The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: De Doodto II, wie als eerste?
You do not have permission to vote in this poll.
A Fidel
18.18%
2 18.18%
B Jean Nelissen (RIP 01-09-2010)
0%
0 0%
C Nel Veerkamp (RIP 09-11-2010)
0%
0 0%
D Johnny Kraaykamp sr (RIP 17-07-2011)
0%
0 0%
E Geert Wilders
9.09%
1 9.09%
F Nancy Reagan
18.18%
2 18.18%
G Bush Sr.
9.09%
1 9.09%
H Rijk de Gooijer (RIP 02-11-2011)
9.09%
1 9.09%
I Queen Elizabeth II
36.36%
4 36.36%
Total 11 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

De DoodTo II
Ipv al die (voornamelijk) krasse knarren hierboven, een iets jongere kandidate, die weleens slachtoffer kan worden van een jungle-bombardement cq. guerilla-oorlogje: Tanja Nijmeijer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ipv al die (voornamelijk) krasse knarren hierboven, een iets jongere kandidate, die weleens slachtoffer kan worden van een jungle-bombardement cq. guerilla-oorlogje: Tanja Nijmeijer.


Die is ( waarschijnlijk) al dood, want het waren oude geluidsfragmenten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
En nog een jonge nominatie: zeilmeisje Laura. Ik hoop dat er een herfststorm komt die haar sloepje naar de haaien stuurt!~ Confusedig:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
RIP Frank Drebin!

[Image: BDD_frank_drebin_clemens_12.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:En nog een jonge nominatie: zeilmeisje Laura. Ik hoop dat er een herfststorm komt die haar sloepje naar de haaien stuurt!~ Confusedig:
:roll:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:En nog een jonge nominatie: zeilmeisje Laura. Ik hoop dat er een herfststorm komt die haar sloepje naar de haaien stuurt!~ Confusedig:

Ik zie hier de zogenaamde ´humor´ ook niet van in.... :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En nog een jonge nominatie: zeilmeisje Laura. Ik hoop dat er een herfststorm komt die haar sloepje naar de haaien stuurt!~ Confusedig:

Ik zie hier de zogenaamde ´humor´ ook niet van in.... :roll:

Ik ook niet, das al drie !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
4 Wink
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
5 ....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ik vind het onbegrijpelijk dat er aan de ene kant opnieuw miljarden gestoken worden in het voorkomen van schoolverzuim, schooluitval, bescherming van minderjarigen tegen gevaarlijke situaties en er wordt gehamerd op de verantwoordelijkheid van zowel de overheid, ouders als kinderen zelf en dat er aan de andere kant door een rechter gezegd wordt: "Tuurlijk meisje, ga maar in je eentje de oceaan op! Een heel goed idee!"
Het is namelijk alleen maar een kwamkwammersjeele drammers-actie van de vader die zijn dochter zodanig gebrainwashed heeft dat zij ook daadwerkelijk gelooft dat het een 'waardevolle ervaring' is om deze reis op dit moment te ondernemen. Als ze namelijk een (half)jaar ouder was geweest had het geen zin meer gehad, omdat ze dan niet meer de jongste was geweest. En hierbij gaan we er vanuit dat ze het redt binnen de gestelde tijd en zonder hulp. Als ze het namelijk niet redt dan krijgen we nog 1 huilie-huilie nieuwtje dat haar boot kaduuk is ofzo en dat haar reis afgebroken moet worden. Daarna is ze namelijk TE OUD en heeft het geen zin meer.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Als 4 op de 5 zoiets zouden doen, zou ik het ook onbegrijplijk vinden, maar kom op zeg. Dit is er 1 op de weetikveel. En tuurlijk is het leuker om te doen als er een record mee op het spel staat.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Als 4 op de 5 zoiets zouden doen, zou ik het ook onbegrijplijk vinden, maar kom op zeg. Dit is er 1 op de weetikveel. En tuurlijk is het leuker om te doen als er een record mee op het spel staat.

Het punt is dat die vader net doet alsof het puur en alleen om 'de ervaring' gaat, terwijl hij alleen maar wil dat zijn dochter in het Guinness Book of Records komt en zij daar (en hij als haar 'manager') veel geld mee gaat verdienen. Dat vind ik misbruik maken van je kind en dat hij haar daar ook nog, in mijn ogen, onaanvaardbare risico's laat nemen, vind ik te schandalig voor woorden.
Ook als is ze nog zo ervaren in zeilen; je stuurt je kind van 14 niet in haar eentje de oceaan op.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Als 4 op de 5 zoiets zouden doen, zou ik het ook onbegrijplijk vinden, maar kom op zeg. Dit is er 1 op de weetikveel. En tuurlijk is het leuker om te doen als er een record mee op het spel staat.

Het punt is dat die vader net doet alsof het puur en alleen om 'de ervaring' gaat, terwijl hij alleen maar wil dat zijn dochter in het Guinness Book of Records komt en zij daar (en hij als haar 'manager') veel geld mee gaat verdienen. Dat vind ik misbruik maken van je kind en dat hij haar daar ook nog, in mijn ogen, onaanvaardbare risico's laat nemen, vind ik te schandalig voor woorden.
Ook als is ze nog zo ervaren in zeilen; je stuurt je kind van 14 niet in haar eentje de oceaan op.

en waarom presenteer je nou als feit dat die vader dit regisseert en dat dit niet de ultieme wens is van dochter zelf?

kijk, mijn kinderen krijgen daar de gelegenheid niet voor, ze kunnen het wel willen, maar ik stamp het uit hun kop, maar kennelijk houdt deze vader er andere normen op na en legt hij zijn dochter niets in de weg.

ik ga ervan uit dat ze het zelf wil. maar ook al is dat niet zo, ook al wordt ze gedrild door haar vader (wat echt helemaal nergens uit blijkt, maar dat terzijde) dan rechtvaardigt dat toch niet zo'n dieptreurige opmerking dat je hoopt dat ze naar de haaien gaat?
Reply
Dus GZ, omdat (volgens jouw woorden) die vader wil dat Laura om de wereld zeilt, moet zij maar naar de haaien gaan?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
[Image: Boney_M_Bobby_Farrell_2006.jpg]

Ma Baker zal hem warm ontvangen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Coen Moulijn, 73 jaar.

RIP
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
:cry: :cry: :cry:

04-01-2011 Oer-Feyenoorder Coen Moulijn overleden


Feyenoord heeft met grote droefenis kennisgenomen van het overlijden van oud-speler Coen Moulijn. Het clubicoon stierf in de nacht van maandag op dinsdag even na middernacht aan de gevolgen van een herseninfarct. De al bij leven legendarische linksbuiten is van onschatbare waarde geweest voor de ontwikkeling die Feyenoord in de jaren zestig en zeventig van de vorige eeuw heeft doorgemaakt. In die periode groeide Feyenoord van één van de beste voetbalverenigingen van Nederland uit tot internationaal vermaarde topclub, met het winnen van de Europa Cup 1 en de Wereldbeker in 1970 als ultieme bekroning. Moulijn, die door veel van zijn oud-collega’s wordt omschreven als de beste voetballer die Feyenoord ooit heeft gehad, speelde een zeer belangrijke rol in die ontwikkeling. Nog altijd is Moulijn één van de populairste voetballers die Feyenoord ooit heeft gehad. Voor ‘Coentje’ alleen al kwamen tienduizenden supporters naar De Kuip. Coen Moulijn is 73 jaar geworden.

Coen Moulijn werd op 15 februari 1937 geboren aan de Bloklandstraat in de Oude Noorden. Hij leerde er voetballen in het doodlopende stuk van de straat. Als kleine jongen sloot hij zich aan bij Xerxes, waar hij op 28 februari 1954 debuteerde in het eerste elftal. In de zomer van 1955 maakte Moulijn de overstap naar stadgenoot Feyenoord, de club waarvoor hij uiteindelijk liefst zeventien seizoenen zou spelen.

In totaal speelde Moulijn 487 competitieduels voor Feyenoord, waarmee hij tussen 1955 en 1972 de Europa Cup I, de Wereldbeker, vijf landstitels en twee KNVB-bekers wist te winnen. De lichtvoetige linksbuiten was een artiest op de vleugel, die met zijn passeerbeweging en uitstekende voorzet ontelbaar veel Rotterdamse goals voorbereidde. Spitsen als Cor van der Gijp en Ove Kindvall dankten een groot deel van hun productie aan de precisie waarmee Moulijn zijn voorbereidende werk deed. Op zijn beurt kon Moulijn zich uitleven op de vleugel dankzij spelers als Cor Veldhoen die met liefde het vuile werk voor hem opknapte.

In de jaren vijftig en zestig was Coen Moulijn de grote publiekstrekker van Feyenoord. ‘Als Coentje en Kieboom op de middenstip gaan klaverjassen, zit De Kuip al halfvol’, was in die tijd een bekend Rotterdams gezegde. ‘Coentje’ was in heel Europa befaamd om de passeerbeweging waarmee hij vele tegenstanders op het verkeerde been zette. Ondanks aanbiedingen met blanco cheques van internationale topclubs bleef Moulijn tot aan het einde van zijn carrière bij Feyenoord. Mede daarom was de Rotterdammer mateloos populair bij het legioen en kreeg hij ook nadat hij gestopt was nog veel aanvragen voor het slaan van een eerste paal of het doorknippen van een lintje. ‘Zonder overdrijving mag ik toch wel zeggen dat ik een legendarische figuur ben’, zei de toch zeer bescheiden en aimabele Moulijn daarover in het boek Coen Moulijn vertelt dat in 1971 verscheen.

Moulijn debuteerde op 8 april 1956 al op 19-jarige leeftijd in het Nederlands elftal. Er lag een grote interlandcarrière voor hem in het verschiet, maar de 38 interlands die hij uiteindelijk zou spelen waren er eigenlijk veel te weinig. Verschillende bondscoaches weigerden een beroep op Moulijn te doen, omdat ze vonden dat hij te veel pingelde en te weinig meedeed als hij de bal niet had. Desalniettemin speelde de Feyenoorder ook in dienst van Oranje talloze gedenkwaardige wedstrijden.

Op 9 juni 1972 speelde Moulijn zijn afscheidswedstrijd bij Feyenoord, tegen het nationale elftal van Uruguay. Na zijn actieve carrière had Moulijn tot aan zijn overlijden een kledingwinkel aan de Langenhorst in Rotterdam, die hij al tijdens zijn carrière opende. Ook was hij een seizoen bij Feyenoord actief als elftalleider. Moulijn bleef altijd een zeer trouw bezoeker van de thuiswedstrijden van zijn grote liefde en een graag geziene gast in de business unit ‘Het Oude Noorden’ van Willem van ’t Wout in De Kuip.

Al bij leven kreeg Coen Moulijn de waardering die hij verdiende. Zo mocht hij in oktober 2009 een door kunstenaar Tom Waakop Reijers vervaardigd bronzen standbeeld van zichzelf op het voorplein van De Kuip onthullen en verscheen op diezelfde dag een stoeptegeldikke biografie. ‘Misschien heb ik het zelf afgedwongen dat er nu een boek en een beeld is van mij, maar ik sta er toch wel van te kijken’, sprak een vereerde Moulijn bij die gelegenheid. Het was echter een eerbetoon dat hem toekwam. De naam van Coen Moulijn zal voor altijd onlosmakelijk verbonden zijn met Feyenoord.
Reply
Hier schrik ik van, Coentje, held, koning der dribbelaars. Veel te jong.
May The Schwartz Be With You
Reply
Het kan snel gaan in het leven. Ik heb hem nooit live mogen aanschouwen, de beelden spreken echter voor zich. Rust zacht.
Ik heb een droom.
Reply
Sad
The great old Ludwig von...
Reply
RIP Coen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
[Image: Gerry_Rafferty_PicRex_602389197.jpg]

Baker Street zal nooit meer hetzelfde zijn.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Hazes is toch al een tijdje dood?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Hazes is toch al een tijdje dood?

En Willem Duyn ook.

Arie Ribbens leeft nog wel, maar dat was op 't randje... Confusedig:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Terwijl Gerry Rafferty heel mooie muziek heeft gemaakt, de platen die hij samen met Billy Conolly onder de naam Humblebums maakte kan ik ten zeerste aanbevelen.
May The Schwartz Be With You
Reply
[Image: LO8Q0798.JPG]

Veel voor het wielrennen gedaan!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:[Image: LO8Q0798.JPG]

Veel voor het wielrennen gedaan!

in mijn jeugd regen we de tourzeges aaneen. wat konden we trots zijn, we waren heer en meester, ongetwijfeld door doping en gebrek aan concurrentie, maar ook door telkens weer de prachtige ploegen van peter post. een eigenaardige vent, maar wel een winnaar. veel dank en rip!
Reply
Ik heb een serieuze nominatie: Nelson Mandela.
Hij is voor routineonderzoek opgenomen in het ziekenhuis, maar er schijnt zoveel pers voor de deur te staan dat het menens lijkt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dDSWtSTCQH8&feature=fvst[/youtube]
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb een serieuze nominatie: Nelson Mandela.

dus jij durft zomaar te voorspellen dat iemand die slechts 92 jaar is niet al te lang meer te leven heeft?

bravo gerben!!!
Reply


Forum Jump: