The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Utrecht - Ajax
#1
Na 45 minuten nog 0-0. Voor peutertje een vraag: mag ik nu wél of niet posten?
Heb er nog niets van gehoord of gezien maar gezien de twee kaarten voor verdedigers van Ajax, zal Utrecht voor rust wel druk hebben gezet.

Edit na 48 minuten 1-0, ik ben hier weg
Reply
#2
Hoef Wrote:Heb er nog niets van gehoord of gezien maar gezien de twee kaarten voor verdedigers van Ajax, zal Utrecht voor rust wel druk hebben gezet.

Zeg ik hier net thuis ook, en ja hoor: 1-0 Utreg GVD.
Reply
#3
2-0. over.
tjezus.. eerste helft domineert Ajax maar scoren ze niet en nu worden ze overlopen...
The great old Ludwig von...
Reply
#4
Op zo'n manier geef je dus het kampioenschap weg...
Reply
#5
Anita rood Sad
Reply
#6
Hoef Wrote:Na 45 minuten nog 0-0. Voor peutertje een vraag: mag ik nu wél of niet posten?
Heb er nog niets van gehoord of gezien maar gezien de twee kaarten voor verdedigers van Ajax, zal Utrecht voor rust wel druk hebben gezet.

Je mag van mij posten wanneer je wil. Vond het vorige week erg toevallig dat je bij de 0-1 van PSV niet op het forum was, 10 minuutjes later bij de 1-1 wel en bij de 1-2 na een uurtje ook. Maar weer slechts 10 minuten later bij de 2-2 en 2-3 was je weg. 2 dagen later kwam je precies toen Ajax een voorsprong nam op het forum, niet bij de 1-0.

Jij gaf aan dat het toch echt toeval was en ik heb dat van je aangenomen. Daarmee schluss. Snap niet waarom je er nu nog op terug moet komen.
Reply
#7
FC Utrecht heeft verdiend gewonnen....
Reply
#8
gittermaster Wrote:2-0. over.
tjezus.. eerste helft domineert Ajax maar scoren ze niet en nu worden ze overlopen...

Domineren? Vind je? Meer balbezit en aardig tot de 16, maar domineren is overdreven. 1e helft was gezapig. Geen kansen gezien.

Weinig verrassende nederlaag en niks waar Ajax zich voor hoeft te schamen. Veel te weinig body in de ploeg om tegen dat vechtvoetbal van Utrecht op te kunnen boksen. Dit kon je zien aankomen.
Reply
#9
Wel opvallend dat Peter zich hier laat zien, vlak na een nederlaag van Ajax.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Quote:Domineren? Vind je? Meer balbezit en aardig tot de 16, maar domineren is overdreven. 1e helft was gezapig. Geen kansen gezien.
ik vond wel degelijk dat ze domineerde en 66% balbezit is erg veel in een uitwedstrijd.
Ik dacht dat Aisatti een aardig grote kans had 1 op 1 tegen Vorm en ook Urby had een redelijk kans.
Enoh kan vanuit de corner vrij inkoppen, maar krijgt een licht duwtje, al met al redelijk wat kansen.
Tweede helft echter een compleet ander verhaal
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Mukkus Wrote:Wel opvallend dat Peter zich hier laat zien, vlak na een nederlaag van Ajax.....

Ik ben altijd op het forum, heeft hoef vorige week nog geconstateerd. Kan ik er wat aan doen dat Ajax 1 op de 5 wedstrijden verliest. :8:
Reply
#12
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:2-0. over.
tjezus.. eerste helft domineert Ajax maar scoren ze niet en nu worden ze overlopen...

Domineren? Vind je? Meer balbezit en aardig tot de 16, maar domineren is overdreven. 1e helft was gezapig. Geen kansen gezien.

Weinig verrassende nederlaag en niks waar Ajax zich voor hoeft te schamen. Veel te weinig body in de ploeg om tegen dat vechtvoetbal van Utrecht op te kunnen boksen. Dit kon je zien aankomen.

Grappig dat je het als vechtvoetbal typeert. Utrecht voetbalde heel aardig.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#13
Heb er niks van gezien, maar 100% terechte nederlaag. Was vanmorgen nl met mijn brakke kop op weg naar Nieuwegeinse GC wordt ik me daar op een rotonde toch ff afgesneden door zo'n politiewout die ff de 5 busjes van Ajax voorrang moest geven Dead ( :winkSmile
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#14
De aansluiting is nu toch wel even echt weg, als het eind januari nog 9 punten is op twee ploegen vrees ik dat we nog een jaartje extra op die derde ster moeten wachten.
9 punten op een ploeg zou nog te doen zijn.............. zuur dat je 3 jaar op rij niet verliest in Utrecht en in het jaar dat je gewoon kampioen moet worden weer wel.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#15
Ajax moet elk jaar gewoon kampioen worden Bumme. het lukt alleen niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Die Enoh had ook wel rood mogen krijgen voor die schop van achteren aan het eind, maar hij krijgt slechts een vermaning. En dan de commentator: "Dat lost de scheidsrechter goed op....." :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
Waarom krijgt Enoh niet gewoon zijn 2e gele kaart?? Slaat echt nergens op om hem daar te waarschuwen. Is gewoon van achteren.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#18
Mee eens, maar waarom kreeg Anita die eerste gele kaart?
Waren al iets van 5 overtredingen op t randje van Utrechtse zijde en dit was de eerste licht overtreding van Ajax.
The great old Ludwig von...
Reply
#19
gittermaster Wrote:
Quote:Domineren? Vind je? Meer balbezit en aardig tot de 16, maar domineren is overdreven. 1e helft was gezapig. Geen kansen gezien.
ik vond wel degelijk dat ze domineerde en 66% balbezit is erg veel in een uitwedstrijd.

Kom op nou Gitter, als de samenvatting ook maar een beetje klopte had Ajax gewoon geen reet te vertellen in Utreg, ook niet de 1e helft. Als Wolfmans z'n vizier een beetje op scherp had gehad was het zo 4-1 geweest... Gewoon klote dit, zie niet hoe we dit nu nog inhalen op Twente en psv... Sad
Reply
#20
centre court Wrote:Ajax moet elk jaar gewoon kampioen worden Bumme. het lukt alleen niet.

Klopt, het kopen van een seizoenskaart Ajax is in die zin al 10 jaar een vorm van sadomasochisme... (want ik vind het elk jaar toch weer lekker om m te heben =P~ :razz: :wink: )
Reply
#21
gittermaster Wrote:
Quote:Domineren? Vind je? Meer balbezit en aardig tot de 16, maar domineren is overdreven. 1e helft was gezapig. Geen kansen gezien.
ik vond wel degelijk dat ze domineerde en 66% balbezit is erg veel in een uitwedstrijd.
Ik dacht dat Aisatti een aardig grote kans had 1 op 1 tegen Vorm en ook Urby had een redelijk kans.
Enoh kan vanuit de corner vrij inkoppen, maar krijgt een licht duwtje, al met al redelijk wat kansen.
Tweede helft echter een compleet ander verhaal

ik ben het met peter eens. het was niet meer dan een optisch overwicht. utrecht stond goed. net zoals tegen feyenoord 2 weken terug, die ploeg kan dat goed.

ze gaven 1 kans weg en kregen er zelf 2. als mulenga nou wat zou kunnen zouden er nog meer kansen gekomen zijn. ik vond het ook niet gezapig, ik heb de eerste 20 minuten gekeken en vond het wel een interessante pot. utrecht liet ajakkes komen en ajakkes kon er niets mee.
Reply
#22
Ekslem Wrote:Waarom krijgt Enoh niet gewoon zijn 2e gele kaart??

omdat het een ajakkessied is natuurlijk.
Reply
#23
Flixieluv Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:Domineren? Vind je? Meer balbezit en aardig tot de 16, maar domineren is overdreven. 1e helft was gezapig. Geen kansen gezien.
ik vond wel degelijk dat ze domineerde en 66% balbezit is erg veel in een uitwedstrijd.

Kom op nou Gitter, als de samenvatting ook maar een beetje klopte had Ajax gewoon geen reet te vertellen in Utreg, ook niet de 1e helft. Als Wolfmans z'n vizier een beetje op scherp had gehad was het zo 4-1 geweest... Gewoon klote dit, zie niet hoe we dit nu nog inhalen op Twente en psv... Sad

Dat ligt er maar net aan hoe beide ploegen uit de winsterstop komen. De kansen voor Ajax zijn nog niet verkeken, omdat zowel ajax als twenten en psv allen nog tegen elkaar moeten spelen...maar ben het met je eens dat ze dure punten hebben laten liggen in Utrecht... Ajax liet ook niet echt zien dat ze wilden winnen in tegenstelling tot FC Utrecht...hoop dat Jol een aantal spelers gaat passeren in de komende wedstrijden om de scherpte terug te krijgen in het team....
Reply
#24
Moker! Wrote:maar ben het met je eens dat ze dure punten hebben laten liggen in Utrecht

gvd, ben jij dat echt met hem eens ja?
Reply
#25
weet ik veel
Reply
#26
Moker! Wrote:weet ik veel
nee
Reply
#27
waf Wrote:
Moker! Wrote:maar ben het met je eens dat ze dure punten hebben laten liggen in Utrecht

gvd, ben jij dat echt met hem eens ja?

:lol: Moker, nu niet al te dom gaan doen, straks trek ik mijn excuses alsnog in! Icon_twisted
Reply
#28
waf Wrote:
Moker! Wrote:weet ik veel
nee

:lol: Een inkopper, maar met die prachtige voorzet van ome Moker lig ik hier toch echt redelijk dubbel!
Reply
#29
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Moker! Wrote:weet ik veel
nee

:lol: Een inkoper, maar met die prachtige voorzet van ome Moker lig ik hier toch echt redelijk dubbel!

waar ga jij die dure punten inkopen dan? \Big Grin/
Reply
#30
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Moker! Wrote:weet ik veel
nee

:lol: Een inkopper, maar met die prachtige voorzet van ome Moker lig ik hier toch echt redelijk dubbel!

waar ga jij die dure punten inkopen dan? \Big Grin/

Undecided :oops: Auw! Maar da's dus een tikfout, de "niet p" zit namelijk naast de p :wink:
Reply


Forum Jump: