The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Internetsnelheid
#1
Ik ben gister terug gekomen van een welverdiende vakantie van 2 weken, ik zet de pc aan en internet blijkt gigatraag te zijn. Hij was wel bezig met allemaal updates voor windows en AVG te downen en installeren dus ik denk dat zal wel daar door komen. Nachtje aan laten staan en vanmorgen uitgezet maar nu blijkt het nog steeds zo te zijn.

Heb net speedtest gedaan (UPC heb ik trouwens) en ik haal een stunning 0.07 MBps. Iemand een idee?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#2
UPC bellen...
Reply
#3
Ja dat snap ik maar wil er eerst ff zeker van zijn dat het niet aan mij of mijn PC ligt. Ben nogal een leek en heb al regelmatig gehad dat het dan toch ergens aan mij(n pc) lag.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#4
harry_bierdop Wrote:Ja dat snap ik maar wil er eerst ff zeker van zijn dat het niet aan mij of mijn PC ligt. Ben nogal een leek en heb al regelmatig gehad dat het dan toch ergens aan mij(n pc) lag.

als upc de oplossing niet weet zegt ze altijd dat het aan je pc (of in mijn geval: je bekabeling) ligt.
Reply
#5
Back in the air.. router + modem 30 seconde van de stroom af en hij doet het weer. 13 MBps, is niet heel veel maar beter als niks. Normaal kom ik ook niet boven de 20 geloof ik.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#6
boven de 20 is sowieso heel lastig. Bij upc moet je ook oppassen met downloaden van torrents, dan willen ze je snelheid nog wel eens afknijpen
Reply
#7
Mag dit even in de kantine? Dankje! :-({|=
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#8
Mac Wrote:boven de 20 is sowieso heel lastig. Bij upc moet je ook oppassen met downloaden van torrents, dan willen ze je snelheid nog wel eens afknijpen

Kan je met wat instellingen in Vuze ontwijken :wink:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#9
vertel...want ik word er aardig gek van inmiddels. Ik download bijna alleen via nieuwsgroepen maar mn vriendin gebruikt nogal eens torrents en dan is het echt drama met de rest van het internet
Reply
#10
Net even gekeken. De encryptie staat in Vuze standaard op "plain" en moet je dat naar "RC4" wijzigen.
En dan nog een vinkje dat torrents zonder encryptie enkel mogen als de je geen contact krijgt met degenen met encryptie.
Gereedschap ->configiratie->modus
Modus op gevorderd zetten
Gereedschap ->configiratie->transport encryption

Helemaal waterdicht is het niet. het pakketje word namelijk enkel onleesbaar gemaakt voor buitenstaanders. Dus als je de fair use policy met bandbreedte overschrijdt gaat je ISP alsnog de boel knijpen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply


Forum Jump: