The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Brisbane / Chennai / Doha
#31
Youzhny verliest zijn 1e setje dus alweer in 2 sets. Sad
Moya ook in 2 eraf tijdens zijn comeback.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Break Haase! Zou echt wel leuk zijn, een QF in een ATP toernooi.
Reply
#33
Hoewel het jammer is dat het ten koste van Soderling gaat, is het wel erg gaaf om te zien dat Ginepri weer helemaal terug is.
Reply
#34
Jammer dat we nog niet begonnen zijn deze week!
Reply
#35
Mwa gezien de halve teams van Andre en Omyaca, en zelfs hele lege teams lijkt mij het juist prima (ongeacht uitslagen van deze week).
Reply
#36
Hop, en Haase wint! Mooi, we hebben een Nederlander op vrijdag in een ATP toernooi :eeeek: =D>
Reply
#37
centre court Wrote:Wat een gare loting die 1e zeg. Als dat niet gewoon Soderling-Wawrinka en Tipsa-Cilic eet ik m'n schoen op. Daar doen gewoon maar 3 echt goede spelers mee. Kansen in dat zwakke kwart voor de Nederlanders!

Tweede toernooi is aanzienlijk sterker.
Eet smakelijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Altijd achteraf!

Tobber!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
Hahaha, die buurs! Geen steek veranderd zie ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Die Soderling. Undecided

En El Aynaoui wint gewoon even in 2 TB's. Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
De Bakker tegen Haase, daar gaan we. Hup Robin! =D>
Reply
#42
Hup De Bakker =D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#43
Wie gaat/moet dit winnen jongens?

Berdych veegt Baghdatis.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Natuurlijk moet Haase dit winnen. Die heeft maar een paar toernooien waar zijn PR geldt, en in die toernooien moet hij de punten pakken. Anders zien we hem straks op futures/challengers vegen tot hij weer op dit niveau mag acteren.
Reply
#45
Heb geen voorkeur. Haase heeft de punten misschien harder nodig, maar als De Bakker wint, loopt ie wat sneller weg van die akelig nipte top 100-plek.
Reply
#46
Hup Haase dan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Hoeveel toernooien zijn dat precies? Verwacht wel dat Haase, met een wc voor Rosmalen en Rotterdam erbij, het deze toernooien waar gaat maken.
Reply
#48
"The Entry Protection shall be in effect for either the first eight tournaments that the player competes in using the Entry Protection (excluding wild cards and entries as a Direct Acceptance with his current position in the South African Airways ATP Rankings) or for the period up to nine months beginning with the first tennis event that the player competes in, whichever occurs first."

Kortom, nog 7 toernooien te gaan, na de AO nog 6. Op zich voldoende, maar we hebben aan bijvoorbeeld Verkerk gezien dat verkeerd inzetten van deze PR's kan leiden tot een drama op de ranking.
Reply
#49
Maar laten we Haase eens op plek 100 inschalen. Dat betekent dat hij zo'n (500/8) 62,5 punt per ingezette PR moet halen. Is erg lastig hoor, deze 45 zijn gewoon minimaal.

Als hij na die PR's op plaats 200 uit zou komen zou ik dat al erg knap vinden, en van daaruit is naar boven groeien ook stukken makkelijk dan vanaf plek 400-500 natuurlijk.
Reply
#50
voor hoeveel kunnen we die avatar van mindlight afkopen buurs?
Reply
#51
Dan toch hup Haase!
Reply
#52
Thiemo naar 6-3, één bp was genoeg....
Reply
#53
Berdych b. Baghdatis 6-0 6-1 :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Haase van 2-0 naar 2-4 in de tweede set. Of Thiemo is onwijs on fire, of Haase is voorlopig nog niet klaar voor de ATP-tour.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
En 4-4, kom op Robin!
Reply
#56
Dat wordt hopelijk een 3-setter.. Jammer dat we het niet kunnen zien.
Reply
#57
Kom op Robin!

En hup Younnes!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
5-4 Bakker Sad
Reply
#59
mindlight Wrote:Maar laten we Haase eens op plek 100 inschalen. Dat betekent dat hij zo'n (500/8) 62,5 punt per ingezette PR moet halen. Is erg lastig hoor, deze 45 zijn gewoon minimaal.

Als hij na die PR's op plaats 200 uit zou komen zou ik dat al erg knap vinden, en van daaruit is naar boven groeien ook stukken makkelijk dan vanaf plek 400-500 natuurlijk.

Nr. 100 is nu 529 punten, en Haase heeft er al 75. Wc voor Rotterdam dus 454 punten in 9 toernooien, maakt 50 per stuk. Loting bepaalde toernooien zal belangrijk zijn. Verder een paar challengers tussendoor (wc of op ranking) en alles komt goed. Na Wimbledon weer op 100 of er tegenaan.
Reply
#60
Daar kan ik niet om treuren. Ik vind het mooi dat ons allergrootste talent nu ook op de ATP wat laat zien, en dan nog wel op HC. Snel z'n ranking verbeteren zodat ie iig op gravel de ATP-toernooien binnen komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: