The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Silly Season 2010
#1
En we zijn al begonnen...

Ferrari (Ferrari)
- Alonso (was Renault)
- Massa

McLaren-Mercedes (Mercedes)
- Hamilton
- Button (was Brawn)

MercedesGP (Mercedes) (was BRAWN GP)
- Rosberg (was Williams)
- Schumacher (was retired)

Renault (Renault)
- Kubica (was BMW-Sauber)
- Petrov / Villeneuve???

Williams (Cosworth)
- Barrichello (was Brawn)
- Hulkenberg (was testrijder)

Sauber (Ferrari)
- Kobayashi (was Toyota)
- De La Rosa (was testrijder)

Red Bull (Renault)
- Vettel
- Webber

Toro Rosso (Ferrari)
- Buemi
- Alguersuari

Force India (Mercedes?)
- Sutil
- Liuzzi

Nieuwe teams:
Virgin Racing (Cosworth) (NEW)
- Glock (was Toyota)
- Di Grassi (NEW)

Team US F1 (Cosworth) (NEW)
-Lopez
- Rossiter??

Campos GP (Cosworth) (NEW)
- Senna (new)
- ??

Lotus (Cosworth) (NEW)
-Trulli (was Toyota)
-Kovalainen (was Renault)

Vrijgekomen:
Raikkonen (Ferrari): Citroen rally
Grosjean (Renault): ?
Heidfeld: Testrijder McLaren
Nakajima: ?
Fisichella: ?

Rijders die we evt gaan zien in F1 2010/overgebleven rijders uit het verleden:
- Sato (veel mogelijkheden als aziatische coureur
- Rodriquez (veel sponsoring)
- Pantano
- Premat
- Parente
- Scott Speed / Andretti / Patrick / Villeneuve (mij zou het niks verbazen als US F1 kiezen voor Speed vanwege zijn F1 ervaringen en goedkoper dan Jacques en Patrick vanwege de marketingtechnische achtergronden als F1-vrouw)
- Andreas Zuber (veel geld voor een team als Sauber vanwege zijn oostenrijkse (=duitstalig en bijna Zwitserland) en Arabische achtergrond)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#2
Pedro wordt in februari 39 en heeft sinds 2006 geen wedstrijd meer gereden. Ondanks dat het een Spanjool is lijkt me dat geen ideale situatie. Die Rodriquez is ook maar een middenmoter in de GP2, dus dat wordt wat en halfwat. [-X

Marco Andretti heeft ook nog niet heel veel laten zien in de A1GP.

Pantano en Senna lijken me realistisch.

Ik snap dat die teams gevuld moeten worden, maar zijn er geen betere coureurs dan deze?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#3
Jawel, maar laten we eerlijk wezen: zeer hoogstwaarschijnlijk kun je een coureur van een caliber Alonso, Hamilton, Schumacher of iets dergelijks erin zetten en de auto's zullen hoogstwaarschijnlijk achteraan blijven rijden. Dus gaat een team dan voor ervaring (=sneller de auto ontwikkelen) en geld (lees: coureurs uit een land waar veel sponsorgeld te verkrijgen is of een "nieuw land")

Logische keuzes voor teams in deze fase.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#4
Kubica definitief naar Renault, dusssss....

Ferrari:
- Alonso
- Massa

McLaren:
- Hamilton
- Raikkonen ??

Brawn:
- Button
- Rosberg ?

Renault:
- Kubica
- Grosjean? Kovalainen?

Williams:
- Barrichello ?
- Hulkenberg??

Sauber:
houdt er mee op of gaat toch door? Heidfeld?

Toro Rosso:
- Buemi
- Alguersuari

Red Bull:
- Vettel
- Webber

Toyota ??
- Gokje: Trulli stopt of gaat DTM racen ofzo. (update: wordt dus nascar?!)
Glock gaat ???

Force India... ??tsja

Nieuwe teams:
Manos GP... De la Rosa en Roldan Rodriquez??
Lola...
US F1...
Lotus?

Mijn verwachting is dat Sauber toch de 14e startplek krijgt. Heidfeld blijft hiermee bij het team en zal versterking krijgen van Zuber of Glock.

Rijders die we evt gaan zien in F1 2010:
- De La Rosa (eindelijk!!)
- Rodriquez (veel sponsoring)
- Pantano
- Premat
- Parente
- Scott Speed / Andretti / Patrick / Villeneuve (mij zou het niks verbazen als US F1 kiezen voor Speed vanwege zijn F1 ervaringen en goedkoper dan Jacques en Patrick vanwege de marketingtechnische achtergronden als F1-vrouw)
- Andreas Zuber (veel geld voor een team als Sauber-Qadbank vanwege zijn oostenrijkse (=duitstalig en bijna Zwitserland) en Arabische achtergrond)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#5
Barichello definitief naar Williams, dusssss....

Ferrari (Ferrari)
- Alonso
- Massa

McLaren-Mercedes (Mercedes)
- Hamilton
- Button

MercedesGP (Mercedes)
- Button
- Rosberg ??

Renault (Renault)
- Kubica
- Kovalainen??

Williams (Cosworth)
- Barrichello
- Hulkenberg

Qadbak/Sauber (Ferrari)
Met het vertrekken van Toyota kan Sauber weer terugkeren dus:
- ??
- ??

Red Bull (Renault)
- Vettel
- Webber

Toro Rosso (Ferrari)
- Buemi
- Alguersuari

Force India (Mercedes?)
- Sutil
- Liuzzi ??

Nieuwe teams:
Manor GP (Cosworth)
- Glock
- Di Grassi ??

Team US F1 (Cosworth)
-??
-??

Campos GP (Cosworth)
- Senna
- ??

Lotus (Cosworth)
-??
-??

Vrijgekomen:
Trulli (Toyota): exit, waarschijnlijk Nascar
Raikkonen (Ferrari): exit
Kovalainen (McLaren): ?
Grosjean (Renault): ?
Nakajima: ?
Fisichella: ?

Rijders die we evt gaan zien in F1 2010:
- De La Rosa (eindelijk!!)
- Rodriquez (veel sponsoring)
- Pantano
- Premat
- Parente
- Scott Speed / Andretti / Patrick / Villeneuve (mij zou het niks verbazen als US F1 kiezen voor Speed vanwege zijn F1 ervaringen en goedkoper dan Jacques en Patrick vanwege de marketingtechnische achtergronden als F1-vrouw)
- Andreas Zuber (veel geld voor een team als Sauber-Qadbank vanwege zijn oostenrijkse (=duitstalig en bijna Zwitserland) en Arabische achtergrond)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#6
Fisichella wordt testrijder en reservecoureur bij Ferrari. Dat was al een tijdje bekend.

Edit: hij zegt nu dat ie, ondanks zijn contract bij Ferrari, ook gewoon wil racen als dat kan, dus
ik ben benieuwd waar hij een stoeltje krijgt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#7
Kimi waarschijnlijk komend seizoen niet in de F1. Overleg met McLaren (enige renstal waar hij naartoe wilde) is afgebroken. De verwachting is dat hij (af en toe) in een rally gaat rijden. Ik zet ook in op een 24h van Le Mans en aanverwante klusjes.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#8
laatste silly post edited
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#9
edit hem nog maar een keer dan, want Button kan niet voor 2 renstallen tegelijk rijden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#10
Ferrari (Ferrari)
- Alonso
- Massa

McLaren-Mercedes (Mercedes)
- Hamilton
- Button

MercedesGP (Mercedes)
- Rosberg
- ??

Renault (Renault)
- Kubica
- Kovalainen??

Williams (Cosworth)
- Barrichello
- Hulkenberg

Sauber (Ferrari)
- ??
- ??

Red Bull (Renault)
- Vettel
- Webber

Toro Rosso (Ferrari)
- Buemi
- Alguersuari

Force India (Mercedes?)
- Sutil
- Liuzzi

Nieuwe teams:
Virgin Racing (Cosworth)
- Glock
- Di Grassi ??

Team US F1 (Cosworth)
-??
-??

Campos GP (Cosworth)
- Senna
- ??

Lotus (Cosworth)
-??
-??

Vrijgekomen:
Trulli (Toyota): exit, waarschijnlijk Nascar
Raikkonen (Ferrari): Citroen rally
Kovalainen (McLaren): ?
Grosjean (Renault): ?
Nakajima: ?
Fisichella: ?

Rijders die we evt gaan zien in F1 2010:
- De La Rosa (eindelijk!!)
- Rodriquez (veel sponsoring)
- Pantano
- Premat
- Parente
- Scott Speed / Andretti / Patrick / Villeneuve (mij zou het niks verbazen als US F1 kiezen voor Speed vanwege zijn F1 ervaringen en goedkoper dan Jacques en Patrick vanwege de marketingtechnische achtergronden als F1-vrouw)
- Andreas Zuber (veel geld voor een team als Sauber vanwege zijn oostenrijkse (=duitstalig en bijna Zwitserland) en Arabische achtergrond)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#11
edited in de openingspost
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#12
Marshall Wrote:Verrassing! Trulli en Kovalainen blijven in F1! Ze gaan rijden bij Lotus F1. Goeie deal van Lotus lijkt me! Notworthy

Nah, Trulli is echt passé en kovalainen kan het net niet aan. Ik denk dat het leuke veldvulling wordt, maar meer ook niet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#13
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Verrassing! Trulli en Kovalainen blijven in F1! Ze gaan rijden bij Lotus F1. Goeie deal van Lotus lijkt me! Notworthy

Nah, Trulli is echt passé en kovalainen kan het net niet aan. Ik denk dat het leuke veldvulling wordt, maar meer ook niet.


eens. Kovalainen is vooral een sloper.
Geruchten dat der Micha bij Brawn gaat rijden zijn er ook......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
En er is weer een stoeltje gevuld:

Quote:Kobayashi eerste coureur bij Sauber
Uitgegeven: 17 december 2009 08:46
Laatst gewijzigd: 17 december 2009 08:46

HINWIL - Kamui Kobayashi is volgend seizoen coureur voor de formule 1-stal van Sauber. Dat maakte de Zwitserse renstal donderdag bekend. De 23-jarige Japanner reed vorig seizoen twee Grote Prijzen voor Toyota als vervanger van de geblesseerde Timo Glock. Eigenaar Peter Sauber kreeg begin deze maand te horen dat zijn team de plek mag innemen van Toyota, dat uit de Formule 1 is gestapt. De Zwitser is lovend over Kobayashi. ''Hij kreeg in de laatste twee grands prix onverwachts een kans om zijn kunsten te tonen en heeft dat op indrukwekkende wijze gedaan.''

Agressief
Sauber was vooral te spreken over Kobayashi's zesde plaats in Abu Dhabi. ''Hij liet daar niet alleen zien dat hij snel en agressief kan rijden, maar ook dat hij een strategie succesvol kan uitvoeren. Hij heeft grote potentie.'' Sauber is weer als zelfstandig team terug in de Formule 1. De afgelopen jaren was BMW grootaandeelhouder, maar de Duitse autofabrikant trok zich evenals Honda en Toyota wegens de economische crisis terug uit de koningsklasse van de autosport.
Sauber nam het team weer onder zijn hoede. Het team rijdt in 2010 met motoren van Ferrari.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#15
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Verrassing! Trulli en Kovalainen blijven in F1! Ze gaan rijden bij Lotus F1. Goeie deal van Lotus lijkt me! Notworthy

Nah, Trulli is echt passé en kovalainen kan het net niet aan. Ik denk dat het leuke veldvulling wordt, maar meer ook niet.

Voor een team als Lotus? Dan zijn dit geweldige rijders! Dit is imo vergelijkbaar als een Raikkonen die in zou stappen bij Toyota of Hill die instapte bij Arrows.
Deze rijders kunnen én kwalitatief goed rijden, leuke inhaalacties maken en heeeeeel veel kwaliteit in het team en de auto brengen. Races zullen ze niet gaan winnen, tuurlijk niet, maar dat wordt ook niet verwacht bij Lotus.
In mijn ogen een veel betere keuze dan een enigszins onervaren coureur als Glock in het stoeltje zetten.

Kobayashi is een goede deal voor Sauber, ook met het oog op sponsorship! Notworthy
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#16
Edited in starting post.

Nieuwe updates:
Di Grassi definitief naar Virgin
Kobayashi definitief naar Sauber
Schumacher rentree bij Mercedes GP

Nog slechts over qua zitjes:

Renault: 2e rijder naast Kubica
Sauber: 2e rijder naast Kobayashi
US F1: Allebei de zitjes nog onbekend
Campos GP: 2e rijder naast Senna

Ik verwacht nog een signing van Heidfeld (Renault? Kubica en Heidfeld kennen elkaar al), De la Rosa ( Sauber), Fisichella (Campos GP), Lopez (US F1), Andretti (US F1, alleen al vanwege de marketing van de naam).
Outsiders voor een signing: Villeneuve, Scott Speed, Klien, Piquet

Buiten de boot pissen in mijn ogen:
Sato, Grosjean, Nakajima
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#17
Het lijkt erop dat je gelijk krijgt, maar enthousiast word ik er niet van. :|

Quote:'De la Rosa naar Sauber'
Uitgegeven: 4 januari 2010 11:23
Laatst gewijzigd: 4 januari 2010 11:32

AMSTERDAM - Pedro de la Rosa is dichtbij een terugkeer als Grand Prix-coureur. De ervaren Spanjaard wordt volgens de Zwiterse krant Blick de tweede rijder van het Sauber-team. Teambaas Peter Sauber verkondigde afgelopen zondag in de Zwitserse media al dat hij een 'ervaren tweede rijder' heeft gecontracteerd. Blick meldt maandag dat het gaat om De la Rosa. De la Rosa past met zijn 39 jaar, 72 Grand Prix-starts en vele kilometers aan testervaring bij McLaren-Mercedes ruim in dat profiel.

Verstappen
De Spanjaard stond voor het laatst aan de start tijdens de Grand Prix van Brazilië in 2006. In 2000 was De la Rosa teamgenoot van Jos Verstappen bij Arrows. In totaal reed hij in zijn carrière 29 WK-punten bij elkaar.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#18
De La Rosa, hmmm. Geen aanwinst voor 2010, die heeft z'n beste tijd toch echt wel gehad. Bij Renault duurt het erg lang, had ik niet verwacht. Heidfeld lijkt mij idd de beste optie. Maar:

Quote:Romain Grosjean houdt hoop dat hij zijn Formule 1-carrière bij Renault kan vervolgen. Teambaas Eric Boullier erkent dat de Fransman op de kandidatenlijst staat, maar noemt de kans gering dat hij ook daadwerkelijk rijdt.

Teambaas Boullier: “We boeken vooruitgang in onze zoektocht, maar we zijn nog lang niet op het punt om onze tweede rijder aan te kondigen." Op de vraag of de renstal een Franse coureur contracteert, antwoordt Boullier: “Er staat een Fransman op de kandidatenlijst, maar er zijn verschillende scenario’s mogelijk. Ook een Frans scenario, maar die heeft op dit moment de minste kans.”
Reply
#19
Gerben Zonderland Wrote:Het lijkt erop dat je gelijk krijgt, maar enthousiast word ik er niet van. :|

Quote:'De la Rosa naar Sauber'

Ik wel! Eindelijk de man die vrijwel alleen aan het grote werk geroken heeft een heel seizoen in een F1 bolide! =D>
Ben groot voorstander van De La Rosa in F1. Eerdere jaren had ik nog hoop op een spaans team, Alonso en De La Rosa samen in een team, maar helaas... Dit is echter ook mooi. Heeft daar ook een mooie bolide onder zijn kont! Gaat nog wel voor wat verrassingen zorgen!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#20
Scholten! Wrote:De La Rosa, hmmm. Geen aanwinst voor 2010, die heeft z'n beste tijd toch echt wel gehad. Bij Renault duurt het erg lang, had ik niet verwacht. Heidfeld lijkt mij idd de beste optie. Maar:

Quote:Romain Grosjean houdt hoop dat hij zijn Formule 1-carrière bij Renault kan vervolgen. Teambaas Eric Boullier erkent dat de Fransman op de kandidatenlijst staat, maar noemt de kans gering dat hij ook daadwerkelijk rijdt.

Teambaas Boullier: “We boeken vooruitgang in onze zoektocht, maar we zijn nog lang niet op het punt om onze tweede rijder aan te kondigen." Op de vraag of de renstal een Franse coureur contracteert, antwoordt Boullier: “Er staat een Fransman op de kandidatenlijst, maar er zijn verschillende scenario’s mogelijk. Ook een Frans scenario, maar die heeft op dit moment de minste kans.”

Boullier wil sterke man naast Kubica
'Hij moet punten scoren en Kubica uitdagen'
[06-01-2010] De nieuwe teambaas van Renault, Eric Boullier, zoekt een sterke man als coureur naast kopman Robert Kubica. Daarbij zal hij coureurs uit het kamp van zijn bedrijf Gravity Sport Management niet bevoordelen.


Boullier zegt zijn 'eigen' coureurs niet voor te trekken.Eric Boullier werd gisteren bevestigd als de nieuwe teambaas van Renault, dat onlangs voor 75 procent werd overgenomen door het bedrijf Genii Capital van Gerard Lopez.

Boullier was CEO van Gravity Sport Management, een bedrijf dat onder meer de zaken behartigt van Ho-Pin Tung en Jerome D’Ambrosio.

De teambaas zal die coureurs echter niet bevoordelen bij de keuze van een tweede rijder, laat hij weten. “Misschien wordt het een Gravity-coureur, misschien ook niet.”

“Het zal voor een Gravity-coureur zelfs moeilijker zijn om geselecteerd te worden, omdat zij nog echt moeten bewijzen dat ze het waard zijn om Renaults tweede coureur te worden.”

Iedere coureur wil Boullier naar dezelfde maatstaven beoordelen. En die maatstaven zijn hoog. “De tweede rijder moet in staat zijn punten te scoren en Kubica uit te dagen.”


Dat wpordt dus echt geen Grosjean! Die is wel zo ongebadig door het ijs gezakt... Villeneuve? Zou leuk zijn! Kan hij de strijd met Micha weer aan! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#21
Quote:'Villeneuve werkt aan terugkeer in Formule 1'
Uitgegeven: 8 januari 2010 11:36
Laatst gewijzigd: 8 januari 2010 11:36

AMSTERDAM - Jacques Villeneuve is erop gebrand om in 2010 terug te keren in de Formule 1. De voormalig wereldkampioen doet er naar eigen zeggen alles aan om nog dit seizoen een plekje te bemachtigen. "Jock Clear (Villeneuve’s voormalig race-engineer bij Williams en BAR, red.) vertelde mij dat ik het geweldig zou vinden om in de huidige Formule 1-auto’s te rijden", zegt Villeneuve in gesprek met de Canadese website auto123.com. "Veel elektronische snufjes zijn van de auto’s verdwenen en dat motiveert mij om terug te keren. Ik werk er echt ontzettend hard aan om dat doel te bereiken", aldus de wereldkampioen van 1997.

Veel concrete informatie kan de Canadees echter niet geven. Lange tijd werd gesuggereerd dat Villeneuve in beeld zou zijn bij Lotus (waar inmiddels Jarno Trulli en Heikki Kovalainen zijn bevestigd als coureurs), maar die geruchten zijn volgens Villeneuve gebaseerd op een misverstand.

Lotus
"Veel mensen lieten zich meeslepen door het Lotus-verhaal", legt Villeneuve uit. "Maar ik wilde gewoon een bezoek brengen aan Gino (Rosato, red.), een goede vriend van mij. Hij werkt nu voor Lotus, voor de afdeling productieauto’s." "Ik heb dus een bezoek gebracht aan de fabriek voor productieauto’s in Engeland, dat had helemaal niets met de Formule 1 te maken. Ik heb niet met teambazen of zoiets dergelijks gesproken." Met wie Villeneuve wel in gesprek is, wil de Canadees nog niet zeggen. "Daar kan ik op dit moment geen mededelingen over doen."


Het lijkt erop dat je gebeden wel eens verhoord zouden kunnen worden. Sjakie Sjap heeft er wel oren naar in ieder geval.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#22
Ik las het inderdaad, daarom opperde ik hem ook bij Renault. Allleen had ik al in eerder stadium verwacht dat hij ergens getekend had.
Als Jacques daadwerkelijk terugkeert zal hij alleen willen rijden in een competitieve auto dus dat zal wss Renault worden. OFFFF... hij moet een erg goede indruk krijgen van Team US F1, dan zou hij met zijn achtergrond wel eens leuke sponsors mee kunnen nemen alleen of hij daarmij zijn eigen salaris erdoor gedrukt krijgt? Ik vraag het me af...

Als je het me nu vraagt tekent Villeneuve nog bij Renault, Heidfeld en Speed tekenen bij US F1 en Sato bij Campos F1. Fisichella valt buiten de boot door zijn Ferrari-avontuurtje

Edit: Bronnen in Argentinie melden nu een duo bij USF1: Lopez en Rossiter. Lopez wist ik inderdaad al, efkes vergeten... ](*,) Rossiter is mij volledig onbekend. Iemand?

Dit zal dus Heidfeld buiten de boot doen vallen... Mmm, lastige keuze voor Campos: een relatief goedkope Sato wat een echt knokkertje is, of een middelmatige coureur als Heidfeld? Ik zou het wel weten... :-({|=
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#23
Vooralsnog gaat het een leuk seizoen worden!
Ik heb er weer zin in!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#24
Het verbaast me wel dat Heidfeld waarschijnlijk het kind van de rekening wordt, want neem aan dat hij het nodige geld mee kan nemen naar een team. Daarnaast is het natuurlijk geen kinderachtige coureur met veel ervaring. Maar Sato in een formule 1-bolide staat garant voor actie en sensatie :8:
Reply
#25
Scholten! Wrote:Het verbaast me wel dat Heidfeld waarschijnlijk het kind van de rekening wordt, want neem aan dat hij het nodige geld mee kan nemen naar een team. Daarnaast is het natuurlijk geen kinderachtige coureur met veel ervaring. Maar Sato in een formule 1-bolide staat garant voor actie en sensatie :8:

Beaam. Heidfeld is een veuuuuuuuuuuuuuul betere coureur dan bijvoorbeeld Pedro de la S. en bringt inderdaad een mooie zak Duitsche Oiros mit. Misschien heeft ie teveel finansjeele eisen, anders zou ik niet weten waarom niemand hem een contract aanbiedt.
Scott Speedo geef ik weinig kans, ook niet bij USF1. Dan eerder een andere cowboy uit de IndyCars (bestaat dat nog?) of een andere pseudo-oval-serie. Oh, en heeft Doornbos al ergens een zitje voor volgend jaar?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#26
Montoya misschien bij USF1?
geen gerucht of zo, schiet me nu ineens te binnen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#27
Quote:Piquet kiest voor overstap naar Nascar
‘Blijdschap is net zo belangrijk als ambitie’

[12-01-2010] Nelson Piquet heeft sinds zijn ontslag bij Renault halverwege 2009 altijd gezegd terug te willen keren. De Braziliaan is echter tot de conclusie gekomen dat de Formule 1 niet langer op hem zit te wachten.

Eind december schreef Piquet. op Twitter nog hoopvol te zijn over zijn kansen op een rentree in de Formule 1. Maar sinds duidelijk werd dat de coureur met opzet in de muur knalde in Singapore 2008, is zijn aanzien in de paddock gedaald. Hoewel hij het lang heeft geprobeerd, is ook Piquet tot de conclusie gekomen dat er in 2010 geen stoeltje voor hem is in de Formule 1. Via een bericht op zijn website en via Twitter laat hij weten een andere weg in te slaan. De 24-jarige zoekt zijn heil in de Amerikaanse Nascar.
Piquet: “Ik heb de afgelopen maanden zorgvuldig mijn opties voor dit jaar afgewogen. Ik moest een richting kiezen en het was een moeilijke beslissing om te maken. Het is altijd mijn doel geweest om te slagen in de Formule 1.”
“Maar ik heb geleerd dat geluk net zo belangrijk is als ambitie. En nadat mijn eerste achttien maanden in de Formule 1 niet zo zijn gegaan zoals gepland heb ik besloten om me op iets anders te focussen en ik heb gekozen voor Amerika.”
“Nascar is erg uitdagend en het is nog geen outsider gelukt om meteen te winnen. Het is de ultieme uitdaging voor mij en ik zal binnenkort meer details bekendmaken over mijn exacte programma.” Piquet noemt het een gezonde, nieuwe uitdaging. “Ik heb een groep mensen gevonden die bereid is mij te helpen met mijn carrière en ik ben ze daar dankbaar voor. Natuurlijk zal ik Europa en de vrienden die ik daar heb missen.”
“Ik ben sowieso trots op de successen die ik daar behaald heb. En ik ben ervan overtuigd dat ik nog wel een aantal keer in Europa zal racen aangezien ik erg ambitieus ben. Zo is het altijd al een droom van me geweest om de 24 uur van Le Mans een keer te winnen.”


Conclusie: Nelsinho heeft zichzelf meer geelimineerd dan Flavio.... ](*,)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#28
Gerben Zonderland Wrote:Beaam. Heidfeld is een veuuuuuuuuuuuuuul betere coureur dan bijvoorbeeld Pedro de la S. en bringt inderdaad een mooie zak Duitsche Oiros mit. Misschien heeft ie teveel finansjeele eisen, anders zou ik niet weten waarom niemand hem een contract aanbiedt.
Scott Speedo geef ik weinig kans, ook niet bij USF1. Dan eerder een andere cowboy uit de IndyCars (bestaat dat nog?) of een andere pseudo-oval-serie. Oh, en heeft Doornbos al ergens een zitje voor volgend jaar?

GZ, sorry hoor maar als je Heidfeld veeeeeeeulll beter vindt dan De La Rosa dan mankeert er toch iets aan je F1 inzicht.
Want waarom was De La Rosa testrijder bij McLaren? Omdat hij goede technische feedback gaf en daarmee hielp de wagen te ontwikkelen.
Ik heb een zwak voor de la Rosa maar hij is, net als Heidfeld, een gemiddelde coureur. Punten pakken kan hij als de auto okay is maar risico's proberen ze allebei uit de weg te gaan.
Heidfeld kan die technische input in mijn ogen veel minder geven, anders waren de problemen in 2008 ook al wel wat eerder opgelost.
Check seizoen 2006 voor een mooi overzicht tussen beiden. Daar zit niet veel verschil in hoor?! Zelfs beiden op het podium van Hongarije.
Simpel dus: je hebt een coureur met technische inbreng die enorm veel ervaring heeft in het afstellen van een auto en het beter maken van een auto. Anderzijds is het door zijn leeftijd en ervaring ook een van de beste medecoureur die je je maar kan wensen. Als Kobayashi openstaat voor de leerschool van De La Rosa (Heidfeld rijdt volgens mij voor zichzelf en zichzelf) kan hij enorm grote sprongen maken en zien we hem over twee jaar terug bij een topteam!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#29
Ik snap werkelijk niet hoe je aan iemand die de afgelopen zeven jaar slechts 9 races per ongeluk heeft gereden een betere keuze vindt dan iemand die in dezelfde periode 118 races heeft gereden en 200 punten heeft behaald. Welke problemen in 2008? Hij pakte in de laatste 6 races nog 4 keer punten, waarvan 1 2e plaats. Dat ze in het hele seizoen niet constant waren ligt m.i. niet aan Heidfeld, maar aan domme pech. Hier een treffend stukje over het seizoen 2008 van Nick Heidfeld:

Quote:In the last three races Heidfeld scored four points, ending in sixth place in the standings after being passed by Fernando Alonso at the last round of the season. However, Heidfeld became only the second driver to finish 18 races in a single season, after 1. Tiago Monteiro completed the same feat with Jordan in 2005. Heidfeld also became the first driver to finish every single race in a season since Michael Schumacher in 2002.

Inderdaad, dat was best wel een slecht seizoen.... :roll:

Hij hikt alleen veel te lang tegen zijn eerste overwinning aan, maar daar zijn en waren er meer van. En 2006 is 4 seizoenen geleden en toen kreeg hij alleen de kans om te rijden omdat JPM er geen zin meer in had en er zo 1-2-3 geen nieuwe coureur voorhanden was met een superlicentie en die ook nog in de juiste conditie was.Anders hadden we PDLR NOOIT meer in een F1-auto gezien tijdens een raceweekend. Die auto had mijn oma ook nog op het podium kunnen rijden. En over hongarije 2006:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Hungarian_Grand_Prix">http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Hungarian_Grand_Prix</a><!-- m -->
Pedro in een natte race van 5 naar 2, Heidfeld in dezelfde race van 11 naar 3. You do the math!

Het zijn beide geen topcoureurs, maar op basis van de afgelopen seizoenen spreken de harde feiten voor zichzelf. En als andere voorbeelden van prima testcoureurs die het niet meer kunnen in de races: Alexander Wurz en Luca Badoer. Als je er zo lang uit bent en je bent niet van het niveau Michael Schumacher, dan wordt het hem niet meer. En zelfs bij Der Schumi moet ik het nog zien. Mark my words! Hij krijgt dit seizoen alleen een kans omdat er wederom een chronisch gebrek aan F1-coureurs met een superlicentie is, die a) niet veul te oud zijn, b) recentelijk nog in een F1-auto hebben gezeten en c) de ontwikkelingen van de auto’s van afgelopen seizoenen meegemaakt hebben. Als ik teamdirecteur was bij een F1-team en ik had nog een coureur nodig, dan probeerde ik meteen Heidfeld te contracteren.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#30
Domme pech bestaat niet in een sport waarin elke tiende van een seconde telt.
Verder lees je mijn bericht niet geheel goed denk ik. Ik zeg nergens dat ik De La Rosa beter vind dan Heidfeld, ik spreek enkel jouw mening dat Heidfeld veeeeeeeeeul beter is dan de la Rosa tegen. De la Rosa vind ik zeer dicht bij het niveau van Heidfeld rijden, met het verschil dat de la Rosa veel meer ervaring heeft met testwerk en het beter maken van een auto. Heidfeld is daar veel minder ervaring in. Zet ze beiden in dezelfde topauto en je zult met Heidfeld meer punten scoren, geheid! Maar zet ze beiden in een mindere auto en ze zullen niet veel vooraan te zien zijn. Wel zal in die auto de la Rosa in mijn ogen een flink verschil maken in de ontwikkeling van de auto.
Als ik dan ook er bijvoeg dat een de la Rosa zeer hoogstwaarschijnlijk een iets mindere hypotheek te betalen heeft dan een Heidfeld snap ik de keuze voor de la Rosa dus heeeeeeeeeeeuuuulllll erg goed.
Vaak is F1 nou eenmaal veul meer dan punten pakken..
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: