Threads: 131
Van harte gefeliciteerd met je 42e verjaardag, René!
Maak er een mooie dag van!
Ik hoop dat je nu weer iets verstandiger bent geworden en gewoon mee speelt met FTM 2010! :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 23
René, van harte gefeliciteerd jonge! Nog ouder, dus nog wijzer, dus nóg betere prestaties bij FTM en bij weet ik veel wat voor andere spellen :8: Dat je jonge geest nog maar lang in ons midden mag zijn!
Threads: 67
:-({|= René'tje!!! Maak er vanavond een feestje van! Op jouw verjaardag heb je al een mooi cadeau gekregen, HEEL VEEL SNEEEEEEEUW!! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 166
Dank je jongens. Die sneeuw doet mij inderdaad weer denken aan vroeger. In mijn beleving had ik eerder vaak sneeuw op mijn verjaardag.
En FTM 2010 weet ik nog niet zeker. Kost me veel tijd en de kostbare tijd gaat nu weer veel in pokeren zitten.
Ik heb mij hier Hoogeveen als 1e geplaatst (van de 70) voor de finales van het Pokerkampioenschap van Nederland. Op 16 januari moet ik spelen in Rotterdam.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Threads: 97
Dat is toch maar 1 of 2 keer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 21
Feli Rene!
Ontzettend spelletjesdier dat je er bent. GL met Poker en FTM 2010!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 31
Threads: 166
Ad Wim Wrote:Dat is toch maar 1 of 2 keer?
Dat klopt. Zaterdag 16 januari moet ik heen en als ik verder kom dan is woensdag 20 januari de grote finale.
Maar ik ben vrijwel dagelijks bezig met het pokeren en daarom ben ik ook weinig op het forum en heb weinig tijd voor ander spellen.
Maar ik ga er nog even over FTM 2010 nadenken.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Threads: 31
Na dagenlang proberen kan ik eindelijk deze post lezen
Threads: 21
:lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...