The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Loting EK kwalificatie 2012
#91
waf Wrote:wellicht. voor mukkus oogt zijn waarheid ook de waarheid (net of hij ooit van standpunt verandert :roll: ), maar toch maakt hij zo'n opmerking.

Niet jij-bakken, waf. Wie had daar ook alweer zo'n hekel aan? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#92
Mukkus Wrote:
waf Wrote:wellicht. voor mukkus oogt zijn waarheid ook de waarheid (net of hij ooit van standpunt verandert :roll: ), maar toch maakt hij zo'n opmerking.

Niet jij-bakken, waf. Wie had daar ook alweer zo'n hekel aan? :-k

misschien moet je eerst eens gaan bedenken wat een jij-bak is?

dat je je er uberhaupt mee bemoeit. maar kennelijk wil je nog je gelijk halen uit eerdere discussies. ik snap dat je dat nodig hebt, maar het is nogal treurig.

ga nu maar fijn naar je nieuwe vriendje marshall toe, hij zal blij zijn dat je hem te hulp bent geschoten. 8-[
Reply
#93
Dank dank Mukkie, zonder jou had ik meneer Waf nooit in een normale discussie kunnen betrekken.
Met jou ook niet, maar dat ligt dan weer niet aan jou... :-"
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#94
waf Wrote:dat je je er uberhaupt mee bemoeit.

Dat lijkt me duidelijk...vind het jammer om te zien dat door jou eeuwig gezeik dit eens zo levendige forum afgezakt is naar een bedenkelijk dieptepunt.
Je kan met je gejammer beter met andere wijven gaan lopen zeuren op een viva-forum. Misschien dat hier de spirit tot goeie discussies weer terugkomt.

Daarom.

Bedankt, vriendje Marsh! Flower
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#95
oh, is dat het? het komt door mij. bedankt voor het compliment. weet je trouwens zeker dat het niet door de prestaties van heerenveen kwam en het zure geleuter dat sindsdien uit jouw toetsenbord komt? 8-[

ik had (en heb) overigens een prima discussie met peter, totdat die volleyballer zich er mee ging bemoeien. peter is idd wel een van de weinige waar je normaal mee over voetbal kunt lullen. jij was dat 4 jaar geleden ook nog.
Reply
#96
waf Wrote:het niet door de prestaties van heerenveen kwam en het zure geleuter dat sindsdien uit jouw toetsenbord komt?

Nee, dat is het niet. Maar heb je hier ervaring mee dan? Sinds Feyenoord een schuld heeft van 38 miljoen euro [wafmodus]die schuld komt allemaal door die pro-ajax media![/wafmodus], komt er ook alleen maar lauwe hondenkots uit jouw toetsenbord.....vergelijk jij mijn gedrag met dat van jezelf? (geen jij-bak, gewoon een normale constatering met aanvullende vraag)

Wat mij betreft is het gewoon een gevalletje actie-reactie. Als je hier weer wat doms neerplempt, plemp ik weer wat achterlijks terug. Met mij kun je prima over voetbal discussieren, zolang de discussie maar inhoudelijk is. Maar gelukkig is daar altijd weer meneer waf, die met een schitterende reply komt dat Mika Vayrynen en Michael Dingsdag een gepenkop hebben. Klasse!

Goed weekend, waf! En succes met het verdedigen van weer een schwalbe actie van Tomaatson en het veroordelen van elke ajax-speler die modder op zijn knie heeft!

:eten:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#97
Mukkus Wrote:Nee, dat is het niet. Maar heb je hier ervaring mee dan? Sinds Feyenoord een schuld heeft van 38 miljoen euro [wafmodus]die schuld komt allemaal door die pro-ajax media![/wafmodus], komt er ook alleen maar lauwe hondenkots uit jouw toetsenbord.....vergelijk jij mijn gedrag met dat van jezelf? (geen jij-bak, gewoon een normale constatering met aanvullende vraag)

ja, dat is dus wel een jij bak.

Quote:Wat mij betreft is het gewoon een gevalletje actie-reactie. Als je hier weer wat doms neerplempt, plemp ik weer wat achterlijks terug.

tuurlijk, en ik ben altijd de actie en het komt nooit in je op dat ik misschien wel de reactie ben. en ik reageer zelden meer op jou vanwege je zure geleuter, maar als ik met anderen over voetbal praat kom jij er weer tussen. reageer je toch niet op mij? of leg uit dat het dom geleuter is. maar dat kun je wss niet.

Quote:Met mij kun je prima over voetbal discussieren, zolang de discussie maar inhoudelijk is. Maar gelukkig is daar altijd weer meneer waf, die met een schitterende reply komt dat Mika Vayrynen en Michael Dingsdag een gepenkop hebben. Klasse!

5 jaar geleden kon je met jou inhoudelijk over voetbal praten ja. nu allang niet meer.

en die gasten hebben toch een gepenkop? nog los van het feit dat dat geen discussie over voetbal is, maar over hun kop.
maar dat mag je niet zeggen van mukkus, dan kwets je spelers van heerenveen zijn. Undecided

Quote:Goed weekend, waf! En succes met het verdedigen van weer een schwalbe actie van Tomaatson en het veroordelen van elke ajax-speler die modder op zijn knie heeft!

je bent zo laag gezakt dat je ook hier de waarheid moet verdraaien. wat ben jij een triest figuur geworden zeg. Undecided

ook een goed weekend, vergeet geen emmer prozac te slikken. :|
Reply


Forum Jump: