The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




S5.com
#61
Ik zie dat er van 2 kanten scouts komen, dat is aardig, hartelijk dank. Ik zal zo snel mogelijk grondstoffen sturen. Ik ben benieuwd wie er komt scouten, ik houd jullie op de hoogte.
May The Schwartz Be With You
Reply
#62
Om 21:05 komt er iemand proberen zijn 3 knuppels te bevrijden. Ik heb wat extra vallen voor hem klaargezet. ik heb er nu 238 vrij voor hem. ik ben benieuwd. Ik hoop niet dat hij mijn/jullie pasverworven scouts molt, dat zou sneu zijn natuurlijk. Dat is me al een keer eerder gebeurd op een andere server, ik had toen van Mac 10 scouts gekregen. Ze stonden er koud 5 minuten, toen een of andere newbee ze met een handjevol knuppels om zeep hielp. Ik had hem uit balorigheid een rekening gestuurd die hij nog betaald zou hebben ook als hij niet toevallig een vriendje had die al wat langer Travian speelde en die vervolgens iets van 900 imperianen op mij afstuurde (8 uur lopen of zoiets!).
May The Schwartz Be With You
Reply
#63
Haha, dan heb ik nog een paar leuke rekeningen openstaan op s2 ! Ik zal er eens een deurwaarder op afsturen :wink:
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#64
Berend Botje Wrote:Om 21:05 komt er iemand proberen zijn 3 knuppels te bevrijden. Ik heb wat extra vallen voor hem klaargezet. ik heb er nu 238 vrij voor hem. ik ben benieuwd. Ik hoop niet dat hij mijn/jullie pasverworven scouts molt, dat zou sneu zijn natuurlijk. Dat is me al een keer eerder gebeurd op een andere server, ik had toen van Mac 10 scouts gekregen. Ze stonden er koud 5 minuten, toen een of andere newbee ze met een handjevol knuppels om zeep hielp. Ik had hem uit balorigheid een rekening gestuurd die hij nog betaald zou hebben ook als hij niet toevallig een vriendje had die al wat langer Travian speelde en die vervolgens iets van 900 imperianen op mij afstuurde (8 uur lopen of zoiets!).


Geen probleem als ze gemold worden, we sturen wel nieuwe.
Btw, als je van je goodies af wilt, uiteraard welkom, maar je hoeft niet te dokken voor die scouts hoor.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#65
Ik ben niet van plan echt serieus te gaan spelen op deze server, dus ik zal jullie af en toe wel wat sturen, of lekker onvoordelig ruilen. Zet maar op de markt dan zie ik het wel en als ik kan ruil ik wel. En het aanbod om phalanxjes voor jullie te maken blijft ook staan.
May The Schwartz Be With You
Reply
#66
Als je wat phalanx omij kant op kan sturen , graag Smile

01.DB (105|56) Ons clubje heeft de laatste tijd veel last van een Old No. 7 attacks 01.DB , grootste aanval kwam hij met 160 clubswingers. Zijn leger moet tegen een muur aanlopen.
Insane life.
Reply
#67
Dan moet ik ze eerst maken, en ik moet je ook waarschuwen dat het niet snel gaat, maar ik doe mijn best. Mijn aanvaller kwam overigens maar met 7 knuppels die nu dus veilig achter slot en grendel zitten en die ik nooit meer los laat. Smile
May The Schwartz Be With You
Reply
#68
Kan en wil iemand mij vertellen wat mijn buurman heeft?


Subject: Caprica City scouts Exception
Sent: on 12.11.09 at 08:39:39

Attacker evsap from the village Caprica City

Troops 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Casualties 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Information None of your scouts returned.
Defender tricky from the village Exception

Troops ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?



Gaat dus om die rood gekleurde. Hij zit in Silence( Ivanna, Marsh?).
Als jullie van iemand van D12 wat willen weten , stel gerust je vraag hier en wij zullen proberen om daar achter te komen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#69
Caprica City scouts Exception
Sent: on 12.11.09 at 07:39:39

Attacker evsap from the village Caprica City

Troops 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Casualties 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Information None of your scouts returned.
Defender tricky from the village Exception

Troops 0 75 10 6 0 0 0
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#70
@ Berend Botje: Om de scouts te mollen moeten eerst al je vallen vol zitten. Als dat het geval is, zullen de overige troepen (eerlijk verdeeld als er verschillende troepen zijn) vechten tegen die evt scouts...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#71
Dank je, ik vermoedde wel zoiets, maar ik wist het niet precies. Als ze met meer dan 231 poppetjes komen loop ik risico.
May The Schwartz Be With You
Reply
#72
Berend Botje Wrote:Dank je, ik vermoedde wel zoiets, maar ik wist het niet precies. Als ze met meer dan 231 poppetjes komen loop ik risico.

Ga je naar de 1000 vallen?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#73
Ik weet niet, is misschien wel aardig, ik zit nu op level 14 met de trapper. Hij gaat tot 20 met 400 vallen. Die maak ik wel vol denk ik. Zo kan ik ook wel veilig kolonisten maken. Maar ik zit ook al met 6 schuilplaatsen lvl 10, en ik moet wel wat plaatsen openhouden, dus veel trappers kan ik er niet bijzetten. Tenzij ik weer schuilplaatsen afbreek. Ik ben trouwens nog niet gescout of aangevallen sinds die 7 knuppels van gisteren.
May The Schwartz Be With You
Reply
#74
Subject: Old No. 7 attacks 01.DB
Sent: on 16.11.09 at 14:38:29

Subject: Old No. 7 attacks 01.DB
Sent: on 15.11.09 at 21:45:24

Attacker ANTISOCIAL from the village Old No. 7

Troops 448 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Casualties 69 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Information You freed 6 friendly troops.
Bounty 1063 | 1988 | 489 | 611
Defender DreBoc from the village 01.DB

Troops 106 0 5 0 0 0 0 0 0 0 1
Casualties 106 0 5 0 0 0 0 0 0 0 1



Attacker ANTISOCIAL from the village Old No. 7

Troops 381 0 0 0 0 0 0 30 0 0 1
Casualties 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Information Residence destroyed
Information You freed 0 own troops.
Bounty 0 | 227 | 0 | 343
Defender DreBoc from the village 01.DB

Troops 9 0 3 0 0 0 0 0 0 0
Casualties 9 0 3 0 0 0 0 0 0 0

Leuk spel, die idioot spoort echt niet, nu al katapulten ? Resident was 9 nu 00.....
Insane life.
Reply
#75
Hij heeft in de D12 ally ook iemand aangepakt.
Als het een beetje meezit gaan wij over een paar dagen naar dorp 3.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#76
paar dagen? Over 5 minuten kan kolo 3 aan :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#77
De grootste spelers

Spelers Alliantie Populatie Dorp
1. Azrael Fearless 18881 25
2. Dark Archon Calvé 18146 23
3. Killing Fields Beer. 15736 22 =P~ \Big Grin/

Geef mij maar de speed server, lekker in team verband ( met zn 4en, al tijden) knallen^^
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#78
Wie ben jij dan?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#79
Dreboc, spelen jullie nog? Jullie hebben pas 1 dorp terwijl ik waarschijnlijk vanavond al ongestoord naar een 3e dorp ga. Ik word niet meer lastig gevallen, ik heb inmiddels 554 vallen, waarvan nog steeds 3 bezet.
May The Schwartz Be With You
Reply
#80
Yep even wat druk bezig met mijn nieuwe huis. Resident staat nu op 10. Binnenkort de kolonisten laten ontwikkelen. Kunnen we deze eventueel bij jou stallen ?
Insane life.
Reply
#81
Lib Wrote:Wie ben jij dan?


Hoezo speel je ook?

Nog altijd top 3 Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#82
Dre Wrote:Yep even wat druk bezig met mijn nieuwe huis. Resident staat nu op 10. Binnenkort de kolonisten laten ontwikkelen. Kunnen we deze eventueel bij jou stallen ?

Ik heb van Ivanna geleerd dat je kolonisten het beste een dorp met vallen kunt laten overvallen, zodat ze gevangen worden en veilig zitten tot je ze nodig hebt. Je mag ze wel in mijn vallen laten lopen. Voor alle duidelijkheid: overvallen, niet aanvallen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#83
Berend Botje Wrote:
Dre Wrote:Yep even wat druk bezig met mijn nieuwe huis. Resident staat nu op 10. Binnenkort de kolonisten laten ontwikkelen. Kunnen we deze eventueel bij jou stallen ?

Ik heb van Ivanna geleerd dat je kolonisten het beste een dorp met vallen kunt laten overvallen, zodat ze gevangen worden en veilig zitten tot je ze nodig hebt. Je mag ze wel in mijn vallen laten lopen. Voor alle duidelijkheid: overvallen, niet aanvallen.


Dat is een verdomd handige tip.
Wij gaan trouwens ook voortvarend, we hebben nu 4 dorpen,1x 15 graner, 2 x 9 graner en 1 gewoon. Vanaf nu gaan wij proberen alleen gewone dorpen er bij te nemen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#84
Maak ik gisterenavond een nieuw dorp, heeft vannacht iemand die me al eerder tevergeefs had aangevallen het direct vernietigd. :Big Grin . Ik ga nu een leger zwaardjes maken om haar (denk ik) terug te pakken. Ik stel voor dat ik een nieuw dorp (4-4-4-6) maak naast jullie, dan verwacht ik wat beter beschermd te zijn, geen bezwaar neem ik aan?
May The Schwartz Be With You
Reply
#85
Berend Botje Wrote:Maak ik gisterenavond een nieuw dorp, heeft vannacht iemand die me al eerder tevergeefs had aangevallen het direct vernietigd. :Big Grin . Ik ga nu een leger zwaardjes maken om haar (denk ik) terug te pakken. Ik stel voor dat ik een nieuw dorp (4-4-4-6) maak naast jullie, dan verwacht ik wat beter beschermd te zijn, geen bezwaar neem ik aan?


nee hoor je komt maar( we hebben alleen niet heel veel defense)
Wie was het?
Hebben we iig iemand om gezamenlijk de grond in te trappen.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#86
Uiteraard zijn jullie kolo's ook welkom in mijn vallen (in Delicious) mocht dat dichterbij zijn.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#87
Adder Wrote:
Berend Botje Wrote:Maak ik gisterenavond een nieuw dorp, heeft vannacht iemand die me al eerder tevergeefs had aangevallen het direct vernietigd. :Big Grin . Ik ga nu een leger zwaardjes maken om haar (denk ik) terug te pakken. Ik stel voor dat ik een nieuw dorp (4-4-4-6) maak naast jullie, dan verwacht ik wat beter beschermd te zijn, geen bezwaar neem ik aan?


nee hoor je komt maar( we hebben alleen niet heel veel defense)
Wie was het?
Hebben we iig iemand om gezamenlijk de grond in te trappen.....

Het gaat niet zo zeer om defensie van jullie, maar om de positie, misschien schrikt dat af, en misschien heeft zij, het gaat om nata&limanko (http://s5.travian.com/spieler.php?uid=12580), het niet direct door dat er weer een dorp bij is. Het vorige had ik naast mijn andere twee gebouwd. Ik heb per ongeluk het aanvalsrapport gewist maar de aanval was met iets in de 700 knuppels, wat paarden en wat katapults. Maar ik moet eerst weer sparen voor kolonisten, dus het gaat zeker weer drie à vier dagen duren op zijn minst. Tegelijkertijd ga ik ook zwaardjes maken. Ik heb er nu 51 met 22 in de maak. Met een paar honderd moet ik toch een aardig eind komen lijkt me, knuppels kunnen niet verdedigen. Ik waarschuw wel als ik zo ver ben.
May The Schwartz Be With You
Reply
#88
Zwaardjes zijn aanvallers !. Je kunt als galliër het best gecombineerd deffen met phalanxen en druiden. Maar alleen phalanxen gaat eventueel ook, ze zijn veel voordeliger, dus sneller bijgemaakt.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#89
ik maak ook zwaardjes voor een tegenaanval. Voor de verdediging heb ik bijna 600 vallen en eventueel nog 166 phalanxjes die nu bij Dreboc staan.
May The Schwartz Be With You
Reply
#90
Ha, sorry, ik las de zin verkeerd :oops:
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply


Forum Jump: