The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK 2010 Zuid-Afrika
#31
gittermaster Wrote:Ik zou graag van je horen waarom ik ongelijk heb... Tot nu toe nog geen overtuigend argument gehoord, slecht dat t gewoon een complot is en een suggestief voorbeeld.
Kom op Waf, overtuig m, geen one liners, maar overtuig me, ik sta er echt voor open, al ben ik eigenwijs. :razz:
Maar eerst lunchen...

ja joh, ik blijf het uitleggen.

mijn vergelijking klopt, de jouwe niet, je voorbeeld is immers met 2 personen en dient met 3 personen te zijn. simpeler kan ik het niet voor je maken. succes!
Reply
#32
:lol: :lol:
Je zegt precies waarom ik zeg dat t geen complot is, er moet een derde partij bij betrokken zijn.
Kroatie en Engeland zijn slechts 2 partijen, geen complot, wat ik al 10 post probeer aan te geven. Toch fijn dat je zelf aangeeft dat je fout zat, al is het waarschijnlijk niet zo bedoeld...
Ter verduidelijking; Oekraine zit natuurlijk niet in "jouw" complot die is gewoon de lachende derde, as Oekraine had moeten verlizen om iets te bewerkstelligen, dan was ik t met je eens geweest en had t naar een complot geroken.
Toegegeven; Mijn tweede voorbeeld was niet het beste, maar mijn stelling klopt wel, zoals je hierboven zelf aangeeft :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#33
gittermaster Wrote::lol: :lol:
Je zegt precies waarom ik zeg dat t geen complot is, er moet een derde partij bij betrokken zijn.
Kroatie en Engeland zijn slechts 2 partijen, geen complot, wat ik al 10 post probeer aan te geven. Toch fijn dat je zelf aangeeft dat je fout zat, al is het waarschijnlijk niet zo bedoeld...
Ter verduidelijking; Oekraine zit natuurlijk niet in "jouw" complot die is gewoon de lachende derde, as Oekraine had moeten verlizen om iets te bewerkstelligen, dan was ik t met je eens geweest en had t naar een complot geroken.
Toegegeven; Mijn tweede voorbeeld was niet het beste, maar mijn stelling klopt wel, zoals je hierboven zelf aangeeft :razz:

nee hoor, oekraine is de derde partij, zonder oekraine was het niet gelukt!

bovendien heb ik nergens gezegd dat je voor een complot een derde partij nodig hebt. ik zeg alleen dat je vergelijking niet klopt omdat jej een voorbeeld geeft met 2 partijen en het in werkelijkheid om drie partijen gaat.
Reply
#34
Quote:bovendien heb ik nergens gezegd dat je voor een complot een derde partij nodig hebt. ik zeg alleen dat je vergelijking niet klopt omdat jej een voorbeeld geeft met 2 partijen en het in werkelijkheid om drie partijen gaat.

Dan mijn vraag: Vind je dat?

Ervanuitgaande dat je antwoord met "ja"
Oekraine is een derde partij, maar die doet niet mee aan het in jouw ogen "complot". Die voetbalt gewoon en krijgt drie punten in de schoot geworpen. Nog steeds een complot?
The great old Ludwig von...
Reply
#35
gittermaster Wrote:
Quote:bovendien heb ik nergens gezegd dat je voor een complot een derde partij nodig hebt. ik zeg alleen dat je vergelijking niet klopt omdat jej een voorbeeld geeft met 2 partijen en het in werkelijkheid om drie partijen gaat.

Dan mijn vraag: Vind je dat?

Ervanuitgaande dat je antwoord met "ja"
Oekraine is een derde partij, maar die doet niet mee aan het in jouw ogen "complot". Die voetbalt gewoon en krijgt drie punten in de schoot geworpen. Nog steeds een complot?

ja, engeland verliest expres zodat oekraine zich plaatst ipv kroatie. oekaine is dus essentieel onderdeel van het complot, of ze nou wil of niet, en zal engeland daar op een of andere manier voor belonen.

toen engeland kroatie in een rechtstreeks duel met 4-1 oprolde was het revanche. dat is meer voor jouw voorbeeld.

zo, en nu houd ik ermee op. :razz:
Reply
#36
Quote:oekaine is dus essentieel onderdeel van het complot, of ze nou wil of niet
hahaha, nee Waf.
Een complot oftewel een samenzwering dient een afspraak te zijn tussen meerdere partijen. Engeland is hier de enige partij, die met niemand afspraken daarover maakt, dus geen complot, gewoon een wraak via een "derde".
Oekraine kan geen onderdeel zijn van iets wat niet is.
Zo, nu houd ik er ook mee op. Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
#37
gittermaster Wrote:
Quote:oekaine is dus essentieel onderdeel van het complot, of ze nou wil of niet
hahaha, nee Waf.
Een complot oftewel een samenzwering dient een afspraak te zijn tussen meerdere partijen. Engeland is hier de enige partij, die met niemand afspraken daarover maakt, dus geen complot, gewoon een wraak via een "derde".
Oekraine kan geen onderdeel zijn van iets wat niet is.
Zo, nu houd ik er ook mee op. Icon_twisted

er zijn sowieso 11 spelers nodig om expres te verliezen. deze 11 spelers zweren samen.

maar ook oekraine wordt hierin uiteraard gekend. jullie mogen winnen, dan kwalificeren jullie je, en kroatie niet. het gezichtsverlies mag echter niet te groot zijn dus we laten het bij 1-0. bovendien leveren jullie ons een jaar lang gas via die smerige russiche pijpleiding.
Reply
#38
Quote:er zijn sowieso 11 spelers nodig om expres te verliezen. deze 11 spelers zweren samen.
Engeland zie ik in deze als een partij... Doe je dat niet dan is expres verliezen altijd een complot, als je het zo bekijkt is het inderdaad een complot, maar volgens mij zie jij het net als ik niet zo.

Quote:maar ook oekraine wordt hierin uiteraard gekend. jullie mogen winnen, dan kwalificeren jullie je, en kroatie niet. het gezichtsverlies mag echter niet te groot zijn dus we laten het bij 1-0. bovendien leveren jullie ons een jaar lang gas via die smerige russiche pijpleiding.

als het zo is gegaan is het ook in mijn ogen een complot, maar ik denk niet dat het zo is gegaan
The great old Ludwig von...
Reply
#39
gittermaster Wrote:Engeland zie ik in deze als een partij... Doe je dat niet dan is expres verliezen altijd een complot,

pcies. en dat vind ik dus wel degelijk. vandaar ook dat ik zei dat je niet per definitie meer dan 1 partij nodig hebt.

maar ook als je engeland als 1 partij ziet het imo een complot, de tegenstander van engeland heeft een belang en zal er dus imo bij betrokken zijn.

Quote:als je het zo bekijkt is het inderdaad een complot

hehe.het heeft even geduurd.

Quote:als het zo is gegaan is het ook in mijn ogen een complot, maar ik denk niet dat het zo is gegaan

dat jij denkt van niet doet er niet aan af, je bent weliswaar een beginnend complottist. dat is hoopgevend, maar je moet nog veel leren. :razz:
Reply
#40
Quote:maar ook als je engeland als 1 partij ziet het imo een complot, de tegenstander van engeland heeft een belang en zal er dus imo bij betrokken zijn.
Het gaat niet om betrokkenheid, maar om samenzwering... Wellicht weet Oekraine er niets vanaf, dan zijn ze slechts "lijdend voorwerp"
Quote:als je het zo bekijkt is het inderdaad een complot

hehe.het heeft even geduurd.
Maar ik bekijk t niet zo..... Icon_twisted

Quote:als het zo is gegaan is het ook in mijn ogen een complot, maar ik denk niet dat het zo is gegaan

dat jij denkt van niet doet er niet aan af, je bent weliswaar een beginnend complottist. dat is hoopgevend, maar je moet nog veel leren.
Je kunt t ook omdraaien. Jij denkt van wel. Dat doet er dan in mijn zienswijze weer niets aan af, blijft geen complot.
Je bent een vergevorderd complottist Waf, maar er is nog hoop om een idealist van je te maken.. :8:
The great old Ludwig von...
Reply
#41
Het is trouwens op Sport 1 te zien vanavond, latertje! :Big Grin
Reply
#42
sport 1?
Is dat een van die (oude) canal+ kanalen? Ongetwijfeld niet in UPC pakket
The great old Ludwig von...
Reply
#43
Fabian Wrote:Het is trouwens op Sport 1 te zien vanavond, latertje! :Big Grin

Klopt het dat Suarez pas vrijdagmiddag op Schiphol aankomt? Wat ik zo kan nagaan moet ie donderdag eerst van Montevideo naar Brazilie vliegen en daar overstappen op een vliegtuig naar Nederland, dus een reis van zo'n 20 uur. Ik vraag me af of hij dan fit is voor de wedstrijd tegen Willem 2. #-o

bron:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.schiphol.nl/Vluchtinfo/TimetableAmsterdamAirportSchiphol.htm">http://www.schiphol.nl/Vluchtinfo/Timet ... hiphol.htm</a><!-- m -->
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#44
gittermaster Wrote:sport 1?
Is dat een van die (oude) canal+ kanalen? Ongetwijfeld niet in UPC pakket

tegen bijbetaling is dat te zien...volgens mij alleen samen met film1
Reply
#45
Kan gewoon los hoor, is niet in je normale pakket in ieder geval.
Bij ziggo is het 14,95 en dan heb je echt veel, veel voetbal... :Big Grin
Reply
#46
Mac Wrote:
gittermaster Wrote:sport 1?
Is dat een van die (oude) canal+ kanalen? Ongetwijfeld niet in UPC pakket

tegen bijbetaling is dat te zien...volgens mij alleen samen met film1

Kan idd ook los. Sport 1 pakket. Paar kanalen sport erbij dan :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#47
Ik ga vanavond zeker kijken. Een collega mij van komt ook nog langs. Gezellig biertje erbij. :wink: Ik gok op 3 rode en 11 gele kaarten en de winnende goal van Suarez!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#48
Ik ga ook zeker kijken!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#49
Tegenvallende pot, zenuwen-voetbal!
Reply
#50
LOTING PLAY-OFFS EUROPA

Ierland-Frankrijk (over twee wedstrijden een 2)
Portugal-Bosnië-Herzegovina ( een 1)
Griekenland-Oekraïne ( een 2)
Rusland-Slovenië (een 1, hup Guus)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#51
wat een ongelooflijk voorspelbare loting.

nee joh, complotten bestaan niet.
Reply
#52
waf Wrote:wat een ongelooflijk voorspelbare loting.

nee joh, complotten bestaan niet.

fyi: er was al een onderverdelinng in twee groepen. wat is er daarna dan nog voorspelbaar voor jou? was frankrijk- slovenie minder voorspelbaar?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#53
Bumme Wrote:
waf Wrote:wat een ongelooflijk voorspelbare loting.

nee joh, complotten bestaan niet.

fyi: er was al een onderverdelinng in twee groepen. wat is er daarna dan nog voorspelbaar voor jou? was frankrijk- slovenie minder voorspelbaar?

nou, het grootste gedeelte van het complot was natuurlijk dat pas op het moment dat zo ongeveer bekend was welke clubs gingen deelnemen is besloten dat geloot werd op basis van die suffe wereldranglijst (waar wij 3de op staan!).

toch acht ik oekraine een van de beste van de niet geplaatsten, en ik vind het niet toevallig dat die dan griekenland treffen.
Reply
#54
Welke clubs deelnemen?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#55
Met 'n beetje mazzel gaat Bosnië-Herzegovina die vervelende Portugezen van het WK houden. Beschikken niet alleen over een goede ploeg (oa Dzeko, Misimovic, Pjanic & Ibišević), maar mogen ook de eerste wedstrijd uit spelen (klein voordeeltje, lijkt me).
Reply
#56
Tijd om dit topic te bumpen...
Gaat Nederland eindelijk weer eens de finale halen?
Wie is de grote kanshebber?

Ik zie zelf Spanje als favoriet. Uiteraard zie ik Nederland als gevaarlijke outsider.
Daarnaast denk ik dat de kans groot is dat Portugal de eerste ronde niet overleefd.
Bijgaand nogmaals een overzicht van de poules.

GROEP A) Zuid-Afrika, Mexico, Uruguay en Frankrijk
GROEP B) Argentinië, Nigeria, Zuid-Korea en Griekenland
GROEP C) Engeland, Verenigde Staten, Algerije en Slovenië
GROEP D) Duitsland, Australië, Servië en Ghana
GROEP E) Nederland, Denemarken, Japan en Kameroen
GROEP F) Italië, Paraguay, Nieuw-Zeeland en Slowakije
GROEP G) Brazilië, Noord-Korea, Ivoorkust en Portugal
GROEP H) Spanje, Honduras, Zwitserland en Chili

Ik ga weer een WK poule organiseren, hoor graag of er liefhebbers zijn die mee willen doen, zal hier later nog op terug komen
The great old Ludwig von...
Reply
#57
gevaarlijke outsider: Servie :eten:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#58
Brazilië wordt wereldkampioen( uitleg staat al in messi topic)

Nederland strandt in hooguit de kwartfinale.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#59
gittermaster Wrote:Tijd om dit topic te bumpen...
Gaat Nederland eindelijk weer eens de finale halen?
Wie is de grote kanshebber?

Ik zie zelf Spanje als favoriet. Uiteraard zie ik Nederland als gevaarlijke outsider.
Daarnaast denk ik dat de kans groot is dat Portugal de eerste ronde niet overleefd.
Bijgaand nogmaals een overzicht van de poules.

GROEP A) Zuid-Afrika, Mexico, Uruguay en Frankrijk
GROEP B) Argentinië, Nigeria, Zuid-Korea en Griekenland
GROEP C) Engeland, Verenigde Staten, Algerije en Slovenië
GROEP D) Duitsland, Australië, Servië en Ghana
GROEP E) Nederland, Denemarken, Japan en Kameroen
GROEP F) Italië, Paraguay, Nieuw-Zeeland en Slowakije
GROEP G) Brazilië, Noord-Korea, Ivoorkust en Portugal
GROEP H) Spanje, Honduras, Zwitserland en Chili

Ik ga weer een WK poule organiseren, hoor graag of er liefhebbers zijn die mee willen doen, zal hier later nog op terug komen

Uiteraard doe ik mee met de WK poule (het zullen er wel weer vele worden, denk ik)
Ik voorspel nu alvast
Nummer 1 en 2 uit de poule:
A: Frankrijk en Uruguay
B: Argentinie en Zuid-Korea
C: Engeland en Slovenie
D: Duitsland en Ghana
E: Nederland en Denemarken
F: Italie en Paraguay
G: Brazilie en Portugal
H: Spanje en Honduras

Ik ben bang dat Duitsland ver gaat komen (niet de moeilijkste kant van het schema)
Maar ik blijf optimistisch en ga voor Nederland als WERELDKAMPIOEN!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: