The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wie staan er op scherp?
#1
Suarez
De Zeeuw
Perez
Douglas
Granqvist

edit:
Enoh
Fer
Radomski
Kargbo
Wellenberg
Holla
Vleminckx
Soltani
Schilder
Leemans
Ik heb een droom.
Reply
#2
sneuarez krijgt geen geel hoor. ze spelen zondag tegen twente namelijk, de knjb zal niet toestaan dat sneuarez niet mag meedoen.
Reply
#3
waf Wrote:sneuarez krijgt geen geel hoor. ze spelen zondag tegen twente namelijk, de knjb zal niet toestaan dat sneuarez niet mag meedoen.


En het vooronderzoek vanwege de middelvinger........
Ik heb een droom.
Reply
#4
Sjaak Wrote:
waf Wrote:sneuarez krijgt geen geel hoor. ze spelen zondag tegen twente namelijk, de knjb zal niet toestaan dat sneuarez niet mag meedoen.


En het vooronderzoek vanwege de middelvinger........

dat is louter voor de vorm. zal wel weer gebrek aan bewijs worden of zo.
Reply
#5
waf Wrote:
Sjaak Wrote:
waf Wrote:sneuarez krijgt geen geel hoor. ze spelen zondag tegen twente namelijk, de knjb zal niet toestaan dat sneuarez niet mag meedoen.


En het vooronderzoek vanwege de middelvinger........

dat is louter voor de vorm. zal wel weer gebrek aan bewijs worden of zo.


Mmmm, ik krijg het gevoel dat jij een echte Feyenoorder bent. Je ziet liever Ajax verliezen dan dat Feyenoord wint!! Zelf zal het mij verder niks uitmaken want het is voor mij Go Ahead wat de klok slaat (hopelijk volgend jaar weer) maar ik moet toch eerlijk zeggen dat het lucky Ajax van vroeger er niet meer is. Ik vind persoonlijk dat Ajax vaker wordt benadeeld dan de andere topclubs. Ze zeggen altijd wel dat je aan het eind van de rit staat waar je hoort te staan maar die mening deel ik niet. Afgelopen zondag had Sneuarez (leuk gevonden) toch ook een penalty moeten krijgen en zo zijn er nog tal van voorbeelden. Ik snap dat de haat van Feyenoorders jegens Ajax groot is maar dat is volgens mij louter gebasseerd op angst. Ajax is simpelweg in de loop der jaren de betere club. Soms moet je dat kunnen accepteren. In mijn geval zijn die homo's :lol: uit Nijmegen en Arnhem ook beter dan wij.
Ik heb een droom.
Reply
#6
Sjaak Wrote:Mmmm, ik krijg het gevoel dat jij een echte Feyenoorder bent. Je ziet liever Ajax verliezen dan dat Feyenoord wint!! Zelf zal het mij verder niks uitmaken want het is voor mij Go Ahead wat de klok slaat (hopelijk volgend jaar weer) maar ik moet toch eerlijk zeggen dat het lucky Ajax van vroeger er niet meer is. Ik vind persoonlijk dat Ajax vaker wordt benadeeld dan de andere topclubs. Ze zeggen altijd wel dat je aan het eind van de rit staat waar je hoort te staan maar die mening deel ik niet. Afgelopen zondag had Sneuarez (leuk gevonden) toch ook een penalty moeten krijgen en zo zijn er nog tal van voorbeelden. Ik snap dat de haat van Feyenoorders jegens Ajax groot is maar dat is volgens mij louter gebasseerd op angst. Ajax is simpelweg in de loop der jaren de betere club. Soms moet je dat kunnen accepteren. In mijn geval zijn die homo's :lol: uit Nijmegen en Arnhem ook beter dan wij.

ik weet werkelijk niet waar je uit opmaakt dat ik liever zou hebben dat ajakkes zou verliezen dan dat feyenoord wint.

ik heb het niet over lucky ajakkes, dat is heel wat anders. dat is, veelal op basis van kwaliteit, in de laatste minuut nog een beslissende goal afdwingen.

sneuarez had een pingel moeten krijgen, vorig jaar misschien ook wel. ik ken van feyenoord (als je dat al met topclubs bedoelt) weinig bevoordelingen. bij ajakkes ken ik er zat. tegen feyenoord thuis, maar ook deze week nog tegen nec.

als je geen feyenoorder bent denk ik niet dat je de intensheid van de haat tegen ajakkes snapt. dat heeft werkelijk helemaal niets met angst te maken. en dat ze in de loop der jaren beter waren interesseert me ook geen zier. dat geldt voor psvee ook, als dat van belang was was ik nooit feyenoorder geweest (hoewel dat naar mijn stellige overtuiging voor het merendeel van de ajakkessieden wel een reden is geweest om ooit voor ajakkes te kiezen). waarom wordt zo'n jansoe uut zwolle anders voor ajakkes?

als je voor go ahaead wordt, dan heb je tenminste identiteit.
Reply
#7
Ik kom niet uit Zwolle, maar dat geheel terzijde.

Waarom ik voor Ajax ben geworden? Dat komt omdat mijn pa en mijn broer ook voor Ajax zijn in de tijd dat ik net een klein beetje op begon te groeien. Dat was trouwens de tijd dat PSV de Europacup won en elk jaar kampioen werd.

Hoe komt het datmijn pa voor Ajax werd dan? Dat kwam door mijn opa, die van oudsher uit Amsterdam kwam. (dat kan natuurlijk ook nog, maar je bent zo gods vreselijk kortzichtig dat je daar nooit over na zult denken.)

De club wordt in kleine gemeenschappen als hier je met de paplepel ingegoten. Zijn je ouders voor Feyenoord, dan ben jij dat ook. Zijn het toevallig mensen die WEL verstand van voetbal hebben, dan ben je dus niet voor Feyenoord maar voor Ajax.

maar ach, dat zal jij wel nooit begrijpen...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#8
elspeet is toch dat streng gereformeerde plaatsje vlak bij Zwolle? Dan is het te verklaren; kinderen worden daar opgevoed met de verplichting het gedrag van ouders over te nemen. Mogen geen eigen keuzes maken. Zielig maar jij kan er dus zelf ook niets aan doen. Als je jezelf anders gaat gedragen dan zoals ze je daar opleggen wordt je natuurlijk uit de elspeetse gemeenschap gestoten. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#9
Bredanaar Wrote:elspeet is toch dat streng gereformeerde plaatsje vlak bij Zwolle? Dan is het te verklaren; kinderen worden daar opgevoed met de verplichting het gedrag van ouders over te nemen. Mogen geen eigen keuzes maken. Zielig maar jij kan er dus zelf ook niets aan doen. Als je jezelf anders gaat gedragen dan zoals ze je daar opleggen wordt je natuurlijk uit de elspeetse gemeenschap gestoten. :wink:

Gezien de vele seksuele misstanden in dat soort streng gereformeerde dorpjes, zou de keuze voor PSV logischer zijn! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Jansoe Wrote:Ik kom niet uit Zwolle, maar dat geheel terzijde.


de provincie is groot.

Quote:Waarom ik voor Ajax ben geworden? Dat komt omdat mijn pa en mijn broer ook voor Ajax zijn in de tijd dat ik net een klein beetje op begon te groeien. Dat was trouwens de tijd dat PSV de Europacup won en elk jaar kampioen werd.

mijn vader is ook voor ajakkes hoor, ook zo'n gloryhunter. het tekent gewoon je gebrek aan identiteit. lekker aanhaken bij de grote gemene deler, lekker de weg van de minste weerstand. je bevestigt mijn beeld, dank daarvoor.

Quote:Hoe komt het datmijn pa voor Ajax werd dan? Dat kwam door mijn opa, die van oudsher uit Amsterdam kwam. (dat kan natuurlijk ook nog, maar je bent zo gods vreselijk kortzichtig dat je daar nooit over na zult denken.)

als je uit amsterdam kwam was je voor dws en later fc amsterdom. dus je opa was iig een gloryhunter. en kennelijk heb je je identiteitsprobleem van je vader.

Quote:De club wordt in kleine gemeenschappen als hier je met de paplepel ingegoten. Zijn je ouders voor Feyenoord, dan ben jij dat ook. Zijn het toevallig mensen die WEL verstand van voetbal hebben, dan ben je dus niet voor Feyenoord maar voor Ajax.

ah, dus als je verstand hebt van voetbal ben je voor ajakkes. leuk dat jij iemand kortzichtig noemt. Undecided

Quote:maar ach, dat zal jij wel nooit begrijpen...

mooi dat je wederom bevestigt dat je de grootste identiteitsloze zak hooi betn van dit forum.
Reply
#11
Bredanaar Wrote:elspeet is toch dat streng gereformeerde plaatsje vlak bij Zwolle?

De afstand Elspeet-Zwolle schat ik met behulp van Google maps toch al gauw 30 km. Niet echt vlakbij, voor Nederlandse begrippen dan.
May The Schwartz Be With You
Reply
#12
Welke grote plaats ligt er dan dichterbij? het is in de kontrijen :wink: van de NoordWest-Veluwe
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#13
Bredanaar Wrote:elspeet is toch dat streng gereformeerde plaatsje vlak bij Zwolle? Dan is het te verklaren; kinderen worden daar opgevoed met de verplichting het gedrag van ouders over te nemen. Mogen geen eigen keuzes maken. Zielig maar jij kan er dus zelf ook niets aan doen. Als je jezelf anders gaat gedragen dan zoals ze je daar opleggen wordt je natuurlijk uit de elspeetse gemeenschap gestoten. :wink:

Het is idd streng gereformeerd, gelukkig doe ik daar niet aan mee. (en mijn ouders ook niet). Het ligt alleen niet vlakbij Zwolle.

waf Wrote:de provincie is groot.

Ja, maar Elspeet en Zwolle liggen in 2 verschillende provincies. Ik had jou toch hoger ingeschat. Grote waffel over anderen, maar zelf ook zo oliedom als het maar kan...

Quote:mijn vader is ook voor ajakkes hoor, ook zo'n gloryhunter. het tekent gewoon je gebrek aan identiteit. lekker aanhaken bij de grote gemene deler, lekker de weg van de minste weerstand. je bevestigt mijn beeld, dank daarvoor.

Waarom ben jij dan niet voor Sparta maar voor F? Wat maakt dan op dat gebied jou minder een gloryhunter dan anderen?

Quote:als je uit amsterdam kwam was je voor dws en later fc amsterdom. dus je opa was iig een gloryhunter.

Als je uit Amsterdam kwam was je voor DWS en later FC Amsterdam. Mijn opa dus niet.


Quote:
Quote:De club wordt in kleine gemeenschappen als hier je met de paplepel ingegoten. Zijn je ouders voor Feyenoord, dan ben jij dat ook. Zijn het toevallig mensen die WEL verstand van voetbal hebben, dan ben je dus niet voor Feyenoord maar voor Ajax.

ah, dus als je verstand hebt van voetbal ben je voor ajakkes. leuk dat jij iemand kortzichtig noemt. Undecided

Sjonge, moet ik dan overal een smiley bij zetten zodat jij ook begrijpt hoe iets bedoeld wordt? :roll:

Quote:mooi dat je wederom bevestigt dat je de grootste identiteitsloze zak hooi betn van dit forum.

mooi dat jij gewoon weer lekker op de man gaat spelen. Zo ongeveer het enige wat je kunt en doet als je niets weet te zeggen.

Bredanaar Wrote:elspeet is toch dat streng gereformeerde plaatsje vlak bij Zwolle? Dan is het te verklaren; kinderen worden daar opgevoed met de verplichting het gedrag van ouders over te nemen. Mogen geen eigen keuzes maken. Zielig maar jij kan er dus zelf ook niets aan doen. Als je jezelf anders gaat gedragen dan zoals ze je daar opleggen wordt je natuurlijk uit de elspeetse gemeenschap gestoten. :wink:

Het is idd streng gereformeerd, gelukkig doe ik daar niet aan mee. (en mijn ouders ook niet). Al ligt het niet vlakbij Zwolle...


Bredanaar Wrote:Welke grote plaats ligt er dan dichterbij? het is in de kontrijen :wink: van de NoordWest-Veluwe

Apeldoorn, Harderwijk om er zo maar ff 2 te noemen...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#14
Jansoe Wrote:Ja, maar Elspeet en Zwolle liggen in 2 verschillende provincies. Ik had jou toch hoger ingeschat. Grote waffel over anderen, maar zelf ook zo oliedom als het maar kan...

zeg identeitsloze zak hooi, alles buiten de randstad is de provincie. snap jij nu werkelijk niet dat ik dat daar mee bedoel? en denk je dat het mij ook maar iets interesseert in welke provinicie bilspleet ligt? rot toch op man.

Quote:Waarom ben jij dan niet voor Sparta maar voor F? Wat maakt dan op dat gebied jou minder een gloryhunter dan anderen?


omdat feyenoord voor mij de dichtstbijzijnde voetbalclub was (en is), dombo.

Quote:Als je uit Amsterdam kwam was je voor DWS en later FC Amsterdam. Mijn opa dus niet.

je opa was een identiteitsloze gloryhunter die achter de grote gemene deler aan liep, en je vader en jij zijn niet anders

Quote:Sjonge, moet ik dan overal een smiley bij zetten zodat jij ook begrijpt hoe iets bedoeld wordt? :roll:

ja. maar leuk dat je nu gaat suggereren dat je het anders bedoeld hebt. Undecided

Quote:mooi dat jij gewoon weer lekker op de man gaat spelen. Zo ongeveer het enige wat je kunt en doet als je niets weet te zeggen.

nee hoor, ik heb je haarfijn en beargumenteerd uitgelegd waarom ik je een identiteitsloze meeloper uit de provincie vind en als die argumten je niet welgevallig zijn wil dat niet zeggen dat ik niets te zeggen heb. daarnaast vind ik je een grote zak hooi. ga huilen anders?

Quote:Apeldoorn, Harderwijk om er zo maar ff 2 te noemen...

je komt gewoon uit zwolle zuid. uit de provincie. en je bent voor ajakkes omdat je vader dat was, omdat je zelf niets kunt verzinnen en omdat je dan niet gepest werd op school.
Reply
#15
Ik snap trouwens nog steeds niet waar dat "voor ajax zijn zodat je niet gepest wordt" vandaan is gekomen. Als je bij ons op school voor Ajax was kreeg je een ram voor je kop, ja zelfs in groep 3 al :waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#16
Ik ben voor Ajax omdat ik anders gepest werd op school :lol: :lol: :lol: :lol: Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Notworthy Notworthy Notworthy

waf Wrote:[

Quote:Waarom ben jij dan niet voor Sparta maar voor F? Wat maakt dan op dat gebied jou minder een gloryhunter dan anderen?


omdat feyenoord voor mij de dichtstbijzijnde voetbalclub was (en is), dombo.

.

O identiteitsloze zak hooi die meeloopt met de grote gemene deler. Durfde je niet voor Sparta te worden dan omdat je bang was op school gepest te worden? OF ben je eerder voor Feyenoord geworden om maar mee te lopen daar in Rotterdam Zuid? De weg kiezen van de minste weerstand door voor Feyenoord te kiezen...

Wat een totaal belachelijke reden....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#17
Jansoe Wrote:Ik ben voor Ajax omdat ik anders gepest werd op school :lol: :lol: :lol: :lol: Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Notworthy Notworthy Notworthy

ja, kun je 1000 smileys plaatsen, je blijft gewoon een identiteitsloze meeloper.

Quote:O identiteitsloze zak hooi die meeloopt met de grote gemene deler.

en hier is feyenoord niet de grootste gemene deler, maar wel de meelopers van ajakkes (die een grote muil hebben maar nooit naar het stadion gaan).

Quote:Durfde je niet voor Sparta te worden dan omdat je bang was op school gepest te worden?

ja hoor, had ook gekund. maar daar werd ik niet mee naar toegenomen.

het was en is de weg van de meeste weerstand. overal te lande word je geconfronteerd met die supportunisten zoals jij die geen flikker begrijpen wat de liefde voor een club inhoudt.
Reply
#18
toch jammer dat mijn capi manolev er niet bijstond. die zak poep is geschorst voor komend weekend.
Reply
#19
Hier hezetlfde probleem Sad
Reply
#20
Ook hier van htzeeldfe laken een pak 8-[
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#21
waf Wrote:toch jammer dat mijn capi manolev er niet bijstond. die zak poep is geschorst voor komend weekend.

Zeer slimme gele kaart door vlak voor tijd de bal met de scheids naast je weg te trappen op het moment dat er allang gefloten is voor een vrije trap voor Utrecht, altijd lekker als je je eigen schorsing kunt plannen.

Eigenlijk zou een scheids dan juist geen geel moeten geven, want nu beloon je Manolev/PSV alleen maar met die kaart.
Reply
#22
Want hij speelt liever thuis niet dan uit?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: