The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




'Topper' : AZ - Ajax
#1
Landskampioen tegen Suarez....

Als Suarez in vorm is, maakt AZ geen schijn van kans denk ik...
Reply
#2
Als Koeman eens aanvallend speelt, dan maakt Ajax geen schijn van kans.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#3
Tsja.. AZ draait voor geen meter en is nu al definitief subtopper, maar Ajax heeft bij serieuze tegenstand dit seizoen (slechts PSV en 2x europees tot dusverre) ook nog geen enkele keer gewonnen of overtuigd. Wel netjes de punten gepakt tegen de clubs uit het rechterrijtje (das ook al wel heel wat waard in de titelstrijd), maar nu tegen AZ, Feyenoord, Twente en Utrecht gaan we zien waar Ajax staat. Ik ben benieuwd.
Reply
#4
Peter Wrote:Tsja.. AZ draait voor geen meter en is nu al definitief subtopper, maar Ajax heeft bij serieuze tegenstand dit seizoen (slechts PSV en 2x europees tot dusverre) ook nog geen enkele keer gewonnen of overtuigd. Wel netjes de punten gepakt tegen de clubs uit het rechterrijtje (das ook al wel heel wat waard in de titelstrijd), maar nu tegen AZ, Feyenoord, Twente en Utrecht gaan we zien waar Ajax staat. Ik ben benieuwd.

Eens.

Toch verwacht ik dat we uit de 4 genoemde wedstrijden minimaal 9 punten gaan pakken. Feyenoord en Utrecht zijn er zes en dan moeten die overige drie bij Twente en AZ gehaald worden. Als ik er nu al voor mag tekenen dat die drie punten uit Enschede komen zou ik er geen probleem mee hebben om te verzliezen van AZ.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#5
Lastige is alleen dat ze beginnen tegen AZ, dan breekt de pleuris al meteen uit. Aangezien ik ze vanavond ook de punten niet in Amsterdam zie houden. :oops:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#6
Haggie Wrote:Lastige is alleen dat ze beginnen tegen AZ, dan breekt de pleuris al meteen uit. Aangezien ik ze vanavond ook de punten niet in Amsterdam zie houden. :oops:

Tuurlijk wel! En ook in Alkmaar kunnen ze best winnen hoor, wij hebben Demi en zij niet !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#7
Arsenal won niet van AZ, dus waarom Ajax wel? Wink

Vanavond is idd ook al een test. Maand van de waarheid voor Ajax. Itt Bumme verwacht ik echter alleen een zege tegen Feyenoord. AZ, Twente en Utrecht allemaal uit zie ik ze geen van allen winnen. Gelijkspelletjes zou al prima zijn denk ik, dat deed PSV in die uitduels immers ook. En PSV gaat in de komende reeks rechterrijtje ook wel puntjes verspelen zoals Ajax dat tegen Sparta en Roda deed.
Reply
#8
De boterhamvraag: Is Suarez deze maand in vorm? :-#
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
En het is natuurlijk wel prettig dat we in de vorm van gabri een extra slot op de deur hebben om een eventuele voorsprong te gaan verdedigen...
de Zeeuw en Gabri samen voor de verdediging, lijkt me geen verkeerd slot
The great old Ludwig von...
Reply
#10
gittermaster Wrote:En het is natuurlijk wel prettig dat we in de vorm van gabri een extra slot op de deur hebben om een eventuele voorsprong te gaan verdedigen...
de Zeeuw en Gabri samen voor de verdediging, lijkt me geen verkeerd slot

Te triest voor woorden eigenlijk dat een Ajacied blij is met 2 verdedigende mids voor 4 verdedigers......
Moet meteen denken aan Corry Konings......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#11
gittermaster Wrote:En het is natuurlijk wel prettig dat we in de vorm van gabri een extra slot op de deur hebben om een eventuele voorsprong te gaan verdedigen...
de Zeeuw en Gabri samen voor de verdediging, lijkt me geen verkeerd slot

Damn wat is de honger naar succes in Amsterdam groot. 8 puur verdedigend ingestelde spelers dan en je vind het prima. :eeeek: :wink:
Reply
#12
Pantelic: ik voetbal voor zeges, niet voor doelpunten

Marko Pantelic is nog niets kwijt van de bravoure waarmee hij bij Ajax arriveerde. In een uitgebreid interview in het Algemeen Dagblad laat de spits weten grote plannen te hebben met Ajax. Hij denkt een grote rol te kunnen spelen bij het nieuwe Ajax. 'Er zijn niet veel spitsen zoals ik in de wereld. Ik voetbal niet voor doelpunten, ik voetbal voor overwinningen. Weet je hoeveel assists ik in de laatste wedstrijden heb gegeven voor mijn land? Zeven. En ik heb maar een doelpunt gescoord. Daar gaat het om, dat is karakter.'

'Ik heb een winnaarsmentaliteit. Ik ga de jonge jongens bij Ajax helpen. Er is hier veel druk en dat heb ik nodig om te winnen. Anders neem ik het niet serieus.'

:lol:
Ook een makkelijke uitspraak als je niet scoort trouwens.
Reply
#13
Vond Pantelic gisteren overigens prima. (dit in tegenstelling tot de zak hooi die voor rtl verslaat, wat een lamlul!)
Reply
#14
Ajaxhater driessen die er eigenhandig voor heeft gezorgd dat er tijdens Anderlecht - Ajax meer Nederlanders naar sporza keken als Belgen.... Undecided Undecided
Reply
#15
Vond hem ook zeker een voldoende score. Ook vond ik dat Sulejmani zeker de eerte helft een goede pot speelde.
Eigenlijk afgelopen weekend al. Toen was Sulejmani ook al goed.
Hoop dat hij eindelijk een beetje op stoom probeert te komen.

Aan de andere kant; Rommedahl speelt ook echt wel verdienstelijk de laatste weken, dus kan me wel iets van de kritiek voorstellen. Die had van mij ook mogen starten
The great old Ludwig von...
Reply
#16
Fabian Wrote:Ajaxhater driessen die er eigenhandig voor heeft gezorgd dat er tijdens Anderlecht - Ajax meer Nederlanders naar sporza keken als Belgen.... Undecided Undecided

Ja, heb toen ook op de Belg gekeken, die zijn sowieso echt stukken beter op dit vlak.
Reply
#17
Fabian Wrote:Ajaxhater driessen
Undecided Undecided

als er een een ajakkessied is hij het man. djeez. Undecided
Reply
#18
Leo Driessen (Amsterdam, 22 juni 1955) is op zeker een Ajacied maar voor een verslaggever wel te kritisch en gewoon niet zo goed.
Ik keek de pot tegen Anderlecht ook op de Belg
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#19
Peter Wrote:Vanavond is idd ook al een test. Maand van de waarheid voor Ajax. Itt Bumme verwacht ik echter alleen een zege tegen Feyenoord. AZ, Twente en Utrecht allemaal uit zie ik ze geen van allen winnen. Gelijkspelletjes zou al prima zijn denk ik, dat deed PSV in die uitduels immers ook. En PSV gaat in de komende reeks rechterrijtje ook wel puntjes verspelen zoals Ajax dat tegen Sparta en Roda deed.

Hmm ik kan me niet voorstellen dat Ajax van alle 3 niet wint. Ook al ben je slechter als alle 3, meestal win je er dan toch wel 1. In poker noemen we dat variantie :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#20
Bumme Wrote:Leo Driessen (Amsterdam, 22 juni 1955) is op zeker een Ajacied maar voor een verslaggever wel te kritisch en gewoon niet zo goed.
Ik keek de pot tegen Anderlecht ook op de Belg

"Van der Wiel... Jaja, die zien ik graag..."

[gay] :wink:
Reply
#21
harry_bierdop Wrote:
Peter Wrote:Vanavond is idd ook al een test. Maand van de waarheid voor Ajax. Itt Bumme verwacht ik echter alleen een zege tegen Feyenoord. AZ, Twente en Utrecht allemaal uit zie ik ze geen van allen winnen. Gelijkspelletjes zou al prima zijn denk ik, dat deed PSV in die uitduels immers ook. En PSV gaat in de komende reeks rechterrijtje ook wel puntjes verspelen zoals Ajax dat tegen Sparta en Roda deed.

Hmm ik kan me niet voorstellen dat Ajax van alle 3 niet wint. Ook al ben je slechter als alle 3, meestal win je er dan toch wel 1. In poker noemen we dat variantie :wink:

Tsja de factor geluk kun je nooit uitschakelen maar puur rationeel zie ik geen reden waarom Ajax bij die ploegen zou gaan winnen.
Reply
#22
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:En het is natuurlijk wel prettig dat we in de vorm van gabri een extra slot op de deur hebben om een eventuele voorsprong te gaan verdedigen...
de Zeeuw en Gabri samen voor de verdediging, lijkt me geen verkeerd slot

Damn wat is de honger naar succes in Amsterdam groot. 8 puur verdedigend ingestelde spelers dan en je vind het prima. :eeeek: :wink:

8?
als je de keeper mee wilt tellen kom ik op 7. Daarnaast slaat puur verdedigend natuurlijk nergens op. De Zeeuw komt vaak voor de keeper en Gabri ook. "meer verdedigend" had hier een betere term geweest.
Anyway, het is gewoon een feit dat het de afgelopen seizoenen gewoon verdedigend niet goed in elkaar zat. Je kunt wel blijven roepen, wij moeten aanvallen, 8 aanvallers in de basis, wij zijn ajax bla bla, maar als we tegen tegenstanders als twente met 1-0 voorkomen, dan hoef je je er echt niet voor te schamen als je een verdedigend blok neerzet om de voorsprong te consolideren.
Ik zeg niet dat ik wil dat we wekelijks zo spelen en al helemaal niet dat we zo moeten starten, maar het is een fijne gedachte dat we met dit blok een voorsprong kunnen verdedigen als dat nodig is.
Overigens begreep je me volgens mij wel vanwege je knipoog... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#23
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:En het is natuurlijk wel prettig dat we in de vorm van gabri een extra slot op de deur hebben om een eventuele voorsprong te gaan verdedigen...
de Zeeuw en Gabri samen voor de verdediging, lijkt me geen verkeerd slot

Damn wat is de honger naar succes in Amsterdam groot. 8 puur verdedigend ingestelde spelers dan en je vind het prima. :eeeek: :wink:

8?
als je de keeper mee wilt tellen kom ik op 7. Daarnaast slaat puur verdedigend natuurlijk nergens op. De Zeeuw komt vaak voor de keeper en Gabri ook. "meer verdedigend" had hier een betere term geweest.
Anyway, het is gewoon een feit dat het de afgelopen seizoenen gewoon verdedigend niet goed in elkaar zat. Je kunt wel blijven roepen, wij moeten aanvallen, 8 aanvallers in de basis, wij zijn ajax bla bla, maar als we tegen tegenstanders als twente met 1-0 voorkomen, dan hoef je je er echt niet voor te schamen als je een verdedigend blok neerzet om de voorsprong te consolideren.
Ik zeg niet dat ik wil dat we wekelijks zo spelen en al helemaal niet dat we zo moeten starten, maar het is een fijne gedachte dat we met dit blok een voorsprong kunnen verdedigen als dat nodig is.
Overigens begreep je me volgens mij wel vanwege je knipoog... Wink
1 keeper, 4 verdedigers en met De Zeeuw, Enoh en dan Gabri 3 controleurs op het middenveld = 8 man die vooral aan verdedigen denken.

En ik denk dat Gabri en de Zeeuw helemaal niet meer zoveel voor de keeper komen als ze een voorsprong over de streep moeten trekken. Dan hangen ze lekker voor de eigen defensie (en terecht natuurlijk).
Verder begreep ik je idd wel, maar toch is het nieuw voor Ajax dat iedereen defensief spel heeft omarmd. En dat staat me eigenlijk niet aan. Door dat realisme gaat Ajax straks weer prijzen winnen als ze nog wat spelers van niveau krijgen. Zolang ze Pantelic'en en Atouba's blijven halen maak ik me echter nog geen zorgen. :p
Reply
#24
Als de Zeeuw en Gabri op die posities spelen, dan zie ik Enoh er niet bij staan. Niet in de formatie die ik voor ogen heb.
Stel je komt 1-0 voor en je speelt verdedigend met vd wiel, Alderw, Vertonghen, Urby, daarvoor de Zeeuw en dan Gabri, voor een Enoh, die iets aanvallender is ingesteld en daarvoor bijvoorbeeld Rommedahl, Suarez, Sulejmani en een Aissati is dat imo prima. Of Sulejamni eens op positie van Aissati en Pantelic of Cvitanich als valse buitenspeler.
Maar het ging me vooral om het woordje "puur" dat heb je dan ook aangepast, iets verdedigender is niet erg in zo'n situatie imo.
Daarnaast zijn de vleugelverdedigers toch ook wel aanvallender dan de gemiddelde vleugelverdediger, dus 8 pure verdedigers zie ik niet snel (en ook niet graag) staan.

Het is ook niet zo dat iedereen "defensief spel" heeft omarmd; maar een degelijke verdediging is de basis voor een goede aanval
The great old Ludwig von...
Reply
#25
Bumme Wrote:Leo Driessen (Amsterdam, 22 juni 1955) is op zeker een Ajacied maar voor een verslaggever wel te kritisch en gewoon niet zo goed.
Ik keek de pot tegen Anderlecht ook op de Belg

dat hij slecht is dat staat wat mij betreft vast, maar ik stoor me het meest aan het feit dat hij ongeveer klaarkomt zodra ajakkes de middellijn passeert. :wink:
Reply
#26
Aissati twijfelachtig door een bilblessure. Kop hem maar in Mukkus.
Reply
#27
fons is op vrije voeten! \Big Grin/
Reply
#28
waf Wrote:fons is op vrijersvoeten! \Big Grin/

Undecided
Reply
#29
lol @ Leo Driessen..
Nadat er door Ajax gezongen was "always look at the bright side of life"...
"Bewonderendswaaardig dat de az supporters nog zo zingen"
The great old Ludwig von...
Reply
#30
ongelooflijk dat az het zo weggeeft in 2 minuten. de hele eerste helft heer en meester. maar ja, wss kun je dat ook geen hele wedstrijd volhouden.

schitterende goal van oerbij, en dan helemaal omdat die goal de wedstrijd kantelde. ook de aanname van sneuarez bij de 1-2 was prachtig overigens.
Reply


Forum Jump: