The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heracles Almelo - VVV
#1
Iemand deze samenvatting nog gezien? GJV ging nu tekeer tegen Jan van Dijk begreep ik, maar heb het niet gezien. Nog wel het interview met Studio Sport, maar toen lieten ze het niet meer zien.
En on-topic: dat zijn alweer drie punten voor Heracles. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#2
Heb het wel gezien en vond het allemaal wel meevallen.

Heb het idee dat de pers Verbeek ook wel een beetje opzoekt en hem uit de tent probeert te lokken.
Overtreding van Quansah....bank van vvv springt op.....scheids geeft uiteindelijk geel.....Verbeek reageert met iets van "je moet geen kaarten aannaaien van Dijk".
Niet meer niet minder.
Make tea, not war
Reply
#3
Riekki Wrote:Heb het wel gezien en vond het allemaal wel meevallen.

Heb het idee dat de pers Verbeek ook wel een beetje opzoekt en hem uit de tent probeert te lokken.
Overtreding van Quansah....bank van vvv springt op.....scheids geeft uiteindelijk geel.....Verbeek reageert met iets van "je moet geen kaarten aannaaien van Dijk".
Niet meer niet minder.

Wel met de toevoeging van Verbeek dat van Dijk dat als speler al genoeg had gedaan.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#4
Ronnie D. Wrote:
Riekki Wrote:Heb het wel gezien en vond het allemaal wel meevallen.

Heb het idee dat de pers Verbeek ook wel een beetje opzoekt en hem uit de tent probeert te lokken.
Overtreding van Quansah....bank van vvv springt op.....scheids geeft uiteindelijk geel.....Verbeek reageert met iets van "je moet geen kaarten aannaaien van Dijk".
Niet meer niet minder.

Wel met de toevoeging van Verbeek dat van Dijk dat als speler al genoeg had gedaan.

Verbeek is zelf een matennaaier. Wat een kulargument door te zeggen dat hij er toch ook niets aan kan doen dat de camera erbij staat.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#5
En als 5e de winterstop in D'Ran! :p
Reply
#6
Bredanaar Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Riekki Wrote:Heb het wel gezien en vond het allemaal wel meevallen.

Heb het idee dat de pers Verbeek ook wel een beetje opzoekt en hem uit de tent probeert te lokken.
Overtreding van Quansah....bank van vvv springt op.....scheids geeft uiteindelijk geel.....Verbeek reageert met iets van "je moet geen kaarten aannaaien van Dijk".
Niet meer niet minder.

Wel met de toevoeging van Verbeek dat van Dijk dat als speler al genoeg had gedaan.

Verbeek is zelf een matennaaier. Wat een kulargument door te zeggen dat hij er toch ook niets aan kan doen dat de camera erbij staat.

hij mag tijdens een wedstrijd toch wel zeggen dat van dijk geen kaarten moet vragen. ik vond het wel geestig dat hij zei dat hij dat in zijn loopbaan al genoeg had gedaan (net of van dijk dat verstond Undecided ). kom op zeg, een beetje emotie langs de kant.

maar de knjb zal hem wel weer schorsen oid.
Reply
#7
En hij zei ook nog 'jullie lijken het cbv wel' Undecided
Verbeek heeft geen blad voor de mond en dat past bij deze club en streek.

Peter Wrote:En als 5e de winterstop in D'Ran! :p

Inderdaad, je had gelijk! Op het moment dat je het voor het eerst zei had ik er nog niet eens bij stilgestaan dat het mogelijk was.
Met de kerst kan teletekst er op en is verdere versiering bijzaak Tongue

Dik verdiende overwinning dat tot het laatste moment spannend bleef omdat Heracles vergat de kansen af te maken.
VVV heeft amper wat laten zien en Honda zat in de pocket bij Quansah. Douglas was ook weer gevaarlijk, mooi om te zien hoe een speler die helemaal aan de grond zit kan opbloeien als het team lekker draait.

Vanavond de streekderby tegen dat volk uit Deventer. Al vanaf de loting enorm veel zin in deze match. Ik begin de zenuwen nu al iets te voelen, dat is lang geleden. Ik verwacht een Almelose heksenketel in topvorm vanavond :8:
Reply
#8
D'r an met de lippe Wrote:Vanavond de streekderby tegen dat volk uit Deventer. Al vanaf de loting enorm veel zin in deze match. Ik begin de zenuwen nu al iets te voelen, dat is lang geleden. Ik verwacht een Almelose heksenketel in topvorm vanavond :8:

En? :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#9
Terechte overwinning voor Go Ahead!

Sluit je het jaar toch nog kut af! Zonde!!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#10
Lamme Lennie Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Vanavond de streekderby tegen dat volk uit Deventer. Al vanaf de loting enorm veel zin in deze match. Ik begin de zenuwen nu al iets te voelen, dat is lang geleden. Ik verwacht een Almelose heksenketel in topvorm vanavond :8:

En? :|

Enorme kater terwijl ik slechts een paar glazen bier heb gedronken Dead
Reply
#11
D'r an met de lippe Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Vanavond de streekderby tegen dat volk uit Deventer. Al vanaf de loting enorm veel zin in deze match. Ik begin de zenuwen nu al iets te voelen, dat is lang geleden. Ik verwacht een Almelose heksenketel in topvorm vanavond :8:

En? :|

Enorme kater terwijl ik slechts een paar glazen bier heb gedronken Dead

En je had je fles Jagermeister ook maar half leeg.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#12
Balthazar Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Vanavond de streekderby tegen dat volk uit Deventer. Al vanaf de loting enorm veel zin in deze match. Ik begin de zenuwen nu al iets te voelen, dat is lang geleden. Ik verwacht een Almelose heksenketel in topvorm vanavond :8:

En? :|

Enorme kater terwijl ik slechts een paar glazen bier heb gedronken Dead

En je had je fles Jagermeister ook maar half leeg.
:Big Grin

moet in de kuip of bij ado eens gebeuren....
Reply
#13
Balthazar Wrote:En je had je fles Jagermeister ook maar half leeg.

Stumperds zonder IQ zijn het. Kost alleen maar tijd en achteraf een vrachtlading poen.
Gelukkig hadden 500 tokkies in het uitvak ook geen IQ waardoor ik toch nog even heb kunnen lachen.
'Helemaal niets in Almelo' Undecided Wens ze de komende jaren nog veel plezier in de dooie bier competitie en op de bank in de voortuin.

waf Wrote:moet in de kuip of bij ado eens gebeuren....

De media zal er bij ADO waarschijnlijk nog feller op reageren inderdaad. Verder weet de KNVB ons geregeld te vinden met de boetes dus dat is het verschil niet. Die eikels die die dingen gooien gaan er nog eens voor zorgen dat we teringkutgrachten krijgen in het nieuwe stadion.
Reply
#14
Jupiler --> dood bier??? Dacht ut niet! Mannen weten waarom :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Ekslem Wrote:Jupiler --> dood bier??? Dacht ut niet! Mannen weten waarom :wink:

Hier ben ik het dan wel weer met je eens. In het uiterste zuiden van het land drinken ze heul veul Jupiler en daar spuug ik zeker niet in. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
Ekslem Wrote:Jupiler --> dood bier??? Dacht ut niet! Mannen weten waarom :wink:

Haha, ik houd het maar bij Grolsch. Wat jaren terug hadden we Bavaria in het Polman, dat was pas een ramp.
En bij uitwedstrijden gaan de blikken Schultenbrau mee. Bij ons een begrip, over 2 maand barst de zaalvoetbal strijd weer los om de felbegeerde Schultenbrau-Bokaal :razz: En we hebben er nog 2 liederen over;

Ik heb een blikkie S, ik heb een blikkie S, ik trek het los, drink het op en ga naar Heracles.

Ik drink wat pils, een blikkie S, ga met mijn maat naar Heracles. En dan zingen wij, uit volle borst, voor onze trots uit Almelo!

\Big Grin/
Reply
#17
Quote:Ik drink wat cola, een blikkie C, ga met mijn maat naar PSV. Maar helaas, mijn maat kan niet, dan ga ik ook maar niet!
\Big Grin/
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
Dat is toch dat goedkope Aldi-bier?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#19
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Jupiler --> dood bier??? Dacht ut niet! Mannen weten waarom :wink:

Hier ben ik het dan wel weer met je eens. In het uiterste zuiden van het land drinken ze heul veul Jupiler en daar spuug ik zeker niet in. =D>

In brabant drinken we nog net wat meer en daar wordt ook zeker niet in gespuugd :8:

Gaan btw WK sponsoren =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Mukkus Wrote:
Quote:Ik drink wat cola, een blikkie C, ga met mijn maat naar PSV. Maar helaas, mijn maat kan niet, dan ga ik ook maar niet!
\Big Grin/

Inderdaad. Wie gaat er nou alleen naar een wedstrijd.. gezellig! Dead

Hakkuh
Reply


Forum Jump: