The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws 2010
#1
Quote:Teixeira wil Campos aan A1GP linken
Zuid-Afrikaan investeert mogelijk in Campos
[27-01-2010] Tony Teixeira wil bij een mogelijke investering in het Formule 1-team Campos de A1GP koppelen aan de Formule 1. Dat heeft de Zuid-Afrikaan bekendgemaakt.

Teixeira wil de A1 via de F1 redden.De A1GP-baas is één van de belangrijkste kandidaten om te investeren in Campos. Zoals bekend kampt het nieuwe team met financiële problemen en is het hard op zoek naar investeerders en sponsors. Teixeira lijkt bereid te zijn te investeren in het Spaanse team. De in Portugal geboren Zuid-Afrikaan zag vorig jaar het A1GP-kampioenschap wegens financiële problemen ten onder gaan, maar is nog steeds van plan de landencompetitie nieuw leven in te blazen. Dat kan eventueel met hulp van Campos. “Er zijn meerdere partijen in gesprek met Campos, maar voor mij moet de A1 onderdeel uitmaken van een mogelijke overeenkomst”, verklaart Teixeira tegenover persbureau Reuters. “Voor mij draait alles nog steeds om de A1, daar doe ik het allemaal voor. Het is mijn bedoeling om de A1 en de Formule 1 bij elkaar te brengen.”

Hoe Teixeira dat voor zich ziet, is niet helemaal duidelijk. Het zou bijvoorbeeld een optie zijn om toekomstige A1GP-coureurs door te laten stromen naar de Formule 1 via het team van Campos. Overigens is het nog niet bekend of Teixeira alleen geld wil investeren in Campos, of dat hij het team wil overnemen.

Als dit doorgaat dus A1 coureurs in Campos... Oftewel: Felipe Albequerque, Adrian Zaugg en Alan van der Merwe naar Campos?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#2
Mijn girlie vroeg me net gisteren nog wat Ferrari eigenlijk dacht van de terugkeer van MS in de F1... Duidelijker antwoord zal ze niet krijgen Undecided

Quote:Di Montezemolo hekelt comeback Schumacher
Italiaan: ‘Keuze voor Mercedes is een misdaad’
[28-01-2010] Ferrari-topman Luca di Montezemolo vindt Schumacher’s comeback bij Mercedes GP een ‘misdaad’. Dat heeft de Italiaan bij de teampresentatie van Ferrari in Italië laten weten.


Di Montezemolo is Schumacher alweer vergeten.Bij de onthulling van de F10, Ferrari’s bolide voor 2010, vertelde Di Montezemolo dat de comeback van Schumacher hem verrast had.

De Italiaan beweert dat hij het enthousiasme bij de zevenvoudig kampioen om terug te keren had aangewakkerd. “Ik ben op Schumacher gesteld, maar ik ben medeplichtig aan deze misdaad”, verklaarde Di Montezemolo.

“Ik ben degene geweest die zijn verlangen naar een comeback heeft aangewakkerd, maar ik had nooit verwacht dat hij in een andere auto dan een Ferrari zou stappen.”

Ondanks zijn harde woorden, gelooft Di Montezemolo niet dat Schumacher kwade bedoelingen heeft. “Hij is gewoon een tegenstander, net als vele anderen. Ik maak me echter geen zorgen dat hij materiaal uit onze ontwikkelingen heeft meegenomen naar een ander team.”
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#3
WTF?

Toyota geeft technische steun aan Stefan GP
Servisch team hoopt op startbewijs 2010
[29-01-2010] Het Servische team Stefan Grand Prix kan rekenen op technische steun van Toyota. Beide partijen zijn samen tot een overeenkomst gekomen.


Toyota steunt Stefan GP.Stefan GP, een project van de Servische zakenman Zoran Stefanovic, hoopt nog steeds een startbewijs voor 2010 te krijgen van autosportfederatie FIA.

Als dat niet lukt, wil het team in 2010 fungeren als fulltime testteam, met als doel in 2011 alsnog op de startgrid te staan.

Stefan GP is al in het bezit van de technische gegevens van de auto die Toyota in 2010 wilde inzetten. Nu heeft het team bekendgemaakt dat het ook kan rekenen op uitgebreide technische ondersteuning van de Japanse autofabrikant.

In een officiële verklaring heeft Stefan GP laten weten dat er binnenkort meer informatie volgt over de samenwerking met Toyota.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#4
Quote:US F1 wil eerste vier races van 2010 missen

Het team van US F1 hoopt dat de FIA hen toestaat om de eerste vier races van het seizoen te missen. Het Amerikaanse team verkeert in grote moeilijkheden en zal de grid in Bahrein hoogstwaarschijnlijk niet halen.
In een interview met The New York Times, zei oprichter Ken Anderson: "We zijn aan het proberen om met de FIA uit te zoeken hoeveel races we kunnen missen. In een ideale wereld zouden we de eerste vier races missen, om in Barcelona aan de start te staan."
Anderson zou het niet begrijpen als het team niet toegelaten wordt in het kampioenschap, omdat het de eerste races niet haalt. "Waarom zouden ze ons een licentie geven, om ons vervolgens eruit te gooien bij de eerste de beste hobbel in de weg? Dat gevoel geven ze me totaal niet. De FIA wil ons helpen, niet aan de kant zetten."

Ik zou dit echt absurd vinden. Wel een gridpositie innemen om het vervolgens niet te halen terwijl een ander team (Stefan GP) klaar staat om die positie in te nemen. Ik hoop dat de FIA dit bespottelijke neukfoutje Anderson gewoon de toegang ontzegt... Echter, helaas:

Quote:FIA zoekt met Team US F1 naar oplossingen

Afgelopen weekend bevestigde Ken Anderson dat US F1 grote moeite heeft om alles op tijd gereed te hebben voor de seizoensopener in Bahrein, die op 14 maart wordt verreden. De FIA is nu samen met het nieuwe Amerikaanse team aan het kijken wat er gedaan kan worden om de US F1-auto's toch op de grid te krijgen.
Volgens het Amerikaanse Speed TV ligt er een aantal scenario's klaar. De eerste is dat US F1 niet met eigen wagens gaat racen, maar auto's gaat inkopen bij een andere partij, zoals Stefan Grand Prix dat doet bij Toyota Motorsport. Het zal echter ook voor een andere partij geen eenvoudige klus zijn om binnen drie weken twee Formule 1-auto's te prepareren. Een andere optie is dat US F1 doorgaat met het ontwikkelen van de eigen auto en zich neerlegt bij de straffen die zal krijgen voor het missen van races. Anderson liet afgelopen weekend weten dat het team idealiter de eerste vier races overslaat, om daarna in Barcelona aan de start te verschijnen. Volgens de FIA mag een team echter geen enkele race missen, ondanks dat in het Concorde Verdrag zou zijn afgesproken dat een team drie races per jaar mag overslaan.
Een ander, minder waarschijnlijk, scenario is dat het team uit North Carolina gaat fuseren met een ander team. Dan ligt het nog meer voor de hand dat US F1 zich voor dit jaar terugtrekt uit de F1 en zich opnieuw inschrijft voor volgend seizoen.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#5
Campos verkoopt Formule 1-team aan Carabante

Wat al weken in de lucht hing, is nu officieel: Campos heeft het Formule 1-team verkocht. Nieuwe eigenaar is Jose Ramon Carabante, die al aandeelhouder in het team was. Colin Kolles, in het verleden werkzaam voor onder andere Spyker, zal worden aangesteld als nieuwe teambaas.
Financiële moeilijkheden teisterden het Spaanse team al weken en het was nog maar de vraag of de Grand Prix van Bahrein op 14 maart zou worden gehaald. Met hulp van Bernie Ecclestone is het team echter toch gered en kan men zich richten op het debuut in de Formule 1, over een kleine maand.
"Ik wil Bernie Ecclestone bedanken voor zijn geweldige steun om dit team levend te houden", aldus Carabante, die nu volledige eigenaar is van het team. "Het was een race tegen de klok, met als enig doel om twee competitieve auto's in Bahrein te hebben. We hebben nu flink wat werk te doen, maar kijken uit naar een competitief seizoen."
Kolles keert na een jaar afwezigheid weer terug in de Formule 1, en kan niet wachten om te beginnen. "Ik kon deze enorme uitdaging niet negeren en heb er erg veel zin in om mijn krachten te bundelen met een nieuw team", zei de Duitser. "De komende tien dagen zullen we het hele team grondig bekijken en de coureurs voor 2010 bekendmaken."
Bruno Senna had een contract getekend bij Campos, en voorlopig wijst niets erop dat hij niet voor het team zal racen dit jaar. Wie zijn teamgenoot zal worden, is nog niet bekend, maar in de Duitse media verschenen donderdag wel berichten dat US F1-coureur José María López met Carabante in gesprek was.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#6
En post 6 onder elkaar Wink

Bridgestone houdt poot stijf: geen contractverlenging
24 februari 2010


Bridgestone is niet van plan om terug te komen op het besluit de Formule 1 te verlaten na het seizoen 2010. Dat heeft de bandenfabrikant laten weten tegenover GPUpdate.net. De Spaanse media berichtte eerder dat de FIA had gevraagd of Bridgestone toch wilde blijven.

De interesse in het leveren van de Formule 1-banden valt een beetje tegen. Kumho en Hankook lieten eerder al weten geen trek te hebben en Michelin wil alleen terugkomen als de banden een duidelijke rol spelen in het terugdringen van de CO2-uitstoot. Volgens de geruchten heeft de FIA derhalve aangeklopt bij Bridgestone, om te kijken of er niet toch nog een overeenkomst gesloten kan worden. Bridgestone liet echter weten bij zijn besluit te blijven.

"De positie van Bridgestone blijft hetzelfde", aldus de bandenfabrikant. "Het zal niet opnieuw de banden leveren in een nieuw Forrmule 1-wereldkampioenschap. Het huidige contract loopt aan het einde van het seizoen 2010 af."
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#7
ik zal je monoloog onderbreken dan.
Goodyear zal ook wel weer eens willen, denk ik.
Hoe lang zijn die al uit de F1?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
Ik vraag het me af... Ik denk dat Michelin de zin gaat krijgen, ook wel weer goed voor de autosport; men moet mee met de algemene schifting: uitstoot omlaag...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#9
Geen Formule 1 voor USF1
Uitgegeven: 2 maart 2010 22:07
Laatst gewijzigd: 2 maart 2010 22:07

AMSTERDAM - Het is over en uit voor USF1. De Amerikaanse renstal heeft besloten het project te staken en zijn medewerkers hier inmiddels van op de hoogte gebracht.
© AFPNog voordat een bolide van USF1 ook maar één kilometer heeft gereden, is de droom al voorbij. En het is niet eens een verrassing. De afgelopen dagen reeg het negatieve nieuws zich aaneen. In een ultieme poging het project alsnog doorgang te laten vinden, deed het team een beroep op de FIA om in 2011 te mogen debuteren. Zelfs als het antwoord van de autosportbond al positief was, heeft het niet mogen baten.

Vrij om te gaan
Rond lunchttijd heeft productiemanager Dave Skog de staf bijeen geroepen en het slechte nieuws verteld. De werknemers zijn vrij om te gaan en zitten in principe per direct zonder baan, al laat definitieve bevestiging van het nieuws nog even op zich wachten.
De voortekenen zijn echter weinig gunstig. Het telefoonnummer van de fabriek is inmiddels buiten gebruik en ook is Autosport.com lang niet de enige bron die het nieuws meldt. Oprichters Peter Windsor en Ken Anderson zijn niet bereikbaar voor commentaar.

Stefan GP
De ontmanteling van USF1 betekent dat er een plek vrijkomt op de startgrid. Mogelijk kan de vacante positie worden ingevuld door Stefan GP, dat staat te springen om deel te nemen en zijn zaakjes op orde zegt te hebben.

Hierover wordt binnenkort meer duidelijkheid verwacht.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#10
En ook Campos is van de baan... Alleen blijft dit team wel bestaan, onder een andere naam:



Officieel: Campos gaat door als Hispania Racing

Het team van Campos gaat vanaf nu door het leven als Hispania Racing . Zo heeft de Spaanse renstal woensdag bekendgemaakt. Het team zal volgende week in de Formule 1 debuteren, maar heeft tot dusver nog niet één keer getest.

"Deze nieuwe naam staat voor een verse start van onze Formule 1-ambities", liet Colin Kolles, die aangetrokken is als teambaas, weten in een verklaring. "Het geeft ook aan dat er achter de schermen enorm hard wordt gewerkt om volgende week in Bahrein op een succesvolle manier in de Formule 1 te kunnen debuteren."

Donderdag zal er een teampresentatie worden gehouden in Murcia, een stad in Zuid-Spanje. Dan zal ook bekend worden gemaakt wie de teamgenoot wordt van Bruno Senna. Volgens de Spaanse media heeft Hispania Racing de Indiër Karun Chandhok gestrikt als tweede coureur. Jose Maria Lopez is volgens de Argentijnse pers al rond met het team over een rol als reserverijder. Hij zou eerder voor US F1 gaan racen, maar dat team heeft aangegeven liever pas in 2011 in de Formule 1 te stappen.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: