The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Football Manager 2005
#1
DÉ opvolger van CM, en hij is goed, heel erg goed!

Nu iets meer als een week in m'n bezit (werkend) en het overtreft de andere spellen weer groots!

Veel mensen vinden het te makkelijk, dan heb ik 1 tip, 3rd division in England, geen geld, niemand wil bij je spelen en verdomd lastig om te promoveren/winnen!

Nu bijna aan het eind van seizoen 1 met Bristol Rovers en sta 10e, heb nog uitzicht op promotie-wedstrijden, maar dat haal ik waarschijnlijk niet.

Maak elke week wat winst, en heb zodoende wel wat te besteden op dit moment, maar bekijk alles nog rustig!

TOPSPEL!

Een 10 !
Reply
#2
Te makkelijk ?? Ik ben werkloos begonnen met de nederlandse competitie (en spanje op de achtergrond) met fictieve spelers.

Uiteindelijk aan de slag gegaan bij FC Dordrecht om daarna via Volendam, FC Groningen, RKC Waalwijk bij Feijenoord de prijzen te pakken. Dit is gelukt, ik ben in het seizoen 2014/2015 eindelijk kampioen van Nederland geworden en ik heb in datzelfde jaar de beker gepakt.

Het moeilijkst vind ik om je reputatie/stats omhoog te kijken. Van de 6 heb ik bij de eerste 2 (het moeilijkst om hoog te krijgen) 7 en 9 en voor de rest alleen maar 20. Enig idee hoe dat omhoog gaat ?

Doel is om de Triple in Spanje te pakken (kampioen, beker en CL) en wereldkampioen met het nederlands elftal. Ben benieuwd of dat gaat lukken.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#3
Ik heb hem net aangeschaft en ben nog niet begonnen maar las op de internetsite van het spel dat heel veel mensen na het 1e seizoen vast lopen, hebben jullie daar geen last van gehad?
Bangkok resident.
Reply
#4
Nergens last van gehad...
Reply
#5
Er is nu ook een patch uit, voor het geval je er wel last van krijgt.
Bangkok resident.
Reply
#6
Hier ook geen last van !

Net op m'n nieuwe computer opnieuw begonnen, met Rushden & Diamonds, eerste seizoen 2e en promotie afgedwongen.

Iets meer dan een miljoen verdient met verkopen enz enz, dus nu ook aardig wat te besteden. Eens kijken wat we binnen kunnen hengelen....
Reply
#7
Iemand nog geinteresseerd in dit spel??

Ik heb 'm thuis liggen, maar kben er niet zo over te spreken, maar dat komt misschien ook doordat ik er weinig tijd voor heb (en neem) en doordat het allemaal erg traag gaat, waarschijnlijk te oude pc :|

Ik heb de CD-Rom maarliefst 2x gebruikt, origineel spel, zo goed als nieuw dus! Laat het me maar weten in een PB!
Reply
#8
Fabian Wrote:Hier ook geen last van !

Net op m'n nieuwe computer opnieuw begonnen, met Rushden & Diamonds, eerste seizoen 2e en promotie afgedwongen.

Iets meer dan een miljoen verdient met verkopen enz enz, dus nu ook aardig wat te besteden. Eens kijken wat we binnen kunnen hengelen....

Wat toevallig. Ik heb in de versie van 2000-2001 heel veel succes gehad met Rushden & Diamonds.
Je gaat dan jouw ploegje ook meer in het echt volgen. Deed ik tenminste wel.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#9
Ik zag toevallig dat je via t-mobile op je phone ook football manager 2004 kan downloaden, is dat een beetje leuk? Kent iemand dat...is dat net zoiets....
Bangkok resident.
Reply
#10
BIERTEAM.NET Wrote:Iemand nog geinteresseerd in dit spel??

Ik heb 'm thuis liggen, maar kben er niet zo over te spreken, maar dat komt misschien ook doordat ik er weinig tijd voor heb (en neem) en doordat het allemaal erg traag gaat, waarschijnlijk te oude pc :|

Ik heb de CD-Rom maarliefst 2x gebruikt, origineel spel, zo goed als nieuw dus! Laat het me maar weten in een PB!


ga je toch ook nie kopen dowload die shit. veel goedkoper. ik had hem de zelfde dag al binnen toen hij in nederland in de winkels lag. Ik vind het geen verkeerd spel(speel al ,managers vaf 1992 dus). Maar ben meer bezig met Battlefield Vietnam(beetje verslaafd eraan weet je wel)
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#11
Winstonicus Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Iemand nog geinteresseerd in dit spel??

Ik heb 'm thuis liggen, maar kben er niet zo over te spreken, maar dat komt misschien ook doordat ik er weinig tijd voor heb (en neem) en doordat het allemaal erg traag gaat, waarschijnlijk te oude pc :|

Ik heb de CD-Rom maarliefst 2x gebruikt, origineel spel, zo goed als nieuw dus! Laat het me maar weten in een PB!


ga je toch ook nie kopen dowload die shit. veel goedkoper. ik had hem de zelfde dag al binnen toen hij in nederland in de winkels lag. Ik vind het geen verkeerd spel(speel al ,managers vaf 1992 dus). Maar ben meer bezig met Battlefield Vietnam(beetje verslaafd eraan weet je wel)


dan had je ons hier wel eens ff kunnen vertellen waar je die kon downloaden..
Bangkok resident.
Reply
#12
Ricochan Wrote:Ik zag toevallig dat je via t-mobile op je phone ook football manager 2004 kan downloaden, is dat een beetje leuk? Kent iemand dat...is dat net zoiets als op de pc....


Niemand kent het dus?
Bangkok resident.
Reply
#13
ik heb hem van het campusnet en daar kun je alleen op kom en als je student bent daar en als je een student kent die het password wil geven dan kun je er in komen met een pvn verbinding
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#14
of vpn 1 van de 2
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#15
Ricochan Wrote:
Winstonicus Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Iemand nog geinteresseerd in dit spel??

Ik heb 'm thuis liggen, maar kben er niet zo over te spreken, maar dat komt misschien ook doordat ik er weinig tijd voor heb (en neem) en doordat het allemaal erg traag gaat, waarschijnlijk te oude pc :|

Ik heb de CD-Rom maarliefst 2x gebruikt, origineel spel, zo goed als nieuw dus! Laat het me maar weten in een PB!


ga je toch ook nie kopen dowload die shit. veel goedkoper. ik had hem de zelfde dag al binnen toen hij in nederland in de winkels lag. Ik vind het geen verkeerd spel(speel al ,managers vaf 1992 dus). Maar ben meer bezig met Battlefield Vietnam(beetje verslaafd eraan weet je wel)


dan had je ons hier wel eens ff kunnen vertellen waar je die kon downloaden..

Wat je ook zoekt, bijna alles is te vinden op: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.torrentspy.com">http://www.torrentspy.com</a><!-- w -->
I'm gonna make him an offer he can't refuse...
Reply
#16
Ricochan Wrote:
Ricochan Wrote:Ik zag toevallig dat je via t-mobile op je phone ook football manager 2004 kan downloaden, is dat een beetje leuk? Kent iemand dat...is dat net zoiets als op de pc....


Niemand kent het dus?

Ja ik ken het, wel een leuk spelletje, alleen erg simpel allemaal. Alle spelers hebben 3 skills. Fitness, technique en pace geloof ik. De namen van de spelers verschillen 1 letter van de echte spelers.. Maar goed het is de bedoeling om een klein team naar de premier league te loodsen. In het begin verlies je nog wel es, maar als je eenmaal wat redelijke spelers hebt dan vlieg je overal zo doorheen. Speel het nu nooit meer, is een maandje leuk geweest…
Reply
#17
Torrent geeft enkel on-line versies van deze game, iemand nog een nieuwsgroep oid waar deze als off-line (dus gewoon stand-alone) game te downen is?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#18
eeehm heb em regelmatig voorbij zien komen in mijn nieuwsgroepen gevalletje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#19
en welke nieuwsgroepen zijn dat dan?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#20
alt.binaries.games meestal
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#21
Ben em nu zelf aan et downloaden Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#22
.............
Reply
#23
iemand fm 07 al ergens kunnen downloaden?
Reply
#24
yup

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dreamplace.org/">http://www.dreamplace.org/</a><!-- m -->
Reply
#25
kooltje Wrote:iemand fm 07 al ergens kunnen downloaden?

Yep, via Bittorrent:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.isohunt.com">http://www.isohunt.com</a><!-- m -->
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#26
kooltje Wrote:iemand fm 07 al ergens kunnen downloaden?

Yep ... en ook al aan het spelen ... hij is wel grappig.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#27
T00L Wrote:yup

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dreamplace.org/">http://www.dreamplace.org/</a><!-- m -->
site is vol jammer genoeg
Reply
#28
Voyou Wrote:
kooltje Wrote:iemand fm 07 al ergens kunnen downloaden?

Yep, via Bittorrent:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.isohunt.com">http://www.isohunt.com</a><!-- m -->
kan het hier niet vinden..wel info over het spel maar niet waar je het kan downloaden
Reply
#29
Bovenaan de site typ je bij search 'football manager 2007', dan klik je op een van de vele hits die hij vindt en klik je op 'download .torrent', heb je wel een programma als Bitcomet voor nodig (http://www.bitcomet.com)

[Image: bittorrentcb9.jpg]
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#30
mooi hij loopt...thnx
Reply


Forum Jump: