The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Memphis / Marseille / Buenos Aires
#31
In Marseille is Marchenko als ll in het toernooi gekomen, dat betekent dat hij 6 punten krijgt. Worden die ook toegekend bij FTM?

Overigens, reden dat hij ll is: 3rd wild card not used..... Haha, dan ben je echt lomp als organisatie.
Reply
#32
Rus verliest de 1e set met 6-0 van Kanepi....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
_Tampie Wrote:In Marseille is Marchenko als ll in het toernooi gekomen, dat betekent dat hij 6 punten krijgt. Worden die ook toegekend bij FTM?

Overigens, reden dat hij ll is: 3rd wild card not used..... Haha, dan ben je echt lomp als organisatie.

Dat zou moeten kunnen, maar ik weet niet of dat de voorkeur heeft. Vorig jaar ging dit nogal eens mis namelijk, dus mocht de afspraak worden dat we dit meetellen, check dan ajb aan het einde van de week goed de score!
Reply
#35
Wie is hierin doorslaggevend? Die 6 punten extra maken Marchenko een mustpick, uiteraard dus moet ik even weten :wink: .
Reply
#36
Gaat Gasquet deze week een keer spelen?

Bij Nalbandian lijkt het er wel op =D> . :eten:
Reply
#37
Wmb Mac, omdat ik niet weet hoe makkelijk dit technisch te realiseren is (volgens mij vallen die punten telkens weg als wij een update doen). Maar omdat de deadline nadert, stel ik voor het deze week sowieso mee te tellen. (waarmee ik geen precedent voor de rest van het seizoen wil scheppen, nogmaals, dat is afhankelijk van de verwerking).
Reply
#38
Vorig deden we het wel en ging het goed toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Toen vielen die punten er volgens mij nog wel eens af, halverwege de week. Het staat mij bij dat ik dat toen regelmatig handmatig heb moeten corrigeren.
Reply
#40
ja je zult het handmatig moeten invoeren...het is onmogelijk om het verschil te bepalen tussen een ll die punten krijgt of een ll die geen punten krijgt.

en volgens mij als je het eenmaal ingevoerd hebt en de speler verliest in de 1e ronde heb je geen probleem. Winnen ze een ronde kun je idd nog wel eens opnieuw moeten invoeren.
Reply
#41
Hoeveel spelers hebben jullie?
Reply
#42
kraai wint =D>
Reply
#43
Toch vrij lastige week waarin ik overigens weinig verschillen verwacht.
Het lastige zit 'm in de spelers die vorige week diep kwamen, die zitten allemaal weer in de draw. Gaan ze 't nog een keer doen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Stond Zverev vorige week rond de deadline ook niet een set voor? :-k
Reply
#45
Almagro en Radek de derde set in :o
Reply
#46
Hij heeft 'm nu op de deadline al bijna binnen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Set en een break voor, maar ik vertrouw Mischa 'deadline choker' Zverev niet meer.
Reply
#48
Zverev gebroken :lol:
Reply
#49
vorige week stond hij met 3*-2 voor tijdens de deadline.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
Maar hij wint =D>
Reply
#51
En dan na de deadline direct breken voor de wedstrijd. Hij heeft ons weer beet, wat een gehaaide gast is het toch ook!
Reply
#52
Almagro direct eruit zou een mooie start zijn.
Reply
#53
Buurs...Marseille was ook deze week he...Lafaard!
Reply
#54
Datzelfde geldt voor Steppie, zo zie ik nu.
Reply
#55
kooltje Wrote:Buurs...Marseille was ook deze week he...Lafaard!

tja, in marseille is geen enkele speler rendabel.
waarschijnlijk alleen de finalisten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
Steppie en Almagro 10x en 7x gekozen? Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Steppie gaat ook winnen...Maar blijft duur in deze vorm
Reply
#58
buurs Wrote:
kooltje Wrote:Buurs...Marseille was ook deze week he...Lafaard!

tja, in marseille is geen enkele speler rendabel.
waarschijnlijk alleen de finalisten.

Precies. Alles op Memphis deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
Wat een geklooi deze week. Heb tot 21.59.30 uur nog lopen goochelen en toch maar Almagro laten staan. Zal je zien dat ik ie verliest
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
Heb je vorige week Soderling gezien?
Reply


Forum Jump: