The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO den Haag - PSV
#1
[martinjol modus]Belachelijk meteen weer zo'n uitduel na donderdagavond laat nog een europees uitduel gespeeld te hebben.[/martinjol modus]

[martinjol modus]Belachelijk dat ADO-vriendje Luinge fluit.[/martinjol modus]


Maar goed.. de ongeslagen reeks gaat in deze pot natuurlijk gewoon op 40 duels komen. =D>
Reply
#2
3-0
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#3
Ik denk dat psv het niet gemakkelijk gaat krijgen tegen ado. Zet in op gelijkspel...
Reply
#4
0-1

What's new?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
centre court Wrote:0-1

What's new?

Die 0-1. Nog geen enkele competitiewedstrijd van PSV is daarin geeindigd dit jaar.
Reply
#6
1-0 daarentegen...
Reply
#7
Ga weg man. Laffe flauwe doch degelijke 0-1 (Ibi). Verder as usual: balletje op de lat van Ricky en 2 katachtige reflexen van Andreas op schoten van Milic en Ricky. Ik zou er met dit mooie nazomerweer zeker niet voor thuis blijven.
Ik heb een droom.
Reply
#8
Sjaak Wrote:Ga weg man. Laffe flauwe doch degelijke 0-1 (Ibi). Verder as usual: balletje op de lat van Ricky en 2 katachtige reflexen van Andreas op schoten van Milic en Ricky. Ik zou er met dit mooie nazomerweer zeker niet voor thuis blijven.

[-X [-X

Nu al 0-2, 2x Toivonen =D>
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#9
Voyou Wrote:
Sjaak Wrote:Ga weg man. Laffe flauwe doch degelijke 0-1 (Ibi). Verder as usual: balletje op de lat van Ricky en 2 katachtige reflexen van Andreas op schoten van Milic en Ricky. Ik zou er met dit mooie nazomerweer zeker niet voor thuis blijven.

[-X [-X

Nu al 0-2, 2x Toivonen =D>


0-3, wederom dat ijsje! Ricky is er wel al een tijdje af met een rode kaart.
Ik heb een droom.
Reply
#10
En gestaakt, Luinge pikt het niet langer dat zijn moeder bezongen wordt.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#11
Flixieluv Wrote:Ik denk dat psv het niet gemakkelijk gaat krijgen tegen ado. Zet in op gelijkspel...
Toen Suarez vorige week eens niet bij de helft van de Ajax-goals betrokken was kwam je meteen botergeil hier op het forum je 'gelijk' halen, maar ik zal me niet tot jou niveau verlagen en je dus niet om deze voorspelling uitlachen. Vind het al positief dat je eens een mening geeft. Ga zo door! Over de pot: genoten van Lazovic (10 assists nu in 13 duels) maar me dood geërgerd aan het aantal gemiste 100% kansen. Zon veegpartij moet gewoon in dubbele cijfers eindigen en in een half uur tegen 9 man 1-1 spelen is om je kapot te schamen. Dat afronden moet echt beter; 19 corners. :lol: Ook lachen hoe Luinge voor de pot met luid applaus werd onthaalt en het een uur later gestaakt moet worden wegens spreekkoren over zijn moeder. :p 2e rode kaart was trouwens niet terecht. Vd bergh is een vieze rat. Als de bal al weg is nog met gestrekt been een enkel zoeken. Bah. Wel lekker dat PSV bankzitters heeft die 4x scoren als ze er eens moeten staan. Maar Lazovic toch duidelijk man of the match.
Reply
#12
Peter Wrote:ik zal me niet tot jou niveau verlagen

:lol:

Peutertje peutertje toch, jij domme kneus. :cry: :cry: :cry:

Zal ik het dan maar even uitleggen?

Jij kwam met je zielige lampebek op het Ajaxfeinooittopic balken dat je je voorspelling van 4-0 naar 5-0 veranderde, en dat e.e.a. volledig afhing van de productiviteit van Suarez, omdat volgens jou (waarbij je aansloot bij een vorige kulpost over Ajax-volledigafhankelijkvanSuarez) bij Ajax (I quote) de rest voor spek en bonen meedoet. Vandaar na afloop van die pot (waarin Suarez geen rol van betekenis speelde en toch met dikke cijfers werd gewonnen) mijn nogal terechte :-# aan jouw (met een W aan het einde, LOMkop) adres. De post had dus overduidelijk betrekking op je geneuzel over Suarez in (ook) dat topic. Snap je dat?

Op dit forum plaats ik een verwachtingsvolle voorspelling die niet uitkomt, zonder direct te benadrukken dat e.e.a. onderhevig is aan het al dan niet presteren van een gloeilamp of van fc gloeilamp. Natuurlijk weet ik best dat dit niet kan uitkomen, zeker omdat psv natuurlijk sterker is dan Den Haag. Het gaat hier om iets heel anders dus, en dat je het verschil niet ziet is gelet op de inhoud van je postings op zich weinig verrassend, maar wel schrijnend voor een jongen die volgens een recente cito test toch best goed kan "leren" en laatst zelfs een 8 voor z'n proefwerk heeft gehaald... [baby]
Reply
#13
Flixieluv Wrote:
Peter Wrote:ik zal me niet tot jou niveau verlagen

:lol:

Peutertje peutertje toch, jij domme kneus. :cry: :cry: :cry:

Jij kwam met je zielige lampebek

waarbij je aansloot bij een vorige kulpost

jouw (met een W aan het einde, LOMkop)

gloeilamp of van fc gloeilamp.

schrijnend voor een jongen die volgens een recente cito test toch best goed kan "leren" en laatst zelfs een 8 voor z'n proefwerk heeft gehaald... [baby]

:lol: :lol: :lol: Ajax soms net verloren?

Neem een voorbeeld aan Bumme en Gitter. Met hun ben ik het ook niet vaak eens, maar die hebben tenminste niet zoveel gescheld nodig om gewoon lekker over voetbal te discussieren (daar is dit forum toch voor?). Ik vind al dat gescheld maar een zwaktebod. Wie post hier nou schrijnend?

Flixieluv Wrote:
Peter Wrote:ik zal me niet tot jou niveau verlagen

:lol:

Peutertje peutertje toch, jij domme kneus. :cry: :cry: :cry:

Zal ik het dan maar even uitleggen?

Jij kwam met je zielige lampebek op het Ajaxfeinooittopic balken dat je je voorspelling van 4-0 naar 5-0 veranderde, en dat e.e.a. volledig afhing van de productiviteit van Suarez, omdat volgens jou (waarbij je aansloot bij een vorige kulpost over Ajax-volledigafhankelijkvanSuarez) bij Ajax (I quote) de rest voor spek en bonen meedoet. Vandaar na afloop van die pot (waarin Suarez geen rol van betekenis speelde en toch met dikke cijfers werd gewonnen) mijn nogal terechte :-# aan jouw (met een W aan het einde, LOMkop) adres. De post had dus overduidelijk betrekking op je geneuzel over Suarez in (ook) dat topic. Snap je dat?

Op dit forum plaats ik een verwachtingsvolle voorspelling die niet uitkomt, zonder direct te benadrukken dat e.e.a. onderhevig is aan het al dan niet presteren van een gloeilamp of van fc gloeilamp. Natuurlijk weet ik best dat dit niet kan uitkomen, zeker omdat psv natuurlijk sterker is dan Den Haag. Het gaat hier om iets heel anders dus, en dat je het verschil niet ziet is gelet op de inhoud van je postings op zich weinig verrassend, maar wel schrijnend voor een jongen die volgens een recente cito test toch best goed kan "leren" en laatst zelfs een 8 voor z'n proefwerk heeft gehaald... [baby]

Dan inhoudelijk: zoals hier al weken het gesprek vind ik Ajax, Twente en PSV dit seizoen erg goed (zouden allen fluitend kampioen zijn geworden afgelopen jaren) maar sla ik Twente en PSV wat hoger aan dan Ajax omdat ik vind dat zowel PSV als Twente een echt collectief is, terwijl Ajax een speler in de ploeg heeft die bij bijna 2/3e van de goals betrokken is. Die afhankelijkheid gaat ze mi opbreken. Dat Ajax vanavond verliest van Twente verbaast me dan ook niet, maar ik ga niet meteen botergeil mn gelijk lopen claimen zoals jij wel wilde doen toen Suarez eens 1 pot niet belangrijk was (waar heb ik ooit beweerd dat er geen duels zijn dat Suarez onbelangrijk is en Ajax het toch goed doet?). Na 17 duels als iedereen elkaar 1x heeft gehad kunnen we een tussenbalans opmaken en na 34 duels zullen we zien of je beter een echt collectief (Twente, PSV) kunt hebben of beter de beste speler van NL (Suarez) en een elftal wat daarop is afgestemd (slim gedaan van Jol).

Wat ik je dus duidelijk wil maken is dat je nooit op basis van 1 pot kunt oordelen, bijvoorbeeld over de afhankelijkheid van Suarez (wat jij na Ajax-Feyenoord deed). Net als dat ik niet aan jou voetbalkennis ga twijfelen als je ff fout voorspeld dat PSV het moeilijk zal krijgen. Als je het echter 20x voorspeld en 18x fout dan begin ik te twijfelen. Maar verder: blijf lekker meningen posten en voorspellingen doen. Interessanter om te lezen dan alleen dat nutteloze gescheld om niets.
Reply
#14
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:Ik denk dat psv het niet gemakkelijk gaat krijgen tegen ado. Zet in op gelijkspel...
Toen Suarez vorige week eens niet bij de helft van de Ajax-goals betrokken was kwam je meteen botergeil hier op het forum je 'gelijk' halen, maar ik zal me niet tot jou niveau verlagen en je dus niet om deze voorspelling uitlachen. Vind het al positief dat je eens een mening geeft. Ga zo door! Over de pot: genoten van Lazovic (10 assists nu in 13 duels) maar me dood geërgerd aan het aantal gemiste 100% kansen. Zon veegpartij moet gewoon in dubbele cijfers eindigen en in een half uur tegen 9 man 1-1 spelen is om je kapot te schamen. Dat afronden moet echt beter; 19 corners. :lol: Ook lachen hoe Luinge voor de pot met luid applaus werd onthaalt en het een uur later gestaakt moet worden wegens spreekkoren over zijn moeder. :p 2e rode kaart was trouwens niet terecht. Vd bergh is een vieze rat. Als de bal al weg is nog met gestrekt been een enkel zoeken. Bah. Wel lekker dat PSV bankzitters heeft die 4x scoren als ze er eens moeten staan. Maar Lazovic toch duidelijk man of the match.


Kan maar moeilijk begrijpen hoe je als PSVer negatief kan zijn over deze 'wedstrijd'; net als in uitwedstrijd tegen NEC zien we voetbal dat sinds het Hiddink tijdperk niet gespeeld is.... Rutten haalt het maximale eruit en is fantastisch bezig; wat hij met Lazovic, Isaksson en Maza heeft gedaan is pure klasse en die mannen betalen nu in klinkende munt terug. Op naar de volgende!!
Reply
#15
Djabs Wrote:
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:Ik denk dat psv het niet gemakkelijk gaat krijgen tegen ado. Zet in op gelijkspel...
Toen Suarez vorige week eens niet bij de helft van de Ajax-goals betrokken was kwam je meteen botergeil hier op het forum je 'gelijk' halen, maar ik zal me niet tot jou niveau verlagen en je dus niet om deze voorspelling uitlachen. Vind het al positief dat je eens een mening geeft. Ga zo door! Over de pot: genoten van Lazovic (10 assists nu in 13 duels) maar me dood geërgerd aan het aantal gemiste 100% kansen. Zon veegpartij moet gewoon in dubbele cijfers eindigen en in een half uur tegen 9 man 1-1 spelen is om je kapot te schamen. Dat afronden moet echt beter; 19 corners. :lol: Ook lachen hoe Luinge voor de pot met luid applaus werd onthaalt en het een uur later gestaakt moet worden wegens spreekkoren over zijn moeder. :p 2e rode kaart was trouwens niet terecht. Vd bergh is een vieze rat. Als de bal al weg is nog met gestrekt been een enkel zoeken. Bah. Wel lekker dat PSV bankzitters heeft die 4x scoren als ze er eens moeten staan. Maar Lazovic toch duidelijk man of the match.


Kan maar moeilijk begrijpen hoe je als PSVer negatief kan zijn over deze 'wedstrijd'; net als in uitwedstrijd tegen NEC zien we voetbal dat sinds het Hiddink tijdperk niet gespeeld is.... Rutten haalt het maximale eruit en is fantastisch bezig; wat hij met Lazovic, Isaksson en Maza heeft gedaan is pure klasse en die mannen betalen nu in klinkende munt terug. Op naar de volgende!!

Ik ben zeker niet negatief, vond dat ze geweldig hebben gespeeld, maar maak me zorgen om de afronding. 5 goals staat leuk. Maar bij 20 opgelegde kansen moeten er 5 meer in. Straks tegen een betere club krijg je maar 1 of 2 kansen en dan moeten die erin. En als je een half uur de kans krijgt om tegen 9 man aan je doelsaldo te werken vind ik een 1-1 over dat half uur matig. Al was het natuurlijk wel wonderbaarlijk om te zien hoe de bal er steeds niet in wilde.

Spel is prima, zeker in uitwedstrijden. Dan krijgt PSV wat meer ruimte en komt het spel nog beter tot zn recht dan thuis tegen een muur van 11. Als dan de goal niet snel valt wordt het steeds lastig. Zie Vitesse, Heerenveen enz.
Reply
#16
Peter Wrote:
Djabs Wrote:
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:Ik denk dat psv het niet gemakkelijk gaat krijgen tegen ado. Zet in op gelijkspel...
Toen Suarez vorige week eens niet bij de helft van de Ajax-goals betrokken was kwam je meteen botergeil hier op het forum je 'gelijk' halen, maar ik zal me niet tot jou niveau verlagen en je dus niet om deze voorspelling uitlachen. Vind het al positief dat je eens een mening geeft. Ga zo door! Over de pot: genoten van Lazovic (10 assists nu in 13 duels) maar me dood geërgerd aan het aantal gemiste 100% kansen. Zon veegpartij moet gewoon in dubbele cijfers eindigen en in een half uur tegen 9 man 1-1 spelen is om je kapot te schamen. Dat afronden moet echt beter; 19 corners. :lol: Ook lachen hoe Luinge voor de pot met luid applaus werd onthaalt en het een uur later gestaakt moet worden wegens spreekkoren over zijn moeder. :p 2e rode kaart was trouwens niet terecht. Vd bergh is een vieze rat. Als de bal al weg is nog met gestrekt been een enkel zoeken. Bah. Wel lekker dat PSV bankzitters heeft die 4x scoren als ze er eens moeten staan. Maar Lazovic toch duidelijk man of the match.


Kan maar moeilijk begrijpen hoe je als PSVer negatief kan zijn over deze 'wedstrijd'; net als in uitwedstrijd tegen NEC zien we voetbal dat sinds het Hiddink tijdperk niet gespeeld is.... Rutten haalt het maximale eruit en is fantastisch bezig; wat hij met Lazovic, Isaksson en Maza heeft gedaan is pure klasse en die mannen betalen nu in klinkende munt terug. Op naar de volgende!!

Ik ben zeker niet negatief, vond dat ze geweldig hebben gespeeld, maar maak me zorgen om de afronding. 5 goals staat leuk. Maar bij 20 opgelegde kansen moeten er 5 meer in. Straks tegen een beter club krijg je maar 1 of 2 kansen en dan moeten die erin.

Spel is prima, zeker in uitwedstrijden. Dan krijgt PSV wat meer ruimte en komt het spel nog beter tot zn recht dan thuis tegen een muur van 11. Als dan de goal niet snel valt wordt het steeds lastig. Zie Vitesse, Heerenveen enz.

ook beter in reactie voetbal dus...
Reply
#17
waf Wrote:
Peter Wrote:
Djabs Wrote:
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:Ik denk dat psv het niet gemakkelijk gaat krijgen tegen ado. Zet in op gelijkspel...
Toen Suarez vorige week eens niet bij de helft van de Ajax-goals betrokken was kwam je meteen botergeil hier op het forum je 'gelijk' halen, maar ik zal me niet tot jou niveau verlagen en je dus niet om deze voorspelling uitlachen. Vind het al positief dat je eens een mening geeft. Ga zo door! Over de pot: genoten van Lazovic (10 assists nu in 13 duels) maar me dood geërgerd aan het aantal gemiste 100% kansen. Zon veegpartij moet gewoon in dubbele cijfers eindigen en in een half uur tegen 9 man 1-1 spelen is om je kapot te schamen. Dat afronden moet echt beter; 19 corners. :lol: Ook lachen hoe Luinge voor de pot met luid applaus werd onthaalt en het een uur later gestaakt moet worden wegens spreekkoren over zijn moeder. :p 2e rode kaart was trouwens niet terecht. Vd bergh is een vieze rat. Als de bal al weg is nog met gestrekt been een enkel zoeken. Bah. Wel lekker dat PSV bankzitters heeft die 4x scoren als ze er eens moeten staan. Maar Lazovic toch duidelijk man of the match.


Kan maar moeilijk begrijpen hoe je als PSVer negatief kan zijn over deze 'wedstrijd'; net als in uitwedstrijd tegen NEC zien we voetbal dat sinds het Hiddink tijdperk niet gespeeld is.... Rutten haalt het maximale eruit en is fantastisch bezig; wat hij met Lazovic, Isaksson en Maza heeft gedaan is pure klasse en die mannen betalen nu in klinkende munt terug. Op naar de volgende!!

Ik ben zeker niet negatief, vond dat ze geweldig hebben gespeeld, maar maak me zorgen om de afronding. 5 goals staat leuk. Maar bij 20 opgelegde kansen moeten er 5 meer in. Straks tegen een beter club krijg je maar 1 of 2 kansen en dan moeten die erin.

Spel is prima, zeker in uitwedstrijden. Dan krijgt PSV wat meer ruimte en komt het spel nog beter tot zn recht dan thuis tegen een muur van 11. Als dan de goal niet snel valt wordt het steeds lastig. Zie Vitesse, Heerenveen enz.

ook beter in reactie voetbal dus...

Neuh, PSV ageert in bijna elk duel. Als je tegenstander echter 11 man op eigen helft heeft is het per definitie lastig voetballen als de 1-0 niet snel valt.
Reply


Forum Jump: