The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Studio Voetbal
#1
Hugo en Tom Egberts vrienden voor het leven. Was een gezellig uitzending.

Die Tom Egberts past niet in dat programma en volgens mij heeft Hugo dat door.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
En als die Hugo er dan ook nog uit kan is de cirkel rond.
Bangkok resident.
Reply
#3
Davydoff Wrote:Hugo en Tom Egberts vrienden voor het leven. Was een gezellig uitzending.

Die Tom Egberts past niet in dat programma en volgens mij heeft Hugo dat door.

Klopt helemaal, maar het is dan ook lastig om Van Gelder te vervangen. Van Gelder kan zich als geen ander op de achtergrond plaatsen en de discussie de discussie laten. Maar hij kan ook diezelfde dicussie als geen ander leiden.

Egbers wil zich in mijn ogen veel te veel profileren. Veel te veel onnodig gebabbel, waardoor het programma verpest wordt.
Reply
#4
Voetbal insite is ook al geen reet meer aan met die breedbek-kikker...erg jammer allemaal....
Bangkok resident.
Reply
#5
Egberts is een kruiper en dat is funest in zo'n soort programma :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#6
Tripplexxx Wrote:
Davydoff Wrote:Hugo en Tom Egberts vrienden voor het leven. Was een gezellig uitzending.

Die Tom Egberts past niet in dat programma en volgens mij heeft Hugo dat door.

Klopt helemaal, maar het is dan ook lastig om Van Gelder te vervangen. Van Gelder kan zich als geen ander op de achtergrond plaatsen en de discussie de discussie laten. Maar hij kan ook diezelfde dicussie als geen ander leiden. :eeeek: :eeeek:
Egbers wil zich in mijn ogen veel te veel profileren. Veel te veel onnodig gebabbel, waardoor het programma verpest wordt.

Die Bolle Djek wil juist zelf de discussie zijn! Is ie voorgoed weg of was dit eenmalig? Van mijn part zetten ze Pino van Sesamstraat neer. Alles beter dan die bolle nagemaakte jood. :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#7
Jack krijgt het altijd voor elkaar om het voor 3/4 over ajax te hebben! Vindt het wel beter met hem dan met Tom.

Was het gister trouwens wat met Ron Jans? Heb het niet gezien aangezien ik mijn oogjes niet meer open kon houden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
EJR Wrote:Alles beter dan die bolle nagemaakte jood. :razz:

Jack is 100% besneden, you anti-semite! :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#9
Waar is Jack eigenlijk?
Wie dit leest is gek
Reply
#10
Tsja...Jack. Stel eens voor, het is zondagavond en een paar uur na een enerverend wedstrijd tussen Feyenoord en PSV, die in 4-4 eindigt. Spektakel van de bovenste plank. De gast van de week is Marco van Basten om over Oranje te praten. Zelf dan is Jack in staat om te beginnen met: "Ajax speelde vanmiddag met 0-0 thuis gelijk tegen RBS, denken jullie dat ze het lek boven hebben?" :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Mukkus Wrote:Tsja...Jack. Stel eens voor, het is zondagavond en een paar uur na een enerverend wedstrijd tussen Feyenoord en PSV, die in 4-4 eindigt. Spektakel van de bovenste plank. De gast van de week is Marco van Basten om over Oranje te praten. Zelf dan is Jack in staat om te beginnen met: "Ajax speelde vanmiddag met 0-0 thuis gelijk tegen RBS, denken jullie dat ze het lek boven hebben?" :roll:

dat is natuurlijk heerlijk, want dan heb ik weer reden om me op te winden. :wink:

ik snap niet dat egbers dit nog mag doen. met zijn kutvragen die hij belangrijker vindt dat zijn assistenten. youri heeft 2 dingen gezegd gister? borst zette egbers wel heerlijk op z'n plek, ik denk dat er nog wel even nagepraat is. :lol:

het was echt een dramauitzending. ook jans werkte niet echt mee, erg goeie vent trouwens.
Reply
#12
Tripplexxx Wrote:
Davydoff Wrote:Hugo en Tom Egberts vrienden voor het leven. Was een gezellig uitzending.

Die Tom Egberts past niet in dat programma en volgens mij heeft Hugo dat door.

Klopt helemaal, maar het is dan ook lastig om Van Gelder te vervangen. Van Gelder kan zich als geen ander op de achtergrond plaatsen en de discussie de discussie laten. Maar hij kan ook diezelfde dicussie als geen ander leiden.

Egbers wil zich in mijn ogen veel te veel profileren. Veel te veel onnodig gebabbel, waardoor het programma verpest wordt.

Vorige week maakte Hugo al de opmerking dat het de Tom Egberts show was en gister leken de heren weer niet zo blij met elkaar.

Tom Egberts laat geen ruimte voor discussie. Als er op zijn blaadje staat; 23.10 filmpje Oosterpark. Dan moet de discussie die dan gaande is worden gestopt.
Gister wilde Hugo nog wat zeggen en Tom wilde al naar het volgende itempje gaan. Toen werd het even onaardig tussen beide heren.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#13
waf Wrote:het was echt een dramauitzending. ook jans werkte niet echt mee, erg goeie vent trouwens.

dat gelul in het begin over muziek. Je zag aan Jans dat hij daar helemaal niet voor gekomen was.

En die stompzinnige overzichten mogen ze ook van mij achterwegen laten, alleen Tom geloofd daar in volgens mij. Vorige week zat Wotte er en toen begon Borst die SMSjes voor te lezen ivm Kalou. Egberts roept dan; "Hugo, laten we even dit in beeld brengen... wacht even Hugo, we kunnen het even op een rijtje zetten.... Hugo we hebben alles in kaart gebracht..."
Gelukkig las Hugo STUG door.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#14
EJR Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Davydoff Wrote:Hugo en Tom Egberts vrienden voor het leven. Was een gezellig uitzending.

Die Tom Egberts past niet in dat programma en volgens mij heeft Hugo dat door.

Klopt helemaal, maar het is dan ook lastig om Van Gelder te vervangen. Van Gelder kan zich als geen ander op de achtergrond plaatsen en de discussie de discussie laten. Maar hij kan ook diezelfde dicussie als geen ander leiden. :eeeek: :eeeek:
Egbers wil zich in mijn ogen veel te veel profileren. Veel te veel onnodig gebabbel, waardoor het programma verpest wordt.

Die Bolle Djek wil juist zelf de discussie zijn! Is ie voorgoed weg of was dit eenmalig? Van mijn part zetten ze Pino van Sesamstraat neer. Alles beter dan die bolle nagemaakte jood. :razz:

Anders dan jij kijk ik niet naar sentimenten en rivaliteit tussen voetbalclubs. Ik vind Van Gelder een prettige discussieleider en een toegevoegde waarde voor het programma. Tuurlijk is hij pro-Ajax, maar dat interesseert me niet.
Reply
#15
Tering, wat was dit topic ver weggezakt.... :|

Anyways, iemand zondag Studio Voetbal gezien? Ik viel er halverwege in en ineens zag ik dat Hugo B. een shirt van de studentenvoetbalvereniging (The Knickerbockers) aan had waar ik 1 jaar officieel en 3 jaar on-officieel wedstrijden bij heb gevoetbald. Heeft Hugo er nog iets over gezegd of werd hem er iets over gevraagd?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
nope. Was wel een leuke uitzending trouwens
The great old Ludwig von...
Reply
#17
Gerben Zonderland Wrote:Tering, wat was dit topic ver weggezakt.... :|

Anyways, iemand zondag Studio Voetbal gezien? Ik viel er halverwege in en ineens zag ik dat Hugo B. een shirt van de studentenvoetbalvereniging (The Knickerbockers) aan had waar ik 1 jaar officieel en 3 jaar on-officieel wedstrijden bij heb gevoetbald. Heeft Hugo er nog iets over gezegd of werd hem er iets over gevraagd?

Ja, hij vermeldde dat daar alleen zwakzinnige homo's voetbalden... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Tering, wat was dit topic ver weggezakt.... :|

Anyways, iemand zondag Studio Voetbal gezien? Ik viel er halverwege in en ineens zag ik dat Hugo B. een shirt van de studentenvoetbalvereniging (The Knickerbockers) aan had waar ik 1 jaar officieel en 3 jaar on-officieel wedstrijden bij heb gevoetbald. Heeft Hugo er nog iets over gezegd of werd hem er iets over gevraagd?

Ja, hij vermeldde dat daar alleen zwakzinnige homo's voetbalden... :wink:

Dat jij dat, ondanks dat hij dat niet gezegd heeft, opmaakt uit de dingen die hij wel gezegd heeft vind ik erg knap. Heb je daar een gay-dar voor? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#19
Wat kan Louis het toch mooi vertellen allemaal =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Sluit mij helemaal aan bij de opmerking van Borst over het laten zien van de blunder van de nieuwe doelman van Cambuur.
Ook Jack vond zich in de woorden van Hugo, nadat Youri en Louis dit al hadden gedaan...............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#21
Ekslem Wrote:Wat kan Louis het toch mooi vertellen allemaal =D>
over van bommel maakte hijzelf gebruik van een door hem verfoeide drogredenering.

hij vond dat als van bommel wilde bedanken hij dat niet nu pas had moeten doen, maar gelijk na het wk.

dit klopt natuurlijk niet. direct na het wk wist van bommel nog niet of hij niet opgeroepen zou worden. pas bij de eerstvolgende interlands bleek dat hij er niet bij zat. bij de derde keer dat ze opgeroepen werden zat hij er opeens bij. dit was dus de eerste mogelijkheid om te weigeren. als hij gewoon niet opgeroepen was geworden, had hij ook niet kunnen weigeren.

van gaal maakt vaker gebruik van dit soort drogredeneringen.

wat ik wel mooi vond was het mooie bewijs van het feit dat johan derksen maar een end in de ruimte lult. prachtig!
Reply
#22
Bumme Wrote:Sluit mij helemaal aan bij de opmerking van Borst over het laten zien van de blunder van de nieuwe doelman van Cambuur.
Ook Jack vond zich in de woorden van Hugo, nadat Youri en Louis dit al hadden gedaan...............

Victor Kros!
Jack was erg aan het draaikonten, hoopte dat hij de lachers op zijn hand zou krijgen, toen dat niet gebeurde, was ie het opeens eens met zijn tafelgenoten.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:Sluit mij helemaal aan bij de opmerking van Borst over het laten zien van de blunder van de nieuwe doelman van Cambuur.
Ook Jack vond zich in de woorden van Hugo, nadat Youri en Louis dit al hadden gedaan...............

Victor Kros!
Jack was erg aan het draaikonten, hoopte dat hij de lachers op zijn hand zou krijgen, toen dat niet gebeurde, was ie het opeens eens met zijn tafelgenoten.....
Inderdaad. Hij herstelde zich nog enigszins door er nog even 'op terug te komen' voor het filmpje van Barthez.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#24
Ik lag telkens in een deuk om die Louis. Ik ben Marco van Basten niet ik ben Louis van Gaal. En dat 10 keer en in andere situaties Big Grin =D>
Reply
#25
Ik vond m ook wel sterk.
"Dat vind jij als media-mannetje"
"Louis dat klinkt wel wat denigrerend"
"Zo is het ook bedoeld!"

Maar had het idee dat hij aan het einde wel wat vriendelijker werd richting Hugo.
Hij is gewoon erg sterk, althans dat vind ik.
Kessler mocht ook van hem zeggen "Louis heeft zich niet eens gekwlificeerd."
"want dat is een feit en daar mag men mij op afrekenen"
The great old Ludwig von...
Reply
#26
Hulde aan Loewietje! Wat een natte winden die Jack, Hugo en Mulder....
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#27
Nog niet alles verklappen, ik zit nu te kijken :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#28
Jack laat dadelijk een scheet en dan gaat iedereen lachen...
Bangkok resident.
Reply
#29
Je verpest de spanning. :!:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#30
Volgende week Ronald Waterreus. Hopelijk nog altijd goed voor wat gepeperde meningen en/of uitspraken!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: