The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - FC Twente
#1
Hup Ajax! =D>
Reply
#2
Hup Twente =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#3
Dead Onderschat die Tukkers nou niet!

Ajax laat straks zoals elk seizoen nog wel wat punten liggen uit bij de kleintjes en thuis krijgen ze de betere ploegen nog, waardaar daar ook zelden een zege op voorhand zeker zal zijn.

Twente heeft nog een hoop thuispotjes op de rol die ze toch wel winnen (net als PSV). Ajax-uit is dus één van de weinige duels waar ik ze voorlopig punten zie verspelen.
Reply
#4
Peter Wrote:Dead Onderschat die Tukkers nou niet!

Ajax laat straks zoals elk seizoen nog wel wat punten liggen uit bij de kleintjes en thuis krijgen ze de betere ploegen nog, waardaar daar ook zelden een zege op voorhand zeker zal zijn.

Twente heeft nog een hoop thuispotjes op de rol die ze toch wel winnen (net als PSV). Ajax-uit is dus één van de weinige duels waar ik ze voorlopig punten zie verspelen.

wanneer is psvee twente?
Reply
#5
waf Wrote:
Peter Wrote:Dead Onderschat die Tukkers nou niet!

Ajax laat straks zoals elk seizoen nog wel wat punten liggen uit bij de kleintjes en thuis krijgen ze de betere ploegen nog, waardaar daar ook zelden een zege op voorhand zeker zal zijn.

Twente heeft nog een hoop thuispotjes op de rol die ze toch wel winnen (net als PSV). Ajax-uit is dus één van de weinige duels waar ik ze voorlopig punten zie verspelen.

wanneer is psvee twente?

Over een potje of 8. De week na Ajax-PSV, waarbij Nijhuis of Blom dus vast zal fluiten. :razz:

Februari alle kleintjes thuis, daarna begin maart de weken van de waarheid met achtereenvolgens NAC-uit, Ajax-uit en Twente-thuis.
Reply
#6
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Dead Onderschat die Tukkers nou niet!

Ajax laat straks zoals elk seizoen nog wel wat punten liggen uit bij de kleintjes en thuis krijgen ze de betere ploegen nog, waardaar daar ook zelden een zege op voorhand zeker zal zijn.

Twente heeft nog een hoop thuispotjes op de rol die ze toch wel winnen (net als PSV). Ajax-uit is dus één van de weinige duels waar ik ze voorlopig punten zie verspelen.

wanneer is psvee twente?

Over een potje of 8. De week na Ajax-PSV, waarbij Nijhuis of Blom dus vast zal fluiten. :razz:

Februari alle kleintjes thuis, daarna begin maart de weken van de waarheid met achtereenvolgens NAC-uit, Ajax-uit en Twente-thuis.

PSV moet het gewoon op eigen kracht doen. Als dat niet lukt is het ook niet verdiend. En al kost het een kampioenschap (we hebben er toch zat), ik zal nooit hopen dat Ajax wint, ook al is het van de directe concurrent van mijn geliefde PSV.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#7
Peter Wrote:Hup Ajax! =D>

:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#8
suk op de training neemt ff een balletje aan....
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pazUoX2zFrk[/youtube]
The great old Ludwig von...
Reply
#9
Gevaarlijk spel. Gewoon op het borstje. Moet nog veel leren die jongen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Bal stiutert wel ver van zijn voet af....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Perfecte middag voor PSV. Gezien het doelsaldo nu eigenlijk gewoon 4 punten los en het wisselvallige Ajax volgende week zonder as (Alderweireld, Vertonghen, Enoh en De Zeeuw) naar Heerenveen.

Feli Ajacieden.

EDIT: De Zeeuw volgens mij ten onrechte in het op scherp topic, niet geschorst.
Reply
#12
Matig dit, onnodige nederlaag gezien de eerste 25 minuten. Na die goal van de Zeeuw was 't niks meer.
Reply
#13
erg leuke pot gezien, waarbij de eerste 15 a 20 minuten voor Twente waren en Ajax blij mag zijn dat t 0-0 blijft, maar na de 1-0 was Ajax heer en meester en heb ik een erg sterk Ajax gezien.
The great old Ludwig von...
Reply
#14
kratovsk Wrote:Matig dit, onnodige nederlaag gezien de eerste 25 minuten. Na die goal van de Zeeuw was 't niks meer.

eensch. jammer dat het geen 0-2 wordt. ik vermoed een complot met perez.

wat een mazzel weer van dat kutajakkes.
Reply
#15
Al iets gehoord over een vooronderzoekje naar de elleboog van Verthongen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Mukkus Wrote:Al iets gehoord over een vooronderzoekje naar de elleboog van Verthongen?

geloof je het zelf? neuzen komen daar altijd mee weg hoor.
Reply
#17
Vroeg me af of de scheids het, uiteraard, al beoordeeld heeft...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
Mukkus Wrote:Vroeg me af of de scheids het, uiteraard, al beoordeeld heeft...

ook al is dat niet zo, dan zal hij het wel zeggen.
Reply
#19
gittermaster Wrote:erg leuke pot gezien, waarbij de eerste 15 a 20 minuten voor Twente waren en Ajax blij mag zijn dat t 0-0 blijft, maar na de 1-0 was Ajax heer en meester en heb ik een erg sterk Ajax gezien.

Was Ajax nou zo goed of Twente zo slecht he? :p
Ik heb een wonderbaarlijke, onverklaarbare ineenstorting van Twente gezien. Ze gaven na de 1-0 zoveel kado, daar had ook RKC nog wel van geprofiteerd. Maar Ajax (Suarez, De Zeeuw, Lindgren met name) was idd ook best aardig, ze dwongen de ineenstorting van Twente ook mede af.

Ik ben iig erg blij dat Twente verloren heeft, want de eerste 20 minuten speelden ze enorm sterk. Een kampioen waardig. Ajax vind ik nog steeds veel te wisselvallig (hoe bestaat het in vredesnaam dat je je in zo'n pot, waarin je je laatste kans moet grijpen, de eerste 20 minuten helemaal weg laat tikken in eigen huis), zou me niks verbazen als die er volgende week tegen Heerenveen weer kansloos aan gaan. Dat Suarez er tegen een geknakt Twente keer op keer zo doorheen liep zegt me weinig. Twente is niet alleen qua punten, maar ook qua spel en potentieel dé concurrent van PSV. En Ajax wordt uiteraard zoals elk jaar kampioen van het doelsaldo. Wink
Reply
#20
Peter Wrote:zou me niks verbazen als die er volgende week tegen Heerenveen weer kansloos aan gaan.

Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
Quote:Willem van Hanegem heeft geen goed woord over voor Jan Wegereef, de dienstdoende scheidsrechter afgelopen zondag in de topper tussen Ajax en FC Twente (3-0). De voormalig trainer van onder meer FC Utrecht en Feyenoord hekelt maandag in het Algemeen Dagblad de nadrukkelijke aanwezigheid van de leidsman in de beginfase. "Na een kwartier had ik al helemaal geen zin meer in onze eigen nationale topwedstrijd van het weekeinde", stelt de oud-international.

"En dat lag helemaal aan scheidsrechter Jan Wegereef", legt Van Hanegem uit in het dagblad. "Dwight Tiendalli vocht een duelletje uit met Luis Suárez, weinig aan de hand op het eerste gezicht, maar de scheidsrechter trok meteen geel. In een wedstrijd die leuk begon met twee aanvallende ploegen was dat signaal van de scheids helemaal niet nodig! Het leek een aantrekkelijk duel te worden. Maar als je als back zo snel geel krijgt, dan ben je bijna helemaal ontwapend."

"Even later kreeg Theo Janssen een berisping van de scheidsrechter omdat die Uruguayaanse duikelaar zich weer eens liet vallen", vervolgde Van Hanegem zijn relaas. "Dan heb ik het thuis voor de televisie dus gehad. Als je dan de gelegenheid hebt om op het andere net naar Chelsea-Arsenal te kijken, dan is de keuze niet zo moeilijk. Ik weet dat je scheidsrechters een beetje moet ontzien, ben ik het mee eens. Maar wat zien die gasten een hoop dingen niet die ze wel moeten zien."

"En het omgekeerde is ook waar; ze zien veel wat verder niemand ziet", besluit Van Hanegem. "Sorry, ik ben er chagrijnig van geworden. Mijn topper was aan gort nog voor die begonnen echt helemaal op gang was. Ik hoorde dat ajax dik gewonnen heeft, nou, gefeliciteerd; dat kon ik na twintig minuten al wel voorspellen. Het leek wel of het de bedoeling was. Bah."

ik ben het wel met hem eens, en ook met zijn complottheorie zal hij vast gelijk hebben. het zal wel nodig zijn de spanning in de competitie een beetje op te leuken.
Reply
#22
Undecided
Zijn middag was natuurlijk allang verpest door die goal van Moreno in de 87ste minuut....

Ik hoor trouwens niemand over de onterecht afgekeurde goal van Suarez (2de helft; GEEN buitenspel)....
Reply
#23
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:erg leuke pot gezien, waarbij de eerste 15 a 20 minuten voor Twente waren en Ajax blij mag zijn dat t 0-0 blijft, maar na de 1-0 was Ajax heer en meester en heb ik een erg sterk Ajax gezien.

Was Ajax nou zo goed of Twente zo slecht he? :p
Ik heb een wonderbaarlijke, onverklaarbare ineenstorting van Twente gezien. Ze gaven na de 1-0 zoveel kado, daar had ook RKC nog wel van geprofiteerd. Maar Ajax (Suarez, De Zeeuw, Lindgren met name) was idd ook best aardig, ze dwongen de ineenstorting van Twente ook mede af.

Ik ben iig erg blij dat Twente verloren heeft, want de eerste 20 minuten speelden ze enorm sterk. Een kampioen waardig. Ajax vind ik nog steeds veel te wisselvallig (hoe bestaat het in vredesnaam dat je je in zo'n pot, waarin je je laatste kans moet grijpen, de eerste 20 minuten helemaal weg laat tikken in eigen huis), zou me niks verbazen als die er volgende week tegen Heerenveen weer kansloos aan gaan. Dat Suarez er tegen een geknakt Twente keer op keer zo doorheen liep zegt me weinig. Twente is niet alleen qua punten, maar ook qua spel en potentieel dé concurrent van PSV. En Ajax wordt uiteraard zoals elk jaar kampioen van het doelsaldo. Wink

Ik denk dat het de verdienste was van Ajax dat twente zo slecht speelde. Natuurlijk gesteund door de 1-0, maar daarna zette Ajax gewoon heel sterk druk en kwam Twente er echt niet meer uit. Die kleine Anita had die lange Ruiz helemaal in zijn zak en hetzlefde gold voor vd Wiel vs Stoch. De Zeeuw verdeelde het spel prima en vertonghen was terecht MOTM.
Maar als eerder al gezegd; Twente had 0-1 moeten maken en dan had t allemaal heel anders kunnen lopen.

Hanegem geeft natuurlijk altijd slechte analyeses net als bij Feyenoord-AZ
The great old Ludwig von...
Reply
#24
Eerste kwartier was ik bang voor Anita vs Ruiz, toen kwam hij er toch 2x gevaarlijk langs, maar verder Ruiz idd niet meer gezien. Tegenover Stoch moet je gewoon altijd een aanvallend ingestelde back opstellen, daar heeft hij zoveel moeite mee dat hij helemaal uit zijn spel is. Zie ook Blind vs Stoch bij Groningen - Twente...
Reply
#25
BIERTEAM.NET Wrote:Ik hoor trouwens niemand over de onterecht afgekeurde goal van Suarez (2de helft; GEEN buitenspel)....

totaal niet relevant he, toen was de wedstrijd al gespeeld.

bij mij bijvoorbeeld stond de tv al lang uit na de 0-2.
Reply
#26
BIERTEAM.NET Wrote:Undecided
Zijn middag was natuurlijk allang verpest door die goal van Moreno in de 87ste minuut....

Ik hoor trouwens niemand over de onterecht afgekeurde goal van Suarez (2de helft; GEEN buitenspel)....

Was idd geen buitenspel. Hoor trouwens ook niemand over het gevalletje Suarez toen ie weer lag te rollen linksvoor in de hoek, geen vrije trap kreeg en Twente terecht door voetbalde en Suarez toch zo'n pijn had en bleef liggen. Maar toen had Ajax ineens de bal terug en kon er gevaarlijk uitkomen. Meneer Suarez staat op en loopt weer als een kievit.... Bah, verdient imo nou ook gewoon een kaart.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#27
0-2 is het nooit geweest...

Dus de gele kaart van Tiendalli was de reden van de 3-0 overwinning van Ajax? Want de 1-0 en andere goals/momenten kwamen omdat Suarez zo makkelijk langs Tiendalli kon omdat hij niet meer in kon grijpen na zijn gele kaart? Dan heb jij een andere wedstrijd gezien...
Vond die kaart niet eens zo ontrecht, 2x de doorgang belemmerd middels een overtreding, hoeft niet zwaar te zijn, gewoon optelsom...
Reply
#28
Ekslem Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Undecided
Zijn middag was natuurlijk allang verpest door die goal van Moreno in de 87ste minuut....

Ik hoor trouwens niemand over de onterecht afgekeurde goal van Suarez (2de helft; GEEN buitenspel)....

Was idd geen buitenspel. Hoor trouwens ook niemand over het gevalletje Suarez toen ie weer lag te rollen linksvoor in de hoek, geen vrije trap kreeg en Twente terecht door voetbalde en Suarez toch zo'n pijn had en bleef liggen. Maar toen had Ajax ineens de bal terug en kon er gevaarlijk uitkomen. Meneer Suarez staat op en loopt weer als een kievit.... Bah, verdient imo nou ook gewoon een kaart.

Nee Ekslem,
dat is echt onzin... Hij viel , rolde zeker niet als een dolle over de grond, hij bleef ff liggen en stond daarna weer op toen idd bleek dat Ajax nog steeds balbezit had. Nu overdrijf je echt een beetje :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#29
gittermaster Wrote:
Ekslem Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Undecided
Zijn middag was natuurlijk allang verpest door die goal van Moreno in de 87ste minuut....

Ik hoor trouwens niemand over de onterecht afgekeurde goal van Suarez (2de helft; GEEN buitenspel)....

Was idd geen buitenspel. Hoor trouwens ook niemand over het gevalletje Suarez toen ie weer lag te rollen linksvoor in de hoek, geen vrije trap kreeg en Twente terecht door voetbalde en Suarez toch zo'n pijn had en bleef liggen. Maar toen had Ajax ineens de bal terug en kon er gevaarlijk uitkomen. Meneer Suarez staat op en loopt weer als een kievit.... Bah, verdient imo nou ook gewoon een kaart.

Nee Ekslem,
dat is echt onzin... Hij viel , rolde zeker niet als een dolle over de grond, hij bleef ff liggen en stond daarna weer op toen idd bleek dat Ajax nog steeds balbezit had. Nu overdrijf je echt een beetje :razz:

echt ongelooflijk dat jullie nooit dat gedrag van die tering lul afkeuren. onthutsend echt.
Reply
#30
echt ongelooflijk dat jij altijd alles afkeurt betreffende suarez. Ik vraag me overigens af of je dat gezien hebt. :roll:
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: