The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barclays ATP World Tour Finals 2009
#61
Het was zelfs zilver, Woerdie won die week (20) en op plek twee eindigden:

Omyaca
Buurs
mindlight
Stille
Lazio
Raging Bull
Haggie
Overdune
Arco
Cornholio
Kuiper
Centre Court
AdWim
Monsterachtig
andre
Tampie
Reply
#62
Verwerkt Smile
Reply
#63
:razz: Thx Mindlight. =D>
Reply
#64
Ad Wim Wrote:Volgens mij was het TMS-budget vorig jaar 11.000. En we hebben alles verdubbeld mbt vorig jaar, dus ik ga dan voor 16K voor de TMC.
Het verschil met de normale TMS-toernooien is wel dat hier alleen de dure spelers meedoen en die zijn t.o.v. vorig jaar relatief duurder dan goedkope spelers. Maar goed, om te bepalen wat het optimale budget is, is het vooral van belang om te weten welke toppers er meedoen, en dat is nu nog niet bekend. Als echt iedereen meedoet, lijkt me 16.000 aan de magere kant.
Reply
#65
Maar is het niet zo dat de toppers nu gewoon 2x zoveel kosten als vorig jaar? Volgens mij zelfs minder dan het dubbele...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Dat klopt Ad, de top-10 kost 1,8 keer zoveel als de laatste ranking van 2008. Budget keer 2 zou dus ruim voldoende moeten zijn (al lijkt het verschil tussen de top 3 en de rest vorig jaar iets groter dan nu).
Reply
#67
Als je puur naar het budget kijkt, is 16K reëel tov vorig jaar.

Als je kijkt naar het complete plaatje, dan is het budget te laag en zou ik opteren voor 20K.

Je hebt in principe één top 4 (misschien top 5 met Potro), maar als je bijvoorbeeld Federer kiest, kan je alleen nog 1 speler buiten de top 5 kiezen.

En gezien het te behalen punten wat niet in verhouding staat tot bijvoorbeeld een GS of TMS, lijkt het meer dan normaal dat je iig 2 spelers uit de top 5 kan kiezen.

Ik denk dat door een budget van 16K er heel grote verschillen behaald gaan worden (tussen de 1000 en 2000 punten). Hierdoor wordt dit toernooi wel erg belangrijk, terwijl er altijd veel onzekere factoren zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
Wie doen er mee dan volgens jou Buurs?
Reply
#69
Paar goede punten, Buurs.

Ik denk zelfs dat het budget wel 22K mag zijn.

Het totaal te kiezen spelers heeft ongeveer een waarde van 53K.
Het lijkt me normaal dat je dan 2 top 4 spelers en een speler daarbuiten kan kiezen.
Reply
#70
buurs Wrote:Als je puur naar het budget kijkt, is 16K reëel tov vorig jaar.

Als je kijkt naar het complete plaatje, dan is het budget te laag en zou ik opteren voor 20K.

Je hebt in principe één top 4 (misschien top 5 met Potro), maar als je bijvoorbeeld Federer kiest, kan je alleen nog 1 speler buiten de top 5 kiezen.

En gezien het te behalen punten wat niet in verhouding staat tot bijvoorbeeld een GS of TMS, lijkt het meer dan normaal dat je iig 2 spelers uit de top 5 kan kiezen.

Ik denk dat door een budget van 16K er heel grote verschillen behaald gaan worden (tussen de 1000 en 2000 punten). Hierdoor wordt dit toernooi wel erg belangrijk, terwijl er altijd veel onzekere factoren zijn.
Ten eerste, de total spelerswaarde is dus minder dan het dubbele en het budget wel het dubbele, dus dat argument slaat al nergens op.

Ten tweede is het aantal te behalen punten exact het dubbele van vorig jaar, dus dat is ook geen argument.

Dus je verhaal is niet overtuigend. Dat er verschillen gemaakt worden is altijd zo geweest, omdat er veel combinaties mogelijk zijn en er veel punten behaald worden. En omdat er nu een hoop onzeker is over de vorm en fitheid van de toppers.
Maar er gaat vast ook nog wel iemand afzeggen, dus dan wordt het alleen nog maar goedkoper.

Dus ik zie nog steeds die 16K als het beste voorstel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
kooltje Wrote:Wie doen er mee dan volgens jou Buurs?

Deze 6 zullen zeker spelen:

Federer 10,5 K
Nadal 9K
Djokovic 8K
Murray 7K
Davydenko 5K
Tsonga 4K

totaal 43,5

Komen nog 2 spelers bij.

1 van deze 2 speelt ook vast en zeker.

Potro 6K
Roddick 4,5 K
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#72
Tsonga? :eeeek: Davy klinkt logisch, en ook Potro zal wel spelen. Dan blijft er 1 onzekerheid over....
Reply
#73
Tsonga heeft zich voorlopig nog lang niet gekwalificeerd en van Federer en Murray weet je ook niet hoe fit ze zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Als je puur naar het budget kijkt, is 16K reëel tov vorig jaar.

Als je kijkt naar het complete plaatje, dan is het budget te laag en zou ik opteren voor 20K.

Je hebt in principe één top 4 (misschien top 5 met Potro), maar als je bijvoorbeeld Federer kiest, kan je alleen nog 1 speler buiten de top 5 kiezen.

En gezien het te behalen punten wat niet in verhouding staat tot bijvoorbeeld een GS of TMS, lijkt het meer dan normaal dat je iig 2 spelers uit de top 5 kan kiezen.

Ik denk dat door een budget van 16K er heel grote verschillen behaald gaan worden (tussen de 1000 en 2000 punten). Hierdoor wordt dit toernooi wel erg belangrijk, terwijl er altijd veel onzekere factoren zijn.
Ten eerste, de total spelerswaarde is dus minder dan het dubbele en het budget wel het dubbele, dus dat argument slaat al nergens op.

Ten tweede is het aantal te behalen punten exact het dubbele van vorig jaar, dus dat is ook geen argument.

Dus je verhaal is niet overtuigend. Dat er verschillen gemaakt worden is altijd zo geweest, omdat er veel combinaties mogelijk zijn en er veel punten behaald worden. En omdat er nu een hoop onzeker is over de vorm en fitheid van de toppers.
Maar er gaat vast ook nog wel iemand afzeggen, dus dan wordt het alleen nog maar goedkoper.

Dus ik zie nog steeds die 16K als het beste voorstel.

Vorig jaar kon je bijvoorbeeld Federer en Murray kopen en hield je nog omgerekend 2 K over.
Dat is dit jaar niet mogelijk, dus ergens klopt er iets niet, Ad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
Tsonga is nog niet zeker, maar hij zal soderling en gonzo denk ik nog voorbij gaan.
bij 1 afzegging doet hij dan al mee.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
buurs Wrote:Vorig jaar kon je bijvoorbeeld Federer en Murray kopen en hield je nog omgerekend 2 K over.
Dat is dit jaar niet mogelijk, dus ergens klopt er iets niet, Ad.

Dat ligt dus aan het verschil top-3 / rest t.o.v. vorig jaar, en daarbij was Murray vorig jaar nog lang geen topper.
Reply
#77
toen stond murray nr 4, net als nu.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#78
Tsja, met een straatlengte achterstand op Djokovic, in tegenstelling tot nu. Kijk nou eens goed.
Reply
#79
mindlight Wrote:Tsja, met een straatlengte achterstand op Djokovic, in tegenstelling tot nu. Kijk nou eens goed.

ik begrijp wel wat je bedoelt, maar het is gewoon een feit dat je de nr 1 en 4 niet kan kiezen.

dat kon vorig jaar wel.
toen was nr 1 en 3 volgens mij ook mogelijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
Ten eerste is het vaste puntenaantal nog niet bepaald, beiden hebben nog veel te verliezen en/of te winnen. Ten tweede, wat ML zegt, zoiets kun je niet 1-op-1 vergelijken denk ik. Je kunt wel zeggen dat we alles verdubbeld hebben en dus ook dit, dat is logisch en consequent.

Maar geef eerst maar even bewijzen over hoe het vorig jaar zat, spelerswaarden bijv.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
er zijn zoveel punten te verdelen, dat het voor mijn gevoel logisch is dat je iig 2 spelers uit de top 4 kan kiezen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Tsja, met een straatlengte achterstand op Djokovic, in tegenstelling tot nu. Kijk nou eens goed.

ik begrijp wel wat je bedoelt, maar het is gewoon een feit dat je de nr 1 en 4 niet kan kiezen.

dat kon vorig jaar wel.
toen was nr 1 en 3 volgens mij ook mogelijk.
Leuk, zo'n feit, maar dat is natuurlijk geen reden om nu het budget te verhogen. Nu kun je waarsch dan wel meer jongens van 4-8 kiezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Ad Wim Wrote:Ten eerste is het vaste puntenaantal nog niet bepaald, beiden hebben nog veel te verliezen en/of te winnen. Ten tweede, wat ML zegt, zoiets kun je niet 1-op-1 vergelijken denk ik. Je kunt wel zeggen dat we alles verdubbeld hebben en dus ook dit, dat is logisch en consequent.

Maar geef eerst maar even bewijzen over hoe het vorig jaar zat, spelerswaarden bijv.

ik kom er deze week nog een keer op terug.

ik ga nu pitten.

het zou mooi zijn als er meer mensen reageren en met onderbouwing graag.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Tsja, met een straatlengte achterstand op Djokovic, in tegenstelling tot nu. Kijk nou eens goed.

ik begrijp wel wat je bedoelt, maar het is gewoon een feit dat je de nr 1 en 4 niet kan kiezen.

dat kon vorig jaar wel.
toen was nr 1 en 3 volgens mij ook mogelijk.

Weet je trouwens zeker dat we vorig jaar 1 en 4 konden kiezen? In dat geval kan het budget nooit 8.000 zijn geweest. Ik vrees dus dat jouw bewering niet klopt Buurs.
Reply
#85
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Tsja, met een straatlengte achterstand op Djokovic, in tegenstelling tot nu. Kijk nou eens goed.

ik begrijp wel wat je bedoelt, maar het is gewoon een feit dat je de nr 1 en 4 niet kan kiezen.

dat kon vorig jaar wel.
toen was nr 1 en 3 volgens mij ook mogelijk.

Weet je trouwens zeker dat we vorig jaar 1 en 4 konden kiezen? In dat geval kan het budget nooit 8.000 zijn geweest. Ik vrees dus dat jouw bewering niet klopt Buurs.

je kon vorig jaar de combinatie federer/murray kiezen
en ik weet ook zeker dat je toen 910 budget overhield....
zoiets vergeet ik niet :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
buurs Wrote:er zijn zoveel punten te verdelen, dat het voor mijn gevoel logisch is dat je iig 2 spelers uit de top 4 kan kiezen.
Los van het feit dat dit argument geen hout snijdt, zou het natuurlijk ook niet logisch zijn als je twee man uit de top 4 zou kunnen kiezen. Dan kun je bijvoorbeeld Federer en Djokovic of Murray kiezen die dan zeer waarsch hun poule zullen winnen en dan wordt er dus geen verschil gemaakt. Ik snap wel dat jij dat graag wilt, maar het is natuurlijk geen geldig argument.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Helaas was het budget vorig jaar 12.500... Als we dan consequent zijn wordt het dit jaar 25.000, ik zou daar zelf wel tegenstander van zijn
Reply
#88
Huh, hoe kom je daar opeens bij?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Even het TMS topic van vorig jaar doorgelezen Smile

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=595095#p595095">viewtopic.php?p=595095#p595095</a><!-- l -->
Reply
#90
Haha, had het net gevonden ja, zo zie je maar dat die sheet van Omyaca helemaal niet zo leidend was/is Wink
Maar goed, ik ga er nog wel even over nadenken dan, consequent zou idd zijn 25K, maar misschien middelen dan, 20K.

Wel frappant wat ik daar ook nog tegen kwam, er is dus echt niks veranderd in een jaar #-o

Tripplexxx Wrote:Buurs, ze moeten jou ophangen aan de allerhoogste boom...Je was Tampie wel degelijk aan het uitschelden, een echte vent staat voor z´n woorden.

Elk topic wordt persoonlijk om zeep geholpen door jouw vervelende ettergedrag. Het is zo vreselijk stuitend. Ik snap ook wel dat je in het andere topic niet meer reageert, blijf gewoon lekker onvolwassen reageren, provoceren en de sfeer verzieken. Er is hier volgens mij niemand op het forum die jouw de zege bij FTM gunt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: