The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dirk Scheringa...
#1
..heeft een navel!!!
Reply
#2
En een huis!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
En hij had heul veul BV'tjes en nu niet meer.....

· DSB
· Administratiekantoor De Perelaer
· Algemene Geldservice
· Alstromohria Beheer
· Amstel Crediet
· Amstel Financieringen
· Amstelkrediet
· Anglo Dutch Hartley Cooper
· Anglo Dutch Holdings
· Anro Services
· Asscom Financieringen
· Assurantiecentrale
· Assurantiekantoor D.A. van Ommeren
· Autokredietservice Noord Nederland
· Avero Financieringen
· AZ Vastgoed
· B & B Spaarsystemen
· Becam
· Bedrijfsfietsen Nederland
· Beleggings Krediet Centrale
· Beleggingskredietcentrale
· Bevago
· BKC
· B.L.F. Becker-Lamm-Financieringen
· Bovo
· Brofinca
· Broforma Beheer
· Buro Frisia
· Limburgse Algemene Activiteiten (LAA)
· C.A.B. Nederland
· Centraal Administratiekantoor Nederland
· Clicks4Sale
· Crefinass
· De Geldlijn
· D.K. Financieringen & Verzekeringen
· De Lage Hoek
· De Internetbankier
· De Spaar- & Kredietcentrale
· De Wijzend
· Defier Financieringen
· DFN
· Diemer Krediet
· Dirk Scheringa
· DS Groep
· DSB Financiële Diensten
· Elda Financieringen
· Enra Verzekeringen
· Eye-Dentity Communications
· FCH
· Financiële Cliënten Service
· Financieringskantoor Moonen
· Free to Buy
· Frisia Financieringen
· Gema Adviesgroep
· Go! Card
· Grijpskerk Driesum beheer
· Helepolis
· Het Media Advies
· Hendriks & Partner
· Hollands Voordeelkrediet
· Hollands Welvaren Select
· Infad
· Incassobureau Inspectrum
· KFO
· Kredietgroep Nederland
· L.B.A. (Landelijke Bemiddeling Ambtenaren)
· L.R.W. van Eden
· LBA Financieel Advies
· Lenen.nl
· Limageon Beheer
· Mafinass
· Mohr en van der Zee
· Moonen Financieringen
· Moonarda Begeer
· Museum Frisia Financieringen
· Nationale Geldservice
· Nationaal Kredietburo
· Nationale Krediet Bemiddeling
· NIVO
· NKB
· NOKA Nationaal Onafhankelijk Krediet Advies
· Postbeleggen
· Posthypotheken
· Postkrediet
· Postpensioen
· Postsparen
· Postverzekeren
· Reclame Adviespunt
· Rijswijksverzekeringskantoor
· Roona Financieringen
· RVK
· Scheringa en de Vries
· Spaar- en kredietcentrale
· Spaareffect
· Spaarkrediet
· Sparen Verzekeren Lenen
· Symphosticar Beheer
· Telefoonkrediet
· The Anglo Dutch Assurance Society
· Theo Vonk Topsport Management
· T & T Holding
· TKS Telefonische Kredietservice
· Topkrediet
· Van Ommeren
· Vezeno Financieringen
· Voorschotbank
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Mag jij van je baas op de site van de Kamer van Koophandel spelen?
Reply
#5
Moet jij geen couscous rondbrengen op je snorfiets?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
Nee m'n snorfiets wordt geschoren vandaag....dus ben ik een avondje vrij! \Big Grin/
Reply
#7
Moker! Wrote:Nee m'n snorfiets wordt geschoren vandaag....dus ben ik een avondje vrij! \Big Grin/

Er moet inderdaad veel geschoren worden!
[Image: schapen-op-brommer.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Google je nou op 'schapen op brommer'?
Reply
#9
Ja. Je wilt niet weten hoeveel hits dat oplevert!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Woow zelfs in Fryslân doen ze het.... :eeeek:
Reply
#11
Moker! Wrote:Woow zelfs in Fryslân doen ze het.... :eeeek:

Klopt. Wij googlen hier wat af!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vkmag.com/videos/videos_verboden_dsb_commercial/">http://www.vkmag.com/videos/videos_verb ... ommercial/</a><!-- m -->
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
Quote:FSV




Het bestuur van de Feyenoord Supportersvereniging slaat de uitnodiging om een bezoek te brengen op 8 november aan de supportersvereniging van AZ, en tevens de wedstrijd te bezoeken af.

De e-mail richting Alkmaar is hier te lezen.

Geacht bestuur Supportersvereniging AZ.

Door de absurde prijsstelling van € 25,- per kaart, voor een vrij vervoer autocombi voor onze supporters om de wedstrijd AZ - Feyenoord op 8 november te bezoeken, zien wij als bestuur van de FSV af om jullie een bezoek te brengen.
AZ heeft haar toegangsprijzen fors verhoogd. Feyenoord heeft zich hieraan te conformeren.
Wij vinden als bestuur dat wij het niet kunnen maken om op (gratis) uitnodiging in het vak te gaan staan waar een supporter totaal € 35,- voor moet betalen, dit ivm met de organisatie kosten die ook nog eens doorberekend worden.
Wij hopen op begrip van onze kant, en dat de punten nu eens niet verdeeld worden, maar voor die dure centen meegaan naar Rotterdam.
Hopelijk zien we jullie wel in de Kuip.

doet me denken aan het verhaal van harrie bierdop
Reply
#14
waf Wrote:
Quote:FSV




Het bestuur van de Feyenoord Supportersvereniging slaat de uitnodiging om een bezoek te brengen op 8 november aan de supportersvereniging van AZ, en tevens de wedstrijd te bezoeken af.

De e-mail richting Alkmaar is hier te lezen.

Geacht bestuur Supportersvereniging AZ.

Door de absurde prijsstelling van € 25,- per kaart, voor een vrij vervoer autocombi voor onze supporters om de wedstrijd AZ - Feyenoord op 8 november te bezoeken, zien wij als bestuur van de FSV af om jullie een bezoek te brengen.
AZ heeft haar toegangsprijzen fors verhoogd. Feyenoord heeft zich hieraan te conformeren.
Wij vinden als bestuur dat wij het niet kunnen maken om op (gratis) uitnodiging in het vak te gaan staan waar een supporter totaal € 35,- voor moet betalen, dit ivm met de organisatie kosten die ook nog eens doorberekend worden.
Wij hopen op begrip van onze kant, en dat de punten nu eens niet verdeeld worden, maar voor die dure centen meegaan naar Rotterdam.
Hopelijk zien we jullie wel in de Kuip.

doet me denken aan het verhaal van harrie bierdop

1. Undecided en ons maar Joden noemen, djiezus wat een knijters die kakkerlakken! Wat verwacht je dan voor een "topaffiche", een tientje? :roll:

2. Puntenverdeling? Ieder 1,5 punt? :-k
Reply
#15
Flixieluv Wrote:1. Undecided en ons maar Joden noemen, djiezus wat een knijters die kakkerlakken! Wat verwacht je dan voor een "topaffiche", een tientje? :roll:

2. Puntenverdeling? Ieder 1,5 punt? :-k

1. jullie noemen je zelf joden. wij noemen jullie kk joden.

en waarom heb je het over knijters. heb je onderzocht wat normaal gesproken de prijzen zijn bij uitwedstrijden en trek je conclusies op basis van dat onderzoek? of roep je gewoon weer wat in de verte?

2. 1 punt voor beide en 1 geven we terug aan de knjb (worden trouwens vaak bij het aantal van ajakkes toegevoegd, zonder dat iemand het door heeft). buiten het feit dat deze uitdrukking zijn oorsprong vindt in het 2 punten per overwinningsysteem is ook in dit geval sprake van een puntendeling, filmans van bilmans.
Reply
#16
Quote:Wij hopen op begrip van onze kant

Klopt dit wel?

Moet dat niet zijn: Wij hopen dat u daar begrip voor heeft.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#17
We kunnen Dirk nog helpen!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.funnygames.nl/spel/dsb_bank_game.html">http://www.funnygames.nl/spel/dsb_bank_game.html</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
Bumme Wrote:
Quote:Wij hopen op begrip van onze kant

Klopt dit wel?

Moet dat niet zijn: Wij hopen dat u daar begrip voor heeft.

Klopt (niet). :8: Ze hopen op begrip van zichzelf, maar als je daar op moet hopen is er dus geen hoop meer.

Ze hadden gewoon kunnen zeggen: Wij hopen op begrip van jullie/uw kant OF Wij hopen op begrip over dit standpunt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#19
waf Wrote:
Quote:FSV




Het bestuur van de Feyenoord Supportersvereniging slaat de uitnodiging om een bezoek te brengen op 8 november aan de supportersvereniging van AZ, en tevens de wedstrijd te bezoeken af.

De e-mail richting Alkmaar is hier te lezen.

Geacht bestuur Supportersvereniging AZ.

Door de absurde prijsstelling van € 25,- per kaart, voor een vrij vervoer autocombi voor onze supporters om de wedstrijd AZ - Feyenoord op 8 november te bezoeken, zien wij als bestuur van de FSV af om jullie een bezoek te brengen.
AZ heeft haar toegangsprijzen fors verhoogd. Feyenoord heeft zich hieraan te conformeren.
Wij vinden als bestuur dat wij het niet kunnen maken om op (gratis) uitnodiging in het vak te gaan staan waar een supporter totaal € 35,- voor moet betalen, dit ivm met de organisatie kosten die ook nog eens doorberekend worden.
Wij hopen op begrip van onze kant, en dat de punten nu eens niet verdeeld worden, maar voor die dure centen meegaan naar Rotterdam.
Hopelijk zien we jullie wel in de Kuip.

doet me denken aan het verhaal van harrie bierdop

Van mij mag AZ liever vandaag dan morgen echt helemaal compleet kapot gaan, liefst langzaam en pijnvol (dan mag Sikora nog wel een dagje wachtten op Grindheim). Dat roep ik overigens al jaren, ongelooflijk wat een triest zooitje is dat daar. Het is niet alleen al tijden 1 groot luchtkasteel die club maar die supporters slaan echt alles Puke Puke Puke Puke Puke . Ik heb werkelijk waar nergens in Nederland in die 20 jaar dat ik naar voetbal ga zo'n triest publiek gezien.

Ik heb onze vriend Scrotum overigens al een tijd niet meer gezien hier. Ik denk dat dat BEN-Side (LOL) knuppeltje binnen nu en 2 jaar weer lekker op zondag thuis voor de TV zit want in de Jupiler league zal ie het wel niet zo leuk vinden.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#20
Exact de reden waarom ik het vertik om naar die pot te gaan, kutpubliek, kutclub....
Reply
#21
Fabian Wrote:Exact de reden waarom ik het vertik om naar die pot te gaan, kutpubliek, kutclub....

waarom ga je dan wel altijd naar ajakkes? :|
Reply
#22
Scheringa en Borsato binnenkort samen in het Gelredome: Symfonica Incasso!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#23
harry_bierdop Wrote:Scheringa en Borsato binnenkort samen in het Gelredome: Symfonica Incasso!
Undecided

ook mooi van vd gijp gister: hebbie een persconferentie over het faillissement van dsb, staat daarachter: dsb goed voor uw geld. Undecided
Reply
#24
waf Wrote:
Fabian Wrote:Exact de reden waarom ik het vertik om naar die pot te gaan, kutpubliek, kutclub....

waarom ga je dan wel altijd naar ajakkes? :|

Ik verwijs je naar een laatst gegeven reactie van Bumme op jou, om dit vooral niet te hoeven en niet eens te proberen uit te gaan leggen aan jou.
Reply
#25
Fabian Wrote:Ik verwijs je naar een laatst gegeven reactie van Bumme op jou, om dit vooral niet te hoeven en niet eens te proberen uit te gaan leggen aan jou.

Bumme Wrote:Klopt dit wel?

Moet dat niet zijn: Wij hopen dat u daar begrip voor heeft.

sterke reactie. enorm duidelijk!
Reply
#26
Dat was toch geen reactie op jou, Waf. Enkel op die brief.

Knuppel...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#27
waf Wrote:
Fabian Wrote:Ik verwijs je naar een laatst gegeven reactie van Bumme op jou, om dit vooral niet te hoeven en niet eens te proberen uit te gaan leggen aan jou.

Bumme Wrote:Klopt dit wel?

Moet dat niet zijn: Wij hopen dat u daar begrip voor heeft.

sterke reactie. enorm duidelijk!

Ik had gehoopt dat je toch nog iets meer intelligentie bezat dan ik voor mogelijk hield en er de goede post uit zou filteren.

'een laatst gegeven reactie' is natuurlijk niet per definitie de laatste reactie in dit topic..... Toch jammer dat ik dit aan je moet uitleggen.
Reply
#28
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Ik verwijs je naar een laatst gegeven reactie van Bumme op jou, om dit vooral niet te hoeven en niet eens te proberen uit te gaan leggen aan jou.

Bumme Wrote:Klopt dit wel?

Moet dat niet zijn: Wij hopen dat u daar begrip voor heeft.

sterke reactie. enorm duidelijk!

Ik had gehoopt dat je toch nog iets meer intelligentie bezat dan ik voor mogelijk hield en er de goede post uit zou filteren.

'een laatst gegeven reactie' is natuurlijk niet per definitie de laatste reactie in dit topic..... Toch jammer dat ik dit aan je moet uitleggen.

Blijf even standby, Fabian. Je moet het straks namelijk nog een keer uitleggen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#29
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Ik verwijs je naar een laatst gegeven reactie van Bumme op jou, om dit vooral niet te hoeven en niet eens te proberen uit te gaan leggen aan jou.

Bumme Wrote:Klopt dit wel?

Moet dat niet zijn: Wij hopen dat u daar begrip voor heeft.

sterke reactie. enorm duidelijk!

Ik had gehoopt dat je toch nog iets meer intelligentie bezat dan ik voor mogelijk hield en er de goede post uit zou filteren.

'een laatst gegeven reactie' is natuurlijk niet per definitie de laatste reactie in dit topic..... Toch jammer dat ik dit aan je moet uitleggen.

Blijf even standby, Fabian. Je moet het straks namelijk nog een keer uitleggen.

ah, het zit je zo dwars dat je steun gaat zoeken, zelfs bij fabiankerd.
Reply
#30
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Ik verwijs je naar een laatst gegeven reactie van Bumme op jou, om dit vooral niet te hoeven en niet eens te proberen uit te gaan leggen aan jou.

Bumme Wrote:Klopt dit wel?

Moet dat niet zijn: Wij hopen dat u daar begrip voor heeft.

sterke reactie. enorm duidelijk!

Ik had gehoopt dat je toch nog iets meer intelligentie bezat dan ik voor mogelijk hield en er de goede post uit zou filteren.

'een laatst gegeven reactie' is natuurlijk niet per definitie de laatste reactie in dit topic..... Toch jammer dat ik dit aan je moet uitleggen.

oh dat snapte ik niet Undecided , ik gaf deze reactie ook niet om aan te geven dat het niet duidelijk was. hoe weet ik nou welke reactie je bedoelt man, denk je echt dat ik die buiten dit topic ga zoeken?

waarom zeg je gewoon niet wat je wilt zeggen en verwijs je naar een reactie van bumme? omdat je zelf geen reactie kunt verzinnen zeker? ik weet heus wel dat je niet de slimste bent, maar probeer het gewoon eens alleen af, lafmuil (maar daar ben je een neus voor natuurlijk).
Reply


Forum Jump: