The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Managerzone
#91
Hoe denken jullie eigenlijk dat de inflatie uit het spel verdwijnt? Ik ben voor een bepaald aantal (gerelateerd aan het aantal managers per land, zodat iedereen gemiddeld evenveel kans heeft) spelers zonder club per week op de transferlijst te zetten en bij opbod te verkopen. Zo vliegt er flink wat geld het spel uit en dat komt het spel denk ik wel ten goede. Als je nu al eens kijkt wat voor astronomisch bedrag er wordt betaald voor bijvoorbeeld Melker Nordin (19047253), dan denk ik dat je acties moet ondernemen....
Reply
#92
Als er spelers gaan "retire" dan gaat er ook heel wat geld het spel uit. Maar wat jij zegt is misschien ook wel een oplossing.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#93
Had in het begin 3 spelers van 31 jaar, zeker niet handig als er binnenkort spelers gaan opstappen. Heb nu de meeste spelers rond de 25-26 jaar, mijn oudste speler is 29 jaar.
Reply
#94
Vaag heb voor het eerste een speler in in 1 week 2 ballen verliest (stamina en passen) . En deze is pas 27 jaar. Eentje kan ik nog wel enigszins begrijpen maar 2?

Voor de rest gaat het erg slecht met mijn team , met een beetje geluk kan ik degradatie voorkomen.
Reply
#95
Adder, is het je gelukt die speler te halen? Ik zag dat je op een gegeven moment meer dan 1 miljoen bood, maar het lijkt me niet dat dat bod is blijven staan...
Reply
#96
Dre Wrote:Vaag heb voor het eerste een speler in in 1 week 2 ballen verliest (stamina en passen) . En deze is pas 27 jaar. Eentje kan ik nog wel enigszins begrijpen maar 2?

Voor de rest gaat het erg slecht met mijn team , met een beetje geluk kan ik degradatie voorkomen.
Als je een trainer heb die hem verder kan trainen op bijv. schieten (dat wil zeggen dat de speler bijv. 4 ballen in schieten heeft en de trainer 5 of meer) dan kun je de speler op schieten zetten en de trainer er overheen. Zo raakt de speler geen bal meer kwijt.
Reply
#97
Matador! Wrote:Adder, is het je gelukt die speler te halen? Ik zag dat je op een gegeven moment meer dan 1 miljoen bood, maar het lijkt me niet dat dat bod is blijven staan...

Nee klopt. Ik ben net thuis en zie dat een Zweed (wie anders) die een hele tijd niet actief is geweest, 'm heeft gekocht voor 1.674.103
Jammer maar helaas. Ik heb wel mijn 1e keeper verkocht voor een schamele 165.000 Mijn 2e keeper is 20 heeft nu 7 ballen met keepen (wel maxed) en ik ga nu zijn experience maar een beetje opkrikken. Voor de rest blijf ik in de rondte kijken op de transfermarkt of ik nog wat leuks kan kopen. Maar morgen eerst winnen, dan blijf ik zo goed als zeker in de eredivisie.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#98
Ik ben kampioen!! :lol:

Op naar div.3...

Adder, jammer, nu moet je nog oppassen denk ik!
Reply
#99
schijtzooi! Laatste weken deed Meister amper wat aan z'n team wat resulteerde in grote nederlagen. Deze week is hij weer actief en pats! FC Adder verliest met 3-0. Het wordt nu echt lastig. Ik moet nog tegen de nr.1, nr.2 en nr.4
Hij moet nog tegen de nr.7, nr8 en de nr.1.
Ik MOET 1 partij winnen. Maar ja, aan de andere kant, ik ben ook eigenlijk te snel in de eredivisie beland, dus een stapje terug zou geen kwaad kunnen. Kan ik in de luwte aan een echt topteam kunnen werken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Heb mijn wedstrijd voor plaats 5 met 2-0 gewonnen van Zethuis FC, waardoor ik zeker in divisie 1 blijf. De volgende weken moet ik tegen de nummers 7, 1 en 8. Het leuke is dat ik al eens van de nummer 1 gewonnen heb. Doe ik dit nog een keer, dan kan ik zelfs hierdoor AJAX (steelman), de 2e SD-er, naar de eredivisie brengen. AJAX had vandaag met 1-1 gelijkgespeeld tegen Wings On Ice (nummer 1) en blijft AJAX 2 punten achter de nummer 1 staan.
Reply
Jammer dat je dit wel meldt EB, hierdoor gaat mijn sympathie voor FC Blue Boys terug naar 0.
Reply
Hoezo, dat ik steelman naar de eredivisie zal brengen? Yeah right!
Reply
Nee, dat je je overwinningen wel meldt en de rest niet. Het interesseert me echt helemaal niks meer hoe je speelt. Had nog een beetje respect voor je prestaties, nu niet meer... De andere SD'ers wens ik veel succes de laatste wedstrijden!
Reply
In de volgende 3 wedstrijden zal ik er minstens 2 winnen.
Reply
Heb 3 nieuwe spelers gekocht, 2 van 25 en 1 van 27. Ik hoop nu dat mijn team 3e divisie waardig is. Nu gooi ik de rest in het stadion en zal ik volgend seizoen beginnen te sparen voor een keeper van minstens 8 ballen.

Eppie tot seizoen 14, dan komen we elkaar tegen in div.2 :wink:
Reply
Ik kom niet meer in divisie 2, omdat ik in het volgende seizoen maar liefst 13 oud-jeugdspelers ga verkopen wat mij ruim anderhalf miljoen zal opbrengen. Daarmee ga ik veel betere spelers kopen wat mij in het daaropvolgende seizoen naar de eredivisie zal brengen. Ga jij maar fijn terug naar divisie 5.
Reply
EB Sports Wrote:Ik kom niet meer in divisie 2, omdat ik in het volgende seizoen maar liefst 13 oud-jeugdspelers ga verkopen wat mij ruim anderhalf miljoen zal opbrengen. Daarmee ga ik veel betere spelers kopen wat mij in het daaropvolgende seizoen naar de eredivisie zal brengen.

Dag dag vorm! \Big Grin/
Reply
Hoezo dag dag vorm? :lol:
Reply
Als je veel spelers verkoopt tast dat je vorm aan.... Dus je vorm gaat naar de klote!
Reply
De vorm heb ik na 2 weekjes weer terug, maar maakt toch niks uit door mijn toekomstige wereldspelers.
Reply
EB Sports Wrote:De vorm heb ik na 2 weekjes weer terug, maar maakt toch niks uit door mijn toekomstige wereldspelers.

Als het ruim 1.5 miljoen op gaat leveren, kan je welgeteld 1 wereldspeler kopen met deze transfermarkt
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Vergeet niet dat mijn basiselftal al ruim 2 miljoen euro waard is.
Reply
EB Sports Wrote:Vergeet niet dat mijn basiselftal al ruim 2 miljoen euro waard is.

Mijn basiselftal is ruim 3 miljoen waard, alleen ze presteren niet in belangrijke wedstrijden.
Reply
0-8 gewonnen en nu 70-3 doelsaldo. Ik ben benieuwd of mijn team divisie 3 waardig is...
Reply
Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Vergeet niet dat mijn basiselftal al ruim 2 miljoen euro waard is.

Mijn basiselftal is ruim 3 miljoen waard, alleen ze presteren niet in belangrijke wedstrijden.
Jaja, ik geloof je niet. Hoe heet je team dan?
Reply
Seitaart
Reply
Vandaag mijn uitwedstrijd gewonnen van FC Sokoban (nummer 7) met 1-3. Volgende week thuis de kraker tegen Wings On Ice. Hierin kan ik ervoor zorgen dat AJAX (steelman) naar de eerste plaats zal stijgen, maar dan moet ik wel winnen. De vorige keer won ik wel met 3-4 na 0-4 voor te hebben gestaan.
Reply
FC Adder weer verloren, enigzins verwacht. Alleen de manier waarop...3-2 verloren door een goal in de 95e minuut. Wat wel een meevaller is, is dat Meister heeft verloren. Door het doelsaldo en de wedstrijden die nog komen is de kans weer groot dat ik er in blijf (het lijkt wel Volendam, heen en weer)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Matador! Wrote:Seitaart
Hoe kun je dan 2 keer dik verliezen van 2 matige clubs in de Team Spirit Cup?
Reply
Ja ik heb geen idee, in cups wil het niet lukken op de 1 of andere manier.... Als ik op MZ-manager kijk heb ik vaak ook een duurder team dan de tegenstander maar toch verlies ik er vaak van...
Reply


Forum Jump: