The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord - ajax 31-1-10
#1
Quote:Trainer Mario Been van Feyenoord heeft er alle vertrouwen in dat de dienstdoende scheidsrechter Pieter Vink de klassieker zondag in De Kuip tegen Ajax tot een goed einde brengt. Toch moest de Rotterdamse coach iets van het hart over de arbitrage in Nederland. “Ik heb soms het gevoel dat er met twee maten wordt gemeten.” Been ontweek wijselijk de vraag of hij de indruk heeft dat Ajax dit seizoen bevoordeeld wordt door de spelleiders. “Ik praat eigenlijk nooit over scheidsrechters. Maar ik heb de bekerwedstrijd Ajax – NEC van afgelopen woensdag helemaal teruggekeken op video. Dan kan ik wel leven met de Nijmeegse kritiek op de arbiter.”
Been haalde het voorbeeld aan van NEC-verdediger Jeroen Heubach, die door scheidsrechter Richard Liesveld uit het veld werd gestuurd. “Hij kreeg zijn tweede gele kaart voor een lullige handsbal, terwijl een Ajacied gewoon onbestraft de bal met twee handen binnen de lijnen mag vangen. Dat begrijp ik niet.”
Eerder uitte ook AZ-trainer Dick Advocaat tijdens en na de uitwedstrijd tegen Ajax (1-0) soorgelijke kritiek op arbiter Bjrn Kuipers, die hij een “oetlul” en een “mooie thuisfluiter” noemde. De scheidsrechter gaf in dit duel zeven keer geel aan AZ en een keer geel aan de Amsterdamse thuisclub. Advocaat werd wegens zijn aanmerkingen naar de tribune gestuurd en geschorst voor een wedstrijd.
Feyenoord incasseerde onder arbiter Kevin Blom in de uitwedstrijd op 1 november tegen Ajax (5-1) rode kaarten voor Stefan Babovic en doelman Rob van Dijk. “Babovic werd toen in de eerste helft uit het veld gestuurd voor iets dat Suarez bij Ajax later in de wedstrijd precies hetzelfde deed. Sommige dingen worden gewoon niet terecht of anders beoordeeld. Daarom denk ik soms dat er met twee maten wordt gemeten”, merkte Been op.
De trainer van Feyenoord beloofde Ajax zondag een warm onthaal. “Met de steun van ruim 45.000 toeschouwers zullen we proberen net zo agressief te spelen als afgelopen woensdag tegen PSV. Maar uiteraard wel binnen de normen en waarden die voor zo’n topper gelden. En daar hebben we dan een scheidsrechter voor.”
Been speelt waarschijnlijk in dezelfde opstelling als in de succesvolle bekerwedstrijd in Eindhoven (0-3). Dat betekent dat Karim El Ahmadi, die tegen PSV twee keer scoorde, opnieuw ten koste van Jonathan de Guzman op het middenveld speelt.

goed geluld been. en nu een keertje pakken die neuzen!
Reply
#2
Laten we ze zondag eens een keer flink de Kuip doorjagen dan. Ze zullen niet weten waar ze 't zoeken moeten en huilend roepen om hun mamma. En laat ze iig die Verthongen flink terugpakken.

4-1
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Laten we nu een keer hopen dat die huilebalken uit 010 niet een totaal onterechte pingel krijgen zoals de laatste 2 seizoenen : 1-3
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#4
inderdaad, eindelijk eens een scheidsrechter mee tegen de kakkerlakjes zou best prettig zijn
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Let maar op, Feyenooit denkt het lek boven te hebben....................0-3: Twee keer Luis en 1 keer Vertonghen. En ow ja; rood voor Bahia wegens een schwalbe van Luis :lol:
Ik heb een droom.
Reply
#6
Gewoon een ordinaire 2-2, wat al zo vaak gebeurd is.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
Sjaak Wrote:Let maar op, Feyenooit denkt het lek boven te hebben....................0-3: Twee keer Luis en 1 keer Vertonghen. En ow ja; rood voor Bahia wegens een schwalbe van Luis :lol:

het is eerder andersom, als je denkt dat de neuzen te pakken zijn krijg je de deksel op je....

of die keer ergens in de jaren 90 dat feyenoord echt het slechtste elftal ooit naar asterdom stuurde. werd het opeens 2-2 onder meer door een doelpunt van harvey esayas, de slechtste speler die ik ooit in een feyenoord shirt gezien heb.
Reply
#8
gittermaster Wrote:inderdaad, eindelijk eens een scheidsrechter mee tegen de kakkerlakjes zou best prettig zijn

je hebt de vorige pot de 5-1 cadeau gekregen, nog los van de 4 miljoen andere keren dat ajakkes bevoordeeld is. ik verwijs nog maar eens naar het uitstekende betoog van mariodonna.
Reply
#9
Uitstekend betoog van Been? Komt bij mij over op een gevalletje 'indekken':
Hij verwijst naar de laatste 2 wedstrijden van Ajax, waarin zij volgens hem bevoordeeld werden....en na een aanstaande nederlaag a.s. zondag kan hier een vervolg aangeven door te zeggen: "Zie je nou wel?"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
waf Wrote:
gittermaster Wrote:inderdaad, eindelijk eens een scheidsrechter mee tegen de kakkerlakjes zou best prettig zijn

je hebt de vorige pot de 5-1 cadeau gekregen, nog los van de 4 miljoen andere keren dat ajakkes bevoordeeld is. ik verwijs nog maar eens naar het uitstekende betoog van mariodonna.
:lol:
Ik vraag me af hoe je dat betoog had gevonden als het van Jolladonna was geweest.
Inderdaad indekken en proberen de scheids bij voorbaat op je hand te krijgem, slim van m, inderdaad, maar volgens mij (ik kan er naast zitten) veroordeelde je soortgelijke betogen van jol
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Quote:Iedereen weet het nog: de ommekeer begon in 1991 uit tegen PSV
COLUMN Voor de bekerwedstrijd PSV-Feyenoord klaagde ik tegen een paar fanatieke Feyenoord-supporters over Mario Been. Hij doet het leuk, zei ik, maar ik had toch een onsje meer van hem verwacht.

Ineens gloort er dan weer hoop, kennelijk. Maar uitgerekend op zo'n moment staat De Klassieker op het programma. Je hoeft geen statisticus te zijn om te weten dat Feyenoord thuis tegen Ajax al twintig jaar doorgaans wanhopig presteert. De Rotterdammers zijn in De Kuip meer dan eens vernederd. Niet eens wat het puntenaantal betreft; die vierde plaats is zelfs beter dan ik had verwacht. Want de selectie van Feyenoord is minder dan die van PSV, Ajax, FC Twente en AZ. Er is gewoon weinig balans, niet op het veld en niet qua salariëring, en op cruciale posities ontbreekt het aan kwaliteit.

Maar wat me zo tegenviel was het veldspel. Been is een trainer die zijn ploegen georganiseerd maar vrolijk laat voetballen. Jong Feyenoord, Excelsior en NEC waren, onder zijn leiding, te herkennen aan de spirit, de geestdrift, het zelfvertrouwen. In negentien competitiewedstrijden imponeerde het Feyenoord van Mario Been in dat opzicht nauwelijks. Het sprankelde niet. Dat lag misschien aan een paar overbetaalde veteranen, maar als eindverantwoordelijke trof ook Been blaam. Van een drol kun je geen taartje bakken maar maak er eens een stroopwafel, een roze koek of een kano van.

Inderdaad, in de twee alinea's hiervoor schrijf ik in de verleden tijd. Want tóen kwam dus de kwartfinale tegen PSV. Zou dát dan de ommekeer worden? zei ik tegen een fan die de Kuip wel blijft bezoeken maar tegen beter weten in.

Ik riep 1991 in de herinnering. Iedere supporter van Feyenoord weet waar ik het over heb. In 1991 zat de club diep in de shit. De HCS-affaire had Feyenoord aan de rand van een faillissement gebracht. Sportief was het niet veel beter. De trainers Pim Verbeek en Gunder Bengtsson hadden het veld moeten ruimen. Wim Jansen was de baas. Die was amper begonnen of de Rotterdammers moesten naar Eindhoven.

In het bekertoernooi kon alle rampspoed worden goed gemaakt. Maar hoe in godsnaam? Wim Jansen legde het accent op de defensie en echt, Feyenoord stond als een huis. Het PSV van Romário slaagde er niet in de stoere verdediging te ontwrichten. De sluwe tactiek werkte. Uit een counter scoorde Henk Fräser de enige goal van de wedstrijd. Een jaar later haalde Feyenoord de halve finale van de Europacup II. Weer een seizoen later, onder Wim van Hanegem, werd Feyenoord zelfs landskampioen.
Iedereen weet het nog: het begon in 1991, uit tegen PSV.
Negentien jaar later, na het openingsdoelpunt van El Ahmadi, sms'te ik supporter W. die amper durfde te kijken: 'Zie je wel. 1991 revisited.'

Bij 0-2 had ik nog geen antwoord, zelfs bij 0-3 niet. Pas direct na het laatste fluitsignaal - alsof het alsnog fout had kunnen gaan - kwam een lyrische reactie van W. Daags erna kreeg ik nog een sms van die strekking, en meerdere, van andere bevrijde supporters.

Ineens gloort er dan weer hoop, kennelijk. Maar uitgerekend op zo'n moment staat De Klassieker op het programma. Je hoeft geen statisticus te zijn om te weten dat Feyenoord thuis tegen Ajax al twintig jaar doorgaans wanhopig presteert. De Rotterdammers zijn in De Kuip meer dan eens vernederd.

Een hypochonder onder de Feyenoord-fans zegt nu: 'Waarom mogen wij maar zo kort genieten van die bekertriomf?' Een optimist zegt: 'We winnen van Ajax, geloof me. Dit wordt de ommekeer à la 1991.' Dat laatste zei een bekende Feyenoorder tegen me. Ik zal voor hem de goden niet verzoeken en zijn naam noemen, maar ik geloofde hem op zijn woord.

Plots staat Feyenoord-Ajax met zijn voorspelbare resultaten in een heel ander daglicht. Feyenoord imponeerde namelijk woensdag, Ajax knoeide er tegen NEC op los en had scheidsrechterlijke hulp (wanneer wordt Liesveld gedegradeerd? Die man heeft het gewoon niet.) nodig om zich te plaatsen voor de halve finale.

Of de geschiedenis zich herhaalt? Winnen, zwarte cijfers, prijzen, een hoogconjunctuur? Of is het gewoon alleen even een onsje meer? (HUGO BORST)
[-o<
Reply
#12
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:inderdaad, eindelijk eens een scheidsrechter mee tegen de kakkerlakjes zou best prettig zijn

je hebt de vorige pot de 5-1 cadeau gekregen, nog los van de 4 miljoen andere keren dat ajakkes bevoordeeld is. ik verwijs nog maar eens naar het uitstekende betoog van mariodonna.
:lol:
Ik vraag me af hoe je dat betoog had gevonden als het van Jolladonna was geweest.
Inderdaad indekken en proberen de scheids bij voorbaat op je hand te krijgem, slim van m, inderdaad, maar volgens mij (ik kan er naast zitten) veroordeelde je soortgelijke betogen van jol

jol was louter aan het janken en vertelde een verhaal dat onwaar was. hetgeen been vertelt klopt precies.
Reply
#13
:lol:
been kleed t wat mooier in, voor de simpele ziel, lijkt dat inderdaad een beter betoog, echter wie door de regels heen kan lezen ziet 2 dezelfde boodschappen "Laat ik er vantevoren wat van zeggen, dan komt t straks misschien wel goed"
The great old Ludwig von...
Reply
#14
Zoals ik al vreesde De Vrij tegen Suarez. Heeft Jol toch goed naar het begin van PSV-Feyenoord gekeken. Sad Gelukkig wel 3 brekers op het middenveld van Ajax, die lafheid moet Feyenoord net als PSV en Twente af kunnen straffen.
Reply
#15
1-1, denk wel aardige afspiegeling van de wedstrijd. Feyenoord sterk begin met 2 of 3 redelijke kansen, goal 0-1 uit het niets van Ajax. Daarna vrij matte 1e helft. 2e helft begon ook wat rustig, 1-1 was wel terecht. In de 5 minuten daarna aardig wat druk en een grote kans voor Feyenoord maar leverde niks meer op. Van een echt slotoffensief kon je niet meer spreken.

En die Sshwalbe van JDT Undecided Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#16
mee eens Har, heb echter alleen de samenvatting gezien, maar leek inderdaad een terecht gelijkspel.
Prachtige schwalbe van JDT, kan Suarez nog wat van leren. Ben benieuwd wat men daar in t feyenoord kamp van vindt.
Denk dat Ajax wel recht had op een pingel, maar die worden redelijk vaak niet gegeven, zag t zelf ook pas in de herhaling, daarvoor leek t een schwalbe.
The great old Ludwig von...
Reply
#17
gittermaster Wrote:mee eens Har, heb echter alleen de samenvatting gezien, maar leek inderdaad een terecht gelijkspel.
Prachtige schwalbe van JDT, kan Suarez nog wat van leren.
Denk dat Ajax wel recht had op een pingel, maar die worden redelijk vaak niet gegeven, zag t zelf ook pas in de herhaling, daarvoor leek t een schwalbe.

Zelfde mening.
Verder vond ik de Zeeuw en Fer sterk.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#18
Suarez in de tunnel: ''Altijd tegen ons''. Undecided

Uiteraard krijgt Suarez dit soort twijfelachtige penalty's niet meer. Dat heeft ie aan zichzelf te danken. Verder is de media er ook niet helemaal over uit wie nu het meeste recht op de 3 punten had. NOS(zoals altijd) heeft een voorkeur voor Ajax, sites als VI, voetbalprimeur en voetbalzone neigen naar Feyenoord. En anders laat de NOS de vrije schietkans op een meter of 10 van El Ahmadi niet zien zo'n 5 minuten voor tijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
gittermaster Wrote:mee eens Har, heb echter alleen de samenvatting gezien, maar leek inderdaad een terecht gelijkspel.
Prachtige schwalbe van JDT, kan Suarez nog wat van leren. Ben benieuwd wat men daar in t feyenoord kamp van vindt.
Denk dat Ajax wel recht had op een pingel, maar die worden redelijk vaak niet gegeven, zag t zelf ook pas in de herhaling, daarvoor leek t een schwalbe.

ik vind die schwalbe afschuwelijk en feyenoord onwaardig, maar bovenal begrijp ik er niets van: hij kon toch gewoon scoren?

de wedstrijd vond ik heel veel lijken op psvee - feyenoord. daar kwam feyenoord voor door een fout van een psvee verdediger en toen kon feyenoord profiteren van de ruimte die het vervolgens kreeg. nu was dat hetzelfde, met dien verstande dat feyenoord slechter het spel kan maken dan psvee. maar goed, ajakkes profiteerde niet. in de rust zei ik dat de kans op 0-2 groter was en dat we moesten hopen dat de bal een keer goed viel. dat gebeurde ook. na de 1-1 was ajakkes rijp voor de slacht, jammer dat makaay (2x) en el amadi niet scoorden.

gevalletje sneuarez was een pingel, die handsbal van cler vond ik niet.

overigens vond ik het gedrag van de zeeuw minstens zo sneu als die van toamsson. bij de goal ging hij het publiek uitdagen, bij nac uit kreeg fer daarvoor geel en oh wat vond iedereen dat toen terecht (en sneuarez stak zelfs zijn middelvinger naar het publiek uit :roll: ) en toen de zeeuw vermoedelijk per ongeluk een klapje kreeg van cisse deed hij net of hij dood ging. en oh ja, 2x hebben wij de bal uitgespeeld omdat er een neus lag te huilen op het veld, toen er bij ons iemand geblesseerd lag ging ajakkes uiteraard gewoon door (kans pantelic).

al met al was dit een juiste afspiegeling van de krachtsverschillen. wel jammer, want ajakkes (dat eigenlijk drijft op 3 spelers, sneuarez, vd wiel en de zeeuw - de rest is grauwe middelmaat-) was gewoon te pakken vandaag.
Reply
#20
Adder Wrote:
gittermaster Wrote:mee eens Har, heb echter alleen de samenvatting gezien, maar leek inderdaad een terecht gelijkspel.
Prachtige schwalbe van JDT, kan Suarez nog wat van leren.
Denk dat Ajax wel recht had op een pingel, maar die worden redelijk vaak niet gegeven, zag t zelf ook pas in de herhaling, daarvoor leek t een schwalbe.

Zelfde mening.
Verder vond ik de Zeeuw en Fer sterk.

fer speelde net als tegen psvee ver onder zijn kunnen. dat kwam natuurlijk ook door de zeeuw, zware tegenstander. de vrij bleef prima overend tegen sneuarez (als hij hem liet lopen dwong hij hem telkens bewust naar buiten en daar was sneuarez geheel niet gevaarlijk). cisse was ronduit slecht. ik begreep niet dat hij niet eerder gewisseld werd, maar been wilde dat in de rust niet doen omdat hij toen gio al in de kleedkamer achter moest laten. de cler viel overigens verrassend sterk in.

el amadi, vlaar en bahia ( op zijn ene fout na) waren de beste spelers aan feyenoord zijde.

en ik ga ervan ui dat sneuarez hiervoor geschorst wordt:

[Image: media_xl_101545.jpg?20100131140908]
Reply
#21
Die Suarez was idd om te gillen in de catacomben.

Die middelvinger hoor/zie ik nu pas. Zoals wel terechte reactie zijn op het publiek, maar is natuurlijk not done als speler. Ik sluit me aan bij was, schorsen maar Smile
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
De zeeuw deed hetzelfde na de goal en toen was er nog niks over of tegen hem gezongen dat begon pas daarna cq. na z'n aanstelleritus toen hij samen met Cisse op de grond viel en heel licht geraakt werd. Die gast is nu al verpest in A'dam.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#23
Wat kreeg Fer ook alweer voor straf na dat provoceren bij NAC-Feyenoord?
Reply
#24
Peter Wrote:Wat kreeg Fer ook alweer voor straf na dat provoceren bij NAC-Feyenoord?

volgens mij gewoon geel waardoor hij geschorst werd. toen zei mario been al, dat hij het op zich wel kon begrijpen maar dat je dan die kaart wel consequent moet geven. en dat gebeurt dus niet.

die jack van gelder (die uiteraard even 300x moest vertellen dat het een pingel was, begreep niet de woede van de feyenoord supporters.

er zit niemand aan tafel die het hem kan uitleggen, maar het is hoogst storend dat niemand er op komt. we zijn althans voelen ons verneukt door blom en de spelers van ajakkes in de aarsrena, maar belangrijker, de zeeuw daagt het publiek uit. pas toen volgden de felle reacties. maar nee, de mannen bij studio neus die moeten natuurlijk weer suggereren dat het niet door ajakkes komt. :roll:
Reply
#25
weet je... ajax is gewoon weer bevoordeeld gisteren, is gewoon echt niet leuk meer.
The great old Ludwig von...
Reply
#26
harry_bierdop Wrote:De zeeuw deed hetzelfde na de goal en toen was er nog niks over of tegen hem gezongen dat begon pas daarna cq. na z'n aanstelleritus toen hij samen met Cisse op de grond viel en heel licht geraakt werd. Die gast is nu al verpest in A'dam.

:roll: zo was hij bij AZ ook niet inderdaad. Toen hij bij AZ zat, vond ik t een van de vervelendste tegenstanders. Maar goed Har, je hebt gelijk...
The great old Ludwig von...
Reply
#27
gittermaster Wrote:weet je... ajax is gewoon weer bevoordeeld gisteren, is gewoon echt niet leuk meer.

dat zeg ik toch niet? het gaat erom dat jack van geldr die middelvinger van sneuarez wel leuk vindt en de woede van feyenoord niet begrijpt.
Reply
#28
gittermaster Wrote:
harry_bierdop Wrote:De zeeuw deed hetzelfde na de goal en toen was er nog niks over of tegen hem gezongen dat begon pas daarna cq. na z'n aanstelleritus toen hij samen met Cisse op de grond viel en heel licht geraakt werd. Die gast is nu al verpest in A'dam.

:roll: zo was hij bij AZ ook niet inderdaad. Toen hij bij AZ zat, vond ik t een van de vervelendste tegenstanders. Maar goed Har, je hebt gelijk...

Nou dat vond ik toen een heel stuk minder inderdaad. Hij is idd altijd wel een zuigertje geweest, maar wel binnen het veld. Dat vind ik ook oké, ik zou wel willen dat we meer van zulke voetballers hadden zoals een van Bommel (helaas heeft de Zeeuw dat niveau nog niet voor in het NL elftal). Maar zoals gister is het niet REageren maar gewoon provoceren. Er is nog helemaal niks gezongen (op een keer "en wie niet springt die is een jood" na) over Ajax en al helemaal nog niks richting De Zeeuw en dan scoor je uit het niets de 0-1 en dan ga je voor het harde kern vak van Feyenoord staan met een hand aan je oor en met gebalde vuisten.

Kijk, IK PERSOONLIJK heb al zo vaak gezegd daar geen moeite mee te hebben maar dan moet er ook niet gepiept worden (of 17 x worden uitgemeten in de media of door de KNVB) over een paar spreekkoren of over wat aanstekers als reactie. DAN vind ik dat dat (spreekkoren of what else) erbij hoort, als jij als speler zonder dat er iets aan de hand is het publiek van de tegenstander erbij gaat betrekken dan zul je ook weten ook dat je uit speelt.

Precies hetzelfde geldt andersom, als jij als zeg maar De Zeeuw zijnde een hele wedstrijd uitgekafferd wordt bij AZ uit en hij zou uiteindelijk scoren dan vind ik ook best dat ie best als reactie ff zou mogen juichen zoals ie gister deed in de Kuip.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#29
Jansoe Wrote:Laten we nu een keer hopen dat die huilebalken uit 010 niet een totaal onterechte pingel krijgen zoals de laatste 2 seizoenen : 1-3

Mocht dus niet zo zijn. Opnieuw benadeeld in 010.

En al die jankerds die voor Feyenoord zijn moeten dus vanaf nu hun mondje dichthouden en niet beginnen over schwalbuarez of iets dergelijks, de grootste jankerd loopt in Rotterdam Zuid en luistert naar de naam Jon Dahl.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#30
Jansoe Wrote:
Jansoe Wrote:Laten we nu een keer hopen dat die huilebalken uit 010 niet een totaal onterechte pingel krijgen zoals de laatste 2 seizoenen : 1-3

Mocht dus niet zo zijn. Opnieuw benadeeld in 010.

En al die jankerds die voor Feyenoord zijn moeten dus vanaf nu hun mondje dichthouden en niet beginnen over schwalbuarez of iets dergelijks, de grootste jankerd loopt in Rotterdam Zuid en luistert naar de naam Jon Dahl.

Undecided die van Jon Dahl was idd te treurig voor woorden. Suarez heeft het echter zo al meigmaal gedaan. Toch ietsjes erger dacht ik zo.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: