The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Travian Deelnemers
Enige nadeel voor mij is nu dat ik in mijn eentje zit en in de verre omtrek geen ondersteuning zit. Behalve Needle dan maar die sit ik. Ik denk dat er toch nog een big bang voor mij gaat komen Icon_twisted
Reply
Dan concenteer je je toch lekker op Boefstad bij mij, Dre, Box en Forever.
May The Schwartz Be With You
Reply
heel gezellig hier ... heb een TWT-er die ruzie zoekt omdat ik een directe buur farm ....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Berend Botje Wrote:Dan concenteer je je toch lekker op Boefstad bij mij, Dre, Box en Forever.

Ja maar daar heb ik weer te weinig mannen om iets leuks te kunnen doen en bovendien zit Dre niet meer in de ally
Reply
Dre zit idd ook in PIA maar je kan altijd op ons rekenen hoor Hoef
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hoef Wrote:
Berend Botje Wrote:Dan concenteer je je toch lekker op Boefstad bij mij, Dre, Box en Forever.

Ja maar daar heb ik weer te weinig mannen om iets leuks te kunnen doen en bovendien zit Dre niet meer in de ally

Je kan hier toch iets opbouwen, kost weer wat tijd, maar toch. Ik heb trouwens nu 2 keer 1200 Indiaanse bijlvechters en 2 porties Indiaanse ridders die niks staan te doen. Weet iemand daar een serieus doel voor?
En oja, ik zit weer in SD.
Reply
Opbouwen heb ik eigenlijk niet zo'n zin meer in dus ik ga nog eens verder met nadenken
Reply
Hoef Wrote:Enige nadeel voor mij is nu dat ik in mijn eentje zit en in de verre omtrek geen ondersteuning zit. Behalve Needle dan maar die sit ik. Ik denk dat er toch nog een big bang voor mij gaat komen Icon_twisted

P.I.A staat gewoon achter je Hoef, we blijven SDers als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik zal idd. altijd een SD'er helpen.
Reply
Berend Botje Wrote:
Hoef Wrote:
Berend Botje Wrote:Dan concenteer je je toch lekker op Boefstad bij mij, Dre, Box en Forever.

Ja maar daar heb ik weer te weinig mannen om iets leuks te kunnen doen en bovendien zit Dre niet meer in de ally

Je kan hier toch iets opbouwen, kost weer wat tijd, maar toch. Ik heb trouwens nu 2 keer 1200 Indiaanse bijlvechters en 2 porties Indiaanse ridders die niks staan te doen. Weet iemand daar een serieus doel voor?
En oja, ik zit weer in SD.

Kijk maar ff of de "kleintjes" niet worden aangevallen binnen SD.
Heb je meteen een doel voor je mannetjes. Want ook nu geldt, als je een grote aanvalt, tief ik je er (weer) uit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Wat een tiranniek bewind! En kun je ff een definitie van 'een grote' geven?
Reply
Hallo, ik ben niet van plan om zo maar aan te vallen, alleen als ik anderen er mee kan helpen. De "kleintjes" moeten ook zelf maar even aangeven als ze te veel gepest worden, dan stuur ik wel wat Indianen. Ik zit alleen wel een pokkeneind weg.
May The Schwartz Be With You
Reply
Hoef Wrote:Wat een tiranniek bewind! En kun je ff een definitie van 'een grote' geven?

Ben nooit goed geweest met definities en zo, maar waar de overlopers naar toe zijn gegaan dat is groot. NAVO uiteraard ook.
Ik kan me uitstekend verdedigen in NO als er een grote komt, maar de "kleintjes"onder ons worden verpletterd. En dat wil ik niet.

Dan maar een tiran.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Hoef Wrote:Wat een tiranniek bewind! En kun je ff een definitie van 'een grote' geven?

Ben nooit goed geweest met definities en zo, maar waar de overlopers naar toe zijn gegaan dat is groot. NAVO uiteraard ook.
Ik kan me uitstekend verdedigen in NO als er een grote komt, maar de "kleintjes"onder ons worden verpletterd. En dat wil ik niet.

Dan maar een tiran.

Als er een grote UDT-er komt, dan heb jij ook geen kans Adder... Als er een grote Dikkes komt, dan hebben de grote UDT-ers geen kans...

die wandelen rond met 10.000 imperianen en 2500 caesaris (uit 1 dorp)
Reply
T00L Wrote:
Adder Wrote:
Hoef Wrote:Wat een tiranniek bewind! En kun je ff een definitie van 'een grote' geven?

Ben nooit goed geweest met definities en zo, maar waar de overlopers naar toe zijn gegaan dat is groot. NAVO uiteraard ook.
Ik kan me uitstekend verdedigen in NO als er een grote komt, maar de "kleintjes"onder ons worden verpletterd. En dat wil ik niet.

Dan maar een tiran.

Als er een grote UDT-er komt, dan heb jij ook geen kans Adder... Als er een grote Dikkes komt, dan hebben de grote UDT-ers geen kans...

die wandelen rond met 10.000 imperianen en 2500 caesaris (uit 1 dorp)

Ja dat hebben ze bij PIA ook rondlopen ..slik
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
klopt het dat PIA (aanvals)plannen heeft tegen Dikkes?
Reply
Niet dat ik weet, kan ook weinig erover op het forum vinden
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
dit is trouwens wel gemakkelijk overal spionnen
als er eens gevraagd wordt op het forum kan ik dat en dat dorp overnemen weten wij het zeker dat het niet een dorp van de SD Clan wordt
want dat wordt dan op voorhand volgepropt
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Nu word er bij P.I.A weinig gevraagd, iedereen valt aan alleen bij Dikkes moeten we echt toestemming vragen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
bij AZN is het zo degene met de meeste dorpen heeft het meeste stemrecht
dus worden alle dorpen voor of tegen bij elkaar opgeteld
en daar wordt een besluit uit genomen
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Ik zal altijd SD-ers steunen, zelfs tegen TwT-ers!
Reply
Vandaar ff het vraagje Fabian Wink.. ben overigens niet echt bang Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Heren, we zijn met een geniale startegie bezig. Als er een eindspel komt, komen alle oud-SD-ers weer bij SD terug met alle informatie om Travian naar onze hand te zetten.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Heren, we zijn met een geniale startegie bezig. Als er een eindspel komt, komen alle oud-SD-ers weer bij SD terug met alle informatie om Travian naar onze hand te zetten.

beaam
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Berend Botje Wrote:Heren, we zijn met een geniale startegie bezig. Als er een eindspel komt, komen alle oud-SD-ers weer bij SD terug met alle informatie om Travian naar onze hand te zetten.

Weggaan uit PIA betekend volledige vernietiging.... tenzij je gekicked wordt (meestal uit inactivitiet) wat weer inhoud dat je gefarmed wordt.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Berend Botje Wrote:Heren, we zijn met een geniale startegie bezig. Als er een eindspel komt, komen alle oud-SD-ers weer bij SD terug met alle informatie om Travian naar onze hand te zetten.

Weggaan uit PIA betekend volledige vernietiging.... tenzij je gekicked wordt (meestal uit inactivitiet) wat weer inhoud dat je gefarmed wordt.....

Ja P.I.A is daar niet echt happig op maar we zien tzt wel.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mieters...Over 1 uurtje mijn derde kolo klaar en dan is maar eens een derde dorpje stichten :razz:
Make tea, not war
Reply
IK heb gisteren mijn vijfde gemaakt, alleen maar voor graanproductie want die is echt erg laag op het moment
Reply
hey, hey jongens zijn jullie mij alweer vergeten? nou ja ik kom even gedag zeggen. kusjes!
If practise makes perfect...
And no one is perfect...
Why practise...

Hattrick: De barzitters - VI.172
Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa
Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer
Einzelganger
-
Reply
hoe kunnen wij jou vergeten? rico
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply


Forum Jump: