The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heracles - Groningen
#1
Wat een krankzinnige wedstrijd! De eerste helft was enorm slecht van Heracles. Er ging zoveel fout en de voorsprong van Groningen was dan ook meer dan terecht. We hebben zelfs enorm veel geluk gehad met die bal die over de achterlijn is geweest. Verbeek die Vejinovic na 10 minuten al wisselde en Ter Horst op het middenveld zette. Die jongen wist totaal niet wat hij daar moest doen en het leek alleen maar slechter te gaan. Groningen denderde echt zo vaak gevaarlijk over de rechter kant naar voren, we hadden niet mogen klagen als we met 0-4 de rust in waren gegaan. Het leek gewoon een verloren wedstrijd. De 2e helft is amper begonnen en Maertens geeft een geweldige pass op Douglas die vervolgens een sterke voorzet geeft op Dost, terug spanning. Amper kunnen genieten van de goal want de 1-3 was alweer een feit. Enkele minuten later de strafschop voor Heracles en Overtoom mist. Op dat moment zei ik al dat het een bizarre wedstrijd was. Nou vervolgens pakt Groningen 2 rode kaarten. De aanhang ging er nog eens flink achter staan en alleen Piecke stond nog op eigen helft. Zoeken naar een gaatje en in een tijdbestek van 3 minuten scoort Heracles 2x. Daarna een prachtige slotfase voor de Heracles supporter. Groningen kon werkelijk niks meer en Heracles zocht uiteraard nog naar de winnende treffer. Op dat moment had ik daar ook goede hoop op, we hadden immers nog een kwartier. Maar Groningen zakte terecht massaal terug en er viel niet meer doorheen te komen. Langzaam aan begon het geloof bij mij te zakken totdat Maertens de 4-3 maakte in de 89e minuut, ik hoef niemand uit te leggen hoe groot de ontlading was, prachtig! Bij een nederlaag was de droom der dromen om Heracles ooit eens in Europa te zien uitkomen uiteen gespat, nu blijven we hopen op het wonder van Almelo :cheers:
Reply
#2
*deze post wordt mede mogelijk gemaakt door de heer Wiedemeijer*


[Image: media_xl_103542.jpg?20100206230717]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
erg mooie pot. ik vond heracles niet eens zo slecht de eerste helft, ik vond grun vooral heel goed.

idioot dat ze het zo hebben laten liggen.
Reply
#4
Weer een wedstrijd die door scheidsrechterlijke dwalingen ( met rust 0-4 is het gewoon afgelopen) een totaal andere wending krijgt. Die 2e gele kaart van Bacuna was natuurlijk wel ontzettend stom en volkomen terecht. Goed van Jans direct na de wedstrijd dat hij geen commentaar wilde leveren op Wiedemeijer, die wss zijn gage bij de plaatselijke chinees mag gaan ophalen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#5
Wat bedoelt u plecies, meneel Bledanaal?
Reply
#6
Weel een wedstlijd die dool scheidslechtellijke dwalingen ( met lust 0-4 is het gewoon afgelopen) een totaal andele wending klijgt. Die 2e gele kaalt van Bacuna was natuullijk wel ontzettend stom en volkomen telecht. Goed van Jans dilect na de wedstlijd dat hij geen commentaal wilde levelen op Wiedemeijel, die wss zijn gage bij de plaatselijke chinees mag gaan ophalen.
Bieltje? :beerbros:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#7
Quote:kaart
??
The great old Ludwig von...
Reply
#8
:oops: :oops: solly, velbeteld Notworthy
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#9
waf Wrote:erg mooie pot. ik vond heracles niet eens zo slecht de eerste helft, ik vond grun vooral heel goed.

idioot dat ze het zo hebben laten liggen.

Vergeleken met veel wedstrijden dit seizoen vond ik Heracles erg ondermaats in de eerste helft. Behoorlijk veel knullig balverlies, het liep voor geen meter. Groningen speelde inderdaad goed, met name aan de rechterkant waren ze erg gevaarlijk.

Heracles heeft geluk gehad maar Groningen heeft het ook wel erg dom laten liggen.
Breukers was ook weer eens erg goed, in Enschede had hij stoch in de pocket en zaterdag bleef hij maar opkomen in de tweede helft. Ik vind hem nu al een paar wedstrijden achter elkaar 1 van de betere spelers op het veld.
Reply
#10
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:erg mooie pot. ik vond heracles niet eens zo slecht de eerste helft, ik vond grun vooral heel goed.

idioot dat ze het zo hebben laten liggen.

Vergeleken met veel wedstrijden dit seizoen vond ik Heracles erg ondermaats in de eerste helft. Behoorlijk veel knullig balverlies, het liep voor geen meter. Groningen speelde inderdaad goed, met name aan de rechterkant waren ze erg gevaarlijk.

Heracles heeft geluk gehad maar Groningen heeft het ook wel erg dom laten liggen.
Breukers was ook weer eens erg goed, in Enschede had hij stoch in de pocket en zaterdag bleef hij maar opkomen in de tweede helft. Ik vind hem nu al een paar wedstrijden achter elkaar 1 van de betere spelers op het veld.

groningen heeft het laten liggen, 2 domme rode kaarten, maar het is best vervelend als jouw 0-1 ten onrechte wordt afgekeurd en die goal van dost ten onrechte wordt goedgekeurd (idd duidelijk buitenspel).
Reply
#11
mee eens, dat had je eigenlijk ook in je betoog mee moeten nemen Dr'an.. :razz:
Maar gefeliciteerd met de 3 punten hoor, lekker bezig dat Heracles
The great old Ludwig von...
Reply
#12
Hebben jullie gelijk aan. Zoals ik zei: Heracles heeft ook wel geluk gehad, niemand zal dat ook ontkennen. Enneh ik zei al wel dat Groningen eigenlijk al op 0-1 had moeten staan Wink Op het moment dat ik dit topic opende had ik ook nog geen beelden terug gezien, wel netjes dat Jans nog zo rustig reageert.

Maar uiteraard ben ik niet minder blij met de 3 punten, bedankt voor de felicitatie en insgelijks gefeliciteerd gittermaster!
Zondag tegen de koploper, zal wel weer een wedstrijd worden waarin je steeds meer het idee krijgt dat er een stunt in zit maar vervolgens met 0-2 verliest. Ben wel erg benieuwd hoe Heracles zich vervolgens houd in de uitwedstrijden bij Roda en Heerenveen.
Reply
#13
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:erg mooie pot. ik vond heracles niet eens zo slecht de eerste helft, ik vond grun vooral heel goed.

idioot dat ze het zo hebben laten liggen.

Vergeleken met veel wedstrijden dit seizoen vond ik Heracles erg ondermaats in de eerste helft. Behoorlijk veel knullig balverlies, het liep voor geen meter. Groningen speelde inderdaad goed, met name aan de rechterkant waren ze erg gevaarlijk.

Heracles heeft geluk gehad maar Groningen heeft het ook wel erg dom laten liggen.
Breukers was ook weer eens erg goed, in Enschede had hij stoch in de pocket en zaterdag bleef hij maar opkomen in de tweede helft. Ik vind hem nu al een paar wedstrijden achter elkaar 1 van de betere spelers op het veld.


Toch stond hij bij de 0-1 en de 0-2 niet heel sterk te verdedigen. de 2de helft speelde hij goed, maar dat is ook wel makkelijk als je tegen 9 man doet.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply


Forum Jump: