The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: De Doodto II, wie als eerste?
You do not have permission to vote in this poll.
A Fidel
18.18%
2 18.18%
B Jean Nelissen (RIP 01-09-2010)
0%
0 0%
C Nel Veerkamp (RIP 09-11-2010)
0%
0 0%
D Johnny Kraaykamp sr (RIP 17-07-2011)
0%
0 0%
E Geert Wilders
9.09%
1 9.09%
F Nancy Reagan
18.18%
2 18.18%
G Bush Sr.
9.09%
1 9.09%
H Rijk de Gooijer (RIP 02-11-2011)
9.09%
1 9.09%
I Queen Elizabeth II
36.36%
4 36.36%
Total 11 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

De DoodTo II
:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb een serieuze nominatie: Nelson Mandela.

dus jij durft zomaar te voorspellen dat iemand die slechts 92 jaar is niet al te lang meer te leven heeft?

bravo gerben!!!

Wat is (al te) lang? Misschien houdt hij het nog 10 jaar vol. Maar gezien zijn breekbare toestand van
de laatste tijd gok ik daar niet op. En voor dat soort gokjes is dit topic, zoals je wellicht weet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb een serieuze nominatie: Nelson Mandela.

dus jij durft zomaar te voorspellen dat iemand die slechts 92 jaar is niet al te lang meer te leven heeft?

bravo gerben!!!

Misschien houdt hij het nog 10 jaar vol. Maar gezien zijn breekbare toestand van de laatste tijd gok ik daar niet op.

Dus je gokt erop dat hij max 101 wordt? Ouwe daredevil! Undecided Die Gerben...
Reply
Flixieluv Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb een serieuze nominatie: Nelson Mandela.

dus jij durft zomaar te voorspellen dat iemand die slechts 92 jaar is niet al te lang meer te leven heeft?

bravo gerben!!!

Misschien houdt hij het nog 10 jaar vol. Maar gezien zijn breekbare toestand van de laatste tijd gok ik daar niet op.

Dus je gokt erop dat hij max 101 wordt? Ouwe daredevil! Undecided Die Gerben...

Waar lees jij dat? Ik sluit het niet uit, want er zijn meer gevallen bekend van mensen die ouder dan 100 worden, maar ik gok er niet op.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Lange Pier !

[Image: Boskamp.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
[Image: liz-taylor1.jpg]

RIP LIZ!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
mooie foto. dat was best een lekker hapje zeg...
Reply
Helaas is ons ontvallen:

[Image: bin.jpg]
Reply
=D> =D> =D> =D> =D>

Ik snap alleen niet waarom ze hem in zee geflikkerd hebben.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Das goedkoper dan hem in een raket douwen en naar de zon schieten. :Big Grin Wat ziet dat baardje vlak onder zijn kin er smerig klef uit trouwens. Zou hij dat niet uitwassen na het eten? Dead
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Lamme Lennie Wrote:=D> =D> =D> =D> =D>

Ik snap alleen niet waarom ze hem in zee geflikkerd hebben.

een lijk of begrafenis creeert een bedevaartsoord. dat wilden ze niet bovendien moet je het dan binnen 24 uur begraven. wie gaat dat doen dan? in zee lazeren is prima. voeren aan de vissen en zorgen dat hij nergens aanspoelt.
Reply
jaaaa. dan wordt scheveningen straks het bedevaartoord....
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:jaaaa. dan wordt scheveningen straks het bedevaartoord....

net of je dan verschil ziet met de huidige situatie. :razz:

ik ben nu aan het wachten op het verhaal dat dit bin laden niet was, dat al qaida ook niet gek is en dat hij uiteraard nog leeft blablabla..
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:jaaaa. dan wordt scheveningen straks het bedevaartoord....

net of je dan verschil ziet met de huidige situatie. :razz:

ik ben nu aan het wachten op het verhaal dat dit bin laden niet was, dat al qaida ook niet gek is en dat hij uiteraard nog leeft blablabla..

Nou dat was een beetje waar ik op doelde; je bent je bewijs kwijt. Uiteraard hebben ze foto's en DNA genomen. Ik neem aan dat ze de foto's ook nog openbaar maken, anders blijven mensen twijfelen.

Aanspoelen zal hij niet doen, ik denk die gasten hem vakkundig hebben schoongemaakt in die heli alvorens hem in stukken aan de haaien te voeren.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:jaaaa. dan wordt scheveningen straks het bedevaartoord....

net of je dan verschil ziet met de huidige situatie. :razz:

ik ben nu aan het wachten op het verhaal dat dit bin laden niet was, dat al qaida ook niet gek is en dat hij uiteraard nog leeft blablabla..

Nou dat was een beetje waar ik op doelde; je bent je bewijs kwijt. Uiteraard hebben ze foto's en DNA genomen. Ik neem aan dat ze de foto's ook nog openbaar maken, anders blijven mensen twijfelen.

Aanspoelen zal hij niet doen, ik denk die gasten hem vakkundig hebben schoongemaakt in die heli alvorens hem in stukken aan de haaien te voeren.

ze hebben bewijs en dna zat vermoed ik, maar nu ze hem weggelazerd hebben zal iedereen wel weer in twijfel trekken dat het van een lijk afkomstig is...
Reply
Inderdaad en Osama kennende zal hij ook al wel wat filmpies klaar hebben staan voor het moment hij er echt niet meer is. Zie dan maar eens te bewijzen dat het oude opnames zijn.

Mocht ik hem in september in de USA tegenkomen met Elvis in de camper dan laat ik het zeker ff weten.
Reply
Wouter Weylandt, gestorven in het harnas. Helaas op veel te vroege leeftijd. RIP.

[Image: P_52.jpg]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Helpt goed zo'n helm ](*,)

Bij Formule 1 hebben ze hordes veiligheidsmaatregelen en wielrenners laten we lekker doodvallen, heerlijke wereld leven we in. FU
Reply
Dugarry Wrote:Helpt goed zo'n helm ](*,)

Bij Formule 1 hebben ze hordes veiligheidsmaatregelen en wielrenners laten we lekker doodvallen, heerlijke wereld leven we in. FU

Veiligheidsmaatregelen zijn nooit een garantie dat er niets gebeurt. Als jij met 300 per uur je voorwiel verliest en in de banden stuitert heb je nog steeds de kans dat je het hoekje om gaat.

En wielrenners kiezen er zelf voor om om bandjes van 2cm breed met 80 per uur een berg af te jakkeren met slechts een helm op, omdat het verplicht is. Treurig voor de familie, met name vrouw en ongeboren kind, maar dat is het risico van het vak.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Bergbeklimmer Ronald Naar komt om
AMSTERDAM - De Nederlandse bergbeklimmer Ronald Naar, misschien wel de bekendste avonturier van ons land, is in China om het leven gekomen tijdens een klim. Naar werd eerst onwel en overleed even later op ongeveer 8000 meter hoogte. Dat heeft zijn vrouw maandag bekendgemaakt.

Naar werd geboren in 1955. Al in de jaren zeventig beklom hij, veelal als eerste Nederlander, zeer moeilijke bergwanden in de Alpen, zoals de beruchte noordwand van de Eiger. Daarna richtte hij zich op de hoogste bergtoppen van de wereld, zoals de Nanga Parbat, Broad Peak en Mount Everest. Ook organiseerde hij veel expedities naar onbegaanbare gebieden.

In de zomer van 2009 beklom hij met een team van zes studenten van de TU Delft, waaronder zijn oudste zoon Victor (18), de 7546 meter hoge Mustagh Ata in het uiterste westen van China. Tijdens deze expeditie functioneerde hij als mentor van het team van jonge alpinisten.

Naar ontving in 1996 een koninklijke onderscheiding voor zijn betekenis voor de bergsport.

Toch altijd wel genoten van zijn boeken... mooie verhalen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Quote:WIELRENNER TONDO OVERLEDEN Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De Spaanse wielrenner Xavier Tondo is op amper 32-jarige leeftijd overleden. De coureur van het Movistar Team zou om het leven zijn gekomen bij een ongeval terwijl hij op hoogtestage was in de Sierra Nevada.

De Spaanse wielrenner Xavier Tondo. Tondo zou op het punt gestaan hebben om aan een training te beginnen met ploeggenoot Benat Intxausti, toen er iets mis ging met de garagedeur. Details zijn nog niet bekend, zegt Movistar-manager Eusebio Unzue.

Mijn hemel, het gaat lekker met de wielrenners de laatste tijd.
Dit had echter iedereen kunnen overkomen aangezien de oorzaak verder niets met wielrennen te maken heeft.
Er ging iets mis met de garagedeur...........

:cry: :cry: :cry:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:WIELRENNER TONDO OVERLEDEN Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De Spaanse wielrenner Xavier Tondo is op amper 32-jarige leeftijd overleden. De coureur van het Movistar Team zou om het leven zijn gekomen bij een ongeval terwijl hij op hoogtestage was in de Sierra Nevada.

De Spaanse wielrenner Xavier Tondo. Tondo zou op het punt gestaan hebben om aan een training te beginnen met ploeggenoot Benat Intxausti, toen er iets mis ging met de garagedeur. Details zijn nog niet bekend, zegt Movistar-manager Eusebio Unzue.

Mijn hemel, het gaat lekker met de wielrenners de laatste tijd.
Dit had echter iedereen kunnen overkomen aangezien de oorzaak verder niets met wielrennen te maken heeft.
Er ging iets mis met de garagedeur...........

:cry: :cry: :cry:


Als het maar geen Scream 1-scene was....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Hello Sidney... :eeeek:
Reply
RIP Jan van Beveren!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:RIP Jan van Beveren!

:cry: Wat een triest bericht. Wat mij betreft de beste keeper van Nederland ooit, samen met van der Sar. Door vieze acties van ajacieden onder leiding van ene JC mocht hij het doel van Nederland niet verdedigen in 1974 en 1978. Hij is Nederland uitgepest en in de VS gaan wonen en werken. Jan bedankt voor je geweldige keeperswerk. =D> =D> =D> RIP.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
R.I.P
[Image: heeresma_2031210h.jpg]
Heere Heeresma
(Amsterdam, 9 maart 1932 – Laren, 26 juni 2011)
Reply
Van Beveren nooit actief zien spelen maar de docu die ik gisteren zag was erg mooi. Leek mij een leuke en eerlijke kerel!
R.I.P.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Van Beveren nooit actief zien spelen maar de docu die ik gisteren zag was erg mooi. Leek mij een leuke en eerlijke kerel!
R.I.P.

Ik heb het wel mee mogen maken van Beveren te zien keepen. Maakte zelden een fout en zweefde als een topatleet de ballen uit de verste hoeken. Ik wist eerlijk gezegd niet dat hij Amsterdammer van geboorte was. Dat zal er mogelijk toe hebben bijgedragen dat hij voor verrader werd uitgemaakt. Tekenend voor zijn mentaliteit, ook in die documentaire die ik via 'uitzending gemist' heb bekeken, vind ik dat hij niet gedetailleerd over zijn conflicten met ajacieden en bondscoaches wilde praten.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Kan ik nog een paar nieuwe mensen nomineren?

Hugo Chavez van Venzuela schijnt, ondanks dat hij op tv was, niet helemaal fris meer te zijn.
Michael Gorbatsjov is al 80 en heb ik ook al tijden niet meer op tv gezien.
Nelson Mandela staat er nog niet bij.
En uiteraard is de zittende paus ALTIJD genomineerd. OSmile
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
OT: laatst Chavez: inside the coup gezien. Wel aardige doc om een keer gezien te hebben. Wellicht wat chavez propaganda, maar altijd leuk als de US afgezeken wordt Wink
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: