The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai/Acapulco/Delray Beach
#1
Lekker line up wederom in Dubai.
Federer in het kwart bij Cilic, Djoko bij Tsonga, Murray en Davydenko hebben op het 1e gezicht een easy draw
Met al die dure jongens kan Buurs niet het hele schema opkopen Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Ik zie op de players list van Acapulco Isner en Querrey staan. Die spelen dus liever een 500 toernooi op gravel dan een HC 250 toernooi op eigen grondgebied
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
Stille Wrote:Ik zie op de players list van Acapulco Isner en Querrey staan. Die spelen dus liever een 500 toernooi op gravel dan een HC 250 toernooi op eigen grondgebied
Die spelen DC op gravel tegen Servië de week erna.

Verdasco trouwens een WC in Acapulco, vervangt Monfils.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Federer zegt af voor Dubai. Hij heeft last van een longinfectie.
Reply
#5
Na Dubai is DC en dan Indian Wells. Is al bekend wat voor Indian Wells de deadline wordt?
Reply
#6
Het hoofdtoernooi begint op donderdag 11 maart 1900 uur dus zal de deadline wel op 1800 uur liggen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
neen. volledige schema is hier te bekijken

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=13218">viewtopic.php?f=3&t=13218</a><!-- l -->
Reply
#8
Zou graag de poll plaatsen, maar het schema van Acapulco is nog steeds niet bekend. Wanneer gaan ze daar eindelijk een keer loten?? Icon_evil
Reply
#9
Loting is zojuist op ATP site geplaatst
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
De database staat open. Ook de spelers die (nog) in de kwalificatie actief waren, zijn te kiezen. Succes allemaal!
Reply
#11
Tnx Arco~! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Ik voorspel een weinig boeiende week....
Reply
#13
Ik niet. Vrijwel niks gespeeld in Acapulco en in Dubai is het wel heel duur allemaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
in dubai worden iets teveel potten gespeeld.
iedereen koopt daar het toernooi wel op.

behalve kooltje en stille :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
De kleintjes ja, maar neem je Murray en/of Djokovic, dat is de vraag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ad Wim Wrote:Ik niet. Vrijwel niks gespeeld in Acapulco en in Dubai is het wel heel duur allemaal.

Tja misschien valt het mee. Ik dacht het ligt voor de hand om Acapulco op te kopen, maar Delray Beach is ook zeer goedkoop en in Dubai zijn er een aantal met 45 punten op zak. Mannen als Murray/Djoko/Davy zijn deze week uiteraard te duur.
Reply
#17
Voor jou ja, maar daar kun je dus wel het verschil mee maken.

Lopez lijkt trouwens te gaan verliezen van Koubek. Wat een prachtige speler hè...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Besmet door Aap?
Reply
#19
Het was meer cynisch richting Lopez, die sommigen hier een mooie tennisser vinden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Bagha wint tb nipt van Simon, misschien dat laatstgenoemde weer een beetje aan het opkrabbelen is. Blijft echter een boring speler.
Reply
#21
Ad Wim Wrote:Voor jou ja, maar daar kun je dus wel het verschil mee maken.

In negatieve zin wellicht. Davy zou nog kunnen, maar Murray en Djoko zijn echt te duur voor 500 punten max. Murray is al 7300, een rukker van 650 met 45 punten is al rendabeler.
Reply
#22
ga ze dat even lekker uitleggen ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Voor jou ja, maar daar kun je dus wel het verschil mee maken.

In negatieve zin wellicht. Davy zou nog kunnen, maar Murray en Djoko zijn echt te duur voor 500 punten max. Murray is al 7300, een rukker van 650 met 45 punten is al rendabeler.
Ik had het ook voornamelijk over Murray en Davy. Dat is toch wel de beoogde finale, met Murray als winnaar. En de alternieven zijn ook niet zo duidelijk vind ik. Hoop onzekere gasten in Acapulco en Delray lijkt me heel onvoorspelbaar en dat is dan weer het kleinste toernooi.
Zeker als je zoveel budget hebt, en dus al die kleine gasten al kunt nemen in Dubai en Acapulco, lijkt het me niet zo gek om 1 grote jongen te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Voor jou ja, maar daar kun je dus wel het verschil mee maken.

In negatieve zin wellicht. Davy zou nog kunnen, maar Murray en Djoko zijn echt te duur voor 500 punten max. Murray is al 7300, een rukker van 650 met 45 punten is al rendabeler.

Deze discussie is vorige week en al vele keren daarvoor gevoerd. Jouw laatste zin komt er nog steeds bij een aantal managers niet in. Maar ik ben blij dat ieder zo z'n eigen tactiek heeft. :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
ik baal wel, dat Baak het licht heeft gezien...

(op the player na dan. :lol: )
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
The Player maakt deze week wss zijn debuut op het forum.

Baak heeft als ambitie zo lang mogelijk met 3 man in de top 5 te staan. Met 3 man in de top 10 aan het eind van het jaar is een vereiste.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
buurs Wrote:ik baal wel, dat Baak het licht heeft gezien...

(op the player na dan. :lol: )

The player meldt zich deze week op het forum. Hij moet er nog inkomen. In potentie ook een goede manager. Baak is vooralsnog in goede vorm! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#28
Dit zijn de weken waarin het zekere managen nog beloond wordt. In IW en Miami is dat hopelijk anders.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Voor jou ja, maar daar kun je dus wel het verschil mee maken.

In negatieve zin wellicht. Davy zou nog kunnen, maar Murray en Djoko zijn echt te duur voor 500 punten max. Murray is al 7300, een rukker van 650 met 45 punten is al rendabeler.

Deze discussie is vorige week en al vele keren daarvoor gevoerd. Jouw laatste zin komt er nog steeds bij een aantal managers niet in. Maar ik ben blij dat ieder zo z'n eigen tactiek heeft. :Big Grin

Tja, gelukkig inderdaad. Maar ik hoop wel dat iedereen Koubek neemt.

Bellucci of Ferrer, dat is wel een lastige....
Reply
#30
Ad Wim Wrote:Dit zijn de weken waarin het zekere managen nog beloond wordt. In IW en Miami is dat hopelijk anders.

Zeker managen wordt altij :-#
Reply


Forum Jump: