The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Prijzenpot MV-game
#1
Er is al een keer over gesproken. Zullen we dit jaar bij MV-game met wat (kleine) prijsjes werken?

Misschien dat er een soort subleagueje kan worden opgericht met deelnemers die wat inleggen?

Of gaan we werken met sponsoren? Dan kan iedereen vrijblijvend iets in de prijzenpot doen (eventueel ook geld?) en die pot wordt aan het einde van het jaar (of periode) onder een aantal winnaars (dus ook naar diegene die niets in hebben gelegd) verdeeld.

Bij deze in ieder geval een topic om dit soort dingen allemaal te bespreken...
Reply
#2
Ik vind de eer al een prijs groot genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Dat is uiteraard de grootste prijs...

Maar wat is nu bijv. 5 euro inleg voor een heel jaar tennisplezier en misschien hou je daar daarnaast nog wel een leuke prijs aan over ook nog (ik noem; kaartjes voor een tennistoernooi, een tennis-computerspel o.i.d.)?
Reply
#4
Dat had je misschien beter kunnen voorstellen aan de start van het seizoen...Ik denk dat mensen die nu al wat meer achterop staan geen zin hebben om nog geld te gaan inleggen...Ook is dit voor MV weer een hoop moeite om erachteraan te gaan dat iedereen die zegt dat ie wil meedoen om geld ook echt betaalt...Voor mij is de eer ook genoeg...
Reply
#5
Wat me wel leuk lijkt is om aangezien er veel forummers met MV meedoen aan het einde van het seizoen ter afsluiting een (MV award!-)meeting te hebben met wie maar wil komen, ergens centraal in het land. daar kunnen diverse prijzen uitgereikt worden en veren in achtersten worden gestoken?
Qua prijzen is misschien aardig tweedehands boeken, games of leuke dingen (met wel enige waarde) dan in te leggen.

TM'ers, pollers en playas ook welkom natuurlijk! :wink:
Reply
#6
Haha, zo'n tennisforum-award is natuurlijk wel grappig/leuk :Big Grin
Reply
#7
Ik weet niet of ik jullie wel in levenden lijve wil zijn, hoor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Ad Wim Wrote:Ik weet niet of ik jullie wel in levenden lijve wil zijn, hoor...

Blijf je toch lekker thuis :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Ballenbak Wrote:Dat had je misschien beter kunnen voorstellen aan de start van het seizoen...Ik denk dat mensen die nu al wat meer achterop staan geen zin hebben om nog geld te gaan inleggen...Ook is dit voor MV weer een hoop moeite om erachteraan te gaan dat iedereen die zegt dat ie wil meedoen om geld ook echt betaalt...Voor mij is de eer ook genoeg...

Begin je toch gewoon deze week voor de prijzen? :roll:

Lijkt me wel uit te rekenen, dan schrijf ik me alsnog in.
Reply
#10
Ad Wim Wrote:Ik weet niet of ik jullie wel in levenden lijve wil zijn, hoor...

Ad Wim Wrote:Oke, bedankt! Ik zal je noemen in mijn overwinningsspeech aan het einde van het seizoen Big Grin

Tja, dan zou je je overwinningsspeech toch echt in je eentje moeten houden :wink:
Reply
#11
Ad Wim Wrote:Ik weet niet of ik jullie wel in levenden lijve wil zijn, hoor...
Wil zijn nog wel? Nee... blijf ook liever mezelf. Maar een meeting is op zich best een leuk plan.

Overigens denk ik dat voor veel managers de prijzen niet het doel is. Denk ook eerlijk dat voor diegenen die dat willen de huidige ranking ook niet echt van invloed is om mee te doen of niet.

Ik wil daaraan best meedoen overigens.
Reply
#12
Tripplexxx Wrote:Begin je toch gewoon deze week voor de prijzen? :roll:

Lijkt me wel uit te rekenen
Kan op zich ook prima ... want vandaag begint een nieuwe periode. Hoef je op het eind van het jaar alleen de scores van Januari eraf te trekken Smile
Reply
#13
Elikian Wrote:
Tripplexxx Wrote:Begin je toch gewoon deze week voor de prijzen? :roll:

Lijkt me wel uit te rekenen
Kan op zich ook prima ... want vandaag begint een nieuwe periode. Hoef je op het eind van het jaar alleen de scores van Januari eraf te trekken Smile

Dat bedoel ik. Hoeveel gegadigden zijn er?
Reply
#14
1
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#15
1 Genomico
2 Haggie
3 Elikian

Voorstel is dan 5 euro inleg ofzo? ... hoe verdelen we de prijzen? 50%-30%-20% voor de nummers 1, 2 en 3? (hangt een beetje af van de animo :p)
Reply
#16
Dus diegene die meedoen doen een bepaald bedrag in 'de pot' en daar worden wat leuke prijsjes voor gekocht?

5 euro lijkt me inderdaad een mooi bedrag. Even afwachten hoeveel er meedoen en dan maken we wel een verdelingsschema/prijzenlijst.
Reply
#17
Genomico Wrote:Dus diegene die meedoen doen een bepaald bedrag in 'de pot' en daar worden wat leuke prijsjes voor gekocht?

5 euro lijkt me inderdaad een mooi bedrag. Even afwachten hoeveel er meedoen en dan maken we wel een verdelingsschema/prijzenlijst.

Prima!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
Doe ook mee.. al baal ik want heb een lekkere AO achter de rug die dus niet telt! :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#19
Dodge Wrote:Doe ook mee.. al baal ik want heb een lekkere AO achter de rug die dus niet telt! :wink:

Je pakt natuurlijk wel alvast wat budget voordeel mee. Jammer dat ik het niet eerder wist dat er om centjes gespeeld zou gaan worden, dan had ik wel mee gedaan. Nu is de budget achterstand te groot en kan ik ook niet meer voor het overall klassement meedoen. Maar 2007 is weer oneven dus dan doe ik zeker weer mee bij MV.
Reply
#20
Jij kunt altijd nog meedoen voor de totaalwinst... al begin jij in Miami Smile
Reply
#21
Laten we meteen de artiesten boeken voor het MV-eindejaarsgala! :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#22
Ik ben er bij als er om prijzen gespeeld word.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Ik doe ook zeker mee voor die 5 euro en die meeting vind ik ook prima.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#24
2 keer per jaar met MV in dezelfde ruimte is wel genoeg eigenlijk. Geen meeting dus. En 5 euro inleg is natuurlijk niks, dat doet Dr. Wipaap wel anders.
Reply
#25
1 Genomico
2 Haggie
3 Elikian
4 Dodge
5 centre court
6 kuiper
Reply
#26
Ook 5 eurootjes van mij :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
Me too
"Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze spreekt ze niet uit."
Reply
#28
Ik tik ook 5 pleuro af.
Roofmagic
Reply
#29
doe er ook wel aan mee hoor...
Reply
#30
1 Genomico
2 Haggie
3 Elikian
4 Dodge
5 centre court
6 kuiper
7 buurs
8 Tafeltennis
9 merijn s aalbers
10 cruijff

Dat is al 50 euro'tjes in de pot!! Voorlopig lijkt de verdeling 25-15-10 euro (wel of niet in de vorm van een prijs) voor de top 3 het beste. Als er meerdere bijkomen, kunnen we naar een top 5 gaan die in de prijzen gaat vallen...
Reply


Forum Jump: