The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Travian Deelnemers
Het feit dat ik al een paar weken er over aan het nadenken ben, wil niet zeggen dat NU de stekker eruit gaat... :wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
wordt gewoon tijd voor het eindspel lijkt me. Er gebeurt gewoon geen fuck meer daardoor gaan mensen zich vervelen. Tijd voor een oorlogje ofzo
Reply
ik heb toch geen leven ik ga door met dit spel Icon_evil Icon_twisted :wink:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Oorlog met kolo.nl ? :lol:
Reply
wat oorlog? waar Hakkuh
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Mac Wrote:wordt gewoon tijd voor het eindspel lijkt me. Er gebeurt gewoon geen fuck meer daardoor gaan mensen zich vervelen. Tijd voor een oorlogje ofzo

100 % mee eens. Ik wil niet zelf de stekker er uit trekken maar wil strijdend ten onder gaan............of weer lol in het spel krijgen. Begin het nu soms een beetje als werk te zien en dat lijkt mij niet de bedoeling.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
misschien dan gewoon een datum afspreken waarop we een alliantie gaan aanvallen? Als een groot deel het er mee eens is tenminste. Bijvoorbeeld over een maand ofzo. kunnen we tot die tijd nog ff de legers flinks uitbreiden en dan gaan hakken.
Reply
maand is te ver weg.
Reply
Maak er een poll van zou ik zeggen..........

Ik ben het er wel mee eens, daarna wil ik me trouwens aanbieden als "sitter". Gewoon tijdens de vakantie een of twee weken iemands account beheren en lekker bouwen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Lijkt me een leuk idee. Gewoon eens een alliantie aanvallen en kijken wat er gebeurdt.
Reply
Vanaf 29 April beschikbaar voor de Tour van Travian. Daarvoor ff accuutje opladen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
vanaf 4 mei beschikbaar daarvoor ben ik 5 dagen weg.
zal beetje jammer zijn als ik dan net een oorlog mis :wink:
Reply
Adder Wrote:Vanaf 29 April beschikbaar voor de Tour van Travian. Daarvoor ff accuutje opladen.

Dito, volgende week ben ik naar de Spaanse zon. Kan een sitter mooi even alleen maar legers pompen...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Mooi dan heb ik ff de tijd om mijn andere dorp klaar te maken voor oorlog. En vanaf dat moment kunnen we gaan hakken.
Reply
Je account zal worden verwijderd over 71:59:53

Als er nog mensen die wat willen, Adder is mn opzichter en zal alles coördineren. Het was leuk gasten, maar aan alles komt een eind. Iedereen bedankt voor alles en tot op s2.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Lance Wrote:Je account zal worden verwijderd over 71:59:53

Als er nog mensen die wat willen, Adder is mn opzichter en zal alles coördineren. Het was leuk gasten, maar aan alles komt een eind. Iedereen bedankt voor alles en tot op s2.

dus je gaat niet eens mee Luccie hakken?
Reply
:eeeek:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Dit is toch echt zonde Lance !!!!

Wacht nog even en deel een laatste tik uit aan Lucie6666 of die hufter van een Ginner...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
T00L Wrote:dus je gaat niet eens mee Luccie hakken?

Ik ben op een punt gekomen dat zelfs lucie me helemaal niks meer doet. Ik ben verworden tot een simpele farm van kolo.nl en dat doet me pijn. Elke aanval dreunt nog harder na dan de vorige. Ik heb er gewoon geen zin meer in. Vooral deze woorden van Bumme zijn zeer herkenbaar:

Bumme Wrote:of weer lol in het spel krijgen. Begin het nu soms een beetje als werk te zien en dat lijkt mij niet de bedoeling.

Het is al weken, misschien zelfs een maand een sleur geworden. Paar keer per dag inloggen en grondstoffen opmaken aan weet ik veel wat (toernooiveld lvl 15, waar gaat het over). Travian op s1 heeft voor mij zijn eindstation bereikt, ik heb veel geleerd en leuk aangevallen. Op het moment wekt het meer frustratie op dan ik er veel plezier aan beleef. En aangezien er niks meer is wat dat kan veranderen geef ik er nu de brui aan.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Een grootscheepse aanval op een alliantie?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Heren, ik geef toe dat we in een redelijk saaie periode zitten, hoewel... De laatste dagen is er flink verdedigd. Ik ben zelf ook geen held in het aanvallen, en daardoor een vrij saaie speler, maar we moeten nu niet opgeven, vooral de oude SD-kern niet. Ik denk ook dat binnekort de zaak echt gaat ontploffen, het wordt te vol, vooral meer centraal. Daarom ben ik een tijd geleden met mijn Amerika-dorpen verder weg gaan zitten. Hopelijk kan ik tzt van daaruit wat ondernemen, zonder meteen de volle laag te krijgen. Ik roep iedereen op om te blijven, het wordt wel weer leuker, dan maar een tijdje sparen. Eens moet er toch ook een eindspel komen, wie weet wat we daarin kunnen doen, als de groten elkaar aan het afmaken zijn.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik herken mijzelf voor een groot deel in je woorden maar kan ik je dan echt niet overhalen om net zo te stoppen als Fred heeft gedaan?
Stap uit SD, richt een eigen alliantie op voor drie dagen en knal er nog een paar leuke aanvallen uit. Al komt er geen enkel leger terug je kan toch wat gasten frustreren die dat jou ook gedaan hebben.

Doe het anders voor mij en pak die Ginner............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ha ik heb toch geen sociaal leven en de zomer komt er aan. Dus wat moet ik dan doen?
Reply
Bumme Wrote:Ik herken mijzelf voor een groot deel in je woorden maar kan ik je dan echt niet overhalen om net zo te stoppen als Fred heeft gedaan?
Stap uit SD, richt een eigen alliantie op voor drie dagen en knal er nog een paar leuke aanvallen uit. Al komt er geen enkel leger terug je kan toch wat gasten frustreren die dat jou ook gedaan hebben.

Doe het anders voor mij en pak die Ginner............

Ach, mijn enige echte leger is door kolo.nl om zeep geholpen (1500 zwaardjes). Ik heb nog een handjevol cata's en 850 zwaardjes in the middle of nowhere. Wil op zich wel Ginner aanvallen, maar dan moet de alliantie het ermee eens zijn.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Mijn zegen heb je!






Wie is Ginner? :|
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Mijn zegen heb je!






Wie is Ginner? :|

NAVO HOND

Kill Kill Kill Kill
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dat had ik gezien ja :wink:
Maar wat is de geschiedenis met hem?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Dat had ik gezien ja :wink:
Maar wat is de geschiedenis met hem?

NAVO HOND
kill kill kill

:wink:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Duidelijk :8:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Mijn zegen heb je!






Wie is Ginner? :|

Ginner, diplomaat van het oude NAVO, heeft meerdere overnamepogingen op mij uitgevoerd en heeft de cheater die het dorp van bolleb overnam de hand boven het hoofd gehouden, genoeg redenen voor een aanval dus Icon_twisted
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply


Forum Jump: