The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sven...
#1
heeft goud. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#2
geweldige wedstrijd. hij heeft het toch maar mooi geflikt. Notworthy Notworthy Notworthy
Reply
#3
Notworthy zooo knap dit, 4 jaar lang regeren en dan op het moment supreme het nog waarmaken ook. fantastisch
Reply
#4
Zo geweldig vond ik die wedstrijd niet. Het was even spannend, toen die gekke Lee opeens maar 2,5 seconde langzamer was. Maar daarna viel de ene concurrent na de andere weg en was telkens 7 rondjes voor het einde duidelijk dat ze het niet gingen redden.

Echter, dat doet niets af aan de goede prestatie van Sven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
=D> voor Mark en Ireen. Nog 2 medailles voor de 10K (Sven en Bob) en nog eentje voor de ploegenachtervolging heren. Wat zit er nog meer in het vat? Slik-o-lien Zurepap? 4-mans-bob? Da wast?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#6
dames achtervolging?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
Bocaloca Wrote:dames achtervolging?


Alleen Woest is in staat om die 3K normaal te rijden. Die sprintsters kakken in en Groenewold heeft te weinig vaart. Voorhuis? Valkenburg? Ik denk het niet....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#8
Denk alleen vanavond en op de achtervolging heren. 2 keer goud en 1x brons.

Dat zal het wel ongeveer zijn schat ik...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#9
Fabris trekt zich terug voor de 10km, hij durft niet :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#10
Die koreaan is echt zwaar aan de dope

Uit het niets zo schaatsen op een laagland baan, en dan nie eens moe zijn

Da kan eg nie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#11
Wat een fout... (als ik het goed heb gezien)
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
#12
Wat een oetlul, die Sven.... ](*,)
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#13
Het was Kemkers' fout volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Idd, ik dacht dat ik "binnenbaan" kon liplezen.
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
#15
En hij wees toch ook duidelijk naar de binnenbaan. En kijk deze beelden, dit was duidelijk Kemkers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ja, moet ook wel. Sven ging al richting de buitenbaan.
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
#17
Wat een klootzak. Hij stuurt me de verkeerde bocht in.

Dat zou Sven gezegd hebben in de gang...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#18
Kemker riep natuurlijk "binnen, binnen", bedoeld als de titel is binnen (vandaar ook dat bordje met Lee 3 sec. achter).

Maar doordat hij tijdens dat hij dat riep ook richting binnenbaan wees (zo leek het althans, hij wees natuurlijk naar Sven als "jij hebt het binnen!") ging Sven dat binnen interperteren als je moet naar de binnenbaan.
Reply
#19
wat een drama voor Sven... :cry:
The great old Ludwig von...
Reply
#20
Peter Wrote:Kemker riep natuurlijk "binnen, binnen", bedoeld als de titel is binnen (vandaar ook dat bordje met Lee 3 sec. achter).

Maar doordat hij tijdens dat hij dat riep ook richting binnenbaan wees (zo leek het althans, hij wees natuurlijk naar Sven als "jij hebt het binnen!") ging Sven dat binnen interperteren als je moet naar de binnenbaan.
Is dit een grap? Of ben je echt achterlijk?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Of misschien belchinezen/koreanen???, lijkt me niet echt waarschijnlijk, maar Lee stond toch op een quote van 15,- Is wel vergezocht, maar ik sluit het niet uit.
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
#22
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Kemker riep natuurlijk "binnen, binnen", bedoeld als de titel is binnen (vandaar ook dat bordje met Lee 3 sec. achter).

Maar doordat hij tijdens dat hij dat riep ook richting binnenbaan wees (zo leek het althans, hij wees natuurlijk naar Sven als "jij hebt het binnen!") ging Sven dat binnen interperteren als je moet naar de binnenbaan.
Is dit een grap? Of ben je echt achterlijk?

Ik vind het eerder achterlijk dat nog niemand die optie heeft genoemd. Vind het aannemelijker dan dat die Kemker een hele zin heeft gesproken als "je moet naar de binnenbaan Sven" zoals Smeets, Visser en Veldkamp nu nog denken. Dat verstaat zo'n schaatser in opperste concentratie, met die snelheid en het publiek dat tekeer gaat nooit.
Reply
#23
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Kemker riep natuurlijk "binnen, binnen", bedoeld als de titel is binnen (vandaar ook dat bordje met Lee 3 sec. achter).

Maar doordat hij tijdens dat hij dat riep ook richting binnenbaan wees (zo leek het althans, hij wees natuurlijk naar Sven als "jij hebt het binnen!") ging Sven dat binnen interperteren als je moet naar de binnenbaan.
Is dit een grap? Of ben je echt achterlijk?

Waarschijnlijk het laatste.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#24
Je zegt 'natuurlijk', dus echt een optie vind je het niet, je posteert het als feit.

Je ziet Kemkers hem duidelijk naroepen en sturen. En zou Kramer maar enigszins zoiets zeggen als Kemkers dat niet had gezegd? Kom op zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Nou het was dus "naar binnen" volgens Sven. Ik ben nog steeds benieuwd of het niet gewoon "binnen" was als "gewonnen" bedoeld. :-s
Reply
#26
Inderdaad ja, Kemkers zal vast een verwarrende term als 'binnen' gaan gebruiken als ie richting de buitenbocht gaat, dwaas...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Duidelijke fout van Kemkers.
Let op de ogen van Kramer na het roepen van Kemkers, daar zie je meteen hoe Kramer het door Kemkers gewezen en geroepene interpreteert.
Wat betreft de analisten, ik kan alleen Veldkamp volgen. Onbegrijpelijk, gewoon een onbegrijpelijke balck-out van Kemkers.
Reply
#28
Ad Wim Wrote:Inderdaad ja, Kemkers zal vast een verwarrende term als 'binnen' gaan gebruiken als ie richting de buitenbocht gaat, dwaas...

In zo'n split second kun je zo'n oerdomme fout inderdaad maken.

In de herhaling zie ik nu overigens wel dat die Kemkers niet naar Sven wijst maar voor Sven uit.
Reply
#29
Wat hebben Sven en Robben gemeen?
The great old Ludwig von...
Reply
#30
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Inderdaad ja, Kemkers zal vast een verwarrende term als 'binnen' gaan gebruiken als ie richting de buitenbocht gaat, dwaas...

In zo'n split second kun je zo'n oerdomme fout inderdaad maken.

In de herhaling zie ik nu overigens wel dat die Kemkers niet naar Sven wijst maar voor Sven uit.

een coach moet gewoon altijd zijn smoel houden, tenzij hij het zeker weet. dit is een ongelooflijk dure fout van kemkers, echt onbestaanbaar. ria visser zei exact hetzelfde als mijn vrouw, ja maar als het andersom is zeg je goed gedaan. echt een wijven opmerking.

ik ben nog altijd compleet onthutst. maar door dat interview van kramer kom ik weer een beetje bij. wat een ongelooflijke klasbak!

(na turijn al de 2de gouden medaille misgelopen, en daar stond ik er met mijn neus bovenop, de pijn was minder door de hoeveelheid bier denk ik...)
Reply


Forum Jump: