maarreh: dinsdag! D-Day! AZ – Twente! Dáár moet het gebeuren!

Nu ik je toch spreek: gisteravond leek Mario Been zich niet te realiseren dat Europees weliswaar vrijwel verzekerd is voor Feyenoord, maar dat de nummer 5 een Europa League-voorronde méér moet spelen dan de nummer 4. Er is dus voor AZ én Feyenoord alle reden om alles te geven tegen FC Twente.

Ik dacht: ik wijs er even op.

Mazzel!

Menno
Reply
Liever een extra voorronde in de EL dan Ajax kampioen, maar dan snapt die Menno vast ook wel.
Maar midweeks kan 't al gespeeld zijn, Feyenoord wint van Sparta en Twente bij AZ, dan kan Feyenoord Twente zondag gewoon laten winnen zonder dat de 4e plaats in ''gevaar'' komt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
echter de kans dat twente wint bij AZ acht ik niet heel groot, evenals de kans dat Feyenoord wint van Sparta
The great old Ludwig von...
Reply
Jij acht de kans dat Feyenoord thuis van Sparta wint niet heel groot? We zullen het zien woensdag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Quote:Ajax overwoog bekerfinale te boycotten
Uitgegeven: 12 april 2010 22:16
Laatst gewijzigd: 12 april 2010 22:29

AMSTERDAM - Ajax heeft overwogen om de bekerfinale tegen Feyenoord niet te spelen. Dat vertelt algemeen directeur Rik van den Boog maandag op de website van de Amsterdamse club. ''We hebben op het punt gestaan tegen de KNVB te zeggen dat het ons niet lukt om binnen bepaalde kosten en risico's onze fans te vervoeren, en met name zolang in Rotterdam te laten verblijven." "Dus dat we dan helemaal niet zouden komen; de supporters niet en dan de spelers uit solidariteit ook niet'', zegt hij. Ajax had de finale liever over twee duels verspreid. ''Een uitwedstrijd en een thuiswedstrijd zonder bezoekende supporters'', stelt Van den Boog. Ajax besloot uiteindelijk niet met 10.000 maar met 7700 fans naar Rotterdam te reizen.

Tijdspad
''Het totale tijdspad voor supporters die met de eerste trein vanuit Amsterdam vertrekken tot en met de supporters die met de laatste trein na de wedstrijd weer in Amsterdam terugkeren wordt hierdoor met ongeveer drie uur ingekort'', aldus Van den Boog. ''Het totale risicopakket wordt aanzienlijk verkleind. Ik kan geen garanties geven, maar met de inzet van stewards en politie is de veiligheid voor de supporters met zeven treinen beter geregeld.''

Ontevreden
Van den Boog beseft dat veel leden van de harde supporterskern van Ajax ontvreden zijn over het besluit om 2300 kaarten terug te geven. De fans kondigen op internet aan om in de zogeheten neutrale vakken te gaan zitten. De KNVB wil dat onmogelijk maken. De bond benadrukte maandag dat voor de kaarten in neutrale vakken geen vrije verkoop plaatsheeft. Deze tickets worden door middel van gerichte acties verspreid. Alleen personen die een schrijven van de KNVB ontvangen, komen in aanmerking voor een ticket in een van de 'neutrale' vakken voor de KNVB-bekerfinale.

Ik ga geen onsmakelijke grappen maken over het efficient vervoeren van joden in treinen, maar wat een gezeik van die Van den Boog. Als je zo'n grote bek hebt en de beker geen echte prijs vindt, blijf dan gewoon thuis en gebruik niet de logistieke uitdaging als kulargument om te dreigen met een boycot. :puh:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Dugarry Wrote:
waf Wrote:
Dugarry Wrote:dat tekend het lekkere hoge niveau.



Undecided Undecided


Hèhè, eindelijk eens een havenarbeider die groep 4 overleeft heeft :eten:

Dat is pas tekenend voor je niveau =D>

Maar ik begrijp hier uit dat Wafje het inhoudelijk verder met me eens isWink


Mensen fijn weekend en laten we hopen dat mijn cluppie Feyenoord eindelijk weer eens gaat winnen, na dik 10 dagen zonder overwinning. Hakkuh

:nanana:


Hier serieus op in gaan is nog dommer dan onderstaand, uilskuikentje.


Gerben Zonderland Wrote:
Dugarry Wrote:Vraag het dan ook niet, druiloor. :nono:


Zucht, zal ik het jou maar even uitleggen dan?
Oh nee, wacht, daar heb ik wel een bronnetje voor:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Retorische_vraag">http://nl.wikipedia.org/wiki/Retorische_vraag</a><!-- m -->

Geen dank!


:notfunny:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Ajax overwoog bekerfinale te boycotten
Uitgegeven: 12 april 2010 22:16
Laatst gewijzigd: 12 april 2010 22:29

AMSTERDAM - Ajax heeft overwogen om de bekerfinale tegen Feyenoord niet te spelen. Dat vertelt algemeen directeur Rik van den Boog maandag op de website van de Amsterdamse club. ''We hebben op het punt gestaan tegen de KNVB te zeggen dat het ons niet lukt om binnen bepaalde kosten en risico's onze fans te vervoeren, en met name zolang in Rotterdam te laten verblijven." "Dus dat we dan helemaal niet zouden komen; de supporters niet en dan de spelers uit solidariteit ook niet'', zegt hij. Ajax had de finale liever over twee duels verspreid. ''Een uitwedstrijd en een thuiswedstrijd zonder bezoekende supporters'', stelt Van den Boog. Ajax besloot uiteindelijk niet met 10.000 maar met 7700 fans naar Rotterdam te reizen.

Tijdspad
''Het totale tijdspad voor supporters die met de eerste trein vanuit Amsterdam vertrekken tot en met de supporters die met de laatste trein na de wedstrijd weer in Amsterdam terugkeren wordt hierdoor met ongeveer drie uur ingekort'', aldus Van den Boog. ''Het totale risicopakket wordt aanzienlijk verkleind. Ik kan geen garanties geven, maar met de inzet van stewards en politie is de veiligheid voor de supporters met zeven treinen beter geregeld.''

Ontevreden
Van den Boog beseft dat veel leden van de harde supporterskern van Ajax ontvreden zijn over het besluit om 2300 kaarten terug te geven. De fans kondigen op internet aan om in de zogeheten neutrale vakken te gaan zitten. De KNVB wil dat onmogelijk maken. De bond benadrukte maandag dat voor de kaarten in neutrale vakken geen vrije verkoop plaatsheeft. Deze tickets worden door middel van gerichte acties verspreid. Alleen personen die een schrijven van de KNVB ontvangen, komen in aanmerking voor een ticket in een van de 'neutrale' vakken voor de KNVB-bekerfinale.

Ik ga geen onsmakelijke grappen maken over het efficient vervoeren van joden in treinen, maar wat een gezeik van die Van den Boog. Als je zo'n grote bek hebt en de beker geen echte prijs vindt, blijf dan gewoon thuis en gebruik niet de logistieke uitdaging als kulargument om te dreigen met een boycot. :puh:

Beaam. Gewoon de beker aan Feyenoord geven, die hebben al zo lang geen prijs meer gepakt en dit is ze best gegund. Lekker de prijsuitreiking in de kuip 25 april, vol met Feyenoord toeschouwers en eventueel een oefenpotje vooraf tegen zusterclubje Excelsior, en klaar zijn we.

Laat ze die 2300 overige kaarten dan maar gewoon aan "neutrale" mensen geven dan komt het vast wel goed, zal echt een hele hoop schelen #-o
Reply
Dugarry Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Ajax overwoog bekerfinale te boycotten
Uitgegeven: 12 april 2010 22:16
Laatst gewijzigd: 12 april 2010 22:29

AMSTERDAM - Ajax heeft overwogen om de bekerfinale tegen Feyenoord niet te spelen. Dat vertelt algemeen directeur Rik van den Boog maandag op de website van de Amsterdamse club. ''We hebben op het punt gestaan tegen de KNVB te zeggen dat het ons niet lukt om binnen bepaalde kosten en risico's onze fans te vervoeren, en met name zolang in Rotterdam te laten verblijven." "Dus dat we dan helemaal niet zouden komen; de supporters niet en dan de spelers uit solidariteit ook niet'', zegt hij. Ajax had de finale liever over twee duels verspreid. ''Een uitwedstrijd en een thuiswedstrijd zonder bezoekende supporters'', stelt Van den Boog. Ajax besloot uiteindelijk niet met 10.000 maar met 7700 fans naar Rotterdam te reizen.

Tijdspad
''Het totale tijdspad voor supporters die met de eerste trein vanuit Amsterdam vertrekken tot en met de supporters die met de laatste trein na de wedstrijd weer in Amsterdam terugkeren wordt hierdoor met ongeveer drie uur ingekort'', aldus Van den Boog. ''Het totale risicopakket wordt aanzienlijk verkleind. Ik kan geen garanties geven, maar met de inzet van stewards en politie is de veiligheid voor de supporters met zeven treinen beter geregeld.''

Ontevreden
Van den Boog beseft dat veel leden van de harde supporterskern van Ajax ontvreden zijn over het besluit om 2300 kaarten terug te geven. De fans kondigen op internet aan om in de zogeheten neutrale vakken te gaan zitten. De KNVB wil dat onmogelijk maken. De bond benadrukte maandag dat voor de kaarten in neutrale vakken geen vrije verkoop plaatsheeft. Deze tickets worden door middel van gerichte acties verspreid. Alleen personen die een schrijven van de KNVB ontvangen, komen in aanmerking voor een ticket in een van de 'neutrale' vakken voor de KNVB-bekerfinale.

Ik ga geen onsmakelijke grappen maken over het efficient vervoeren van joden in treinen, maar wat een gezeik van die Van den Boog. Als je zo'n grote bek hebt en de beker geen echte prijs vindt, blijf dan gewoon thuis en gebruik niet de logistieke uitdaging als kulargument om te dreigen met een boycot. :puh:

Beaam. Gewoon de beker aan Feyenoord geven, die hebben al zo lang geen prijs meer gepakt en dit is ze best gegund. Lekker de prijsuitreiking in de kuip 25 april, vol met Feyenoord toeschouwers en eventueel een oefenpotje vooraf tegen zusterclubje Excelsior, en klaar zijn we.

Laat ze die 2300 overige kaarten dan maar gewoon aan "neutrale" mensen geven dan komt het vast wel goed, zal echt een hele hoop schelen #-o


Volgens mij heeft Feyenoord in 2008 de beker gewonnen!! Laatste prijs die Ajax heeft gewonnen is de beker in 2007 :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Je moet niet hopen dat Ajax in de rust al met 0-3 voor staat!!!!

Dan breken die mongols hunnie stad af!!!
Ik heb een droom.
Reply
ik heb een kaartje, maar ik moet zeggen dat ik er niet heel veel zin in heb.

aan de andere kant, het wordt hoe dan ook een unieke belevenis.
Reply
waf Wrote:ik heb een kaartje, maar ik moet zeggen dat ik er niet heel veel zin in heb.

aan de andere kant, het wordt hoe dan ook een unieke belevenis.

Ik neem aan dat je alleen gaat (zonder kroost)?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:ik heb een kaartje, maar ik moet zeggen dat ik er niet heel veel zin in heb.

aan de andere kant, het wordt hoe dan ook een unieke belevenis.

Ik neem aan dat je alleen gaat (zonder kroost)?
als ik ga ga ik idd zonder shinji en dirk. ik ga de kat niet op het spek binden.
Reply
Eindelijk eens een verstandige uitspraak van je WafWink

Aan de andere kant is het te belachelijk voor woorden dat vaders (in dit geval redelijk vaste bezoekers van de Kuip) hun kinderen thuis moeten laten omdat het misschien nog wel eens gevaarlijk on gana worden.

Die hele klote finale moeten ze gewoon afgelasten en lekker verdelen over twee wedstrijden zonder uitsupporters. 25 april in Rotterdam en 9 mei in Amsterdam, of andersom, zal me jeuk zijn.

Aan de andere kant wordt het weer een gezeur als Ajax in de Kuip de beker krijgt of Feyenoord in de Arena (lijkt me heel sterk, maar goedWink )


Alle opties bekijkende kunnen ze het beste gewoon het leger inzetten en 1000 ME-ers, slaan op iedereen die zich misdraagt.



Eind september weer een keer met de vrouw naar Anfield, mn zoontje is dan net 1, daar is het vrij normaal bij welke wedstrijd dan ook (zelfs tegen de Mancs) dat kinderen/vrouwen/gezinnen gewoon tussen de supporters staan en zitten, zowel bij het thuis als het uitpubliek. Knokken doen ze daar vast wel, maar niet in en rond het stadion.
Reply
Ik betaal wel weer meer voor tandarts, fysio, etc. Echt te gek voor woorden dat ze gewoon zoveel geld uittrekken voor die mongolen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: