The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Records der SD-HT!
#31
Waarom niet? Is toch de hoogste stat? Spelhervatting is geen hoofdstat maar zeker ook geen B-stat. In muziek zouden we zeggen dat spelhervatting een A-is is Wink, net geen B maar ook niet een complete A...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#32
Marshall Wrote:Waarom niet? Is toch de hoogste stat? Spelhervatting is geen hoofdstat maar zeker ook geen B-stat. In muziek zouden we zeggen dat spelhervatting een A-is is Wink, net geen B maar ook niet een complete A...

Maar bij spelhervatten krijg je dus de vraag goddelijk +????. Dit laatste kan je niet zien. Waarschijnlijk gewoon goddelijk+0. maar zou ook zo goddelijk+10 kunnen zijn.
Reply
#33
Inderdaad, dat kun je dus ook niet zien... Maar is bij hoofdstats toch net zo het geval? Alleen hebben we daar nog niet dat niveau bereikt Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#34
Marshall Wrote:Inderdaad, dat kun je dus ook niet zien... Maar is bij hoofdstats toch net zo het geval? Alleen hebben we daar nog niet dat niveau bereikt Big Grin

Hoofdstat kan je basis van loon nog wel redelijk schatten, dacht ik.
Reply
#35
Ja maar een goddelijk spelhervatter is veel makkelijker te halen dan een speler met goddelijk op een andere stat. Zo koop je eigenlijk het record. Vind ik op zich geen prestatie.

Terwijl als je een speler met goddelijk op een andere stat koopt, dan is dat omdat je op de één of andere manier heel veel geld hebt om die te kopen (wat ik een prestatie vind) of omdat je deze hebt opgetraind (dat is ook een prestatie).
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#36
Forever Wrote:
Marshall Wrote:Inderdaad, dat kun je dus ook niet zien... Maar is bij hoofdstats toch net zo het geval? Alleen hebben we daar nog niet dat niveau bereikt Big Grin

Hoofdstat kan je basis van loon nog wel redelijk schatten, dacht ik.

Says it all imo Wink

Enne Para, uiteraard.. Klopt... Maar ja... 10-0 winnen in een bekerwedstrijd is vaak ook niet zo'n geweldige prestatie. Zo kunnen we nog wel doorgaan... Hoogst is toch gewoon hoogst?
Reply
#37
Marshall Wrote:
Forever Wrote:
Marshall Wrote:Inderdaad, dat kun je dus ook niet zien... Maar is bij hoofdstats toch net zo het geval? Alleen hebben we daar nog niet dat niveau bereikt Big Grin

Hoofdstat kan je basis van loon nog wel redelijk schatten, dacht ik.

Says it all imo Wink

Enne Para, uiteraard.. Klopt... Maar ja... 10-0 winnen in een bekerwedstrijd is vaak ook niet zo'n geweldige prestatie. Zo kunnen we nog wel doorgaan... Hoogst is toch gewoon hoogst?

Idd forever als je nou had gezegd: Hoofdstat kan je basis van loon nog wel goddelijk schatten. dan had je gelijk gehad. Maar redelijk is toch echt een lage stat hoor.

:wink: hoe bedoel je verslaafd :roll:
Reply
#38
In hoeverre houden we records aan van personen die niet echt maar tot de SD-clan behoren? Als bijvoorbeeld iessie er niet meer bijzit, moet het record meeste kampioenschappen worden veranderd. Als ze er nog wel bijhoort, dan moet het record minste punten in een seizoen worden aangepast :oops:

Kleine aanvulling nog Anti:

Alle U-20 spelers:

Koray Sunu (65565554) [Image: 32flag.gif] San Marco
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#39
Was mijn YP destijds niet beter dan die van Lance? Hij had wel een hogere TSI!
Reply
#40
Djabs Wrote:Nette overzichten Anti!!

Vraagje: tel je voor aanvals en verdedigingsrating 'centrale' of 'vleugel'-ratings?

Ik tel beide mee voor één record. Dus voor aanval en verdediging kan dat behaald worden op zowel vleugel als centraal. Anders wordt het te veel van het goede.
Reply
#41
Mukkus Wrote:Was mijn YP destijds niet beter dan die van Lance? Hij had wel een hogere TSI!

Daar hadden we toen nog een discussie over en ik weet dat de meeste stemmen naar de speler van Jazz gingen. Had volgens mij betere hoofdstats. Ik meen me nog te herinneren dat jij in een reactie zei hoeveel hij mij betaald had om die record in handen te behouden.

Nu we toch over Lance hebben. Thanks voor de aanvulling van de U20 en wat betreft Iessie2. Deze record verliest zei. Ik heb haar al uit de SD deelnemerslijst gehaald. De opvolger moet ik nog opzoeken.
Reply
#42
Birger Wrote:Aantal keer bondscoach :lol:
Niet aantal keren bondscoach, maar wel dat jij bondscoach bent.

Legion Wrote:Ik heb ook met 10-0 in de beker gewonnen :Big Grin
Staat erbij!


Wat betreft de discussie over spelhervatting heb ik mijn standpunt al ingenomen en daar zal ik niet in veranderen. We hebben nu dan 3 a 4 man die dan meteen de record in handen hebben en ik neem aan dat er spoedig meer zullen komen.

Vergelijking die Marsh nam met grootste overwinning beker. Nu zijn er meerdere houders, maar de scores kunnen nog verder uitlopen. Een keer 12-0 o.i.d. zal vast en zeker in de toekomst wel inzitten. Dit zijn trouwens wel records die genomen zijn van alle ploegen vanaf het begin van hun bestaan. Dat is voor sommige al 10 seizoenen of zoiets. Uitslagen komen dus al zelden voor.
Reply
#43
Antidote Wrote:
Mukkus Wrote:Was mijn YP destijds niet beter dan die van Lance? Hij had wel een hogere TSI!

Daar hadden we toen nog een discussie over en ik weet dat de meeste stemmen naar de speler van Lance gingen.

Sorry, was de :wink: vergeten.
Reply
#44
Goh verhipte leuk zeg. Dat die coach van mij nog steeds het topscorerrecord heeft in een seizoen. Was al vergeten ooit met 11-0 in de comp. te hebben gewonnen. Zal wel ff duren voordat ik weer een record breek.
Reply
#45
Je mag er een U20 spelertje bijzetten bij mij :Big Grin
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#46
Volgens mij moet Qui-Vive er ook nog bij voor de minste promoties :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

En petit is ondertussen coach geworden en geen speler meer, ik weet dus niet of dat iets uitmaakt voor de oudste speler.............waarschijnlijk wel
Reply
#47
zijn er ook records (als team) voor meeste goals gescoord / minst doorgelaten / beste doelsaldo?
Reply
#48
Deze records heb ik niet meegenomen in de records, omdat ze naar mijn mening niet echte records zijn. Hier ben ik op gekomen door de volgende punten. Ze kunnen makkelijk behaald worden als je in lagere divisies speelt. De kans dat je daar een bot-team voorheen WO treft is groter dan in hogere divisies. Zo groeit de kans op minder doelpunten tegen, meer doelpunten voor etc.... aanzienelijk zonder dat je echt moeite voor doet.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#49
Ben ik m nu alweer kwijt?

minst promotie achtereen: 7 maal
Devlinshire seizoen 9 t/m 15 in VI.1020
CDF Marshall seizoen 10 t/m 16 in VI.235

Qui-Vive toch? :cry:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#50
Dat weet je wat je te doen staat, Marshall! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Geen probleem voor marsie Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#52
Goed, dat wordt de keep in de spits opstellen zondag Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#53
Marshall Wrote:Ben ik m nu alweer kwijt?

minst promotie achtereen: 7 maal
Devlinshire seizoen 9 t/m 15 in VI.1020
CDF Marshall seizoen 10 t/m 16 in VI.235

Qui-Vive toch? :cry:

dit moet toch 6 maal zijn?
in seizoen 9 tm 14 niet gepromoveerd...in seizoen 15 dan eindelijk wel kampioen geworden...

op dit moment ben ik eigenlijk al geen recordshouder meer omdat Marsh seizoen 17 ook afsluit in VI.235...net als Qui-Vive dus (ook seizoen 10 tm 17 in VI)
Reply
#54
Jippie!!! Big Grin

Alleen niet helemaal waar. Het zal enkel 10 tm 17 moeten zijn in het geval dat ik dit seizoen ook weer niet promoveer. Als ik dat wel doe, blijft het 10 tm 16. Bij jou moet het ook 9 tm 14 zijn, aangezien je in seizoen 15 wel gepromoveerd bent...

Maar goed, hoe dan ook een record voor mij alleen, alleen, alleen!!! =D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#55
En eentje waar onze mars trots op is :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#56
Op elk record Boca, op elk record!! Als het maar in de boeken staat!! :lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#57
Marshall Wrote:Jippie!!! Big Grin

Maar goed, hoe dan ook een record voor mij alleen, alleen, alleen!!! =D>

Qui-Vive deelt 'm samen met jou hoor... :lol:
Reply
#58
oh ja... kut...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#59
Ik dacht al.............en seizoen 17 zit ik weer in de 6de.....daarom verlies ik altijd de eerste wedstrijd
Reply
#60
gvd, niks ervan Qui-Vive! Dat record is van MIJ, MIJ MIJ MIJ MIJ!!!!



Hahahahahahahaha


*Marshall flipt even van de werkdruk* :crazy: [Image: eusa_whistle.gif]
Reply


Forum Jump: