The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Managerzone
#1
Ik heb nog niets te vertellen, maar ook MZ hoort hier natuurlijk.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Ik heb ook nog steeds een team FC JAZZ koploper in div4.69
Het is te makkelijk Wink ik heb een leuk stadion, prima trainbare spelers en een bankrekening met een paar ton Smile
Reply
#3
Hmm, paar onoplettenheidjes van mij zorgden voor het eerste verlies van Holbytlan dit seizoen, sta nog steeds wel bovenaan. Heb de wedstrijd met 10 man gespeeld.
Reply
#4
Ik ga de grote metamorfose doen, dure jonge spelers voor goedkope oude spelers (wel goede spelers natuurlijk). Wings On Ice gaat eraan, tot nu toe de enige concurrent voor FC Adder.
Reply
#5
De metamorfose is nog steeds aan de gang. Voor vandaag een goede middenvelder gekocht die verdiend de nummer 7 mag noemen. Alleen komt hij later aan dan ik tegen Wings On Ice moet, maar tegen FC Sokoban moet het wel lukken.
Reply
#6
Vandaag mijn competitiewedstrijd gewonnen met maar liefst 0-10 tegen Bagven HC en kom ik 5 punten achter FC Sokoban te staan, nadat FC Sokoban verloren heeft van FC Adder. Volgende week moet ik thuis tegen FC Sokoban om weer 3 punten dichterbij te komen. Tenslotte als Ajax Rules ook nog wint van FC Sokoban, dan kan ik zelfs naar de 4e plaats stijgen.
Reply
#7
FC Adder wint met 8-0. Wings wint met 9-0.

FC Adder staat aan kop met 3 punten voor op Wings. Doelsaldo +4 in het voordeel van FC Adder.

Laatste wedstrijd van het seizoen Wings- FC Adder.

Word een lange, spannende week voor mij. Ik ga maar 'ns mijn tegenstander analyseren deze week want ik wil kampioen worden.

FC ADDER NOG 1 WEDSTRIJD VERWIJDERD VAN DE EREDIVISIE?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
Mijn competitiewedstrijd vandaag gewonnen met 3-1. Hierdoor kom ik inderdaad nog 2 punten achter FC Sokoban te staan. Volgende week wordt het gemakkelijk voor mij. Ik hoop wel dat Ajax Rules zijn best gaat doen tegen FC Sokoban, zodat ik volgende week naar de 4e plaats kan stijgen.
Reply
#9
Vandaag de topper tegen de nr2. Sta momenteel 1 punt voor, doelsaldo is +11 in zijn voordeel. Ik moet dus winnen om kampioen te worden.

Aangezien ik 2 weken vriendschappelijke wedstrijden heb gespeeld en mijn vorm weer ok is verwacht ik een makkelijke overwinningen. Was fff in slaap gedut na 9 overwinningen op rij. Verloor afgelopen week van een makkelijke tegenstander.
Reply
#10
Ook maar weer es ingeschreven......

Flieries United AFC

Al friendly's tegen EB geregeld.....!
Reply
#11
Eerste oefenwedstrijd dik verloren... Met nog 1 wedstrijd te gaan sta ik 2e en is de eerste plek onbereikbaar. Volgens mij moet ik volgend seizoen makkelijk kunnen promoveren en dan zien we wel verder....

Eerst even de oefenwedstrijdjes doorkomen en dan naar volgend seizoen kijken...

Heb wel alvast een beetje keeper gekocht en m'n stadion wat vergroot en wat dingetjes eromheen aangeschaft.

Keeper is er 1 met 5 balletjes, dat is toch wel oké ? (heb 3 spelers met 2 balletjes op keepen, maar daar wil ik maar 1 op keepen trainen!)

Tevens heb ik 7 jeugdspelers gedaan (vooralsnog) en ben ik meteen op zoek naar wat trainers....

Mensen nog tips of ... ?
Reply
#12
Trainers hebben er maanden uitgelegen, als het goed is zou het deze week weer gaan starten.
Jeugd zou ik per 4 nemen, want je kan max. 4 ( met trainer) per onderdeel trainen.
Keepen 5 is een goed begin.
Stadion verhouding is 75-23-2 (in%)
In het begin alle faciliteiten nemen en van daaruit uitbreiden.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.mzmanager.com">http://www.mzmanager.com</a><!-- w --> staat een handig hulpprogramma i.v.m. trainingfaciliteiten en nog meer shit (weet niet precies hoe dat werkt, gebruik het alleen voor training en ik heb nog een oude 1.27e)

oefenwedtrijden:

need to play: Alles spelen
satisfied: 5 spelen (+ evt. competitiewedstrijd)
rest: 0 spelen (evt. alleen competitiewedstrijd)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#13
Thx adder! Ik ga kijken of ik me daaraan kan houden.....

Doe het gewoon rustig aan met dit spel, alles vanuit het toekomst-perspectief.....
Reply
#14
Ik ben begonnen met 16jeugdspelers, dits seizoen weer 16 erbij. Nooit spelers kopen alles uit je jeugd halen en maar trainen. Klote jeugd ontslaan als ze 18 zijn, pareltjes houden en matige jeugd verkopen.
Van je huidige team beste spelers houden de rest verkopen.
Dit is mijn tactiek en ijkt te werken. Zonder veel moeite loopt het echt op rolletjes en heb echt een paar toppers.
19jr 7 bal scoren
2x 18jr met 6 bal scoren
16jr 5 bal verdediger
enz.

Fab heb voor morgen geen friendly daag me maar uit als je geen friendly hebt.
FC JAZZ
Reply
#15
Vandaag mijn competitiewedstrijd gewonnen met 1-9 tegen Tuckerchamps (Jazz, volgens mij klinkt mijn tegenstander bekend in je oren). Mede dankzij Ajax Rules (winst met 1-3 tegen FC Sokoban) stijg ik op het laatste moment naar de 4e plaats. FC Adder was aan de 2e plaats ontsnapt: hij stond in de laatste minuten zelfs op een 4-1 achterstand, maar in de laatste minuut kon Kostermans de belangrijkste 4-2 scoren waardoor FC Adder de eerste SD-er is die in de eredivisie gaat spelen.
Reply
#16
Zoals EB al heeft gezegd, een "narrow escape". In de 91e minuut scoorde FC Adder de 4-2. Zowel Wings als FC Adder heeft een doelsaldo van +54 Alleen FC Adder heeft er 4 meer gemaakt. Zit er toch aan te denken om de analyzer voor een maand aan te schaffen, want ik heb (denk ik) niet de juiste opstelling bij deze sim. Heb nog steeds geen buitenlander in het team, maar dat gaat wwarschijnlijk veranderen. Ik heb nl. nog steeds maar een keeper met 5 (wel goede bijstats). Wil er nu toch wel 1 aanschaffen met minimaal 8.
Voor de rest, een goede start gemaakt bij de fair play cup. Nu gaan we met hattrick maar 'ns doorstoten naar de eredivisie :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#17
Ik was vorige week al kampioen geworden en dat gister nog fff met een 12-0 winst bekroond. Volgend seizoen divisie III verw8 ik wat meer tegenstand.

Waar moet een international ongeveer aan voldoen??

Feli natuurlijk Adder!
Reply
#18
international denk ik minimaal 8 als hoofdstat. Het beste kan je dat vragen aan de bondscoach (hotello)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#19
Klasse Adder. Erg netjes. Ik zit nog steeds vast in de 3de divisie, wil telkens net niet lukken. Heb in ieder geval al een versterking gehaald voor het volgende seizoen. En nog maar 2 buitenlanders in mijn team Wink

Kreeg zelfs bericht van een andere bieder..waarom moet je hem hebben ..nou simpel heb hem nodig Tongue

Age: 20 Left

Value: 1 795 810 SEK Height: 179 cm
Salary: 24 237 SEK Weight: 83 kg

Speed 2
Stamina 3
Play intelligence 4
Passing 4
Shooting 5
Header 3
Keeping 1
Ball control 3
Tackling 3
Cross balls 1
Set plays 1
Experience 4
Form 1

Misschien iets teveel betaald, maar ja had geen zin om de transfermarkt af te lopen. Kostte 462.000
Reply
#20
Die speler vind ik zelf niet goed genoeg in mijn team.
Reply
#21
Heb voornamelijk betaald voor zijn leeftijd, hierdoor is hij een stuk sneller te trainen dan oudjes die bijna helemaal niet te trainen zijn.
Reply
#22
Ik zal een voorspelling doen welke teams in het volgende seizoen in divisie 1.2 zullen zitten:

Ajax Rules
FC Blue Boys
FC Sokoban
L.A. Raiders
So What
v.v. nieuweschoot
Yellow Boys
Wings On Ice

L.A. Raiders zou dan terug van weggeweest zijn. So What zou dan als sterkste nieuweling in ons divisie terecht komen. Verder stellen v.v. nieuweschoot en Yellow Boys niet veel voor en mijn voorspelling van de stand zal dan zijn:

1. Wings On Ice
2. So What
3. FC Blue Boys
4. Ajax Rules
5. L.A. Raiders
6. v.v. nieuweschoot
7. FC Sokoban
8. Yellow Boys
Reply
#23
Van de voorspelling voor de teams in mijn divisie heb ik er maar 1 goed: v.v. Nieuweschoot. De divisie blijkt toch niet zo zwaar te zijn in tegenstelling tot mijn voorspelling. Leverooi HC vand ik de beste nieuwkomer, maar ben ik niet echt onder de indruk van. fC NaRkObOyZ is ook niet zo goed. De nieuwe voorspelling wordt dan:

1. Wings On Ice
2. FC Blue Boys
3. Ajax Rules
4. Leverooi HC
5. Zethuis FC
6. v.v. Nieuweschoot
7. fC NaRkObOyZ
8. FC Sokoban
Reply
#24
Heb net mijn team gestest tegen FC Adder bij topclubs uitdagen en heb van FC Adder gewonnen met 3-2, hierdoor zal Wings On Ice toch niet zo moeilijk zijn voor mij.
Reply
#25
Nadat ik gespeeld heb tegen de eredivisie-clubs, kan ik mijn voorspelling maken uit de eredivisie voor dit seizoen:

1. Gentle Ds
2. FC Gelsenkirchen 04
3. Soerendonk HC
4. Meister SV
5. Forza FCG
6. FC Adder
7. DFC Ajax
8. SV Milsbeek

Doe er wat mee, Adder!
Reply
#26
Ben nog steeds zoekende naar de juiste tactiek ,EB.
Ik stap wel waarschijnlijk af van 433. Heel misschien dat ik wel weer DE tactiek ga gebruiken, aangezien die de laatste tijd weer erg effectief is ( met name tegen mij)
Wings zal wel lastig voor je worden, want je kan 'm vergelijken met Soerendonk (het zijn broertjes)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#27
Maar jij had hem eerder verslagen en vind zelf Wings On Ice niet zo goed na de 0-1 en 3-0 verlies in het vorig seizoen.
Reply
#28
kansloos verloren van Gelsenkirchen met 3-0. Dit is voor mij de 1e keer dat FC Adder is weggepoetst. Hopen dat ik me kan handhaven, maar aan de andere kant, ik zou ook de 1e SD-er kunnen worden die uit de eredivisie degradeert :wink:
Komende weken ga ik wat mindere goden afstoten om op de helft van de competitie minimaal 2 grote jongens te halen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#29
Heb het een aantal weken erg rustig aan gedaan met het bezoek van Managerzone, banksaldi kelderde aardig door het niet regelen van friendlies.

Heb iig een team afgestoten, doe er niets meer mee, denk ernaan het failliet te laten gaan.

Holbytlan gaat sparen voor een echte versterking want ander kom ik div. III echt niet uit.
Reply
#30
Grote vreugde bij FC Blue Boys: vandaag met 3-4 gewonnen van Wings On Ice, "de kampioen bij uitstek".
Reply


Forum Jump: