The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Luchtvochtigheid
#1
Ik ben met de huidige weersomstandigheden het klimaat in huis wel een beetje spuugzat. Luchtvochtigheid daalt tot tegen de 25%, gevolgen: eerder vermoeid, geirriteerde ogen en vaker last van koppijn (nee, dat komt niet door achtereenvervolgens een gebrek aan conditie, lelijke vriendinnen of teveel alcoholgebruik :cheers: ).
Ik wil dus eigenlijk bij een of andere witgoedboer een luchtbe- en ontvochtiger kopen. Heeft iemand hier enig verstand van dit soort gevallen en waar je dan vooral naar moet kijken (ik heb al gechecked online en volgens mij hebben ze allemaal een aan/uit knop Wink)?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#2
Mijn ouders hebben zo'n ding. Het is vrij prijzig. Ik heb er ook al eens naar gekeken omdat het in ons huis tamelijk vochtig is. Voorlopig doe ik het maar met 2 vochtvreters.
Die geïrriteerde ogen kunnen trouwens ook komen van het teveel achter de PC zitten. Door het naar het scherm turen, vergeet je met je ogen te knipperen. Ik had er last van, en probeer nu bewust te knipogen. En jij maar denken dat ik naar jou zat te lonken, he Marsh :wink:
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#3
Een simpele oplossing: van die waterreservoirs aan de verwarming hangen. Ze kosten geen drol bij de Blokker, je vult ze met kraanwater en door de radiatorwarmte verdampt het snel genoeg. Elke dag een beetje bijvullen en de luchtvochtigheid in de gaten houden. Dat zou een flink stuk moeten helpen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
Helaas heer en dame, we hebben 4 radiatoren in onze woonkamer, aan alle vier hangt een RVS waterverdamper (kost inderdaad geen drol, iets meer dan die lelijke stenen gevallen van de blokker maar nog steeds slechts 5,- per twee stuks volgens mij). Helaas helpt dit geen drol.
Ook het feit dat ik een half open aquarium/terrarium in de woonkamer heb staan helpt niks. Daar verdampt per dag ook aardig wat water uit maar dat is schijnbaar allemaal niet afdoende...
Nieuwe woningen worden schijnbaar te goed geisoleerd...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#5
Marshall Wrote:Helaas heer en dame, we hebben 4 radiatoren in onze woonkamer, aan alle vier hangt een RVS waterverdamper (kost inderdaad geen drol, iets meer dan die lelijke stenen gevallen van de blokker maar nog steeds slechts 5,- per twee stuks volgens mij). Helaas helpt dit geen drol.
Ook het feit dat ik een half open aquarium/terrarium in de woonkamer heb staan helpt niks. Daar verdampt per dag ook aardig wat water uit maar dat is schijnbaar allemaal niet afdoende...
Nieuwe woningen worden schijnbaar te goed geisoleerd...

Yep, treurige EPC-regeling door ambtenaren die alleen maar kijken naar het energieverbruik en geen rekening houden met het feit dat je ook nog moet ademen in een huis...; :crazy:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#6
Mwah, hebben een C-systeem wat rekening houdt met natuurlijke toevoer, mechanische afvoer. Geen gesloten systeem zoals een D-systeem gelukkig. Alleen is de luchtvochtigheid dus te laag voor een normaal huishouden, althans in de belangrijkste periode waarin je binnen bivakkeert: de winter... Je zag een paar weken teurg met die regen ineens de boel oplopen.
Met de huidige kennis rondom EPC, ventilatie, WTW etc had ik de bouw van mijn huis volledig anders laten doen. Althans, als dat had gekund... In Nederland wordt afwijkend bouwen immers als een gek tegengewerkt en energiebesparing met een juiste balans afgeraden. Warmtepomp? :nono: WTW-unit? :nono: Zonnepanelen? Ja, subsidie op aankoop in plaats van verbruik #-o

Maar goed, dat is off-topic!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#7
Als je nu eens een waterkoker een tijdje volop aanzet, zou dat helpen? Of is dat ook te duur?
May The Schwartz Be With You
Reply
#8
Hahahaha, dagelijks even 20x doen inderdaad.
Alleen een slechte tip, een waterkoker slaat af als het water kookt. Een pan water of een fluitketel zou beter werken Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#9
Marshall Wrote:een waterkoker slaat af als het water kookt.

Dat is waar, dat vergat ik even.
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: