The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Voorspel de top 10 van 2010
#1
Wordt Del Potro de nieuwe nummer 1? Behoudt Soderling zijn plek in de top 10? Keert Nalbandian er terug? Voorspel hier de top 10 van 2010.

Vorig jaar hadden slechts drie van de 25 invullers de nummer 1 juist. Ik ben benieuwd of dat dit jaar beter gaat!

Je kunt je voorspelling doen of wijzigen tot donderdag 14 januari 23:59.

Plaats je voorspelling in dit topic of stuur deze per PM naar mij. Verzoek: zo min mogelijk opmaak in de lijst, ideaal is:
Nadal
Federer
Djokovic
enz.
Dan is het voor mij eenvoudig te kopiëren naar Excel.
Bij wijzigingen telt de laatst binnengekomen lijst.

Voorgaande winnaars:
2009: Centre Court
2008: Overdune
2007: Kraai
2006: Scholten!

Puntentelling:
Code:
#   W   P   N
1   5   10   -10
2   5   10   -9
3   5   8   -8
4   5   8   -7
5   5   6   -6
6   5   6   -5
7   5   5   -4
8   5   5   -3
9   5   4   -2
10   5   4   -1

#: positie waarvoor voorspelling is
W: wel in top 10
P: precies goed
   bij afwijking van 1 t/m 4 plaatsen krijg je 1 t/m 4 punt minder
N: niet in top 10 (dit gaat voor boven de afwijking!)
Dus als je Murray op 3 hebt en hij eindigt 4 krijg je 5+7.
Als je Monfils op 9 hebt en hij eindigt 9 krijg je 5+4. Eindigt ie 11 krijg je -2, eindigt ie 5 krijg je 5+0.

Als de beste deelnemers gelijk eindigen, bepaalt de volgende tiebreaker wie de winnaar wordt:

Op welke ranglijstpositie staat de nummer 100 van de 2009 year-end ranking, Robby Ginepri, in de week na de Masters Cup?

Zoals we in 2009 hebben gezien, is dit laatste iets om goed over na te denken!
Reply
#2
ik bijt het spits gewoon lekker af(veranderingen komen misschien nog, maar ik ga er niet vanuit Undecided )

Djokovic
Nadal
Del Potro
Murray
Federer
Tsonga
Davydenko
Cilic
Roddick
Monfils

met als verrassing THOMAZ BELLUCCCCCCCCCIIIIIIIIII


ginepri staat komende jaar op 548, vanwege een ernstige hielblessure
Reply
#3
Ik zie Bellucci niet terug :lol:
En Ginepri zal wel weer een of andere spoedoperatie aan zijn darmen ondergaan inderdaad, maar als hij fit blijft is het natuurlijk top-30 materiaal.
Reply
#4
vorig jaar had k berdych en gasquet in de top 10, dus k dacht, nu noem k mijn verrassingen maar buiten de top 10.. :roll:

soort van honourable mention :wink:
Reply
#5
Ahh zo, ben benieuwd in ieder geval! Ik teken voor deze top-10, hoewel Fed best nog een jaartje nummer 1 mag blijven.
Reply
#6
nalbandian op 1 teken ik voor..
Reply
#7
Er zijn inmiddels ook enkele voorspellingen per PM binnen. Ik zal deze niet bekijken, dus wie daar voor kiest, moet er zelf op letten dat de voorspelling compleet is.
Reply
#8
Staat een mooi stuk in de laatste tennismagazine.

Die Djoko gaat het noooooitttttt redden.

Potro zal op termijn de nr. 1 positie overnemen van Nadal (die hij na wimbledon weer heeft).
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Jappiesevic Wrote:nalbandian op 1 teken ik voor..

Ik uiteraard ook, maar dat geloof ik niet. Gaat Mannarino dit jaar eindelijk doorbreken Jappie?
Reply
#10
ML Notworthy :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
Belofte maakt helaas schuld. Wel is het erg jammer dat de befaamde wals nu een jaar de kast in moet. Zijn er geen plaatjes van Nadal op een wals toevallig?
Reply
#12
mindlight Wrote:Belofte maakt helaas schuld. Wel is het erg jammer dat de befaamde wals nu een jaar de kast in moet. Zijn er geen plaatjes van Nadal op een wals toevallig?

Hij heeft Federer in 2008 een keer enorm gewalst.

Die uitslag mag je er ook wel inzetten :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
Nu moeten Haggie en Kooltje hun belofte nog nakomen :wink:

Haggie was op de goede weg :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
Ik ben nu trouwens de biografie van nadal aan het lezen.

het begint vanaf 2005 met de finale madrid. 2-0 achter in sets tegen ljubicic en toch nog winnen.
toen had nadal al veel last van zijn voet. later moest hij de ao afzeggen. tmc heeft hij toen op laatste moment ook afgezegd.
toen had ik nadal en agassi nog in mijn team en verloor tm doordat ze beide opgaven....

en al die achtergrondinformatie is geweldig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
mannarino gaat uit de top 300 vermoed ik nu ik fan van m ben
Reply
#16
Federer
Murray
Nadal
Potro
Davydenko
Djokovic
Tsonga
Cilic
Roddick
Verdasco

ginepri nummer 99
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
Murray
Djokovic
Federer
Nadal
Potro
Roddick
Davy
Verdasco
Gonzalez
Soderling

Ginepri: 82
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
Ginepri: 113 (voorspellingen verder per pm naar mist)
Reply
#19
Vinden jullie dit ook zo moeilijk? Ik heb vorig jaar gewonnen door niet heel veel te veranderen, maar dat zal dit jaar anders moeten. Ik heb 't idee dat de hele top 5 in elkaar schuift. Nadal en Federer worden minder, Murray en Potro beter. Nr 3 Djoko blijft stabiel. Is echt abrakadabra op deze manier. Wel zo leuk natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
buurs Wrote:Staat een mooi stuk in de laatste tennismagazine.

Die Djoko gaat het noooooitttttt redden.

Potro zal op termijn de nr. 1 positie overnemen van Nadal (die hij na wimbledon weer heeft).
Buurs heeft weer eens wat gelezen, waarschijnlijk heb je dit letterlijk overgenomen uit het artikel cry

Djoko gaat het nooit redden? Ga je nu weer uitspraken doen aan het begin van het jaar, waar we de rest van het jaar om kunnen lachen? Net als dat Federer het niet meer kon aan het begin van vorig jaar?

Hoe lang heeft Nadal trouwens al geen toernooi meer gewonnen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Federer
Nadal
Murray
Del Potro
Djokovic
Verdasco
Cilic
Davydenko
Gasquet
Roddick

Ginepri: 65
Reply
#22
Ginepri wint van Soderling en meteen komt ie hoger in de voorspellingen. Gelukkig had ik 'm al vrij hoog ingezet. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Overzichtje tussendoor, naast de vier voorspellers in dit topic heb ik via PM voorspellingen binnen van:

Buurs
Centre Court
Cruijff
Mac
Mindlight
Mitch
Scholten!
Tampie
Reply
#24
Djokovic
Nadal
Federer
Del Potro
Murray
Davydenko
Roddick
Cilic
Soderling
Tsonga

Ginepri: 75
Reply
#25
Hmm naast Andre alleen cornholio en Overdune erbij gekomen, loopt nog niet zo hard. Deadline staat op vanavond..
Reply
#26
Haggie, Ad, Kuiper, Stille zijn zo wat namen die ik er niet bij zie staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Mijn eigen lijstje:

Del Potro
Federer
Djokovic
Murray
Nadal
Davydenko
Roddick
Tsonga
Cilic
Monfils

En Ginepri: 77
Reply
#28
Murray
Nadal
Federer
Del Potro
Davydenko
Roddick
Djokovic
Cilic
Simon
Querrey

Ginepri: 128
Reply
#29
Nadal
Federer
Del Potro
Murray
Djokovic
Davydenko
Roddick
Tsonga
Cilic
Monfils
Reply
#30
centre court Wrote:Haggie, Ad, Kuiper, Stille zijn zo wat namen die ik er niet bij zie staan.

moet je maar eens goed kijken... :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: