The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




feyenoord-az
#1
ik heb alleen de tweede helft gezien en ik vond het een prachtige pot met 2 ploegen die wilden winnen.

jammer en onbegrijpelijk dat been guzman wisselde voor de baab. die corners van rechts van az waren levensgevaarlijk en het was niet gek dat daar de tweede goal uit viel.

erg jammer, maar als er zo gestreden wordt kan ik er mee leven.

lekker eigen goal van moisander trouwens. hoe krijg je het voor elkaar. Undecided
Reply
#2
waf Wrote:lekker eigen goal van moisander trouwens. hoe krijg je het voor elkaar. Undecided

Was Wernbloom.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
oh, het blijkt wernbloom te zijn. sorry hoor.
Reply
#4
Maar idd een knappe goal. Als ie die bal bij een willekeurige Feyenoorder had ingeleverd, had die hem er niet zo ingeschoten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Was dus eigenlijk de verkeerde omgekocht?
May The Schwartz Be With You
Reply
#6
mooie kers op de taart van dit weekend.
The great old Ludwig von...
Reply
#7
gittermaster Wrote:mooie kers op de taart van dit weekend.

Zolang PSV wint is er geen taart
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#8
Lamme Lennie Wrote:
gittermaster Wrote:mooie kers op de taart van dit weekend.

Zolang PSV wint is er geen taart

Zolang het gat met Twente 6 punten is toch ook niet lijkt me? :|
Reply
#9
Ik was hier, dagje van de ASR.
Mooi pot, met een verdiende winnaar.
AZ speelt makkelijker, bal langer in de ploeg en was gevaarlijker.
feyenooit was weer veel strijd, lange halen snel thuis en gemiddeld lag de derde inspeelpass voor de voeten van een AZ speler. Het was zo dramatisch gesteld dat ze uiteindelijk alles maar lang gingen geven, omdat de ballen over 5 mtr blijkbaar niet zuiver meer kunnen.

Die corners van AZ waren echt fantastisch, ELKE corner was gevaarlijk!
Reply
#10
slechte analyse, maar dat komt vast weer door je anti feyenoord bril. az de bal langer in de ploeg? zullen we de statistieken er even bijpakken?

Feyenoord AZ
0 Paal geraakt 1
2 Lat geraakt 0
10 Schoten op doel 8
7 Schoten naast 6
2 Reddingen keeper 8
2 Lijnreddingen speler 0
6 Hoekschoppen 10
1 Buitenspel 3
30 Vrije trappen 12
11 Overtredingen begaan 27
24 Overtredingen tegen 10
0 Strafschoppen 0
1 Gele kaarten 3
0 Rode kaarten 0
53% Balbezit (Eerste helft) 47%
58% Balbezit (Tweede helft) 42%
55% Balbezit (Einde wedstrijd) 45%

ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat feyenoord de bovenliggende partij was (behalve willem van hanegem), hetgeen ook onmiskenbaar uit de statistieken naar voren komt. maar jou enige doel is natuurlijk een poging te wagen feyenoord af te plassen. dat onderstreep je door heel zielig het woordje 'verdiend' te gebruiken. buiten het feit dat je altijd verdiend wint als je meer scoort dan de ander, klopt het iig niet op de manier zoals jij het met je ajakkesmuil bedoelt.

overigens was niet elke corner gevaarlijk, de corners was elm waren namelijk dramatisch.

en rot voor de rest lekker op uit de tempel. bioscooppubliek verdient het niet in zo'n mooi stadion te zitten.
Reply
#11
waf Wrote:slechte analyse, maar dat komt vast weer door je anti feyenoord bril. az de bal langer in de ploeg? zullen we de statistieken er even bijpakken?

Feyenoord AZ
0 Paal geraakt 1
2 Lat geraakt 0
10 Schoten op doel 8
7 Schoten naast 6
2 Reddingen keeper 8
2 Lijnreddingen speler 0
6 Hoekschoppen 10
1 Buitenspel 3
30 Vrije trappen 12
11 Overtredingen begaan 27
24 Overtredingen tegen 10
0 Strafschoppen 0
1 Gele kaarten 3
0 Rode kaarten 0
53% Balbezit (Eerste helft) 47%
58% Balbezit (Tweede helft) 42%
55% Balbezit (Einde wedstrijd) 45%

ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat feyenoord de bovenliggende partij was (behalve willem van hanegem), hetgeen ook onmiskenbaar uit de statistieken naar voren komt. maar jou enige doel is natuurlijk een poging te wagen feyenoord af te plassen. dat onderstreep je door heel zielig het woordje 'verdiend' te gebruiken. buiten het feit dat je altijd verdiend wint als je meer scoort dan de ander, klopt het iig niet op de manier zoals jij het met je ajakkesmuil bedoelt.

overigens was niet elke corner gevaarlijk, de corners was elm waren namelijk dramatisch.

en rot voor de rest lekker op uit de tempel. bioscooppubliek verdient het niet in zo'n mooi stadion te zitten.

Haha jankebal.
Wat ben je toch een ongelooflijk triest kutfiguur he....
Zelf lekker warm voor de buis gezeten ? Lamlul.
Reply
#12
chick fight \Big Grin/
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Fabian Wrote:Haha jankebal.
Wat ben je toch een ongelooflijk triest kutfiguur he....
Zelf lekker warm voor de buis gezeten ? Lamlul.

kut he als je met argumenten om je oren geslagen wordt. omdat je inhoudelijk geen reet meer te melden hebt rest weinig anders meer dan schelden.
Reply
#14
waf Wrote:
Fabian Wrote:Haha jankebal.
Wat ben je toch een ongelooflijk triest kutfiguur he....
Zelf lekker warm voor de buis gezeten ? Lamlul.

kut he als je met argumenten om je oren geslagen wordt. omdat je inhoudelijk geen reet meer te melden hebt rest weinig anders meer dan schelden.

Ik ga verder op door jou ingeslagen weg, of heb je dat nu nog niet door ? Triest stuk ongedierte.
Reply
#15
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
gittermaster Wrote:mooie kers op de taart van dit weekend.

Zolang PSV wint is er geen taart

Zolang het gat met Twente 6 punten is toch ook niet lijkt me? :|

Het ging toch over de taart van dit weekend?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#16
waf Wrote:..

11 Overtredingen begaan 27
24 Overtredingen tegen 10

..

Volgens mij komen die statistieken van Sportweek? Ik kijk daar ook wel eens, kan iemand mij bovenstaand stukje uitleggen?

Heeft AZ nu 27 overtredingen begaan of 10? Of 37?

En als AZ er 27 heeft begaat, waarom heeft Feyenoord er dan maar 24 hoeven incasseren? 3 aanslagen op de scheids?

:|
Reply
#17
daar snap ik ook geen reet van (misschien zijn het verschillende mensen die deze aantallen tellen?), maar voor zover dat bij het kijken van deze wedstrijd en de voorgaande wedstrijden van az niet duidelijk werd, toont het wel aan dat az een schopploeg is. :razz:
Reply
#18
waf Wrote:daar snap ik ook geen reet van (misschien zijn het verschillende mensen die deze aantallen tellen?), maar voor zover dat bij het kijken van deze wedstrijd en de voorgaande wedstrijden van az niet duidelijk werd, toont het wel aan dat az een schopploeg is. :razz:

Hoezo dat? Ze hebben gister maar 10 overtredingen tegen gehad staat er?! :razz:
Reply
#19
Peter Wrote:
waf Wrote:..

11 Overtredingen begaan 27
24 Overtredingen tegen 10

..

Volgens mij komen die statistieken van Sportweek? Ik kijk daar ook wel eens, kan iemand mij bovenstaand stukje uitleggen?

Heeft AZ nu 27 overtredingen begaan of 10? Of 37?

En als AZ er 27 heeft begaat, waarom heeft Feyenoord er dan maar 24 hoeven incasseren? 3 aanslagen op de scheids?

:|



1 Buitenspel 3
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply


Forum Jump: