The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barclays ATP World Tour Finals 2009
die laatste bal van soderling :eeeek: Undecided :lol:

ik zeg een fix :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hehe zou kunnen. Mooie SF's wel, ben benieuwd, kan zomaar een finale zonder top-4 worden zo, en dat past ook wel bij de laatste maanden (op de goede weken van Djoko na dan).
Reply
Als Federer een fix was, was dit het zeker ook. Soderling pakt een set en laat het vervolgens lopen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt, ik zie het allebei wel redelijk zo, het is niet anders met dit systeem.
Reply
Dit lijkt me een finale Potro-Federer te worden, toch wel apart gezien de conditie van Potro van tevoren.

En Federer heeft weer eens het geluk met de loting, dat ie nu eerst speelt vandaag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wanneer Potro in de finale komt is de strijd om de 3e plaats beslist in het voordeel van CC. Ikzelf ben kansloos helaas. Soderling die het toernooi wint, is het enige dat CC nog van het podium kan halen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Voor het eerst sinds Roland Garros weer in de top5. Mindlight kan me er nog weer uitgooien.
Reply
En Davy mag gaan serveren voor de wedstrijd...
Reply
Davy in de finale!

Zei je nu vorig weekend dat je Davy alle drie de poulewedstrijden wel zag verliezen Ad? :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
davy wint, netjes hoor!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:Davy in de finale!

Zei je nu vorig weekend dat je Davy alle drie de poulewedstrijden wel zag verliezen Ad? :wink:
Volgens mij bedoel je iemand anders, want ik dacht juist dat ie door zou gaan in de poule.

Verder past die wel in wat ik eerder zei, dat Federer steeds verder wegzakt. Elk partij verloor ie al de eerste set en speelde ie slecht. Tegen Murray en Verdasco kon ie het nog op een of andere manier recht trekken, maar nu verliest ie zelfs van Davydenko, waar ie in 12 eerdere ontmoetingen pas 1x een set van verloor. Dat zegt toch wel genoeg.

Wordt een vreemd, onvoorspelbaar jaar volgend jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat ben ik zeker met je eens. Ik zie Potro ook wel doorstoten. Die jongen is pas 21 jaar en nu al top 5!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Anders mist Potro even 4 bps in de 1e set maar wint soderling de TB met 7-1. ](*,)
Als Potro hier nu gewoon wint ben ik 3e, wint Soderling dan moet Davy hem morgen pakken. [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eindelijk de verdiende break! *5-3 nu!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
3e set TB gaat bepalen of Potro of Soderling de finale speelt. En ook of ik 3e wordt of niet.

Vamos JUAN!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jaaa het is binnen! Potro veruit de betere in de TB. Soderling geeft een break(*4-2) in de 3e set weg.

Maar wat zijn ze beide toch goed. Potro structureel en Soderling bij vlagen. In dit soort weken is hij nauwelijks te kloppen. En we hebben op RG gezien dat hij eigenlijk geen slechte ondergrond meer heeft.

Potro-Davy morgen. Ik ben benieuwd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
heb jij geen wimbledon gezien?

Feli met je 3e plek! =D>

Stille trouwens gefeliciteerd met je 2e plek!!!! =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
feli cc Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Feli CC, prima gedaan! Ik kijk al uit naar Chennai, Doha en Adelaide :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Feli Stille. Ik kijk ook alweer uit naar 't nieuwe seizoen. Nu ook eens in de GS's optimaal presteren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Davy wint de Masters! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ongelooflijk, wie had dat gedacht? Klasse hoor, hij verdient het.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: