The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Travian Deelnemers
#61
Bumme Wrote:Sluit me geheel aan bij MAC.

Ik sluit me aan bij Bumme.

Ben namelijk ook overdag niet al te actief omdat op het werk niet ingelogd kan worden. Dus ben ook vaak te laat. Scheeld dat ik een actieve sitter heb :wink: . Misschien een idee Idea , iemand die wanneer die bij zichzelf inlogd bij jouw ook ff een paar veldjes upd.
Reply
#62
auch phoeb...die 2 dagen vrij doen je spelling geen goed iig
Reply
#63
Trinity maakt inmiddels deel uit van }{VTS2, dus wat mij betreft vervalt daarmee zijn toegang tot dit forum...
Ik heb hem via IGM aangegeven dat hij altijd aan kan kloppen voor hulp
Reply
#64
agree en gedaan
Reply
#65
waarom dan deze ally verlaten en een andere ally wel lid worden, beetje vreemd hoor
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#66
Mac Wrote:auch phoeb...die 2 dagen vrij doen je spelling geen goed iig

:oops: hmm is inderdaad niet best. Zal morgen maar weer rap aan het werk gaan. Maar moet zeggen dat mijn spelling er in de gauwigheid wel vaker bij inschiet. Gelukkig heb ik oplettende forumgenoten die me er altijd feilloos op weten te wijzen. :wink:
Reply
#67
Bocaloca Wrote:waarom dan deze ally verlaten en een andere ally wel lid worden, beetje vreemd hoor

Zal zo wel vragen wat hem bezielt. Ik wist dat hij er uit zou stappen bij ons. Wist alleen niet dat hij naar dat klote teken zou gaan.
Ik scheld die klote tukker zo wel verrot.

En idd, deleten van ons forum.


Ik denk dat ik het al snap. Hij is dikke maatjes met tha phoenix geworden.
Maar mocht die ally ook maar een vinger onze richting wijzen, dan gaat Trinity totaal vernietigd worden.
Ik voel me toch wel een beetje verraden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#68
kl..........
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
#69
Die teringlijer was vrij vandaag. Wat ik wel van zijn collega's hoorde, is dat ie van plan is om mij en uniek aan te vallen.
Eerst maar afwachten of het gebeurt en ja als het gebeurt..... Icon_twisted
WORDT HET EEN LEUKE LENTE!!!!!!!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#70
speelt ie op s2 ? .. dan wil ik hem daar nu van het forum hebben !
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#71
Box Brother Wrote:speelt ie op s2 ? .. dan wil ik hem daar nu van het forum hebben !

nee
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#72
Adder Wrote:Die teringlijer was vrij vandaag. Wat ik wel van zijn collega's hoorde, is dat ie van plan is om mij en uniek aan te vallen.
Eerst maar afwachten of het gebeurt en ja als het gebeurt..... Icon_twisted
WORDT HET EEN LEUKE LENTE!!!!!!!

ik heb hem gesproken via igm
hij wou eerst 1 mannetje sturen maar hij heeft zich bedacht
hij was ook van plan om weer terug bij de sd te komen als ie wat meer tijd had
hij wou ons gewoon niet in de problemen werken
(it's treu :wink: )
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
#73
dat van dat ene mannetje heeft hij ook mij verteld via IGM
Reply
#74
Zo , Trinity gesproken vandaag.
nadat ik hem eerst verrot had gescholden, gingen we praten :wink:

Hij is uit SD gestapt, omdat hij niet erg actief is en dat hij in de rondte wil hakken.
Hij kreeg 6 aanboden van allies en pakte deze omdat er een aantal om hem heen zitten.
Hij snapt als hij van het forum is gekegeld, maar zijn hart ligt nog bij SD.
Daarom houdt hij zich voorlopig rustig en struint het forum van hun af. Als er wat op komst is tegen SD, dan IGMt hij dat meteen aan mij of Uniek.

Dus eigenlijk hebben we een spion zitten bij dat klote teken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#75
dat wou ik ook doen en mocht niet van tool
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#76
dan had die beter spion bij navo kunnen worden :wink:
Reply
#77
Bocaloca Wrote:dat wou ik ook doen en mocht niet van tool

had je maar niet diplo moeten worden van SD...dat wilde je graag, dan geef je andere dingen op
Reply
#78
dan wordt ik nu niet meer diplo
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#79
ik verwacht er niet veel van ,want hij is niet zo actief. Dat was hij ook niet bij ons forum.

Heb wel een voorstel(jezus,man ik blijf aan de gang met ideeën);

Ben niet continu online, maar ik wil de rol van bokkie wel overnemen als diplomaat. Heb dat bij com2 ook gedaan en dat zorgde voor leuke taferelen (al zeg ik het zelf).
Uiteraard probeer ik eerst in overleg te gaan met Bumme (en anders Tool, als reserve diplomaat), maar in principe hanteer ik de democratie, of te wel meeste stemmen gelden.
Bij een vraag van een andere ally, geef ik jullie dan 4 mogelijkheden. :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#80
is wel lachen
kan humor wezen :Big Grin
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
#81
Adder Wrote:ik verwacht er niet veel van ,want hij is niet zo actief. Dat was hij ook niet bij ons forum.

Heb wel een voorstel(jezus,man ik blijf aan de gang met ideeën);

Ben niet continu online, maar ik wil de rol van bokkie wel overnemen als diplomaat. Heb dat bij com2 ook gedaan en dat zorgde voor leuke taferelen (al zeg ik het zelf).
Uiteraard probeer ik eerst in overleg te gaan met Bumme (en anders Tool, als reserve diplomaat), maar in principe hanteer ik de democratie, of te wel meeste stemmen gelden.
Bij een vraag van een andere ally, geef ik jullie dan 4 mogelijkheden. :wink:

betekent dat dat ik under de koffer mag Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted :oops: :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#82
Bocaloca Wrote:
Adder Wrote:ik verwacht er niet veel van ,want hij is niet zo actief. Dat was hij ook niet bij ons forum.

Heb wel een voorstel(jezus,man ik blijf aan de gang met ideeën);

Ben niet continu online, maar ik wil de rol van bokkie wel overnemen als diplomaat. Heb dat bij com2 ook gedaan en dat zorgde voor leuke taferelen (al zeg ik het zelf).
Uiteraard probeer ik eerst in overleg te gaan met Bumme (en anders Tool, als reserve diplomaat), maar in principe hanteer ik de democratie, of te wel meeste stemmen gelden.
Bij een vraag van een andere ally, geef ik jullie dan 4 mogelijkheden. :wink:

betekent dat dat ik under de koffer mag Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted :oops: :oops:


Eerst ff afwachten wat de rest er van vind.
36 +, diplomaat ....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#83
Tjah mijnz egen heb je, denk dat ondanks dat je paranoide bent :p
je ook wel redelijk je als diplomaat zou kunnen opstellen natuurlijk
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#84
Dat wordt helemaal niks, jongens. Ik ben dus voor.
May The Schwartz Be With You
Reply
#85
=D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#86
Berend Botje Wrote:Dat wordt helemaal niks, jongens. Ik ben dus voor.

:lol: Mooi man, we hebben toch al ruzie met NAVO dus dit kan er ook nog wel bij
Reply
#87
Adder Wrote:
Bocaloca Wrote:
Adder Wrote:ik verwacht er niet veel van ,want hij is niet zo actief. Dat was hij ook niet bij ons forum.

Heb wel een voorstel(jezus,man ik blijf aan de gang met ideeën);

Ben niet continu online, maar ik wil de rol van bokkie wel overnemen als diplomaat. Heb dat bij com2 ook gedaan en dat zorgde voor leuke taferelen (al zeg ik het zelf).
Uiteraard probeer ik eerst in overleg te gaan met Bumme (en anders Tool, als reserve diplomaat), maar in principe hanteer ik de democratie, of te wel meeste stemmen gelden.
Bij een vraag van een andere ally, geef ik jullie dan 4 mogelijkheden. :wink:

betekent dat dat ik under de koffer mag Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted :oops: :oops:

krijgen we dan weer die opties 1 t/m 4? dan gaat het helemaal verkeerd Wink


Eerst ff afwachten wat de rest er van vind.
36 +, diplomaat ....
Reply
#88
ja, optie 1 t/m 4.
Laat mij maar lullen met Ginner hoor..... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#89
Adder Wrote:
Bocaloca Wrote:
Adder Wrote:ik verwacht er niet veel van ,want hij is niet zo actief. Dat was hij ook niet bij ons forum.

Heb wel een voorstel(jezus,man ik blijf aan de gang met ideeën);

Ben niet continu online, maar ik wil de rol van bokkie wel overnemen als diplomaat. Heb dat bij com2 ook gedaan en dat zorgde voor leuke taferelen (al zeg ik het zelf).
Uiteraard probeer ik eerst in overleg te gaan met Bumme (en anders Tool, als reserve diplomaat), maar in principe hanteer ik de democratie, of te wel meeste stemmen gelden.
Bij een vraag van een andere ally, geef ik jullie dan 4 mogelijkheden. :wink:

betekent dat dat ik under de koffer mag Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted :oops: :oops:


Eerst ff afwachten wat de rest er van vind.
36 +, diplomaat ....

ik wil onder voorwaarden wel akkoord gaan..

voorwaarde 1: geen toegang meer voor boca op s1. net als trinity contact via s1
voorwaarde 2: een goede reden waarom boca ons zogenaamd zou moeten verlaten... dus geen onderlinge ruzie ofzo, zoals hij zelf aan wilde dragen aangezien we dan interessant raid voer worden...
Reply
#90
Waarom als ik als spion weg zou moeten zou ik geen toegang meer moeten krijgen tot hier?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: