The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MZ-Hattrick-IAG
#1
Aangezien er een discussie gaande is , maak ik wel een nieuw topic.

Hattrick: ziet er simpel uit, maar is toch vrij lastig. Een hele grote groep actieve managers. Ik blijf zwemmen tussen de 6e en 7e divisie.

Nadeel: Middenveld wordt veel te zwaar beoordeeld. Ik zie bij sommige teams 5 middenvelders, vleugel naar het midden en aanvallende Centrale verdedigers.

MZ: mijn persoonlijke favoriet. Speel al een tijdje hoog en vind de managerskliis uitstekend. Wat Matador al in het andere topic zei, we krijgen nu trainingskampen en kijk daar erg naar uit.

Nadeel: Speed, stamina en tackling wordt te zwaar beoordeeld. + de nieuwe sim die vandaag is ingegaan is nog vol met kinderziektes. Crew heeft weer iets te snel ingevoerd.
Mac, als je wou zeggen dat de TL heel mager is , dan klopt dat, maar ik verwacht door die trainingskampen wel een boost.

IAG: speel het wel, maar vind er vrij weinig aan. Wat ik wel leuk vind is contracten af te sluiten .

Nadeel: Wat Gitter zei, het is af en toe onbegrijpelijk dat je een wedstrijd verliest van een spookteam.



Mijn conclusie. Het is appels vergelijken met peren. Ieder spel heeft zijn charme en ook zijn gebreken. Op dit moment is er 1 spel je van het en dat is























TRAVIAN!!!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
:lol:

Ik ben een echte IAG-er en ik heb ook geen zin/tijd/energie om me in iets anders te gaan verdiepen. Mijn broertje speelt HT, dus daar krijg ik wel wat van mee.
Ik ga ook niet de pro's en contra's noemen, want ook daar heb ik geen zin in.
Wellicht als IAG2 er ooit komt dat ik daar naartoe over ga stappen, maar of dat gebeurt durf ik niet te zeggen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#3
Gerben Zonderland Wrote::lol:

Ik ben een echte IAG-er en ik heb ook geen zin/tijd/energie om me in iets anders te gaan verdiepen. Mijn broertje speelt HT, dus daar krijg ik wel wat van mee.
Ik ga ook niet de pro's en contra's noemen, want ook daar heb ik geen zin in.
Wellicht als IAG2 er ooit komt dat ik daar naartoe over ga stappen, maar of dat gebeurt durf ik niet te zeggen.

inderdaad, als het ooit komt... tenslotte hebben ze al 3 jaar vertraging ofzo?
mocht het ooit komen, ga er dan maar vanuit dat IAG ermee stopt. Of dat je er zelf mee wil stoppen doordat iedereen z'n team verlaat voor IAG2
Reply
#4
T00L Wrote:
Gerben Zonderland Wrote::lol:

Ik ben een echte IAG-er en ik heb ook geen zin/tijd/energie om me in iets anders te gaan verdiepen. Mijn broertje speelt HT, dus daar krijg ik wel wat van mee.
Ik ga ook niet de pro's en contra's noemen, want ook daar heb ik geen zin in.
Wellicht als IAG2 er ooit komt dat ik daar naartoe over ga stappen, maar of dat gebeurt durf ik niet te zeggen.

inderdaad, als het ooit komt... tenslotte hebben ze al 3 jaar vertraging ofzo?
mocht het ooit komen, ga er dan maar vanuit dat IAG ermee stopt. Of dat je er zelf mee wil stoppen doordat iedereen z'n team verlaat voor IAG2

Ja, das al bekend. Als IAG2 online komt dat wordt IAG1 afgebouwd en opgeheven.
Reply
#5
Adder Wrote:HEEL VEEL BLABLA.....


Op dit moment is er 1 spel je van het en dat is























TRAVIAN!!!
Reply
#6
Fabian Wrote:
Adder Wrote:HEEL VEEL BLABLA.....


Op dit moment is er 1 spel je van het en dat is























TRAVIAN!!!


:lol:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
Fabian Wrote:
Adder Wrote:HEEL VEEL BLABLA.....


Op dit moment is er 1 spel je van het en dat is























TRAVIAN!!!

:lol: helemaal mee eens.
heb 3 jaar een hoop tijd in MZ gestoken om een goed draaiend team te creëren zonder mee te gaan in de hype van veel te dure spelers.
Wel veel tijd in de jeugd gestoken.
Heb nu een half seizoen de nieuwe opzet bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het me allemaal niet meer zo kan boeien.
Blijf het team voorlopig nog wel aanhouden, maar echt serieus denk ik niet dat ik er nog mee bezig ga.

De opzet vind ik wel beter als de andere twee, maar slecht geteste updates en sims verpesten het voor mij.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#8
hehehe ik moet ook eerlijk bekennen dat travian mij van mijn ht verslaving heeft afgeholpen. Natuurlijk speel ik het nog wel en log ook nog wel elke dag in maar niet meer zoals vroeger dat ik de transferlijsten afstruinde en de tegenstander tot in den treuren analyseerde
Reply
#9
Mac Wrote:hehehe ik moet ook eerlijk bekennen dat travian mij van mijn ht verslaving heeft afgeholpen. Natuurlijk speel ik het nog wel en log ook nog wel elke dag in maar niet meer zoals vroeger dat ik de transferlijsten afstruinde en de tegenstander tot in den treuren analyseerde

En het gaat opeens een stuk beter! Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
ach ja kan er ook niks aan doen dat men in div IV gewoon slecht is
Reply


Forum Jump: