The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / San Jose / Costa da Sauipe
#1
De DB is weer open, en de resterende Q's zullen worden ingevoerd zodra deze bekend zijn.

Succes!
Reply
#2
ML =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Haha, een Arco/ML samenwerking was dit.
Reply
#4
Waarvan akte en waarvoor dank :Big Grin
Reply
#5
wa is de deadline

22.00?? even zodat ik da in mn planning kan meenemen Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#6
Alle spelers die een wild card hebben gekregen zijn als zodanig aangemerkt en ook Rui Machado, de enige kwalificatiespeler die nog in de strijd is voor een plaats in het hoofdtoernooi in Costa do Sauipe, is verkiesbaar. Succes allemaal!
Reply
#7
Seppi on fire! 6-1, 3-0. Die zien we woensdag terug :wink:
Reply
#8
En dan heeft iedereen hem dus hoeft ie ook niet aangemoedigd te worden gelukkig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ja, maar hij moet wel even horen dat zijn trouwe Nederlandse fans er weer voor hem zijn.
Reply
#10
Van mij niet. En het gaat ook niet zo soepel meer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Poeh, wat een kans voor Tipsa op sp in de 2e set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Ik hoop woensdag toch Mayer in actie te zien, lijkt me wel gaaf. Tipsa heb ik al eens gezien dus hoeft niet zo nodig.
Reply
#13
Afmaken Mayer! Ik wil Serra zometeen in actie zien!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#14
Ik heb ze beiden al eens gezien, maar ik wil ze beiden nog wel een keer zien, tegen Haase het liefst, maar Robredo is ook goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
mindlight Wrote:Ik hoop woensdag toch Mayer in actie te zien, lijkt me wel gaaf. Tipsa heb ik al eens gezien dus hoeft niet zo nodig.

Mayer gister ook gezien, net als tipsa en llodra (wat een heerlijke volleys =P~ )
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
Tipsa was veel beter deze set, maar speelt tot nu toe een dramatische TB. Gelukkig Mayer ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Waar kijk je Ad?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
Komt Tipsa met een fantastisch punt een mb voor, levert ie beide servicepunten in, oa door een hele makkelijke volley bovenop het net te missen Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Ik denk Sport1 Hag Wink
Reply
#20
Haggie Wrote:Waar kijk je Ad?
Sport 1 dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Haggie Wrote:Waar kijk je Ad?

site van abn heeft denk ik ook wel stream.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Maar nu opeens weer twee prachtige punten om op sp te komen. Gekke tb...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Dammit Mayer
Reply
#24
En met een returnwinner de set en dan die kreet, zo hoort het! Terecht ook, hij was stukken beter deze set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Pfff, wat een onrecht toch weer hier. Tipsa valt alleen maar aan en aan, Mayer moonballt alles terug en Tipsa maakt helaas de fout op de 4e bal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
En dan weer een 15-40 gemist. Leuk potje wel, een break zou leuk zijn. En terecht, Tipsa valt nog steeds het meeste aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Tipsa van 0-3 naar 3-3 en mist dan 3 bps. Gekke wedstrijd is het nu, Mayer maakt opeens veel meer fouten, maar speelt wel goed op de bps.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Leuk potje zo van dik 2,5 uur.
Reply
#29
Weer kansen voor Tipsa op 4-4. Hij is duidelijk beter en fitter, maar mist nog het vertrouwen om op belangrijke punten voluit te gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
6-5, dit lijkt mij een uitgelezen moment Florian!
Reply


Forum Jump: