The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Travian Deelnemers
Lance,Ik heb die van mij er net afgegooid, omdat je grondstoffen naar mij stuurt. Dan mag ik niet "sitteren". Dus zet mij er opnieuw ff op en stuur mij geen grondstoffen. Dan regel ik de rest wel.
____________
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Lance Wrote:
Bumme Wrote:Ik herken mijzelf voor een groot deel in je woorden maar kan ik je dan echt niet overhalen om net zo te stoppen als Fred heeft gedaan?
Stap uit SD, richt een eigen alliantie op voor drie dagen en knal er nog een paar leuke aanvallen uit. Al komt er geen enkel leger terug je kan toch wat gasten frustreren die dat jou ook gedaan hebben.

Doe het anders voor mij en pak die Ginner............

Ach, mijn enige echte leger is door kolo.nl om zeep geholpen (1500 zwaardjes). Ik heb nog een handjevol cata's en 850 zwaardjes in the middle of nowhere. Wil op zich wel Ginner aanvallen, maar dan moet de alliantie het ermee eens zijn.

Heb je je account nu al op delete staan?
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
T00L Wrote:
Lance Wrote:Je account zal worden verwijderd over 71:59:53

Als er nog mensen die wat willen, Adder is mn opzichter en zal alles coördineren. Het was leuk gasten, maar aan alles komt een eind. Iedereen bedankt voor alles en tot op s2.

dus je gaat niet eens mee Luccie hakken?
Reply
ah, ok.... tnx mm
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
maar binnen 24 uur kun je dat nog cancellen!
Reply
Lance kennende.... weinig kans...
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
zit er ook over te denken om het zwaardje er bij neer te leggen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
pfffffffff KOM OP!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
geen tijd, geen zin, en wordt te saai
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
kunnen we nog beter SD op server 1 stoppen kan iedereen zen eigen gang gaan :wink:
Reply
Stuur dan nog even al je aanvallende zooi naar Broekie... :wink:
Reply
gewoon allemaal meedoen met d-day :8:
Reply
markmarky Wrote:kunnen we nog beter SD op server 1 stoppen kan iedereen zen eigen gang gaan :wink:

Goed plan! Als ik nog zou willen spelen zou ik niet vrolijk worden van iedereen die wil stoppen. Het lijkt mij echter beter dat de mensen die willen stoppen uit SD stappen zodat SD zelf gewoon kan blijven bestaan.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
SD staat dan gewoon voor Slaughter Day
Reply
Bumme Wrote:
markmarky Wrote:kunnen we nog beter SD op server 1 stoppen kan iedereen zen eigen gang gaan :wink:

Goed plan! Als ik nog zou willen spelen zou ik niet vrolijk worden van iedereen die wil stoppen. Het lijkt mij echter beter dat de mensen die willen stoppen uit SD stappen zodat SD zelf gewoon kan blijven bestaan.

Zou (bijvoorbeeld) jij dan je ambassade willen gaan upgraden, zodat je degenen die door willen gaan op kan vangen?

Op dit moment is er zonder mij nl geen SD alliantie Wink
Reply
Oke, doe ik!

Ik zal zorgen dat er een ambassade is voor de mensen die mee willen doen aan SD - Slaughter Day !

edit: Of lees ik nou verkeerd en wil jij zelf ook stoppen en moet MarkyMark het doen?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
euh... de vraag was aan mm gericht volgens mij?
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
dat ga ik niet doen sorry. en denk dat ik ook niet aan de aanvalsdag mee doe ik wil in men eigenbuurt een dorp gaan overnemen over paar weken.

ik ga op zoek naar een andere alliantie op server 1
en eens bij een andere in de keuken kijken ga denk twiligt benaderen.
die zitten toch aan alle kanten om me heen en daar zitten paar bekenden van me ook in
Reply
Ook prima......
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Ik had het tegen Bumme en doelde erop dat hij een alliantie zou maken voor de spelers die door willen gaan..maar dat was dus geen optie aangezien bumme na d-day stopt Wink

nou ja, aan iemand die door wil gaan met spelen: breid je ambassade uit want vanaf 5 mei staat SD voor:
- Slaughter Day
- Snoei Dag
- Sterf! Dag
- Schweinhund Du!
- en ga zo maar door...

Of we gaan back to S3.com en noemen ons vanaf dan weer DHB, De Hakkuh Bar! Wink
Reply
Ik kijk nog wel even wat ik doe misschien dat ik richting ZAFT of P.I.A ga heb toch genoeg contacten inmiddels :wink:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Jammer, ook bij SD een grote leegloop, ik dacht dat de saamhorigheid zo groot was. Nu blijkt iedereen toch best naar een andere allinties over te willen stappen. Ik blijf bij SD tot het eind. Daarna zie ik wel. Als ik nog besta. Ik zal wel een ambassade in Rommelgem bouwen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Saamhorigheid is ook groot maar stopt zodra mensen geen zin meer hebben in het spel.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
...en daarbij is de saamhorigheid om te stoppen wel weer vrij groot.... Wink
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Saartje Wrote:...en daarbij is de saamhorigheid om te stoppen wel weer vrij groot.... Wink

:Big Grin
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ik ga er zeker niet mee stoppen. En ook niet naar een andere alliantie. Dus ik blijf ook sd.
Reply
bolleb77 Wrote:ik ga er zeker niet mee stoppen. En ook niet naar een andere alliantie. Dus ik blijf ook sd.

Maak jij dan een ambassade die vanaf D-Day de taken van Tool kan overnemen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Berend Botje Wrote:Jammer, ook bij SD een grote leegloop, ik dacht dat de saamhorigheid zo groot was. Nu blijkt iedereen toch best naar een andere allinties over te willen stappen. Ik blijf bij SD tot het eind. Daarna zie ik wel. Als ik nog besta. Ik zal wel een ambassade in Rommelgem bouwen.

Ik blijf alleen bij SD als de samenhorigheid ook te bewerkstelligen is Berend... Ik ga mij vol richten op het 140 segment en wil daar best met jou, Dre, Hoef en Forever verder gaan ... maar ik denk niet dat ik dan 24 uur met mijn paladijnen gaan lopen ... snel verdedigen is dan ook onmogelijk...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
op S2 ga ik helemaal voor SD op server 1 wil ik nog een poosje plezier hebben dus heb een verzoek naar TWT gestuurd en merk het wel als ze me daar willen hebben.

wil wel de verslagen lezen van 5 mei als kan
:lol:
Reply
zoals ik hier lees.. zou ik het sonde vinden.. ik wil op s1 door blijven gaan.. dus ik zit dan er maaar aan de te denken om op s1 alleen verder te gaan. desnoods bij een andere alliantie .

maar op s2 blijf ik wel bij sd!!!! ??


vinden jullie ervan
a.k.a squaderon :)
Reply


Forum Jump: