The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




race
#1
wat een saaie vertoning!
Als dit de voorbode is voor de rest van het seizoen, ben ik er snel klaar mee.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Adder Wrote:wat een saaie vertoning!
Als dit de voorbode is voor de rest van het seizoen, ben ik er snel klaar mee.

Ik heb alleen de eerste 15 rondjes gezien, maar vond het daarna geen straf om weg te moeten naar een kunstbeurs en een Italiaantje achteraf... :-"
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#3
???? Hebben we een andere race gezien? De top 10 lag binnen 15 seconden van elkaar, er waren veel inhaalacties en veel groepjes rijders bij elkaar. Top dit!
Het niet tanken maakt wel een enorm verschil waardoor je geen tactische chaos meer op de baan hebt (wie is al wel geweest, wie niet) dat ben ik met je eens waardoor het wellicht saaier lijkt. Maar dit is gewoon racen! Geen gelul, knallen met die handel en zorgen dat de rest achter je blijft!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#4
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO kaartjes voor hockenheim zijn besteld voor t hele weekend :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
Wat heeft dat te maken met een schijnbaar hele grote dierentuin?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#6
Ken je de dierentuin bij Hockenheim niet?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
Heidelberger Zoo? Ja hoor, maar is een kleintje... Zooooooooooooo groot is ie nou ook weer niet
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#8
Mooi dat er weer een nieuwe kampioen is en ook nog van een ander team. Ik had het Webber nog iets meer gegund, maar het is tenminste geen Ferrari, McLaren, Renault of Williams.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#9
Mwhoehahaha, Williams? Kolere GZ, hoe lang geleden is dat? Dat is bijna hetzelfde als roepen dat het leuk is dat Feyenoord geen kampioen meer is.
Oh nee, wacht even: Lotus is ook 6x kampioen geweest, mooi dat die er ook niet aan te pas kwamen Wink

De dominantie van de afgelopen seizoenen is toch echt door 3-4 teams en dat is toch echt McLaren, Ferrari, Red Bull en Brawn (Mercedes). Daarvoor deed Renault nog goed mee en pas 13 jaar geleden deed de Williams voor het laatst echt mee. Of wil je die seizoennetjes waarin Juan Pablo Montoya met de rest achter de Ferrari's aanreed meetellen? Dan zou ik het namelijk even specificeren op BMW namelijk Wink

Maar goed, ben het met je eens: Had het Webber erg gegund maar die kwam er niet aan te pas vandaag. Geen schijn van kans! En Alonso zou een straf moeten krijgen voor zijn zeikerige gedrag. Als je beter bent laat dat dan zien op de baan en ga niet naderhand lopen zeiken!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#10
Marshall Wrote:.....en pas 13 jaar geleden deed de Williams voor het laatst echt mee. Of wil je die seizoennetjes waarin Juan Pablo Montoya met de rest achter de Ferrari's aanreed meetellen? Dan zou ik het namelijk even specificeren op BMW namelijk Wink

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Williams_F1#Williams-Cosworth_.282006.29">http://nl.wikipedia.org/wiki/Williams_F ... .282006.29</a><!-- m -->

2007 is nog maar 3 jaar geleden. Toen werden ze namelijk 4e in de eindstand van de constructeurs.
2005 werden ze 5e, daarvoor 4e, 2e, 2e, 3e, 3e, 5e en 3e. Dat zit inderdaad een aantal BMW-jaren tussen, maar het team heette toch echt 'gewoon' BMW-Williams en Sir Frank was 'gewoon' de teamleider. De afgelopen 3 seizoenen klimmen ze trouwens weer naar boven van 8, naar 7 en 6e dit jaar. Ik hoop dat ze volgend jaar weer wat serieuzer meer kunnen doen.

Brawn GP was maar 1 seizoen officieel actief in de F1, aangezien het de 3 jaar daarvoor Honda F1 heette en Mercedes GP, dus slechts 1 jaar echt goed gepresteerd. Red Bull Racing doet ook nog maar 2 seizoenen serieus mee. Mijn opmerking was meer gericht op het feit dat er weer een ander team kampioen is geworden dan Ferrari (16 keer constructeur en 15 keer coureur), McLaren (8 en 12), Williams (9 en 7) en Renault (2 en 2 + 6 en 5 keer als motorleverancier bij Benetton en Williams).
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: