The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN Amro forumdag
#91
Mac Wrote:heb jij zelf vervoer trouwens ad? anders kun je altijd met mij meerijden natuurlijk.
Haha, dacht ik net aan. Of ik je weer moest ophalen. Maar ik heb zelf vervoer ja, jij dus blijkbaar ook. Ik wil je alsnog wel komen ophalen, maar we kunnen ook gewoon apart gaan. Voor ons beiden is het niet echt op de route namelijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Als dat niet teveel moeite voor jou is, zou dat top zijn! En gezellig :wink:
Reply
#93
Nee, dat is absoluut niet teveel moeite. Moeten maar even kijken hoe in wat, aangezien het 's-ochtends vroeg is, is een nabijgelegen treinstation wellicht handiger om de stad weer uit te komen, komt goed!
Reply
#94
Ad Wim Wrote:
Mac Wrote:heb jij zelf vervoer trouwens ad? anders kun je altijd met mij meerijden natuurlijk.
Haha, dacht ik net aan. Of ik je weer moest ophalen. Maar ik heb zelf vervoer ja, jij dus blijkbaar ook. Ik wil je alsnog wel komen ophalen, maar we kunnen ook gewoon apart gaan. Voor ons beiden is het niet echt op de route namelijk...

Smile ok nee dan gaan we apart toch. Wel zo makkelijk, zijn we ook eventueel flexibel wat betreft weggaan enzo.
Reply
#95
10.45 bij de kassa's afspreken?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#96
Vanaf 9 uur kun je in de trein pas met korting reizen dus ik weet niet of CC en ik dat redden... Hoe laat zal de eerste pot beginnen?
Reply
#97
11 uur denk ik, maar maakt niet zoveel uit als we daar een setje van missen toch?
Reply
#98
Wat mij betreft niet, ik overleg vanavond even met CC en dan laten we weten wat we doen/willen ML!
Reply
#99
Prima, ik hoor het wel Smile
Reply
Voordat ze echt beginnen is het wel bijna half twaalf. Ik probeer er ook om 11 uur te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Helaas zal ik er dit jaar niet bij zijn. Ik had de dag weliswaar afgeblokt in mijn agenda, maar het is stervensdruk en de week erna ben ik ook al vrij. Ik kan niet maken om de woensdag daarvoor dan ook nog vrij te nemen.
Wellicht volgend jaar weer en ik zal jullie op tv wellicht nog aanschouwen. FORZA SEPPI.

P.s.: Willen jullie Phau nog wel even voor mij aanmoedigen mocht hij het hoofdtoernooi halen. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Jammer Kuip. Sad

Scholten en ik zullen met de trein vertrekken om 9.07 uur. Dan zijn we 10.07 uur in Utrecht. Als je ons daar op kan halen zou super zijn ML. Hoelaat zijn we dan in Rotterdam?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kuip :cry: welke godfather moet ons dan in toom houden?
Reply
centre court Wrote:Jammer Kuip. Sad

Scholten en ik zullen met de trein vertrekken om 9.07 uur. Dan zijn we 10.07 uur in Utrecht. Als je ons daar op kan halen zou super zijn ML. Hoelaat zijn we dan in Rotterdam?

Als we geen fileproblemen hebben zijn we er zeker 11 uur Smile. Uiteraard kan ik jullie oppikken in Utrecht trouwens, no problem.
Reply
=D>
Reply
Of is een ander station in Utreg makkelijker?
Reply
Ja, Utrecht Zuilen zou behoorlijk wat makkelijker zijn, maar kijk maar even of dat (veel) extra reistijd oplevert.
Reply
Of 10.09 in Utrecht of 10.20 in Zuilen.
Reply
Dan is 10:20 Zuilen sneller, zijn we namelijk ook stukje sneller de stad uit.
Reply
Prima!
Reply
Voor de mensen die met de auto gaan trouwens: zet hem neer bij P+R Slinge. Daar is het gratis parkeren en er gaan pendelbussen naar Ahoy.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehe, die tip heb ik je inderdaad ooit nog eens gegeven Wink en gaan wij uiteraard ook doen.
Reply
Haha, nu je het zegt ja! Nou, dan hoef ik het jou niet meer te vertellen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
maar voor mij komt dat zeker goed uit Smile thx
Reply
Ik ben misschien toch van plan om ook te komen.
(sorry Ad)

Ik had met 2 vrienden afgesproken om op 2 verschillende dagen heen te gaan.
Nu gaat 1 waarschijnlijk niet door en de andere is twijfelachtig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ben er maandag Wink
Reply
buurs Wrote:Ik ben misschien toch van plan om ook te komen.
(sorry Ad)

Ik had met 2 vrienden afgesproken om op 2 verschillende dagen heen te gaan.
Nu gaat 1 waarschijnlijk niet door en de andere is twijfelachtig.

typerend :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik denk niet dat ik woensdag mee ga
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Te duur? Of omdat buurs toch meegaat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zakelijke afspraak, maar heb hem al kunnen verzetten naar donderdagmorgen. Gelukkig maar! Dat Buurs mee gaat vind ik alleen maar gezelliger Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: