The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wat mij bezig houdt
#1
Hoe heten die stokjes in een supermarkt dat de volgende klant op kan pakken.

ik heb navraag gedaan in een supermarkt en echt niemand weet het. zelfs de baas niet :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#2
Balthazar Wrote:Hoe heten die stokjes in een supermarkt dat de volgende klant op kan pakken.

ik heb navraag gedaan in een supermarkt en echt niemand weet het. zelfs de baas niet :lol:

Haha, Balthazar Seinfeld! :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
Balthazar Wrote:Hoe heten die stokjes in een supermarkt dat de volgende klant op kan pakken.

ik heb navraag gedaan in een supermarkt en echt niemand weet het. zelfs de baas niet :lol:


???? wat bedoel je daarmee

edit oh die op de kassaband
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker

[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
Reply
#4
Van de website van Onze Taal

Volgendeklantbalkje Omroep Gelderland schrijft een wedstrijd uit (stemmen kan tot 31 oktober) voor een goed woord voor het balkje op de lopende band van de supermarkt waarmee de klanten hun boodschappen scheiden. Er is ook een actiegroep die hiervoor het woord beurtbalkje propageert. (PAC)
(Bron: Omroep Gelderland)

Beurtbalkje. De wedstrijd die Omroep Gelderland vorige week uitschreef voor een goede naam voor het 'volgendeklantbalkje' in supermarkten (zie 28 oktober) heeft een duidelijke winnaar opgeleverd: Gelderlanders kozen massaal voor 'beurtbalkje'. De actiegroep 'Over de balk' streeft ernaar om het woord in Van Dale te krijgen. (SA)
(Bron: Omroep Gelderland, Beurtbalkje)
May The Schwartz Be With You
Reply
#5
En ik maar denken dat dat Gelders voor een vibrator was... Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#6
Treesong Wrote:En ik maar denken dat dat Gelders voor een vibrator was... Confused




:lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#7
Treesong Wrote:En ik maar denken dat dat Gelders voor een vibrator was... Confused

Jij bent in de war met Gelderse rookworst.
Reply
#8
Mijn voorstel: Sloeberhekje
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#9
Bor de Wolf Wrote:Mijn voorstel: Sloeberhekje

En mijne is dan "Kassiere Troost" :lol:
Real power can't be given...
It must be taken.
Reply
#10
Gelukkig kun je dr zelf om lachen.... #-o

Ik ga met Bor mee, sloeberbalkje!
Reply
#11
Waar men zich druk over kan maken.... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#12
Zich druk maken is voor sloebers
Reply
#13
Meneer de sloeber heeft gelukkig een etiketje ontdekt.... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#14
Berend Botje Wrote:Beurtbalkje. De wedstrijd die Omroep Gelderland vorige week uitschreef voor een goede naam voor het 'volgendeklantbalkje' in supermarkten (zie 28 oktober) heeft een duidelijke winnaar opgeleverd: Gelderlanders kozen massaal voor 'beurtbalkje'. De actiegroep 'Over de balk' streeft ernaar om het woord in Van Dale te krijgen. (SA)
(Bron: Omroep Gelderland, Beurtbalkje)

Sinds oktober 2005 is het woord "beurtbalkje" daadwerkelijk opgenomen in het "Van Dale Groot woordenboek van de Nederlandse taal". Daarenboven heeft ook de "Prisma Spellinggids" van Uitgeverij Het Spectrum het woord opgenomen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: