The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - FC Twente
#31
gittermaster Wrote:echt ongelooflijk dat jij altijd alles afkeurt betreffende suarez. Ik vraag me overigens af of je dat gezien hebt. :roll:

nee, dat laatste heb ik niet gezien. ik constateer dat jij nooit was van sneuarez afkeurt. ik keur niet altijd alles af wat hij doet, dat is sowieso onmogelijk en natuurlijk niet te bewijzen onzin.
Reply
#32
gittermaster Wrote:
Ekslem Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Undecided
Zijn middag was natuurlijk allang verpest door die goal van Moreno in de 87ste minuut....

Ik hoor trouwens niemand over de onterecht afgekeurde goal van Suarez (2de helft; GEEN buitenspel)....

Was idd geen buitenspel. Hoor trouwens ook niemand over het gevalletje Suarez toen ie weer lag te rollen linksvoor in de hoek, geen vrije trap kreeg en Twente terecht door voetbalde en Suarez toch zo'n pijn had en bleef liggen. Maar toen had Ajax ineens de bal terug en kon er gevaarlijk uitkomen. Meneer Suarez staat op en loopt weer als een kievit.... Bah, verdient imo nou ook gewoon een kaart.

Nee Ekslem,
dat is echt onzin... Hij viel , rolde zeker niet als een dolle over de grond, hij bleef ff liggen en stond daarna weer op toen idd bleek dat Ajax nog steeds balbezit had. Nu overdrijf je echt een beetje :razz:

Oke hij rolde mss niet. Bleef wel lang liggen en veinsde een blessure met als doel dat Twe de bal uit zou spelen in een wellicht gevaarlijke counter. Daarna had Ajax de bal en was ie weer het snelste vh veld. Valt gewoon onder het kopje theater Smile
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
BIERTEAM.NET Wrote:0-2 is het nooit geweest...

Dus de gele kaart van Tiendalli was de reden van de 3-0 overwinning van Ajax? Want de 1-0 en andere goals/momenten kwamen omdat Suarez zo makkelijk langs Tiendalli kon omdat hij niet meer in kon grijpen na zijn gele kaart? Dan heb jij een andere wedstrijd gezien...
Vond die kaart niet eens zo ontrecht, 2x de doorgang belemmerd middels een overtreding, hoeft niet zwaar te zijn, gewoon optelsom...

wat een vondst, het is nooit 0-2 geweest. Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy

nergens staat dat die gele kaart van tiemdalli de overwinning van ajakkes inleidde. wel zegt het wat over de intenties van de scheids.

twente had de nederlaag aan zichzelf te danken. ik denk zelf dat perez omgekocht is.
Reply
#34
waf Wrote:
gittermaster Wrote:echt ongelooflijk dat jij altijd alles afkeurt betreffende suarez. Ik vraag me overigens af of je dat gezien hebt. :roll:

nee, dat laatste heb ik niet gezien. ik constateer dat jij nooit was van sneuarez afkeurt. ik keur niet altijd alles af wat hij doet, dat is sowieso onmogelijk en natuurlijk niet te bewijzen onzin.

Zeer knappe constatering. Echter erg jammer dat je iets zegt over iets wat je niet eens gezien hebt.
The great old Ludwig von...
Reply
#35
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:echt ongelooflijk dat jij altijd alles afkeurt betreffende suarez. Ik vraag me overigens af of je dat gezien hebt. :roll:

nee, dat laatste heb ik niet gezien. ik constateer dat jij nooit was van sneuarez afkeurt. ik keur niet altijd alles af wat hij doet, dat is sowieso onmogelijk en natuurlijk niet te bewijzen onzin.

Zeer knappe constatering. Echter erg jammer dat je iets zegt over iets wat je niet eens gezien hebt.

daar zeg ik niets over. ik zeg dat ik constateer dat jij nooit het gedrag van sneuarez afkeurt. het maakt geen flikker uit of ik het wel of niet gezien heb.
Reply
#36
jij zegt iets over een constatering van mij betreffende iets wat je niet gezien hebt.
Daarom zei ik ook "knappe constatering".
Overigens erg bijzonder dat het niet te bewijzen is dat jij alles afkeurt wat Suarez doet, maar je zelf stelt dat ik wel alles goedkeur wat Suarez doet. :roll:
The great old Ludwig von...
Reply
#37
gittermaster Wrote:jij zegt iets over een constatering van mij betreffende iets wat je niet gezien hebt.

neeeheeeeeee, ik constateer dat jij nooit iets van hem afkeurt.

Quote:Daarom zei ik ook "knappe constatering".

dat is helemaal niet moeilijk, lees het forum maar door.


Quote:Overigens erg bijzonder dat het niet te bewijzen is dat jij alles afkeurt wat Suarez doet, maar je zelf stelt dat ik wel alles goedkeur wat Suarez doet. :roll:

ik zag dat sneuarez gisteren het veld op liep. dat heb ik niet afgekeurd. hij juichte na een goal van ajakkes. dat heb ik niet afgekeurd. zo, dat is al voldoende om je jij-bakkerige stelling te weerleggen.

ik heb nergens gezegd dat jij alles goedkeurt wat sneuarez doet. ik heb gezegd dat ik constateer dat jullie ajakkessieden nooit het gedrag van die paardenlul afkeuren.
Reply
#38
Quote:neeeheeeeeee, ik constateer dat jij nooit iets van hem afkeurt.
Dat zeg ik toch?! Ik voeg er alleen aan toe dat je t niet gezien hebt, vandaar "knappe constatering". Oftewel, "makkelijk"

Quote:ik zag dat sneuarez gisteren het veld op liep. dat heb ik niet afgekeurd. hij juichte na een goal van ajakkes. dat heb ik niet afgekeurd. zo, dat is al voldoende om je jij-bakkerige stelling te weerleggen.

ik heb nergens gezegd dat jij alles goedkeurt wat sneuarez doet. ik heb gezegd dat ik constateer dat jullie ajakkessieden nooit het gedrag van die paardenlul afkeuren.
Maak van goedkeuren; niet afkeuren....
Ik had mijn stelling anders moeten formuleren, maar ik ging er vanuit dat je wel begreep dat ik het niet had, over het "oplopen van het veld".
Het is erg lastig om niet te jij-bakken als je elke keer weer over het "niet-afkeuren" van Suarez begint.
The great old Ludwig von...
Reply
#39
gittermaster Wrote:Dat zeg ik toch?! Ik voeg er alleen aan toe dat je t niet gezien hebt, vandaar "knappe constatering". Oftewel, "makkelijk"

heel makkelijk. ik hoef niks van sneuarez te zien om dit te constateren. nogmaals, het doet er niet toe of ik dat wel of niet zie.

Quote: Ik had mijn stelling anders moeten formuleren, maar ik ging er vanuit dat je wel begreep dat ik het niet had, over het "oplopen van het veld".

daarom is het een niet te bewijzen stelling.

Quote:Het is erg lastig om niet te jij-bakken als je elke keer weer over het "niet-afkeuren" van Suarez begint.

ik keur ook helemaal niet alles van hem af. maar het is wel een duikelaar die regelmatig geniepige overtredingen heeft. net zoals vertongen een jankebek is die moord en brand schreeuwt als hij een klapje krijgt van de baab, en nu de vermoorde onschuld speelt als hij zelf eens iemand raakt. en net zoals de zeeuw die net doet of hij doodgaat als hij een klapje krijgt van cisse, maar zelf ook niet vies is van een schop of het misselijk uitdagen van het publiek.

ik vind het prima als je uitdeelt, maar dan moet je niet piepen als jou iets overkomt. en ik zeg het zelfde als een feyenoorder dat doet.
Reply
#40
Quote:gittermaster schreef:
Dat zeg ik toch?! Ik voeg er alleen aan toe dat je t niet gezien hebt, vandaar "knappe constatering". Oftewel, "makkelijk"

heel makkelijk. ik hoef niks van sneuarez te zien om dit te constateren. nogmaals, het doet er niet toe of ik dat wel of niet zie.
Dan zijn we het er in ieder geval over eens dat het "makkelijk" is.

Quote:Ik had mijn stelling anders moeten formuleren, maar ik ging er vanuit dat je wel begreep dat ik het niet had, over het "oplopen van het veld".

daarom is het een niet te bewijzen stelling.
Maar volgens mij, begreep je me wel, zeurpiet... :razz:
Quote:Het is erg lastig om niet te jij-bakken als je elke keer weer over het "niet-afkeuren" van Suarez begint.

ik keur ook helemaal niet alles van hem af. maar het is wel een duikelaar die regelmatig geniepige overtredingen heeft. net zoals vertongen een jankebek is die moord en brand schreeuwt als hij een klapje krijgt van de baab, en nu de vermoorde onschuld speelt als hij zelf eens iemand raakt. en net zoals de zeeuw die net doet of hij doodgaat als hij een klapje krijgt van cisse, maar zelf ook niet vies is van een schop of het misselijk uitdagen van het publiek.

ik vind het prima als je uitdeelt, maar dan moet je niet piepen als jou iets overkomt. en ik zeg het zelfde als een feyenoorder dat doet.

Kan ik me wel in vinden, alleen is dat dus niet alleen bij ajacieden zo. Er zijn veel spelers die gaan liggen als ze een tik krijgen, terwijl ze zelf ook geregeld uitdelen. En wederom vind ik je erg overdrijven mbt de Zeeuw. Hij ging liggen, maar deed echt niet net of hij dood ging. Maar goed, het zal je niets verbazen dat ik vind dat je overdrijft mbt een ajacied net zoals het mij niet doet verbazen dat jij vind dat hij net doet alsof hij doodging. En nu ga ik lunchen Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
#41
Net zoals die tomaszoon die gister weer 3x viel om een pingel te krijgen, sneu figuur.
Reply
#42
Fabian Wrote:Net zoals die tomaszoon die gister weer 3x viel om een pingel te krijgen, sneu figuur.

Of Lazovic. Allemaal mannen die best wat kunnen met een bal, maar zich altijd verschrikkelijk aanstellen. Bah. Iedere PSV'er/Ajacied/Feyenoorder die niet inziet dat Suarez, Tomasson en Lazovic alledrie de fair-play prijs niet verdienen is blind.

@Gitter -> Was Vertonghen echt MotM? Alsof het dit seizoen een prestatie is om N'Kufo uit de pot te spelen. :eeeek: Dan verdiend Anita die prijs nog eerder.
Reply
#43
Verthongen was idd MOTM. Wel terecht hoor imo, hij speelde heel erg sterk. Niet alleen vs Kufo, maar ook opbouwend en corrigerend.
Wat ik overigens niet begrijp; Die Urby, speelt een behoorlijk goed seizoen, gisteren viel ie iets tegen, maar hij speelt dit seizoen wel sterk, echter die corners... Niet te begrijpen, dat ie die gewoon niet kan nemen. Hij nam er gisteren 6! in 20 minuten, waarvan er slechts 1 over de man bij de eerste paal ging, daarna nam de Zeeuw ze ook maar
The great old Ludwig von...
Reply
#44
gittermaster Wrote:Verthongen was idd MOTM. Wel terecht hoor imo, hij speelde heel erg sterk. Niet alleen vs Kufo, maar ook opbouwend en corrigerend.
Wat ik overigens niet begrijp; Die Urby, speelt een behoorlijk goed seizoen, gisteren viel ie iets tegen, maar hij speelt dit seizoen wel sterk, echter die corners... Niet te begrijpen, dat ie die gewoon niet kan nemen. Hij nam er gisteren 6! in 20 minuten, waarvan er slechts 1 over de man bij de eerste paal ging, daarna nam de Zeeuw ze ook maar

Bij PSV idem dito. Dzsudzsak geeft geregelt een prima voorzet vanaf buurt cornervlag, maar zaterdag werd pas voor de 2e keer dit seizoen (in bijna 200 corners ondertussen) gescoort uit een corner. Echt drama.. als ploegen als Utrecht en NAC er geregeld een corner inkoppen moet topclubs dat toch ook kunnen. :|
Reply
#45
Alle echte ajacieden hier, gefeliciteerd nog he.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: