The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Teampresentaties 2010
#1
De kalender van verschijningen:


Mercedes GP
[Image: 144824.jpg]

McLaren-Mercedes
[Image: 145289.jpg]

Ferrari
[Image: 144826.jpg]

Renault
[Image: 144761.jpg]

Red Bull
[Image: 145286.jpg]

Toro Rosso
[Image: 144759.jpg]

Sauber
[Image: 144561.jpg]

AT&T Williams
[Image: 144819.jpg]

Force India
[Image: 145287.jpg]


Campos
17-02-2010


USF1
??-02-2010


Lotus
[Image: 145815.jpg]

Virgin Racing
[Image: virgin2010launch1-lg.jpg]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#2
wennen dat hij geen rood pak heeft.

Sauber geen petronas meer?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#3
Nopes, Petronas had al aangegeven de verbintenissen met een f1-team volledig te stoppen in 2010. Lotus is nog bezig geweest om het als sponsor binnen te halen, toen gaf Petronas dus aan hiermee te stoppen. Maar Mercedes is het uiteindelijk toch gelukt. Yoong was er al niet zo heel blij mee...
Dit gaat zuiver om de olie. Petronas heeft aangegeven geen sponsor meer te worden of de auto's moeten met hun smeermiddelen rijden. Door deze deal bezorgt Petronas Mercedes olie en dat is natuurlijk voor Petronas een werelddeal. Ineens zijn ze leverancier van een van 's werelds meest vooraanstaande automerk. Notworthy

Al met al toch een vreemde constructie. Petronas wil alleen maar sponsoren als er ook een contract voor het gebruik van de olie aan vast hangt.
Ik dacht dat MS altijd Shell als persoonlijke sponsor had maar die zie ik nergens meer terugkeren. Dit zou immers botsen: Petronas en Shell in een team.
Sauber rijdt met Ferrari motoren en kan dus waarschijnlijk (elders ook al gelezen) niet met Petronas in zee gaan vanwege dezelfde deal tussen Ferrari en Shell.
Desondanks blijft McLaren-Mercedes met Mobil rijden volgens mij.
Ergens in dit geheel is er iets kroms in mijn ogen... :crazy:

Zelfde als bij Ferrari: Santander gaat Ferrari sponsoren, De La Rosa gaat bij Sauber (Ferrari) rijden (kijk, GZ, weer een stukje politiek spel waarom De La Rosa wel en Heidfeld niet.....) maar Santander gaat Sauber niet sponsoren, enkel dlR als persoon?! Ondertussen is het contract met McLaren-Mercedes en Santander verlengd... #-o
Raar, raar, raar wereldje toch
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#4
Overigens lees ik nu voor het eerst dat Toro Rosso als zelfstandig team aan de start gaat verschijnen in 2010 en geen onderdeel meer uitmaakt van Red Bull? Is volledig langs me heen gegaan, iemand hier meer informatie over?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#5
Wat ik begreep van shell is dat ferrari maar aan 1ding moe(s)t voldoen en dat is een Braziliaanse rijder.
Dekra was altijd MS.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
Spyshot van de Williams en lancering Ferrari toegevoegd
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#7
Renault en Sauber toegevoegd. Mooie wagens in mijn ogen! =D>

Opvallend dat McLaren, Renault en Sauber kiezen voor een doorlopende livery richting staartwing en Ferrari, Williams en Mercedes dat juist niet doen?!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#8
Wat heeft Force India weer een lelijke auto.
Reply
#9
En de rode stier heeft ook weer grotere vleugels gekregen:

http://www.redbull.com/cs/Satellite/en_I...5#/image-1
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#10
Foto's van meest recente lanceringen toegevoegd. Heb de foto's aangepast naar actiefoto's ter betere vergelijking.
Enne, scholten, wat vind jij lelijk aan de wagen van FI dan? Groen en Oranje niet jouw kleuren? Geen voorstander van Iers begrijp ik? Wink

Als je het over lelijke wagens hebt, check die neus van de Sauber. Was me bij de andere foto niet zo opgevallen maar wat een gedrocht zeg! Lijkt wel een Steffie Graf; in principe een voor haar postuur mooie vrouw maar met extra neus!!! :oops:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#11
Marshall Wrote:Foto's van meest recente lanceringen toegevoegd. Heb de foto's aangepast naar actiefoto's ter betere vergelijking.
Enne, scholten, wat vind jij lelijk aan de wagen van FI dan? Groen en Oranje niet jouw kleuren? Geen voorstander van Iers begrijp ik? Wink

Als je het over lelijke wagens hebt, check die neus van de Sauber. Was me bij de andere foto niet zo opgevallen maar wat een gedrocht zeg! Lijkt wel een Steffie Graf; in principe een voor haar postuur mooie vrouw maar met extra neus!!! :oops:

Als je het vergelijkt met Sauber, valt die van FI nog mee. Het zijn niet zozeer de kleuren groen-oranje, maar ik vind een grote hoeveelheid wit op een F1-bolide wat armoedig en kaal overkomen. Doe mij dan maar die van Virgin Racing, maar die ziet er waarschijnlijk beter uit dan dat ie rijdt :Big Grin
Reply
#12
En de lotus is ook los!!!

[Image: 145815.jpg]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#13
NB. Mooi kontje van de nieuwe ferrari. Doet een beetje denken aan de oude F1 wagens.

[Image: 145858.jpg]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#14
Qua kleurstelling vind ik de Lotus tot nu toe het mooiste, met daarachter de RedBull. Ik ben sowieso altijd fan van donkere F1-wagens, zoals de glimmend groene Shaguar van Irvine, de nachtblauwe Sauber van Frentzen en pikzwarte JPS/Lotus uit de jaren 70 en 80, ook al waren die soms ook groen of zelfs geel. :yellow:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#15
Qua kleuren vind ik de Virgin en de Renault erg stoer! Mooi en nieuw. Die Virgin brengt een beetje de 'Amerikaanse' sportmentaliteit naar de F1.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#16
De Virgin vind ik ook heel aardig, maar de Renault vind ik ronduit lelijk. Als ze er echt een tijger van maken kan het, maar dit lijkt meer op een auto van de Wegenwacht. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
Volgens mij wilden ze er geen roofdier van maken maar enkel als retro naar de jaren 70 waar de kleuren ook geel-zwart waren voor de sponsoren de kleurstelling gingen bepalen (ook raar trouwens). Ben het met je eens dat ik de banen anders had gemaakt maar ik weet de achtergrond hiervan niet
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#18
En de laatste, volgens mij:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2198722/hispania-toont-eindelijk-f1-wagen.html">http://www.nu.nl/sport/2198722/hispania ... wagen.html</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#19
Yeps, de laatste. Wel een mooie klassieke stijl gebouwde wagen. Dat kunnen die Italianen wel. Wel krom: je team Hispania noemen en dan Dallaza de auto laten bouwen Hakkuh
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#20
Marshall Wrote:Yeps, de laatste. Wel een mooie klassieke stijl gebouwde wagen. Dat kunnen die Italianen wel. Wel krom: je team Hispania noemen en dan Dallaza de auto laten bouwen Hakkuh

En dan een Braziliaanse en een Indiaase coureur nemen. #-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#21
Braziliaans snap ik nog wel, qua taal en cultuur, indiaas is idd de reinste bullshit.
Grappige is dat ik ooit heb gehoopt op een dergelijke achtergrond toen Alonso bij mclaren reed. Ik hoopte op een reincarnatie van DeLaRosa om samen met Alonso een all-spanish drivers front te vormen. Mocht er helaas niet van komen... Dit is wel een bagger besluit zo. Noem dan je team naar de sponsor ofzo...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: