The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Utrecht-Feyenoord
#1
Toch maar even openen zodat Waf ergens aan kan geven dat Feyenoord geluk heeft gehad dat Bahia geen pingel tegen kreeg en Babo geen rood heeft gekregen :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
+ Asare verdiende een penalty,
+ de Guzman rood!
Reply
#3
Die van Asare vond ik geen pingel en die van De Guzman kan ik me niet herinneren. Ik zag nog wel een mooie bodycheck van El Ahmadi, maar dat was misschien geel, maar zeker geen rood.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#4
Smerige overtreding van de Guzman, werd bij Studio Voetbal nog uitgemeten...
Reply
#5
Lamme Lennie Wrote:Toch maar even openen zodat Waf ergens aan kan geven dat Feyenoord geluk heeft gehad dat Bahia geen pingel tegen kreeg en Babo geen rood heeft gekregen :razz:

bahia vond ik geen pingel. bal naar de hand en niet andersom. dat jan van halst dat niet vond is zijn goed recht, dat jij het een pingel vond is voorspelbaar.

guzman had rood kunnen krijgen, hoewel het weer eens de vraag is of dat bewust was.

asare was in de verste verte geen pingel.

dat de baab rood zou moeten krijgen slaat nergens op. zelfs zijn gele kaart was volstrekt onterecht, maar uiteraard gegeven om het publiek ter wille te zijn. en dat gebeurt in de kuip ook zo vaak.

voor de rest kan ik me voorstellen dat blom slijngard rood gaf, landzaad kreeg bij rkc uit rood voor een zelfde overtreding. maar ik heb in de rust van sparta vvv ik denk een stuk of 3 soortgelijke overtredingen gezien.

net zoals die overtreding van vd wiel. als bumme hier nog zou zitten zou hij vast om 10 wedstrijden schorsing verzoeken. voor de rest schijnt sneuarez janmaat een kaart aangenaaid te hebben, maar ajakkessieden huilen alleen maar als tomasson onsportief gedrag vertoont weten we inmiddels.
Reply
#6
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Toch maar even openen zodat Waf ergens aan kan geven dat Feyenoord geluk heeft gehad dat Bahia geen pingel tegen kreeg en Babo geen rood heeft gekregen :razz:

bahia vond ik geen pingel. bal naar de hand en niet andersom. dat jan van halst dat niet vond is zijn goed recht, dat jij het een pingel vond is voorspelbaar.

Want?

waf Wrote:dat de baab rood zou moeten krijgen slaat nergens op. zelfs zijn gele kaart was volstrekt onterecht, maar uiteraard gegeven om het publiek ter wille te zijn. en dat gebeurt in de kuip ook zo vaak.

Slaat nergens op? Die reserve-Lazofiets hoort het fluitje, heft beide armen in de lucht en trapt vervolgens de handen van een Utrecht speler onder het gras. Die hele actie is volledig onnodig en vooral smerig.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#7
Lamme Lennie Wrote:Want?

ik weet niet waarom jij zo voorspelbaar bent. zal er wel mee te maken hebben dat je een ajakkessied bent. maak je liever druk om het onsportieve gedrag van je eigen club.

Quote:Slaat nergens op? Die reserve-Lazofiets hoort het fluitje, heft beide armen in de lucht en trapt vervolgens de handen van een Utrecht speler onder het gras. Die hele actie is volledig onnodig en vooral smerig.

stel je niet aan man. er was niks aan de hand. die nesu moet gewoon met zijn klauwen van de bal afblijven, althans, de baab hoeft niet te anticiperen op het gegrabbel van die gozer, die ook nog eens ongelooflijk aanstellerig naar de grond ging. was gewoon niets aan de hand, iig een stuk minder dan bv die overtreding van vd wiel, waar hij uiteraard slechts geel voor kreeg. een ajakkessied he, die worden er voor dat soort overtredingen niet afgestuurd. :roll:

en jij opent uiteraard geen topic om daar je visie op te geven. :roll:
Reply
#8
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Want?

ik weet niet waarom jij zo voorspelbaar bent. zal er wel mee te maken hebben dat je een ajakkessied bent.

Ow ja, we gaan weer op die tour. Over voorspelbaarheid gesproken Dead

waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Slaat nergens op? Die reserve-Lazofiets hoort het fluitje, heft beide armen in de lucht en trapt vervolgens de handen van een Utrecht speler onder het gras. Die hele actie is volledig onnodig en vooral smerig.

waf Wrote:stel je niet aan man. er was niks aan de hand. die nesu moet gewoon met zijn klauwen van de bal afblijven, althans, de baab hoeft niet te anticiperen op het gegrabbel van die gozer, die ook nog eens ongelooflijk aanstellerig naar de grond ging. was gewoon niets aan de hand, iig een stuk minder dan bv die overtreding van vd wiel, waar hij uiteraard slechts geel voor kreeg. een ajakkessied he, die worden er voor dat soort overtredingen niet afgestuurd. :roll:

en jij opent uiteraard geen topic om daar je visie op te geven. :roll:

Beetje vreemd om een topic te openen over iets wat ik niet heb gezien niet?
Maar hou jij die reserve-Lazofiets maar weer de hand boven het hoofd. Die gast gaat meer kaarten dan doelpunten scoren.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#9
Is natuurlijk onzin dat daar niks aan de hand was. Scheids fluit, Babovic stopt, gooit zijn handen in de lucht van wat nou, Nesu pakt de bal om de vrije trap te nemen en Babovic trapt hem. Maar al met al vond ik het zeker ook geen rood, geel was goed geweest :razz: . Stukje frustratie lijkt me.

En wat heeft Lazovic met dit voorval te maken?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Lamme Lennie Wrote:Maar hou jij die reserve-Lazofiets maar weer de hand boven het hoofd. Die gast gaat meer kaarten dan doelpunten scoren.

hand boven het hoofd? ik vond het gewoon geen geel en al helemaal geen rood. ook die tweede overtreding was geen geel. dat motiveer ik ook. voor de rest is het vooralsnog een speler die meer woorden heeft dan daden, maar wat dat er mee te maken heeft is me een raadsel.

jij begint te stellen dat hij rood had moeten krijgen. wat mij betreft gewoon dikke onzin en het verbaast me echt als iemand die op voetbal heeft gezeten dit zegt. het is geen zaalvoetbal hoor.
Reply
#11
Ekslem Wrote:Is natuurlijk onzin dat daar niks aan de hand was. Scheids fluit, Babovic stopt, gooit zijn handen in de lucht van wat nou, Nesu pakt de bal om de vrije trap te nemen en Babovic trapt hem. Maar al met al vond ik het zeker ook geen rood, geel was goed geweest :razz: . Stukje frustratie lijkt me.

En wat heeft Lazovic met dit voorval te maken?

lazovic is ook zo'n ongeleid projectiel.

de baab trapte naar de bal. terwijl die nesu die bal opeens met zijn handen wilde pakken. gewoon een beetje ongelukkig. maar die nesu stelde zich ongelooflijk aan.

die tweede overtreding van de baab was helemaal niks.

overigens vond ik die sichem prima fluiten. je kan wel wat beoordelingen anders uitleggen, maar hij nam geen niet-verdedigbare beslissingen wat mij betreft.
Reply
#12
waf Wrote:lazovic is ook zo'n ongeleid projectiel.

Zijn we het daar tenminste over eens :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#13
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:jij begint te stellen dat hij rood had moeten krijgen. wat mij betreft gewoon dikke onzin en het verbaast me echt als iemand die op voetbal heeft gezeten dit zegt. het is geen zaalvoetbal hoor.

En ik ben nog steeds van mening dat hij rood had moeten krijgen. Zie vanaf 8.30 min.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j6u_K0NvJKU[/youtube]

Wat dat te maken heeft met het feit dat iemand die op voetbal heeft gezeten dit anders zou moeten kunnen beoordelen, is mij een raadsel.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#14
Lamme Lennie Wrote:En ik ben nog steeds van mening dat hij rood had moeten krijgen. Zie vanaf 8.30 min.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=j6u_K0NvJKU">http://www.youtube.com/watch?v=j6u_K0NvJKU</a><!-- m -->

ik had het al gezien hoor. al een stuk of 5 keer.
Reply
#15
Waarom noem je Nesu niet sneu of neus?
May The Schwartz Be With You
Reply
#16
Berend Botje Wrote:Waarom noem je Nesu niet sneu of neus?

het is geen neus. vandaar geen neusu. sneu past hier niet bij en ik zie voor hem verder geen adequate verbastering. verdere suggesties zijn welkom.
Reply
#17
Kneusu!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: