The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Silly Season 2010
#31
Mooie discussie, maar uiteindelijk dus gewoon een misvatting.

ff wat anders:

Fernando Alonso is er zeker van dat hij zijn Formule 1-carrière bij Ferrari gaat eindigen. De Spanjaard rijdt sowieso de komende drie jaar bij de Italiaanse renstal. De tweevoudig wereldkampioen geeft aan dat hij zijn carrière bij Ferrari wil eindigen. Hij legt uit: “Voor de meeste coureurs is rijden bij Ferrari het beste wat je kan overkomen. Het is bijna onmogelijk om daarna nog de motivatie te vinden om voor een ander team te rijden. Het gevoel, de omgeving is bij geen ander team te vinden.”
Reply
#32
Ja, als we even gaan googelen kunnen we geheid dit soort uitspraken ook vinden uit zijn tijd bij Renault. Toen ik een tijdje bij mijn huidige werkgever zat dacht ik ook: wow, hier blijf ik echt superlang. Nu, 3 jaar later, kijk ik ook echt wel om me heen naar mooie aanbiedingen hoor...
Alonso gaat leuk meedraaien in de Ferrari maar gaat na 1,5-2 jaar tegenvallen. Wie zegt dan dat ze hem niet gaan vervangen? Of wie zegt er dat als hij zijn contract wel uitdient dat het dan niet blijft kriebelen en hij een 'Damon-Hilletje" maakt (lees: bij een crappie team gaan rijden om met zijn ervaring een team beter te maken)?
Dit vind ik van die inhoudsloze uitspraken. Tuurlijk heeft ie het naar zijn zin, wat kan hij anders roepen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#33
Nou Marshall, je hebt je zin gekregen. De La Rosa terug in de F1 =D>
Reply
#34
Nu Jos nog een auto en begin 2000 is terug..... [-o< [-o< [-o<
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#35
Adder Wrote:Nu Jos nog een auto en begin 2000 is terug..... [-o< [-o< [-o<

Ik hoop eerder op Doornbos of v/d Garde...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#36
Doornbos rijdt nog een jaartje IndyCar. Hij zegt dat ie wel gesprekken heeft gehad met F1-teams, maar dat hij teveel sponsorgeld mee moest nemen.
Reply
#37
Pedro ole ole ole!!! \Big Grin/
(en dan in de allereerste bocht van het seizoen rechtdoor knallen en direct 6 auto's eruit kegelen... Lol!) :-#

Quote:Doornbos: “Liever vooraan in IndyCar dan achteraan in Formule 1”
Robert Doornbos heeft met US F1 en Campos Meta 1 gesproken over een terugkeer in de Formule 1. Niet alleen het vereiste sponsorbudget van vijf miljoen dollar was een obstakel, ook het vooruitzicht van achteraan meerijden in de Formule 1 sprak de Nederlander niet aan.

Doornbos liet NUsport weten: “Er komt een aantal teams bij, dus hebben we gekeken wat de mogelijkheden waren. Er waren wat gesprekken met US F1 en ook Campos Meta was geïnteresseerd, alleen zij vragen rond de vijf miljoen dollar aan sponsorgeld. Als ik dat al zou hebben, ging ik liever vooraan rijden in de IndyCar Series dan achteraan in de Formule 1.”
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#38
Er wordt druk gestreden om het plaatsje bij Renault, volgens Boullier zijn er 4 kanshebbers, "twee van hen zijn ervaren coureurs en twee andere coureurs waar we mee in gesprek zijn, zijn rookies.":

Quote:Heidfeld staat op "shortlist" Renault
Teambaas Eric Boullier gaf aan dat er nog vier kandidaten zijn, waarvan Nick Heidfeld er één is.
"Ik zou liegen als ik zou zeggen dat Heidfeld niet op ons lijstje staat," vertelt Boullier aan Autosport.com. "Nick is natuurlijk al wel enkele seizoenen de teamgenoot geweest van Robert en het is nu dus de vraag of we dat nog een keer willen doen. Afgezien van die kwestie staat hij zeker bij ons op de lijst. Er zijn niet veel coureurs meer beschikbaar met F1-ervaring en er zijn ook niet veel rookies beschikbaar, waarvan wij denken dat ze goed genoeg zijn voor de Formule 1. We moeten nu dus een afweging maken tussen de prestaties van een coureur en in welke mate een coureur zich nog kan ontwikkelen."
Dat is dus coureur 1....

Quote:Vitaly Petrov geeft gesprekken met Renault toe
Vitaly Petrov verklapte dat hij in gesprek is met de Franse renstal over een racestoeltje. De 25-jarige-coureur, die vorig jaar als tweede eindigde in de GP2, is in beeld om Robert Kubica bij te staan als teamgenoot. Petrov deelde Infox.ru mede: “We zijn momenteel in onderhandeling met Renault en die gesprekken bevinden zich in de laatste fase. Ik benadruk dat er nog geen contract ondertekend is. Dat moet voor 1 februari gebeuren, want dan beginnen de voorbereidingstests.”
Coureur 2.....

Villeneuve coureur 3???

Pastor Maldonado coureur 4???? Hij is een vice-kampioen van de World Series by Renault
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#39
Ben nog aan het spitten voor die 2e rookie...
Namen die opkomen zijn bovengenoemde Maldonado, Lopez (toch voor de neus van de kleinere teams wegkapen?), Davide Valsecchi, Loic Duval (is alleen al wat 'oud'), Dani Clos....???
Iemand nog ideeen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#40
Nee, nu is de vijver wel ongeveer leeg. Die Petrov neemt zo'n 15 miljoen mee, lijkt me wel interessant voor Renault of dat andere kleine team. Blijf er toch bij dat Heidfeld de beste kandidaat is, maar ik weet niet of Kubica er trek in heeft om weer samen met Heidfeld te rijden.
Reply
#41
En weer een stoeltje gevuld:

Quote:'USF1 presenteert Lopez maandag'

AMSTERDAM - Het nieuwe USF1-team staat op het punt om Jose Maria Lopez als eerste coureur te presenteren. De Argentijn heeft genoeg sponsorgeld bij elkaar gesprokkeld om zijn entree in de Formule 1 te maken voor de debuterende renstal. Lopez is een voormalig testrijder van Renault. De 26-jarige coureur heeft tussen 2004 en 2006 met wisselend succes in de Formule 3000 en het GP2-kampioenschap gereden. De afgelopen seizoenen was de Argentijn in eigen land actief in diverse toerwagenklasses, waarin hij meerdere kampioenschappen binnensleepte. Daarnaast reed hij een aantal wedstrijden in het FIA GT-kampioenschap met een Ferrari. Miguel Mattos, de persvoorlichter van Lopez, bevestigde tegenover Reuters dat de deal rond is. "We hebben een overeenkomst en de officiële presentatie zal maandag plaatsvinden."

Hulp
Oud-Ferrari coureur en meervoudig GP-winnaar Carlos Reutemann zou achter de schermen een grote rol hebben gespeeld. Autosport meldt dat de Argentijn zijn landgenoot heeft geholpen met het vinden van sponsors. De politiek actieve Reutemann is bovendien een goede vriend van USF1-teambaas Peter Windsor.

Dat maakt de kans voor Heidfeld bij Renault ietsjes groter, denk ik.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#42
Helaas, Heidfeld waarschijnlijk reserve bij Mercedes...
Reply
#43
Petrov brengt inderdaad volgens de geruchten 15M euri mee. Echter, dat zijn niet de hoogste bedragen. Ik heb al ergens in het geruchtencircuit verhalen over 30M euri gehoord. Dat zouden dan toch namen als Jacques moeten zijn denk ik? Daar wil een sponsor wel voor dokken...

Hier het relaas van Renault over Petrov:

Renault: “Petrov is niet de rijkste coureur waar we mee spreken”
Het team van Renault is nog altijd op zoek naar een teamgenoot voor Robert Kubica. Vitaly Petrov is een naam die daarbij steeds vaker valt. De Rus beschikt over een aardig sponsorbudget, maar dat is niet de enige reden dat de Franse renstal interesse in hem heeft, zo benadrukt teambaas Eric Boullier in gesprek met ESPN F1.

“Ik kijk in eerste instantie naar talent, maar daarna neem ik ook de sponsormogelijkheden mee. Men zegt dat we Petrov alleen als kandidaat beschouwen vanwege zijn sponsorgeld, maar hij is niet de rijkste rijder waarmee we spreken. We mogen niet vergeten dat hij in 2009 tweede eindigde in de GP2. Hij beschikt over meer dan genoeg talent voor een Formule 1-stoeltje. Ik dien ook de bedrijfsstrategie in ogenschouw te nemen, we moeten punten scoren en dat is makkelijker met een ervaren coureur”, besluit Boullier.


Oftewel: Petrov wordt gewoon bevestigd.
Lopez bij USF1, wisten we eigenlijk al, wellicht dat Villeneuve er nog naast in stapt? Lijstje geupdate
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#44
Goed nieuws!!!

'Test- en reserverol voor Tung bij Renault'
Petrov genoemd als tweede coureur
Mogelijk onthult Renault zondag tijdens zijn presentatie de identiteit van de tweede rijder. Er circuleren berichten dat Vitaly Petrov teamgenoot wordt van Robert Kubica en dat Ho-Pin Tung is gecontracteerd als testrijder.

Eerder deze week verklaarde Tung tegenover GPUpdate hoopvol te zijn over zijn kansen op een stoeltje. “Ik zou al tevreden zijn met een functie als testrijder, maar het spreekt voor zich dat ook ik liever zou racen in 2010. Het wordt afwachten, maar we hopen snel met een bekendmaking voor de dag te komen”, aldus Tung. Verschillede media melden echter dat het stoeltje vergeven is aan Petrov. De Rus neemt 15 miljoen euro aan sponsorgeld mee. Teambaas Eric Boullier verklaarde eerder al niet alleen vanwege zijn sponsorgeld geïnteresseerd te zijn.
“Mensen zeggen dat we Petrov willen vanwege zijn geld, maar hij is zeker niet de rijkste coureur waarmee we praten. Het zou fijn zijn als we zijn talent en geld wisten te combineren, maar hij staat niet bovenaan mijn lijst.”

Hoewel er dus niks officieel is bekendgemaakt, wordt Tung genoemd als testrijder. Belgische media melden dat hij die functie moet delen met de Belg Jerome D’Ambrosio, die eveneens verbonden is aan het managementbureau Gravity Sport.
Tungs manager Bert Winkler hult zich in stilzwijgen en Tung zelf – die momenteel in Azië verblijft – is niet bereikbaar voor commentaar.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#45
Officieel nu!

Quote:Tung derde rijder Renault
Uitgegeven: 31 januari 2010 17:50
Laatst gewijzigd: 31 januari 2010 18:46
VALENCIA - De Nederlandse autocoureur Ho-Pin Tung krijgt de prominente rol van derde rijder bij het formule 1-team van Renault. De Franse renstal maakte zondag op het circuit van Valencia de aanstelling van Tung, die van Chinese afkomst is, bekend.

''lk zei al eerder dat ik op de drempel van de Formule 1 stond. Vandaag kan ik zeggen dat ik er in zit'', reageerde de 27-jarige Tung op zijn website. De Chinese Nederlander zal als derde rijder bij alle Grote Prijzen aanwezig zijn om zonodig in te vallen voor de wedstrijdrijders en testwerk verrichten.

De Formule 1 krijgt er in 2010 voor het eerst een Rus bij. Renault maakte in Valencia bekend dat Vitali Petrov in het komende wereldkampioenschap de tweede rijder wordt naast de Pool Robert Kubica. De 25-jarige Petrov werd vorig jaar tweede in de talentklasse GP2.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#46
Inderdaad top! Nu hopen dat Petrov verzaakt Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#47
En nicky hep ook een (reserve)stoeltje:

Quote:Reserverol voor Heidfeld bij Mercedes
Uitgegeven: 4 februari 2010 12:27
Laatst gewijzigd: 4 februari 2010 12:26

STUTTGART - De Duitse autocoureur Nick Heidfeld moet, na tien jaren als vaste rijder in de Formule 1, komend seizoen genoegen nemen met een bijrol. De renstal Mercedes GP heeft de 32-jarige routinier donderdag ingelijfd als reserve- en testrijder voor 2010. ''Natuurlijk was ik liever actief gebleven als coureur, maar ik ben er trots op om bij de Silberpfeile te horen'', zei Heidfeld.

De Duitser heeft meer dan 170 Grote Prijzen achter zijn naam. Hij won er geen, maar eindigde wel twaalf keer op het podium. De laatste jaren kwam hij uit voor BMW Sauber. Directeur Norbert Haug noemde de komst van Heidfeld een versterking voor Mercedes GP, dat Michael Schumacher en Nico Rosberg als vaste coureurs heeft. ''We kennen elkaar al jaren. We steunden Nick al in zijn juniorentijd.''

Jammer dat hij (voorlopig) geen races rijdt, maar zo blijft hij in ieder geval in the picture....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#48
Ik denk dat Nicky mazzel mot hebbu met tegenvallende coureurs anders is het denk ik over en uit met Nicky in de F1... En bij Mercedes en McLaren zul je niet snel een rol kunnen opvullen denk ik. =D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#49
The return of Sjakie Nieuwstad?

Quote:'Stefan GP contracteert Villeneuve'
Uitgegeven: 18 februari 2010 11:55
Laatst gewijzigd: 18 februari 2010 12:01

AMSTERDAM - Mocht Stefan GP de plek van de in problemen verkerende teams USF1 of Campos Meta overnemen, dan is de kans groot dat Jacques Villeneuve zijn rentree in de Formule 1 maakt. De 38-jarige Canadees heeft volgens Autosport een overeenkomst met het Servische team zonder startbewijs.

Villeneuve, werelkampioen in 1997, werd in 2006 door BMW-Saber aan de kant geschoven wegens tegenvallende prestaties. De zoon van racelegende Gilles Villeneuve kondigde eind 2009 al aan dat hij graag terug wilde keren in de sport.
Autosport meldt dat Kazuki Nakajima de grootste kans maakt op het tweede zitje bij Stefan GP. De Japanner moest na afgelopen seizoen bij Williams plaatsmaken voor Nico Hülkenberg. Karun Chandhok lijkt op weg om test- en reserverijder te worden, al ontkent de Indiër op zijn Twitter-pagina dat er sprake is van een getekend contract.

Debuut
Stefan GP nam na het vertrek van Toyota de inboedel, inclusief ontwerpen voor 2010, over van de Japanse renstal.
Het team wil eind febrauri testen op het circuit van Portimao in de Algarve. Stefan GP bereid zich voor op een Formule 1-debuut, al is het dus nog lang niet zeker of dat er ook daadwerkelijk van gaat komen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#50
Rare move van Jacques. Ik had het logischer gevonden om een van de andere teams te versterken en wat financien mee te brengen. Dan heb je direct aardig wat in de melk te brokkelen aangezien het team dan echt niet zonder je kan.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#51
En USF1 lijkt het niet te gaan redden, in argentijnse media wordt geroepen dat de boel afgeblazen is....

Hier een interessant artikeltje over Stefan GP de mogelijke nieuwe opvolger van USF1?

http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-nieu...stefan-gp/
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#52
In ieder geval weer een rijder minder voor de laatste stoeltjes:

Quote:Sato stapt over naar IndyCars
Japanner tekent contract bij KV Racing
[18-02-2010] Takuma Sato rijdt dit seizoen in de Amerikaanse IndyCars. De voormalige Super Aguri-coureur heeft een contract ondertekend bij KV Racing.

Waarschijnlijk zullen Campos en USF1 samen aan de start verschijnen waardoor Stefan GP alsnog een startplek kan kopen. Villeneuve kan dan daar aan de slag (in dat geval dus toch niet zo'n vreemde stap van Jacques, hetgeen deze speculatie enkel meer bevestigd) en is er nog slechts 1 plekje over... Nakajima? Ralf Schumacher (no, pleeeaaasee!!!)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#53
Vooralsnog geen samenvoeging van USF1 en Campos:

Machtsovername bij formule-1 team Campos

MILAAN - Het broze formule-1 team van Campos Meta heeft een nieuwe eigenaar en een nieuwe teambaas. De Spaanse zakenman Jose Ramon Carabante heeft de meerderheid van de aandelen in handen gekregen en Colin Kolles aangesteld als manager van de renstal.
Campos is een van de nieuwe teams in de Formule 1, maar sinds de oprichting kwam er weinig concreets van de grond.

Er is pas één coureur aangetrokken - de Braziliaan Bruno Senna - en een bolide ontbreekt nog altijd. Kolles, oud-teambaas van Jordan, Midland, Spyker en Force India, krijgt nu de taak het team vorm te geven. ''Deze uitdaging kan ik niet uit de weg gaan'', zei Kolles. ''Binnen tien dagen willen we de hele operatie in kaart hebben en nieuwe fondsen hebben aangeboord. Zodat we er zeker van kunnen zijn dat we aan de start verschijnen bij de eerste Grand Prix op 14 maart in Bahrein.''
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#54
Over en uit bij USF1... Jackie terug in de F1? \Big Grin/
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#55
LONDON - De Indiase coureur Karun Chandhok heeft zich donderdag verzekerd van het laatste stoeltje in de Formule 1 voor komend seizoen. Hij wordt de tweede rijder van Hispania Racing, het Spaanse raceteam dat tot voor kort nog Campos Meta heette. Chandhok wordt teamgenoot van de Braziliaan Bruno Senna.

De nieuwe Karthikeyan? Undecided
Reply
#56
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Beaam. Heidfeld is een veuuuuuuuuuuuuuul betere coureur dan bijvoorbeeld Pedro de la S. en bringt inderdaad een mooie zak Duitsche Oiros mit. Misschien heeft ie teveel finansjeele eisen, anders zou ik niet weten waarom niemand hem een contract aanbiedt.
Scott Speedo geef ik weinig kans, ook niet bij USF1. Dan eerder een andere cowboy uit de IndyCars (bestaat dat nog?) of een andere pseudo-oval-serie. Oh, en heeft Doornbos al ergens een zitje voor volgend jaar?

GZ, sorry hoor maar als je Heidfeld veeeeeeeulll beter vindt dan De La Rosa dan mankeert er toch iets aan je F1 inzicht.
Want waarom was De La Rosa testrijder bij McLaren? Omdat hij goede technische feedback gaf en daarmee hielp de wagen te ontwikkelen.
Ik heb een zwak voor de la Rosa maar hij is, net als Heidfeld, een gemiddelde coureur. Punten pakken kan hij als de auto okay is maar risico's proberen ze allebei uit de weg te gaan.
Heidfeld kan die technische input in mijn ogen veel minder geven, anders waren de problemen in 2008 ook al wel wat eerder opgelost.
Check seizoen 2006 voor een mooi overzicht tussen beiden. Daar zit niet veel verschil in hoor?! Zelfs beiden op het podium van Hongarije.
Simpel dus: je hebt een coureur met technische inbreng die enorm veel ervaring heeft in het afstellen van een auto en het beter maken van een auto. Anderzijds is het door zijn leeftijd en ervaring ook een van de beste medecoureur die je je maar kan wensen. Als Kobayashi openstaat voor de leerschool van De La Rosa (Heidfeld rijdt volgens mij voor zichzelf en zichzelf) kan hij enorm grote sprongen maken en zien we hem over twee jaar terug bij een topteam!

Blijkbaar hebben ze bij Sauber ingezien dat ik gelijk had, want Pedro is exit en Heidfeld is zijn vervanger. Hup Nick! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#57
lol, roert er zich ook ineens weer eentje hoor! Wink
Die bak is gewoon niet vooruit te branden. Dat zie je aan alle resultaten. Nick zal het hier echt niet beter gaan doen dan Pedro.
Gaat Nick nu ineens dik punten rijden dan zet ik een petje voor je op maar reken er maar niet op.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#58
Marshall Wrote:lol, roert er zich ook ineens weer eentje hoor! Wink
Die bak is gewoon niet vooruit te branden. Dat zie je aan alle resultaten. Nick zal het hier echt niet beter gaan doen dan Pedro.
Gaat Nick nu ineens dik punten rijden dan zet ik een petje voor je op maar reken er maar niet op.

Hee spuit 11, dat bericht was al van 4 weken terug. :lol:
En je mag je petje voor me afzetten als Nick wel, op zijn minst, meedoet om de punten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#59
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:lol, roert er zich ook ineens weer eentje hoor! Wink
Die bak is gewoon niet vooruit te branden. Dat zie je aan alle resultaten. Nick zal het hier echt niet beter gaan doen dan Pedro.
Gaat Nick nu ineens dik punten rijden dan zet ik een petje voor je op maar reken er maar niet op.

Hee spuit 11, dat bericht was al van 4 weken terug. :lol:
En je mag je petje voor me afzetten als Nick wel, op zijn minst, meedoet om de punten.

Hey boerenknol, ik ben dan ook 3 weken op vakantie geweest... even goed de overige topics in de gaten houden he?! Wink
Als ze zoveel vertrouwen hebben in hem, waarom is zijn zitje voor komend jaar dan nu al vergeven?
Enne, meedoet om de punten betekent dik punten halen he?! Significant beter dan Pedro...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#60
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:lol, roert er zich ook ineens weer eentje hoor! Wink
Die bak is gewoon niet vooruit te branden. Dat zie je aan alle resultaten. Nick zal het hier echt niet beter gaan doen dan Pedro.
Gaat Nick nu ineens dik punten rijden dan zet ik een petje voor je op maar reken er maar niet op.

Hee spuit 11, dat bericht was al van 4 weken terug. :lol:
En je mag je petje voor me afzetten als Nick wel, op zijn minst, meedoet om de punten.

Hey boerenknol, ik ben dan ook 3 weken op vakantie geweest... even goed de overige topics in de gaten houden he?! Wink
Als ze zoveel vertrouwen hebben in hem, waarom is zijn zitje voor komend jaar dan nu al vergeven?
Enne, meedoet om de punten betekent dik punten halen he?! Significant beter dan Pedro...

Heb je gekeken? 4 puntjes voor Nick, das niet slecht, of wel? :cheers:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: