The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




S5.com
#31
nu in totaal 21x aangevallen dus maar eens een MH een mailtje gestuurd Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#32
Marshall Wrote:Grr... was alweer vergeten hoe fukking traag het in het begin gaat... Elke gs en elke seconde telt en daar gaat het al mis... Wordt een flinke inhaalrace, helemaal met een vasthoudende etter op mijn dak die zijn 2 knuppeltjes al 12x vruchteloos op me afstuurt binnen een dag... Zou hij nou echt dom zijn? :crazy:

Dat heb ik nu ook, Mon amour 3Gs ! valt mij vandaag voortdurend met 2 knuppels aan zonder iets te stelen, waar zit jij, is het soms dezelfde? Mijn barakken zijn nu in aanbouw, ik zal morgen eens wat faalhannesen maken als het nodig is, dan houdt hij wel op. Aan de andere kant, zo lang hij mij aanvalt kan hij niet iemand anders lastig vallen en bij mij is er toch niets te halen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#33
Bij ons loopt alles gesmeerd.
De Germaan in kwestie bij ons heet KebO. Hij heeft al 2 ladingen gestuurd.
We sitten nu ook elkaar en het mooie is toch wel dat hij uit Indonesië komt.....
Wij sitten geramd voor de nacht! Nu alleen nog ff snelkookcursus sitten geven.....
Uit zijn mailtjes begrijp ik dat hij dat niet zo vaak doet. Hij schijnt 20 uur online te zijn( :crazy: ) en hij speelt alleen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#34
Stuur 'm even door, dan kan ie ons allemaal sponsoren Wink

WIj zitten nogal 'vast' momenteel... Zware graannood en geen mogelijkheden behalve wachten
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#35
Dre Wrote:moeten mijn velden wel even flink mee groeien, valt nog weinig te klikken.

Ik wil tzt best wel helpen als je wat hulp nodig hebt...
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#36
de eerste legio's zijn van de band gerold.

Let the games begin [Image: smilegabber2.gif] [Image: smilegabber2.gif]
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#37
Lib Wrote:
Dre Wrote:moeten mijn velden wel even flink mee groeien, valt nog weinig te klikken.

Ik wil tzt best wel helpen als je wat hulp nodig hebt...

Ach dat hoeft ook wel niet, het lukt wel maar in het begin gaat het altijd een beetje traag,
Insane life.
Reply
#38
Ik ben leuk aan het meelezen... tzt wat screentjes?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#39
mee LEZEN????

mee DOEN is leuker hoor. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#40
Jansoe Wrote:mee LEZEN????

mee DOEN is leuker hoor. :8:

Overdag geen toegang tot Travian, en alleen 's avonds kan ik mijn vriendin niet aandoen Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#41
Lib Wrote:
Dre Wrote:moeten mijn velden wel even flink mee groeien, valt nog weinig te klikken.

Ik wil tzt best wel helpen als je wat hulp nodig hebt...


Jaqwel Libje erbij is leeeeeuk :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#42
We zijn nu een tijd verder en hoe gaat iedereen?
Wij hebben geen sitterschap meer met Indonesië. Hij heeft het ongedaan gemaakt zonder bericht( en zonder aanval).
We worden af en toe eens aangevallen( mag geen naam hebben) door verschillende teutons, maar meestal ligt er niets.
2e dorp is nog wel een tijdje weg.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#43
het gaat retetraag idd... :roll:

Productie omhoog schoppen dus komende dagen
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#44
Ik speel op mijn gemak, pakhuis en silo passen ruim in mijn schuilplaatsen, dus niets geroofd, ondanks regelmatige aanvallen. Alleen de allereerste aanvaller heeft iets geroofd toen de beginnersbescherming toch iets sneller om was dan ik dacht. Vanavond het eerste slachtoffer gemaakt toen er een voor de 6e keer met 2 knuppels kwam aanzetten. Maar nu staat mijn residentie op 4. Als een van jullie wat grondstoffen nodig heeft wil ik wel ruilen tegen een gunstige koers, indien mogelijk.
May The Schwartz Be With You
Reply
#45
Bij mij gaat alles ok. Veel aanvallen wel (van Banzay), maar die gaan allemaal met niets naar huis. Ik hoop dat hij er wel eens genoeg van krijgt, want troepen maken is er zo niet bij. Maar goed, dat heeft voorlopig toch weinig zin als Galliër, want iedereen zit natuurlijk dik in de SP, dankzij dat enge mannetje in de hoek van het scherm, die iedere noob tegenwoordig vertelt wat hij moet doen Sad Lekker doorsimmen dus, en zo snel mogelijk een tweede dorp (ik loer op een 15 cropper).
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#46
ben echt veel te druk eigenlijk met andere zaken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#47
Gaat wel lekker . Binnenkort een alliantie opstarten of willen we ergens aansluiten ?
Insane life.
Reply
#48
Wij zitten wel ergens bij, maar dat is niet serieus.
Zijn er al leuke legers?
Hoe ver verwijderd van dorp 2?

Bij ons duurt het nog wel ff. Residentie op 6, vrijwel geen troepen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#49
Hey libje als je nog zin hebt mag je meedoen. Volgens mij heeft boca erg geen problemen mee Wink
Insane life.
Reply
#50
We hadden een leger maar meneer:

Subject: Old No. 7 attacks 01.DB
Sent: on 26.10.09 at 17:53:50

Attacker ANTISOCIAL from the village Old No. 7

Troops 98 0 0 0 43 0 0 0 0 0 1
Casualties 5 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0
Bounty 0 | 132 | 588 | 0
Defender DreBoc from the village 01.DB

Troops 11 15 1 0 0 0 0 0 0 0
Casualties 11 15 1 0 0 0 0 0 0 0

Heeft deze maar even vermoord. Nu maar een voorlopig alley joinen waarschijnijk wordt dat TWP.

Ik denk dat hij boos is om dit Wink

Subject: Old No. 7 attacks 01.DB
Sent: on 21.10.09 at 15:19:17

Attacker ANTISOCIAL from the village Old No. 7

Troops 52 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Casualties 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Bounty 0 | 390 | 88 | 0
Defender DreBoc from the village 01.DB

Troops 7 6 0 0 0 0 0 0 0 0
Casualties 7 6 0 0 0 0 0 0 0 0
Insane life.
Reply
#51
is dat een leider?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#52
Nope is zijn hero.. of was zijn eerste hero Wink
Insane life.
Reply
#53
De tottis worden ontwikkeld! Binnenkort kunnen we echt los gaan' Icon_twisted
Insane life.
Reply
#54
Over uur of 3 kan kolo nummer 2 aan hierzo :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#55
Hé Botje, waar blijven je kolo's ? Ik heb de kippenpootjes al op het vuur staan...
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#56
Dat gaat niet zo snel, ik heb geen haast, mijn residentie staat nog op 9. Ik ga eerst de grondstoffenvelden nog wat omhoog gooien voor ik aan kolonisten begin. Ze staan nu nog op 7-8. De afgelopen week heb ik me vooral vermaakt met het in de val laten lopen van aanvallers. Eentje smeekte me bijna om 77 knuppels en 1 held vrij te laten. Tegen een geringe vergoeding heb ik dat gedaan, maar vanaf nu laat ik niemand meer vrij, het staat ook in mijn profiel. Ik heb nu 196 vallen, waarvan 3 bezet. Misschien bouw ik er nog wel wat bij.Ik zit eigenlijk een beetje te hopen op een volgende aanvaller, die is de klos. Smile
May The Schwartz Be With You
Reply
#57
Ja, dat is een leuke bezigheid, net als deffen (omgekeerd slopen noem ik dat)
De vijand komt nietvermoedend aangeslopen, trip, trip , trip en HEBBES, de vallen klappen dicht !
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#58
Wij zijn van ally veranderd.
Kregen een aanbod van D12, dus dat moesten we dan maar doen! :-({|= \Big Grin/ :dodgy: :oops: ( zoon zit naast me en wilde graag wat poppetjes zien) :dodgy: Dead Dead :dodgy:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#59
Ik heb nu 218 vallen, 3 bezet. Helaas nog geen aanvallers. Heeft iemand soms wat scouts, stuk of 5, voor mij, tegen vergoeding? Ik wil wel eens weten of er bij mij gescout wordt. Ik neem aan van wel.
May The Schwartz Be With You
Reply
#60
Ik stuur er 5. Geef ze goed te eten.
Ook ik een uitnodiging van D12, maar heb de boot voorzichtig nog even afgehouden. S1lence is niet veel, maar ik heb geen zin om van de ene shitally in de andere te vallen.
Dus hoor ik van jullie graag of D12 beter is.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply


Forum Jump: