The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
#31
Next in werkt tot het moment dat de qualifying start. Daarna worden lucky losers gebruikt bij afzeggingen.

Next in kan dus wel nog gebruikt worden NADAT de qualifying loting er is, maar voor ze beginnen te spelen. In dat geval gaat er dus alsnog een speler uit de qualy bv rechtstreeks naar de maindraw, en wordt diens plek in de qualydraw opgevuld door een (alt) en als die er niet zijn gewoon w/o.

Bij afzeggingen nu komen er gewoon lucky losers.
Reply
#32
Ferrer en Monfils zijn nog onzeker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Stephane Robert heeft zich nog teruggetrokken voor de qualies, hij was de eerstvolgende next-in, dus waarschijnlijk is er nog een afmelding nog niet bekend gemaakt.
Reply
#34
Ferrer geblesseerd dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Ferrero denk ik dat hij bedoelt. Die ging echt flink door zijn enkel gisteren.
Reply
#36
Elikian Wrote:Stephane Robert heeft zich nog teruggetrokken voor de qualies, hij was de eerstvolgende next-in, dus waarschijnlijk is er nog een afmelding nog niet bekend gemaakt.
Dat was voor Nalbandian volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Hmm Bogdanovic verliest de eerste set van Ilhan. Kom op jongen, belangrijk toernooi dit!
Reply
#38
Boggy out Sad
Reply
#39
De top 8 seeds:

Federer
Davydenko

Djokovic
Soderling

Del Potro
Roddick

Murray
Nadal


Federer en Nadal hebben dus pech.

En De Bakker loot Roddick en Haase Berdych, lekker dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Lijkt me dat Del Potro met Roddick ook niet echt lekker zit hoor. Soderling is echt met afstand de zwakste broeder van deze 8.
Reply
#41
Dat lijkt me toch niet. Het vervelende is wel dat Soderling bij Djoko zit, waar hij nooit van weet te winnen.
Reply
#42
Roddick de zwakke broeder? Kom op zeg ML
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Haggie Wrote:Roddick de zwakke broeder? Kom op zeg ML

Had al ge-edit, ik was te kort door de bocht. Bedoelde meer te zeggen dat er niet echt een zwakke broeder bij zit. Zet Soderling in het kwart van Nadal en hij wint.
Reply
#44
De database is open, veel plezier met puzzelen iedereen.
Reply
#45
De database sluit trouwens een uur vòòr het begin van de wedstrijden. Aangezien de quali's steeds om 10:00 lokale tijd begonnen, ga ik ervan uit dat de wedstrijden maandag om dezelfde tijd beginnen en dus sluit de database (rekening houdend met tien uur tijdsverschil) op zondag 23:00.
Reply
#46
Correctie, de wedstrijden beginnen as. maandag om 11:00 lokale tijd, de database sluit dus op zondag 23:55 onze tijd. Ik zal nog even een mail sturen om dit te bevestigen.
Reply
#47
Hoeveel punten had Haggie vorig jaar op de AO gehaald?
Reply
#48
Vorig jaar weet ik niet, het jaar daarvoor een berg! Big Grin
Reply
#49
mindlight Wrote:Vorig jaar weet ik niet, het jaar daarvoor een berg! Big Grin
Was dat al weer twee jaar geleden :eeeek:
iets van 4000 punten of nog meer?
Reply
#50
Ja volgens mij wel. Het was die rare Djoko-Tsonga finale, waar Tsonga in R1 (toch?) van Murray won, die bijna iedereen had. Hag had toen niet eens een volledig team, gemaakt in een behoorlijk beschonken staat Undecided
Reply
#51
Dat was nog de oude puntentelling, dus het was wel minder, maar het was wel idioot. Benieuwd van wie Murray dit jaar gaat verliezen, hij heeft wel een hele makkelijke loting in het begin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Die Haggie toen ja. Geen volledig team, zwaar bezopen, de redelijk onbekende tsonga tegen favoriet murray en dan de finale tsonga-djoko helemaal goed hebben. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
mindlight Wrote:Ja volgens mij wel. Het was die rare Djoko-Tsonga finale, waar Tsonga in R1 (toch?) van Murray won, die bijna iedereen had. Hag had toen niet eens een volledig team, gemaakt in een behoorlijk beschonken staat Undecided

Klopt helemaal, hij had nog iets van 2000 over ofzo :razz: Tsonga won van Murray, iedereen had Murray, Hag had Willie. Historisch.....
Reply
#54
Ik denk dat het zelden zo lastig is geweest in een GS als deze AO.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Klopt, maar dat komt omdat de top 6 sowieso van elkaar kan winnen, en je daarbuiten een gros aan spelers hebt die op een goede dag ook kunnen verrassen. Heb de loting even snel bekeken, maar heb vanwege alle grote namen nog geen een must-pick gezien. Het zal na de deadline koffiedik kijken worden, wat is een goed team en wat niet?
Reply
#56
Dat weet ik wel zeker Ad. Je kunt niet op safe gaan met subtoppers, die komen gewoon niet ver genoeg. Je moet één of 2 gasten uit de top 5 nemen. Maar die ene kan er in de QF uit maar kan ook 't toernooi winnen.
Niemand kent de vorm van Djoko en Potro. Fedex en Davy bij elkaar en Murray en Nadal bij elkaar. Pff.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
De laatste jaren was 't makkelijker op dit soort toernooien. Dan nam je Federer die bijna zeker won en daarnaast nog een paar gasten als gonzo, verdasco enz. Nu kan 't alle kanten op. Voor mij is de hele top 5 een optie. Ik denk ook dat ze allemaal gekozen gaan worden door enkele managers. Een grote groep gaat na de AO al een flinke achterstand hebben. Dan begin je het jaar wel heel kut.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Precies, hoewel ik met eerste ingevingen in 3 minuten een team had staan. Ik denk dat ik die ook maar gewoon hou staan, en dan maar hard hopen dat ik de juiste toppers te pakken heb.
Reply
#59
centre court Wrote:De laatste jaren was 't makkelijker op dit soort toernooien. Dan nam je Federer die bijna zeker won en daarnaast nog een paar gasten als gonzo, verdasco enz. Nu kan 't alle kanten op. Voor mij is de hele top 5 een optie. Ik denk ook dat ze allemaal gekozen gaan worden door enkele managers. Een grote groep gaat na de AO al een flinke achterstand hebben. Dan begin je het jaar wel heel kut.
Maar dat maakt het juist ook wel heel leuk. Wat je zegt, het gaat erom de juiste top 6-jongens te hebben, de rest is relatief onbelangrijk. Je kunt of voor 1 grote, Federer of Nadal, gaan of voor twee kleinere. Neem je Davy en Murray, en verliezen ze toch van Federer en Nadal, dan ben je de sjaak.
Ik denk dat er weinig grote teams komen iig, ik zie maar weinig echt rendabele kleintjes en halve jongens.
Ik denk trouwens dat heel weinig mensen Federer nemen, dus daar zou je goed mee kunnen scoren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Federer heeft een toploting...
Geen Nadal, Potro, Murray en Roddick tot de finale.

Djokovic en Davydenko kan hij normaal gesproken relatief eenvoudig van winnen...
Reply


Forum Jump: